Ik zit te F5'en in KPD, maar ik zie niks, behalve mijn eigen bilpartij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Anne/liffieleaf nogwattes waren dus niet serieus
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Anne/liffieleaf nogwattes waren dus niet serieus
Oh, wel serieus dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit te F5'en in KPD, maar ik zie niks, behalve mijn eigen bilpartij.
Wel serieus van die pic/pikquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoezo niet? :\
--
Ondertussen maar even toegang aangevraagd.. ben nu ook wel benieuwd naar die lokaal beroemde billen.
Niks beloven wat je niet waar kunt maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wel serieus dusZo maar even een pikcie maken dan
[..]
Wel serieus van die pic/pik
Ergens bij feedback.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat KPD is en hoe ik daar toegang toe krijg
Ik zal zo even piccie makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niks beloven wat je niet waar kunt maken.
Je kan maar beter het mannentopic zo niet checken, tenzij je homo bentquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Gaat Vin nou een foto van z'n reet maken? Nee toch zeker?
Dat begin ik me nu dus ook serieus af te vragen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Van een kutvlinder die in z'n reet zit geloof ik..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Niet van mijn kont, het ging over mini-meet en of ik zo klein geschapen wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat begin ik me nu dus ook serieus af te vragen..
"Ik was 'm alleen aan het schoonmaken, echtwaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen pic maken als mijn ma elk moment binnen kan lopen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ik was 'm alleen aan het schoonmaken, echtwaar"
Anders vraag je of zij het even doet? Is toch veel makkelijkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen pic maken als mijn ma elk moment binnen kan lopen
"Ik dacht dat ik je toch beter had opgevoed had dan dit Vin... die van je vader is groterquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Anders vraag je of zij het even doet? Is toch veel makkelijker
ALS JE HET NIET DOET BEN JE EEN MIETJEEEEquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als je het niet wil, of überhaupt twijfelt.. niet doen.
Ik twijfel nergens over hoor, ik wachtte alleen totdat mijn ma niet meer binnen zou kunnen komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als je het niet wil, of überhaupt twijfelt.. niet doen.
Zeg Vinnie, wat ga je met die camera doen op het toilet? Ehm...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Rofl ga dan naar het toilet of de badkamer
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag toch hopen dat alleen de vrouwen zo KPD gaan bezoeken
EN OMDAT DE TRILFUNCTIE DAN AANSTAATquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik neem m'n telefoon altijd mee naar het toilet hoorHoewel dat meer komt doordat hij gewoon in m'n broekzak zit
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
EN OMDAT DE TRILFUNCTIE DAN AANSTAAT
Jongûh, bederf de grap nou niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik neem m'n telefoon altijd mee naar het toilet hoorHoewel dat meer komt doordat hij gewoon in m'n broekzak zit
"Vin, waar ga je naartoe met pa z'n telelens?"quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jongûh, bederf de grap nou niet..
Ik bedoel meer wanneer hij een EOS 500D meeneemt naar het toilet ofzo..
met telelensquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nu hij heeft gezien dat een fisheye alles groot en breed maakt, neemt ie zo'n lens uiteraard mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kort en breed toch? Dat moet me een raar ding worden op de fotoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu hij heeft gezien dat een fisheye alles groot en breed maakt, neemt ie zo'n lens uiteraard mee.
Al is SD daadwerkelijk wel groot hoor, Vinniiieee![]()
.
Goed voor elkaar dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu hij heeft gezien dat een fisheye alles groot en breed maakt, neemt ie zo'n lens uiteraard mee.
Al is SD daadwerkelijk wel groot hoor, Vinniiieee![]()
.
Te lang is in ieder geval ook niet goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kort en breed toch? Dat moet me een raar ding worden op de foto
Wat is te lang?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Te lang is in ieder geval ook niet goed.
Weet ik veel. Langer als die van SD is niet goed, die van hem is precies goed.quote:
.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De gene die dat fixt is al sinds 09-08 niet meer online geweest, wss op vakantie ofzo
Het zijn ook geen billenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan kan ik toch alsnog niet de 'godinwaardige billen' zien!
Van jou niet nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zijn ook geen billen
Nou het staat online hoor
Dude, lees de posts terugquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Wij gingen voor Anne d'r billen, niet voor jouw ding. Don't flatter yourself...
Zoiets van: GNAGNAGNA IK ZAL DIE DAMES EENS TE GRAZEN NEMENquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Anne het volgende:
Ik zit me af te vragen waar je in godsnaam aan zat te denken tijdens het maken van die foto.
Toch niet aan je moeder eh!
Ik denk dat hij naar jouw goddelijk achterwerk zat te kijken, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Anne het volgende:
Ik zit me af te vragen waar je in godsnaam aan zat te denken tijdens het maken van die foto.
Toch niet aan je moeder eh!
Vooruit.. je bent me een seconde voorquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar jouw goddelijk achterwerk zat te kijken, om eerlijk te zijn.
Hmm, nueqen en blasen tegelijk, valt wel wat voor te zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik veel. Langer als die van SD is niet goed, die van hem is precies goed.
Het is niet de bedoeling dat je m'n strot uit komt.
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:Nee ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:Hmmz, dat is in zekere zin wel strakke-plasserwaardig natuurlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we testen als je terug bent.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nueqen en blasen tegelijk, valt wel wat voor te zeggen
Hmkay, ik spoel even 6½ week doorquote:
En terechtquote:
You should know what I have in my phonequote:
Geile foto's van Annequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You should know what I have in my phone
PICS OR IT DIDN'T HAPPENquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You should know what I have in my phone
Sjezus, stel je toch niet zo aan man.. Get a girlfriend en dan leg je lekker je eigen collectie aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geile foto's van AnneDie ik niet kan zien
![]()
Jonge dit is 1 grote grapquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sjezus, stel je toch niet zo aan man.. Get a girlfriend en dan leg je lekker je eigen collectie aan
Hmmmmmmmmmmmmja.. zoiets jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geile foto's van AnneDie ik niet kan zien
![]()
Believe me, it didquote:
Dan moet ik wel eerst mijn rijbewijs halen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Tankiej het volgende:
Lilliesleaf, wat betreft die meeting in Groningen die je vorig topic noemde, (mobiele layout staat berichten quoten uit gesloten topics niet toe..), noem een tijd, datum en locatie
Woon 20 min rijden van de stad vandaan, dus dat moet geen probleem worden
Ik kom ook wel even buurten als ik tijd hebquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Tankiej het volgende:
Lilliesleaf, wat betreft die meeting in Groningen die je vorig topic noemde, (mobiele layout staat berichten quoten uit gesloten topics niet toe..), noem een tijd, datum en locatie
Woon 20 min rijden van de stad vandaan, dus dat moet geen probleem worden
Je mag ook achterop hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan moet ik wel eerst mijn rijbewijs halen..
De eer dat ik bij de winnaar achterop ga.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Tankiej is snellerMaar wat ie niet weet is dat ik middenin de nacht vertrek
Moet er trouwens wel wat meer op het spel staan dan alleen de eer![]()
Dan wint Tankiej het nog steeds. Ik zeg, check facebook en kies zelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De eer dat ik bij de winnaar achterop ga.
Alsof looks allesbepalend zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wint Tankiej het nog steeds. Ik zeg, check facebook en kies zelf
Niet alles neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Alsof looks allesbepalend zijn.
Is ie zo knap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wint Tankiej het nog steeds. Ik zeg, check facebook en kies zelf
Nee maar hij heeft wel een GIGANTISCHEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan doe ik ook mee!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Alsof looks allesbepalend zijn.
En straks een goed betaalde baan en een leasebak voor de deurquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
Echt niet.
Wel een gigantisch dikke uitlaat
Ik ga straks weer studerenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En straks een goed betaalde baan en een leasebak voor de deur
Je bent toch al eerder mee geweest op meets?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen er hier uit ziet
Ach..quote:
Nou, van jou weten we het nu wel...quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
Laat snakey maar in het bodybuild topic zittenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:01 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, alleen BE heeft KPD toegang. En die zit in Finland
Iemand zou Snakey & Yvonne terug moeten roepen, dit begint een bifi reeks te worden
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, van jou weten we het nu wel...
Ja, maar ik kan me niemand herinneren behalve Tankiej, want die heb ik wel vaker gezien. En Dekatria ook uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je bent toch al eerder mee geweest op meets?
Anne's achterwerk ook niet? Op haar TA is dat waarschijnlijk alles wat je van haar hebt kunnen zien tijdens meets.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niemand herinneren behalve Tankiej, want die heb ik wel vaker gezien. En Dekatria ook uiteraard
Toen was ik er niet bij, en dat was notabene in mijn eigen woonplaatsquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anne's achterwerk ook niet? Op haar TA is dat waarschijnlijk alles wat je van haar hebt kunnen zien tijdens meets.
Volgende meet staat iedereen met z'n broek op z'n enkels zodat we weten wie wie is..quote:
Welke ben je geweest? Die bij Paleis Soestdijk oid of Apeldoorn ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgende meet staat iedereen met z'n broek op z'n enkels zodat we weten wie wie is..
Overigens ben ik nu op 1 meet geweest en ik weet ook lang niet wie iedereen is hiero. Van een aantal wel..
Apeldoorn, bij de Cantharel..quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke ben je geweest? Die bij Paleis Soestdijk oid of Apeldoorn ?
.. What the..quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef Mirgeam het volgende:
Mooie rit in Friesland gereden vandaag, knalde er wel een vlak voor me de dijk af
[ afbeelding ]
Hij had net gisteren de motor terug na een onderhoudsbeurt van 1000 euro, zonde
Is niet zo moeilijk hoor.. Iets te hard door de bocht, vuil op de weg.. you name it..quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. What the..![]()
![]()
Hoe krijg je dát voor elkaar?
Trust me, I've had my partquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat snakey maar in het bodybuild topic zitten.
Overigens, een beetje humor op zijn tijd kan geen kwaad
Bochtje te slap inschatten... ik weet er alles vanquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. What the..![]()
![]()
Hij pleurde in deze bocht onderuit, z'n motor gleed rechtdoor de dijk af, zelf had ie niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. What the..![]()
![]()
De rit was toch in Friesland? Ik kom bij Arnhem uit als ik die link volgquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:26 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Hij pleurde in deze bocht onderuit, z'n motor gleed rechtdoor de dijk af, zelf had ie niks
Denk dat ie zich verremde
ik anders niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:32 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De rit was toch in Friesland? Ik kom bij Arnhem uit als ik die link volg
Maar weer eens even de webcam van onder het stof vandaan gehaald.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar weer eens even de webcam van onder het stof vandaan gehaald.Die krullen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar weer eens even de webcam van onder het stof vandaan gehaald.Oh haiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lens was wel nog wat stoffig
![]()
Webcam is gewoon ronduit oud.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh haiLens was wel nog wat stoffig
Ik heb hier een losse webcam staan die het niet eens meer doetquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Webcam is gewoon ronduit oud.
Lijkt me altijd een hoop werk voor een meid, dat lange haar. En dan vooral krullen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zijn dan ook mijn grote trots.
Ik werd er als man echt gek van uiteindelijk... toen wist ik wel dat het tijd was voor de schaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lijkt me altijd een hoop werk voor een meid, dat lange haar.
Same here. Als ik het liet groeien dan kreeg ik ook krullen. Nu komt het niet meer zo lang, anders zit mijn haar nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik werd er als man echt gek van uiteindelijk... toen wist ik wel dat het tijd was voor de schaar
Valt heel erg mee eigenlijk. 1x per week wassen en tijdens het wassen kammen.. ben ik zo'n 20 minuten mee bezig in totaal. Verder helemaal niks.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lijkt me altijd een hoop werk voor een meid, dat lange haar. En dan vooral krullen.
En dat kapsel ga je straks pletten met zo'n pot op je kop
Maar afijn...
Geen wonder middeltjes nodig, heerlijk tochquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Valt heel erg mee eigenlijk. 1x per week wassen en tijdens het wassen kammen.. ben ik zo'n 20 minuten mee bezig in totaal. Verder helemaal niks.
Ik sta op, schud een paar keer met m'n hoofd, en het zit weer fabulous.
Net als met een helm. Zodra die af gaat, zit het een paar minuten klote en dan gaat het vanzelf weer goed zitten.
Het zit alleen wel gewoon heel vaak in de weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen wonder middeltjes nodig, heerlijk toch
Mijn haar was op een gegeven moment de halve meter gepasseerd, dan gaat het standaard in een staartquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen wonder middeltjes nodig, heerlijk toch
Ik ook. De dag dat zonder begeleiding naar de kapper mocht was het exit krullenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik werd er als man echt gek van uiteindelijk... toen wist ik wel dat het tijd was voor de schaar
Hehe, dat kan wel eens lastig zijn. Vast ook als je je helm op doet en nét voor je oog langs zit ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Het zit alleen wel gewoon heel vaak in de weg.Vooral omdat het zo verschrikkelijk véééél is. Maja, dat heb ik er wel voor over.
Wuttefuck, niet verwacht bij jou. Lijkt me er ook zéér apart uit zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn haar was op een gegeven moment de halve meter gepasseerd, dan gaat het standaard in een staart
Dat zeggen er wel meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Wuttefuck, niet verwacht bij jou. Lijkt me er ook zéér apart uit zienNo offence btw
Ik heb gewoon belachelijk veel geluk met mijn haar. Als ik er wel elke dag moeite voor zou doen met gel en spulletjes etc, dan ben ik net een wandelende Andrelon-reclame.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. dan heb ik langer werk zeker.
Ik heb dan krullen, MITS er gel in m'n haar zit. Zit er niks in, dan is het e.o.a. suffe pluizebol.
Ziet er niet uit, serieus
Nouja, dat valt mee dan inderdaad..quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon belachelijk veel geluk met mijn haar. Als ik er wel elke dag moeite voor zou doen met gel en spulletjes etc, dan ben ik net een wandelende Andrelon-reclame.![]()
maja.. ik lig liever die 10 minuten extra in bed, zo vroeg in de ochtend..
Ik dacht: ff snel zoeken, maar dat staat niet op die FBquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meeren none taken, ik heb de foto's nog op FB staan
Ik lig ook zo lang mogelijk op bed, en dan haasten om nog op tijd te komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
maja.. ik lig liever die 10 minuten extra in bed, zo vroeg in de ochtend..
Haha, grappig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat valt mee dan inderdaad..
Had eigenlijk iets halflang blonds verwacht bij jou, vraag me niet waarom..
Dat zeggen er wel meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vind mezelf nou echt alles behalve iemand die het beeld van een blondine oproept.
Whoops, zo wat het ook niet bedoeld hoor!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Haha, grappig.Ik vind mezelf nou echt alles behalve iemand die het beeld van een blondine oproept.
Zo vatte ik het ook niet op, maak je geen zorgen. Vooral gewoon grappig dat ik blijkbaar zo overkom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Whoops, zo wat het ook niet bedoeld hoor!
* JK1982 hiermee geen punten scoort..
Misschien komt het wel door dat poppetje aan de linkerkant, icm het feit dat ik geen foto van je hebt gezien, dus verder geen ander beeld. Maargoed, nevermind..quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook niet op, maak je geen zorgen. Vooral gewoon grappig dat ik blijkbaar zo overkom.
Morgen begint de KEI-week in Groningen (introweek van de uni) .. ben er nog steeds niet uit of ik me ga inschrijven, vind het nogal nutteloos.. misschien dat ik wel even ga kijken bij de standjes.. maar dat kan de hele week nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien komt het wel door dat poppetje aan de linkerkant, icm het feit dat ik geen foto van je hebt gezien, dus verder geen ander beeld. Maargoed, nevermind..
Morgen leuke plannen?
Tsja, waarom zou je dan idd.. Des te meer tijd heb je straks om andere leuke dingen te doen, zoals motorrijdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Morgen begint de KEI-week in Groningen (introweek van de uni) .. ben er nog steeds niet uit of ik me ga inschrijven, vind het nogal nutteloos.. misschien dat ik wel even ga kijken bij de standjes.. maar dat kan de hele week nog.
Woensdag weer!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou je dan idd.. Des te meer tijd heb je straks om andere leuke dingen te doen, zoals motorrijden
KEIweek is heul erg tof! Als ik niet naar lowlands zou gaan komende week, dan zou ik er als eventcrew geweest zijn. Vorig jaar ook gedaan en had er spijt van dat ik niet gegaan ben bij m'n eerstejaar. Ik zou zeker heen gaan als ik jou was!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Morgen begint de KEI-week in Groningen (introweek van de uni) .. ben er nog steeds niet uit of ik me ga inschrijven, vind het nogal nutteloos.. misschien dat ik wel even ga kijken bij de standjes.. maar dat kan de hele week nog.
Hmm.. maar kijk. Ik ben Stadjer, dus ik kén Groningen en de studentenverenigingen. Behalve dat ben ik juist totaaaaal geen uitgaanstype en daar draait KEI toch wel een beetje om, en als je dan niet mee wil doen word je door veel groepjes met de nek aangekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
KEIweek is heul erg tof! Als ik niet naar lowlands zou gaan komende week, dan zou ik er als eventcrew geweest zijn. Vorig jaar ook gedaan en had er spijt van dat ik niet gegaan ben bij m'n eerstejaar. Ik zou zeker heen gaan als ik jou was!
KEI draait om kennis maken met de studentenverenigingen en mensen ontmoeten en leren kennen. Daarnaast is het uitgaan jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hmm.. maar kijk. Ik ben Stadjer, dus ik kén Groningen en de studentenverenigingen. Behalve dat ben ik juist totaaaaal geen uitgaanstype en daar draait KEI toch wel een beetje om, en als je dan niet mee wil doen word je door veel groepjes met de nek aangekeken.
Hehequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik snap zuipende studenten dus echt niet.. snap niet wat er leuk aan is ook.. Het stinkt, is stom en is duur. Dus waarom zou je het doen? Gezellig is het ook niet als je die dag erna ziek bent en zit te kotsen en je amper wat kunt herinneren.
Vertel dat eens aan 99% van de studenten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef Tankiej het volgende:
Studentenverenigingen zijn ook belachelijk ja
Maar uitgaan is wel gezellig, meestal! Uitgaan kan ook zonder drank, of met een beetje
Maak daar maar 75% vanquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan 99% van de studenten!
Kuddegedrag hè..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik snap zuipende studenten dus echt niet.. snap niet wat er leuk aan is ook.. Het stinkt, is stom en is duur. Dus waarom zou je het doen? Gezellig is het ook niet als je die dag erna ziek bent en zit te kotsen en je amper wat kunt herinneren.
Oeh! Vertel, wat deed je allemaal in Finland?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef Tankiej het volgende:
Ik geloof dan ik wat de andere richting op ga, in vergelijking met jullie. Oh god, als ik terug denk aan mn escapades in Finland toen ik daar een half jaar zat
Uitgaan op zich is niks mis mee, alleen ladderzatte, kotsende en stinkende studenten, tsja..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef Tankiej het volgende:
Ik geloof dan ik wat de andere richting op ga, in vergelijking met jullie. Oh god, als ik terug denk aan mn escapades in Finland toen ik daar een half jaar zat
3x per week uitgaan was het gemiddelde gok ik. Zaten weken tussen met 5 of 6 keer uitgaan
Je bent te snel, net mn bericht aangepastquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh! Vertel, wat deed je allemaal in Finland?
Als je facebook hebt kan je ze wel zien, anders moet je sowieso wachten tot morgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heeft de rest eigenlijk nog foto's die ze durfen te laten zien? Ben net als Vin eigenlijk ook wel benieuwd.![]()
dm?
Foto -> rechtermuisklik -> foto openen in nieuw venster/URL kopieren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je facebook hebt kan je ze wel zien, anders moet je sowieso wachten tot morgen
Als jij even de rechtermuisknop aan een ipad wil toevoegen, be my guest!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Foto -> rechtermuisklik -> foto openen in nieuw venster/URL kopieren.
Hoelaat gaat de wekker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lang weekend gehad, en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om morgen weer aan de slag te gaan
Je hebt trouwens wel echt wat gemist vandaag Geerd. Was echt geniaal vandaag, rond een uur op 10/11.quote:
Hehe ja dan "werk" ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel echt wat gemist vandaag Geerd. Was echt geniaal vandaag, rond een uur op 10/11.
Minderquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik hoor hem nooit..
Maar het gerucht gaat dat hij op 6.30 ingesteld staat
Altijd fijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn ze op m'n werk erg makkelijk
Zeker! Alleen het heeft ook z'n nadelen hoor, zo word je er soms ook een beetje makkelijk doorquote:
Vandaag ook weer een kort nachtje voor jouquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeker! Alleen het heeft ook z'n nadelen hoor, zo word je er soms ook een beetje makkelijk door
Yep.. Maargoed, morgen maandag hè. Lekker rustig op gang komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een kort nachtje voor jou
Al wel begonnen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mhua, te warm. + dat ik dus nog geen rijbewijs heb.
Live vanuit de rukbunker dus?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:49 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 effe overgaat op telefoonmodus..
Motor is er ook al?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jep, AVB en theorie al binnen. Alleen weg nog. Planning is begin september m'n AVD
Zeker, vooral omdat hij niet zo groot is qua verhoudingen. Ik heb al eerder de befaamde uitspraak gedaan: Ik moet wel het gevoel hebben dat ik controle heb over dat beest tussen m'n benen.quote:
Komt vanzelf wel, hier ben je je roze papiertje eerder kwijt dan rijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zeker, vooral omdat hij niet zo groot is qua verhoudingen. Ik heb al eerder de befaamde uitspraak gedaan: Ik moet wel het gevoel hebben dat ik controle heb over dat beest tussen m'n benen.
Dat gaat nogal moeilijk als ik me een klein muisje voel op een mééga motor.
Op een hoofd idd wel; verder wil ik ze op een vrouwenlichaam liever niet tegenkomenquote:
Andersom volgens mij ook niet zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een hoofd idd wel; verder wil ik ze op een vrouwenlichaam liever niet tegenkomen
Huh?quote:
Nieuw bloed doet wonderen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:13 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat dit topic tegenwoordig dag en nacht door ofzo?
Niet gewend dat er nog leven is in PTA rond deze tijd
Pas een FOK! PTA motormeet gehad, alleen niet van de MCquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:16 schreef Geerd het volgende:
Wie weet komt er ooit weer eens een meet![]()
Niemand van de dijk gevlogen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas een FOK! PTA motormeet gehad, alleen niet van de MC
Ow, is dat het? Kan zomaar, er is nog maar weinig 'oud' bloedquote:
Zomervakantie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, is dat het? Kan zomaar, er is nog maar weinig 'oud' bloed![]()
Hoeven jullie morgen niks nuttigs te doen, dat jullie het zo laat maken?
Ehh.. bij jullie vandaag al, bij mij is het nog gisteren
Nee, ging wonderbaarlijk goed eigenlijk, ik heb alleen Anne een beetje natgespetterd, het filmpje staat hier nog ergens volgens mijquote:
Ik zit op de Caraïben, St. Eustatius, ook wel Statia genoemd.. tis hier -6 uur.. 21.26 nu dus.. ik heb net mijn buikje volquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zomervakantie.
Waar ergens op de wereld leef tijd dan tegenwoordig?
Hoe kom je daar nou weer terecht?quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit op de Caraïben, St. Eustatius, ook wel Statia genoemd.. tis hier -6 uur.. 21.26 nu dus.. ik heb net mijn buikje vol
In KPD zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ging wonderbaarlijk goed eigenlijk, ik heb alleen Anne een beetje natgespetterd, het filmpje staat hier nog ergens volgens mij
Idd ioh, kk poste nog wat en Roderick nog langs zien komen meer nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, is dat het? Kan zomaar, er is nog maar weinig 'oud' bloed![]()
Hoeven jullie morgen niks nuttigs te doen, dat jullie het zo laat maken?
Ehh.. bij jullie vandaag al, bij mij is het nog gisteren
Jeh, CP ook nog wel eens, maar dat wordt ook minder.. ze kunnen er niet mee om gaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd ioh, kk poste nog wat en Roderick nog langs zien komen meer niet
Truste, krullebolquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ga proberen eens wat te slapen. Trustjes iedereen.
Ja, heb ook hele tijd maar beetje proberen te lurken maar komen zoveel bij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, CP ook nog wel eens, maar dat wordt ook minder.. ze kunnen er niet mee om gaan
Jéééééép!quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Die ga ik volgens mij nog vrij vaak horen, heb ik het vermoeden..
Ik heb van de oude garde alleen WB, CP en Bazziek (geloof ik) maar gemeet, de rest ook niet voor zover ik weetquote:Op maandag 13 augustus 2012 03:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, heb ook hele tijd maar beetje proberen te lurken maar komen zoveel bij.
[ afbeelding ]
Laatste pic met ongeveer al oud bloed van Fokmc!
Tijden veranderen nou eenmaal, ben wel benieuwd hoe het met opm en rib is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb van de oude garde alleen WB, CP en Bazziek (geloof ik) maar gemeet, de rest ook niet voor zover ik weet
Met de new- en oldbierit wel een aardig zwikkie, maar ook niet alles.. ik zou eigk niet eens meer precies weten wie allemaal, ik ben niet zo goed in namen onthouden
Dus toch gewoon Internet op dat eiland? Stond me iets van bij dat je een topic had over je trip?quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb van de oude garde alleen WB, CP en Bazziek (geloof ik) maar gemeet, de rest ook niet voor zover ik weet
Met de new- en oldbierit wel een aardig zwikkie, maar ook niet alles.. ik zou eigk niet eens meer precies weten wie allemaal, ik ben niet zo goed in namen onthouden
Tuulk!! Ff je banden spanning checkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus toch gewoon Internet op dat eiland? Stond me iets van bij dat je een topic had over je trip?
En dat weet jij wel SD. Over een weekje ben ik weer thuis dus mijn motor moet ik weer gereed maken. Heeft 6 maanden stil gestaan. Olie heb ik ververst voor ik ging, filters ook, gewoon starten en gaan?
Misschien lezen ze nog wel meequote:Op maandag 13 augustus 2012 04:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tijden veranderen nou eenmaal, ben wel benieuwd hoe het met opm en rib is.
Wat Geerd zegt; bandenspanning checken en rijden met die hapquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus toch gewoon Internet op dat eiland? Stond me iets van bij dat je een topic had over je trip?
En dat weet jij wel SD. Over een weekje ben ik weer thuis dus mijn motor moet ik weer gereed maken. Heeft 6 maanden stil gestaan. Olie heb ik ververst voor ik ging, filters ook, gewoon starten en gaan?
quote:
Gadver, nee dankjequote:Op maandag 13 augustus 2012 03:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een hoofd idd wel; verder wil ik ze op een vrouwenlichaam liever niet tegenkomen
Ik reed over de snelweg omdat ik aan de late kant wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog opgelet of ik je zag, maar toen stond je dat blijkbaar al te posten.
Altijd zorgen dat je een sleutel hebt als je vroeg begintquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:08 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, netjes op tijd op de zaak, is er nog niemandEn ik heb geen sleutel
Voor niks de snelweg af gejakkerd
Moet met collega mee, maar voor de regenachtige periodes wel handig jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je een sleutel hebt als je vroeg begint
* Paxlie was alweer om 6:20 op kantoor.
Dat houdt in dat ik om 5:30 al in de auto zat trouwens
Waarmee? Posten? Zoals lillyleaf al al zei,jong bloedquote:
dordrechtquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarmee? Posten? Zoals lillyleaf al al zei,jong bloed
Overigens nu in rotterdam, waar kan ik wie spotten?
Ik neem aan onbedoeldquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:08 schreef peterzx9r het volgende:
he moerdijk ken ik ook daar had ik verleden jaar vliegles
Zuidquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens nu in rotterdam, waar kan ik wie spotten?
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:net terug van fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
same here, heb de CBR nu thuis staan, dus ik kan er zo mee weg, ideaal ipv dat kreng steeds bij je ouders op te moeten halenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:25 schreef lipjes het volgende:
Ik ga vanavond sowieso weer een stuk rijden.
Naar palm parkies op de motor
Waarom gaat ze zelf ook niet rijden ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:26 schreef dribbel79 het volgende:
Gister slechts 130 km op de klok gezet, maar het was lekkah sturen...wel flink wennen, aangezien vriendinlief meeging, het is ook alweer 5 jaar terug dat ik een passagier had, dus de eerste bochten gingen niet al te soepel
maar je hoort me niet klagen, voorheen moest ze niets van motoren hebben, gister zei ze: dit was echt leuk, wat een mooie ritten kan je maken (omg. a'foort/ lage vuursche/ baar/ h'sum)...
Zondag gaan we weer (als het weer 't toelaat), dan een dijk of wat pakken en de veluwe op ofzo...
Maar: top, alleen wel even naar die ratel laten kijken (CBR, maar NAKS is pas vervangen, toerental maakt niet uit, koud/warm ook niet)
palm parkiesquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:25 schreef lipjes het volgende:
Ik ga vanavond sowieso weer een stuk rijden.
Naar palm parkies op de motor
Voordeel van nog thuis wonen, motor staat gewoon in de achtertuinquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
same here, heb de CBR nu thuis staan, dus ik kan er zo mee weg, ideaal ipv dat kreng steeds bij je ouders op te moeten halen
Naja, ik ben er vanavond weer te vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:33 schreef peterzx9r het volgende:
dat ik het niet weet is bij mij om de hoek
was het vergeten oeps
na mn crach had ik iets van more powerquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
Ah oke, leuk fietsje.
Alleen iets te veel vermogen voor mij
Die doen we dan maar weer even niet op m'n werk..quote:
Bij zoiets snap ik dus volledig dat mensen zo'n fender eliminator erop schroeven. Op deze manier is het niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:48 schreef JK1982 het volgende:
Deze dus, dit model vind ik ook wel netjes:
[ afbeelding ]
Als ik een crash heb is het niet gelijk meer power voor mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:43 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
na mn crach had ik iets van more power
En die schoorsteen eraf..quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij zoiets snap ik dus volledig dat mensen zo'n fender eliminator erop schroeven. Op deze manier is het niks
gevonden lolquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik een crash heb is het niet gelijk meer power voor mij
Nee mijn nick is Crazy987
waar heb je fiets gekochtquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik een crash heb is het niet gelijk meer power voor mij
Nee mijn nick is Crazy987
https://maps.google.nl/ma(...)63,0.330963&t=h&z=11quote:
Meh, dan moet ik helemaal Frankrijk doorkruisen. Ik mijd dat land liever.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)63,0.330963&t=h&z=11
daar kun je ook leuk rijden en foto's schietenmisschien voor 2014?
via zwitserland / italië en mwooooop IJsland is mooi jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik helemaal Frankrijk doorkruisen. Ik mijd dat land liever.
Spaar ik liever voor een rit door Scandinavië of naar IJsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |