Ik zit te F5'en in KPD, maar ik zie niks, behalve mijn eigen bilpartij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Anne/liffieleaf nogwattes waren dus niet serieus
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Anne/liffieleaf nogwattes waren dus niet serieus
Oh, wel serieus dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit te F5'en in KPD, maar ik zie niks, behalve mijn eigen bilpartij.
Wel serieus van die pic/pikquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoezo niet? :\
--
Ondertussen maar even toegang aangevraagd.. ben nu ook wel benieuwd naar die lokaal beroemde billen.
Niks beloven wat je niet waar kunt maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wel serieus dusZo maar even een pikcie maken dan
[..]
Wel serieus van die pic/pik
Ergens bij feedback.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat KPD is en hoe ik daar toegang toe krijg
Ik zal zo even piccie makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niks beloven wat je niet waar kunt maken.
Je kan maar beter het mannentopic zo niet checken, tenzij je homo bentquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Gaat Vin nou een foto van z'n reet maken? Nee toch zeker?
Dat begin ik me nu dus ook serieus af te vragen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Van een kutvlinder die in z'n reet zit geloof ik..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Niet van mijn kont, het ging over mini-meet en of ik zo klein geschapen wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat begin ik me nu dus ook serieus af te vragen..
"Ik was 'm alleen aan het schoonmaken, echtwaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen pic maken als mijn ma elk moment binnen kan lopen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ik was 'm alleen aan het schoonmaken, echtwaar"
Anders vraag je of zij het even doet? Is toch veel makkelijkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen pic maken als mijn ma elk moment binnen kan lopen
"Ik dacht dat ik je toch beter had opgevoed had dan dit Vin... die van je vader is groterquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Anders vraag je of zij het even doet? Is toch veel makkelijker
ALS JE HET NIET DOET BEN JE EEN MIETJEEEEquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als je het niet wil, of überhaupt twijfelt.. niet doen.
Ik twijfel nergens over hoor, ik wachtte alleen totdat mijn ma niet meer binnen zou kunnen komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als je het niet wil, of überhaupt twijfelt.. niet doen.
Zeg Vinnie, wat ga je met die camera doen op het toilet? Ehm...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Rofl ga dan naar het toilet of de badkamer
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag toch hopen dat alleen de vrouwen zo KPD gaan bezoeken
EN OMDAT DE TRILFUNCTIE DAN AANSTAATquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik neem m'n telefoon altijd mee naar het toilet hoorHoewel dat meer komt doordat hij gewoon in m'n broekzak zit
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
EN OMDAT DE TRILFUNCTIE DAN AANSTAAT
Jongûh, bederf de grap nou niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik neem m'n telefoon altijd mee naar het toilet hoorHoewel dat meer komt doordat hij gewoon in m'n broekzak zit
"Vin, waar ga je naartoe met pa z'n telelens?"quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jongûh, bederf de grap nou niet..
Ik bedoel meer wanneer hij een EOS 500D meeneemt naar het toilet ofzo..
met telelensquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nu hij heeft gezien dat een fisheye alles groot en breed maakt, neemt ie zo'n lens uiteraard mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kort en breed toch? Dat moet me een raar ding worden op de fotoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu hij heeft gezien dat een fisheye alles groot en breed maakt, neemt ie zo'n lens uiteraard mee.
Al is SD daadwerkelijk wel groot hoor, Vinniiieee![]()
.
Goed voor elkaar dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu hij heeft gezien dat een fisheye alles groot en breed maakt, neemt ie zo'n lens uiteraard mee.
Al is SD daadwerkelijk wel groot hoor, Vinniiieee![]()
.
Te lang is in ieder geval ook niet goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kort en breed toch? Dat moet me een raar ding worden op de foto
Wat is te lang?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Te lang is in ieder geval ook niet goed.
Weet ik veel. Langer als die van SD is niet goed, die van hem is precies goed.quote:
.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De gene die dat fixt is al sinds 09-08 niet meer online geweest, wss op vakantie ofzo
Het zijn ook geen billenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan kan ik toch alsnog niet de 'godinwaardige billen' zien!
Van jou niet nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zijn ook geen billen
Nou het staat online hoor
Dude, lees de posts terugquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Wij gingen voor Anne d'r billen, niet voor jouw ding. Don't flatter yourself...
Zoiets van: GNAGNAGNA IK ZAL DIE DAMES EENS TE GRAZEN NEMENquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Anne het volgende:
Ik zit me af te vragen waar je in godsnaam aan zat te denken tijdens het maken van die foto.
Toch niet aan je moeder eh!
Ik denk dat hij naar jouw goddelijk achterwerk zat te kijken, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Anne het volgende:
Ik zit me af te vragen waar je in godsnaam aan zat te denken tijdens het maken van die foto.
Toch niet aan je moeder eh!
Vooruit.. je bent me een seconde voorquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar jouw goddelijk achterwerk zat te kijken, om eerlijk te zijn.
Hmm, nueqen en blasen tegelijk, valt wel wat voor te zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik veel. Langer als die van SD is niet goed, die van hem is precies goed.
Het is niet de bedoeling dat je m'n strot uit komt.
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:Nee ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als waar Salatrel zwetend van wakker wordt, met natte lakens en al:Hmmz, dat is in zekere zin wel strakke-plasserwaardig natuurlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we testen als je terug bent.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nueqen en blasen tegelijk, valt wel wat voor te zeggen
Hmkay, ik spoel even 6½ week doorquote:
En terechtquote:
You should know what I have in my phonequote:
Geile foto's van Annequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You should know what I have in my phone
PICS OR IT DIDN'T HAPPENquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You should know what I have in my phone
Sjezus, stel je toch niet zo aan man.. Get a girlfriend en dan leg je lekker je eigen collectie aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geile foto's van AnneDie ik niet kan zien
![]()
Jonge dit is 1 grote grapquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sjezus, stel je toch niet zo aan man.. Get a girlfriend en dan leg je lekker je eigen collectie aan
Hmmmmmmmmmmmmja.. zoiets jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geile foto's van AnneDie ik niet kan zien
![]()
Believe me, it didquote:
Dan moet ik wel eerst mijn rijbewijs halen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Tankiej het volgende:
Lilliesleaf, wat betreft die meeting in Groningen die je vorig topic noemde, (mobiele layout staat berichten quoten uit gesloten topics niet toe..), noem een tijd, datum en locatie
Woon 20 min rijden van de stad vandaan, dus dat moet geen probleem worden
Ik kom ook wel even buurten als ik tijd hebquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Tankiej het volgende:
Lilliesleaf, wat betreft die meeting in Groningen die je vorig topic noemde, (mobiele layout staat berichten quoten uit gesloten topics niet toe..), noem een tijd, datum en locatie
Woon 20 min rijden van de stad vandaan, dus dat moet geen probleem worden
Je mag ook achterop hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan moet ik wel eerst mijn rijbewijs halen..
De eer dat ik bij de winnaar achterop ga.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Tankiej is snellerMaar wat ie niet weet is dat ik middenin de nacht vertrek
Moet er trouwens wel wat meer op het spel staan dan alleen de eer![]()
Dan wint Tankiej het nog steeds. Ik zeg, check facebook en kies zelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De eer dat ik bij de winnaar achterop ga.
Alsof looks allesbepalend zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wint Tankiej het nog steeds. Ik zeg, check facebook en kies zelf
Niet alles neequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Alsof looks allesbepalend zijn.
Is ie zo knap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wint Tankiej het nog steeds. Ik zeg, check facebook en kies zelf
Nee maar hij heeft wel een GIGANTISCHEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan doe ik ook mee!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Alsof looks allesbepalend zijn.
En straks een goed betaalde baan en een leasebak voor de deurquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
Echt niet.
Wel een gigantisch dikke uitlaat
Ik ga straks weer studerenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En straks een goed betaalde baan en een leasebak voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |