hehe jij bent de enige fhf 'er die ik op mijn fb heb tbhquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik laat ook niet iedereen toe op mijn fb
alleen leuke mensen
Maar dolfie is ook leuk!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe jij bent de enige fhf 'er die ik op mijn fb heb tbh
ik ben ook heeeeeeeeeeeeeel leukquote:
Tsja, ik klik meestal wel op accepteren, en na verloop van tijd schoon ik de boel eens opquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik laat ook niet iedereen toe op mijn fb
alleen leuke mensen
Dat zeg ik niet.. we kunnen ook gezellig gaan facebooken samen.. Over bekende foksters enzoquote:
Je weet niet wat je mist...quote:
quote:
Huh? Hoe kan dat nouquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
jij hebt mn verzoek gewoon nooit geaccepteerd
mss niet gezien? heb je zelfs nog een pm gestuurd op fb ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat nouik accepteer altijd alles en iedereen
(stom, i know)
Doe nog eens danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
mss niet gezien? heb je zelfs nog een pm gestuurd op fb ook
De weg was recht, de weg was krom, noooooooooit kwam berend botje weer om!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Berendbotje ging uit varen met zijn scheepje naar ZUIDLAREN!!
1..2..3..4..5..6..7.. waar is Berend Botje gebleven?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De weg was recht, de weg was krom, noooooooooit kwam berend botje weer om!
Naar Amerika ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
1..2..3..4..5..6..7.. waar is Berend Botje gebleven?
lol idd. ik sta nooit met mijn gezicht online.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oooooooh. Ja ik heb je toen niet geaccepteerd omdat ik niet wist wie je was.. Je ziet geneens een hoofd
Hij noemt zn username nietquote:
En als je tele Romeo nou belt ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Ehhe het volgende:
Bij mij niet. Ik heb een hekel aan bellen xD
Ik hou ook niet zo van bellen, dan liever face to face contact. Veel leuker..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Ehhe het volgende:
Bij mij niet. Ik heb een hekel aan bellen xD
Ja, dan heb ik er geen hekel aan. Maar verder echt heul ergquote:
leonardo di caprio?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik er geen hekel aan. Maar verder echt heul erg
maar is iig iemand die in fhf komt. en zijn woonomgeving in combi met geboortejaar gok ik op billyquote:
Sherlock Holmes..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
maar is iig iemand die in fhf komt. en zijn woonomgeving in combi met geboortejaar gok ik op billy
Oeeeh daar had ik vroegah echt de hots voor. Wát een lekker ding vond ik datquote:
Ik had dat vroeger altijd. Ging liever langs dan dat ik moest bellen. Nu bel ik iedereen zonder problemen. Mits enige vorm van zakelijkheid zeg maar.. dus met een doel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik er geen hekel aan. Maar verder echt heul erg
ik ben verliefd op leonardo.. leonardo di caprio!!!!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeeeh daar had ik vroegah echt de hots voor. Wát een lekker ding vond ik dat
Ik heb het doorstaan en morgen weer rustig naar mijn werk.quote:
Platonische liefde? Je schreef net dat je geen sex wil.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben verliefd op leonardo.. leonardo di caprio!!!!!!!!
pak me vast ik wil met je dansen op die grote boot
GRRRRRRRR.quote:
Ik ben jaloers!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
GRRRRRRRR.
Ik werd op een dag wakker om tegen een poster aan te kijken van die knakker
Dat heeft nog heel lang geduurd![]()
![]()
lekker, vrienden geholpen met de verhuizing oa. bbq eraan vast en afgelopen nacht in de tuin sterren zitten kijken met een glas wijnquote:
Die heel snel blubblub gaat doen. Mwah, ik zou voor een klein reddingssloepje gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben verliefd op leonardo.. leonardo di caprio!!!!!!!!
pak me vast ik wil met je dansen op die grote boot
Ja, je hebt gewerkt... Daar word ik ook doodmoe van xDquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke dan. Ik ben doodmoe van dit weekend
Zou ik ook zijn als ik als Rotterdamse in de A'dam Arena zou moeten werken. Zou dr doodziek van worden. Alleen de wetenschap alleen alquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke dan. Ik ben doodmoe van dit weekend
+ zaterdag jarigquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, je hebt gewerkt... Daar word ik ook doodmoe van xD
Druk druk dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
+ zaterdag jarig
+ vrijdag uitgegaan
ja en??quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Platonische liefde? Je schreef net dat je geen sex wil.
Huh? Is dat dan een liedje of zo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en??
ik had het niet over mezelf
K3 ja!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Is dat dan een liedje of zo?
If yes: K3?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Is dat dan een liedje of zo?
If yes: K3?
Excuusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Even wat opgeruimd, Persoonlijke namen hoeven niet op FOK!
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Wanneer gaan we nou daten?quote:
Als er iets is dat ik iemand NIET wil aandoen, dan is het onkruid wieden in mijn tuin..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
Ja JK, wanneer ga je nou een keer daten met JJ?
Volgens mij is dat een verkapt 'mag ik je helpen onkruid wieden verzoek trouwens
Sinds wanneer heb ik een wachtlijst dan?quote:
wel gezellig gehad??quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat was de visite?, over 30 minuten jarig!
Oeoeooeeehh..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat was de visite?, over 30 minuten jarig!
Dat moet toch haast wel, je bent immers een bekende fokster!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik een wachtlijst dan?
Deal!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Dat moet toch haast wel, je bent immers een bekende fokster!
En ik ben bescheiden, ik sluit wel achteraan..
Maar zo niet.. volgend weekend dan maar?
Zekers, lekker gebbqt!quote:
Is dat zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Inlognaam het volgende:
Van je blonde haartjes en de foto's in je fotoboek
Wat Inlog zegt, van iedereen die in op je foto's zit te geilen waarschijnlijk.. 't Is Fok hey!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Deal!
Ik weet niet eens waar ik dan zo bekend ben
Oke volgend weekend doen dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat Inlog zegt, van iedereen die in op je foto's zit te geilen waarschijnlijk.. 't Is Fok hey!
Maargoed, if serious.. heb volgens mij komend weekend (nog) geen plannen..
Jersey shoooore!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, en van de grote vooruitstekende tieten avatar.
Ja, had jij iets anders in gedachte dan?quote:
Je gaat toch niet nu al terugkrabbelen hè? Maar je hebt wel gelijk...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, had jij iets anders in gedachte dan?
Als het kutweer word is dat niet zo'n goed plan
Is goeeeed!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet nu al terugkrabbelen hè? Maar je hebt wel gelijk...
Verder afspreken evt. in DM?
quote:
Zeg maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tjaaa.. Ik zou iets kunnen zeggen.. Mja
Neuhhquote:
Zo beter, JK?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:43 schreef Scorpie het volgende:
EEN DATE, JALEESAJK1982 HEEFT EEN DATE
Maar hij leest blijkbaar wel mee, die ouwe relnicht..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Scorpie verdwijnt ook elke keer van de (FHF-)aardbodem
ah hebben jullie iig trouwplannen begrijp ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
over een tijdje met heel fhf naar het gemeentehuis om de verschillende stelletjes in de echt te verbinden?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
over een tijdje met heel fhf naar het gemeentehuis om de verschillende stelletjes in de echt te verbinden?
Hahaha, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hebben jullie iig trouwplannen begrijp ik?
neuh, zowel pb als ik hebben geen intenties in die richting, en voor mij persoonlijk geldt dat er een wonder moet gebeuren voor ik hertrouwquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hebben jullie iig trouwplannen begrijp ik?
voel eens aan je voorhoofd!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
en eigenlijk moeten we rucky nog aan een vriendin helpen eerst he.
dolfina en hij lijken me wel een leuke match
Soort haat-liefdeverhouding? Hmmz, kon nog wel eens werken..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
en eigenlijk moeten we rucky nog aan een vriendin helpen eerst he.
dolfina en hij lijken me wel een leuke match
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
voel eens aan je voorhoofd!!!!
grapjequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat zou wel een unieke meet zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
ah k. dacht ff dat jullie echt plannen haddenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh, zowel pb als ik hebben geen intenties in die richting, en voor mij persoonlijk geldt dat er een wonder moet gebeuren voor ik hertrouw
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
precies..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Soort haat-liefdeverhouding? Hmmz, kon nog wel eens werken..
Hoewel, DC wil geen sex voorlopig, maar Rucky volgens mij wel... Dat gaat een probleem worden..
Hoezo, heb je trouwplannen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
quote:
quote:
Ben net terug van een 2 weken banquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Scorpie verdwijnt ook elke keer van de (FHF-)aardbodem
speciale trouwlocatie = sprookjeswonderland in Enkhuizenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zou wel een unieke meet zijn
Wedden dat daar Fok! Tv voor wordt ingeschakelt dan
Vrouwen die geen sex willen is toch heel standaard?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Soort haat-liefdeverhouding? Hmmz, kon nog wel eens werken..
Hoewel, DC wil geen sex voorlopig, maar Rucky volgens mij wel... Dat gaat een probleem worden..
Je ziet aan Asfalthooligan. Een wondertje kan zomaar door de pil heen en via de artiesteningang binnenkomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh, zowel pb als ik hebben geen intenties in die richting, en voor mij persoonlijk geldt dat er een wonder moet gebeuren voor ik hertrouw
lees eens verderquote:
voor mij normaal niet, maar ze zijn nog niet achter wat er mis is met mijn hormonenhuishoudingquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrouwen die geen sex willen is toch heel standaard?
Nou, die zijn nogal van slag door het stilliggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
voor mij normaal niet, maar ze zijn nog niet achter wat er mis is met mijn hormonenhuishouding
Misschien ben je geswitched van geslacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
voor mij normaal niet, maar ze zijn nog niet achter wat er mis is met mijn hormonenhuishouding
ik heb een spiraaltjequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je ziet aan Asfalthooligan. Een wondertje kan zomaar door de pil heen en via de artiesteningang binnenkomen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, die zijn nogal van slag door het stilliggen.
Hey vuns, ze wil geen aai over dr bolletje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 dolfina een aai over d'r bolletje geeft..
Laat mij hier is lekker buitenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrouwen die geen sex willen is toch heel standaard?
Foei, wat heb je geflikt?quote:
Ken ik niequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
speciale trouwlocatie = sprookjeswonderland in Enkhuizen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey vuns, ze wil geen aai over dr bolletje.
Tenzij je in kerk-termen en priesterdefenities gaat denken. Dan mag het wel.
Ja maar jij bent te lief om sex mee te hebben. Te hoge aaibaarheidsfactor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Laat mij hier is lekker buiten
Een aai over de dreadlocks zo te zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Figuurlijk dan.. als er een hier géén aai over d'r bolletje nodig heeft is het volgens mij DC wel..
whahahahahahahahaquote:
kan best leuk zijn van tijd tot tijd hoor... een aaiquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Figuurlijk dan.. als er een hier géén aai over d'r bolletje nodig heeft is het volgens mij DC wel..
What the.... ??quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent te lief om sex mee te hebben. Te hoge aaibaarheidsfactor.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een aai over de dreadlocks zo te zien.
nee hoor.. ik kan er mee leven en ik wil hem best doorgeven aan JJ.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb je nu afgewaardeerd. Erg he?
min 5 jaar....quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
What the.... ??
Waarom noemt iedereen mij altijd schattig en/of lief.. Alsof ik 5 jaar ben ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |