Ik sta er toch echt al vanaf dag 1 tussen. Ik val niet op, hoor het al wel...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah leuk. Ik had je nog niet bij de FB groep zien staan, dus wist niet dat je ook kwam.
Dan zie ik je daar.
(Nu echter nog beslissen wat we gaan doen)
Wait.. what?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik sta er toch echt al vanaf dag 1 tussen. Ik val niet op, hoor het al wel...
Dit is niet de goede manier om haar te hosselen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wait.. what?
Ow wat slecht, ik ga even spieken op FB.
Edit: ben jij dat met die kunstzinnige foto? Ik had inderdaad niet door dat jij dat bent.
Maar goed ik ken ook alleen je foto van het fok fotoboek, dus heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal
euuuuhhh zolang het niet in het weekend van de 25e is...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sekh doet net het geniale voorstel om behalve die meet en de kookmeet ook een Grunnmeet de doenIk gooi het maar even hier neer
Ik plaag mien jongquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef dyna18 het volgende:
Ow sorry, was het de bedoeling om elkaar te hosselen?
Heb ik het weer niet goed begrepen.
Het is wel de bedoeling om op de meet te gaan hosselen.quote:
Die komen alleen naar de meet om aandacht te krijgen zeg je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling om op de meet te gaan hosselen.
Anders zijn de vrouwen sowieso zwaar beledigd.
Het blijft Fok!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Die komen alleen naar de meet om aandacht te krijgen zeg je?
Duh....quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Die komen alleen naar de meet om aandacht te krijgen zeg je?
En toch heb ik zo een vermoeden dat het vooral buitenstaanders zullen zijn die gehosseld gaan worden...just a feeling.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Toch de goede keus gemaakt om me niet aan te meldenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kansquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En toch heb ik zo een vermoeden dat het vooral buitenstaanders zullen zijn die gehosseld gaan worden...just a feeling.
Inderdaad, ik ben er niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch de goede keus gemaakt om me niet aan te melden
Mannen willen niet gehosseld wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vertrouw jij niet op mijn hosselkunsten
Nee want jij valt in slaap heb ik gehoord van iemandquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vertrouw jij niet op mijn hosselkunsten
Ik ben voorquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef -Splash- het volgende:
Wanneer komt de date tussen Dyna en Sekhmet eigenlijk?
Joh, ik lul je zo mijn bed inquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee want jij valt in slaap heb ik gehoord van iemand
Geen kans van slagen, we wonen te ver uit elkaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef -Splash- het volgende:
Wanneer komt de date tussen Dyna en Sekhmet eigenlijk?
Als je een vraag wilt stellen moet je er wel een "?" achter plaatsen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geen kans van slagen, we wonen te ver uit elkaar.
Anders moet ik in Groningen blijven slapen en dat kan natuurlijk niet.
Wat is de vraag?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je een vraag wilt stellen moet je er wel een "?" achter plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |