Ik zal Patje vast waarschuwen dat hij dat weekend ontmaagd wordt.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met lauwe thee er nog in.
[..]
Mwah, ik geloof niet dat er veel mensen van ons zijn die de seks echt missen ofzo.
Een pandatuin? Voorkomt wel uitsterving van de panda'squote:
En dat in mijn huisquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal Patje vast waarschuwen dat hij dat weekend ontmaagd wordt.
Hai.quote:
Noem je me nu jezus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Drommel, wat doe je man, jezus..
Nee, je zus.. 28 seconden, kom op zeg.. Wel heel zielig van je hoor..quote:
Een pandatuin jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Een pandatuin? Voorkomt wel uitsterving van de panda's
[..]
En dat in mijn huis
Je mag eindelijk zijn roestige sheriffsbadge uitdeuken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal Patje vast waarschuwen dat hij dat weekend ontmaagd wordt.
quote:
Awwwwquote:
Ik had al 5 posts kunnen maken mangquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je zus.. 28 seconden, kom op zeg.. Wel heel zielig van je hoor..
quote:
Buiten dat, als hij al een tuin vol heeft duurt het minder dan 15 minutenquote:
Dus jij gaat jouw gespaarde panda meteen weggeven???quote:
Ik lik als lassiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, als hij al een tuin vol heeft duurt het minder dan 15 minuten
dan raakt fax 4 pandas per uur kwijt!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, als hij al een tuin vol heeft duurt het minder dan 15 minuten
Nou graag, graagquote:
Das toch aardig? Hoeft Kally minder lang te sparen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat jouw gespaarde panda meteen weggeven???
Heb er zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat jouw gespaarde panda meteen weggeven???
Die's al 17 jaar dood, dus het voelt als een hoop kriebelende maden?quote:
Dit is werkelijk de stomste opmerking die een man kan makenquote:
je kan t lekker verwoordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's al 17 jaar dood, dus het voelt als een hoop kriebelende maden?
Boeie, dit is Fok, ik heb wel ergere dingen gezegd hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de stomste opmerking die een man kan maken
En ze maken hem zoooo vaakquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de stomste opmerking die een man kan maken
Oh? Ik moet toch eens met Obi gaan praten dan, dat hij zomaar iedereen liktquote:
hoe weet jij datquote:
Jaquote:
Ook dát zeggen ze vakerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's nog maar de eerste keer voor mij hoor
Ik vrees idd dat ze dat denken...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Zouden ze echt denken dat wij dan onder de indruk raken?
En jij kan goed visualiseren blijkbaar.quote:
Weet je dat zeker, met je pandatuin?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met teveel inpakkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Alvast wat ingepakt voor dinsdag. Volgens mij heb ik nu al te veel.
daarom heb jij zoveel pandas, je roept dat soort dingen te weinigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter blijven ze dat doen. Des te meer vrouwen blijven er over voor mij.quote:
das een van mijn specialiteiten jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij kan goed visualiseren blijkbaar.
Goed gevonden wel. Al lang geen drilboorgrappen meer gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dril als drommel, dat doet het altijd goed
Praten gaat moeilijk. Je kunt hem wel aaien en frisbee gooien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Ik moet toch eens met Obi gaan praten dan, dat hij zomaar iedereen likt
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe weet jij datmijn maagdelijke hondje..... wat heb je gedaan
Laat dat maagdelijke maar wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe weet jij datmijn maagdelijke hondje..... wat heb je gedaan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, met je pandatuin?
Ik praat Obi doet net of hij luistertquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gevonden wel. Al lang geen drilboorgrappen meer gehoord.
[..]
Praten gaat moeilijk. Je kunt hem wel aaien en frisbee gooien.
[..]
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?
Was vlak voordat je je shirt uitdeed.
Oeh, win win situatiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter blijven ze dat doen. Des te meer vrouwen blijven er over voor mij.
Ah, welke andere specialiteiten mag ik nog noteren in mijn notepadbestand?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das een van mijn specialiteiten ja
Ik schep niet graag opquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom heb jij zoveel pandas, je roept dat soort dingen te weinig
ohja... nu weet ik t weer, heb alles verdrongen, was niet veel soeps daarnaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?
Was vlak voordat je je shirt uitdeed.
Ik vind zelf dat het wel meevalt... Twee setjes, 4 ondergoed, bikini, spijkerbroek, t-shirt, jurkje, sweater, vest, birkenstocks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met teveel inpakken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... nu weet ik t weer, heb alles verdrongen, was niet veel soeps daarna
Dat vind ik ook wel een soort van afknapperbegrip als het over seksuele uitspattingen gaat.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ach... Je kunt daar genoeg kopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het wel meevalt... Twee setjes, 4 ondergoed, bikini, spijkerbroek, t-shirt, jurkje, sweater, vest, birkenstocks.
En wat ik dinsdag aan doe, dan. Maar dat zit niet in de tas. Toiletspullen moeten er nog bij.
dat, kinders... horen jullie de volgende keerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, welke andere specialiteiten mag ik nog noteren in mijn notepadbestand?
Ow snap.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach... Je kunt daar genoeg kopen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
dat, kinders... horen jullie de volgende keer
Overnacht je ergens in het centrum?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel ja. Ik moet ook nog handdoeken meenemen. Maar die zit nog in de was. Het badlaken, that is.
Ja, twee nachten midden in het centrumquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Overnacht je ergens in het centrum?
hoor je dat fax... samzz slaapt ook vlak bij de panda'squote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee nachten midden in het centrum. Tegenover Antwerpen Zoo.
Oooo, dan heb ik al een vermoedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoor je dat fax... samzz slaapt ook vlak bij de panda's
Yep straat er vlak bij zit vol met eettentjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan heb ik al een vermoeden
Wel ideale locatie!
Spreek je vermoeden eens uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan heb ik al een vermoeden
Wel ideale locatie!
Jup, en dichtbij de Meirquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep straat er vlak bij zit vol met eettentjes.
"Ja, dat is toevallig één van mijn specialiteiten. Ons Marieke zegt altijd: Nou pa, hoe jij die slechte grappen maakt he, zo is er geen één."quote:
Hé daar sliep ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Astrid hotel denk ikquote:
Klopt. Schijnt een erg goed hotel te zijn. We gaan het zienquote:
Nee ik sliep ergens anders, echt recht tegenover de ingang van Antwerpen Zooquote:
Jup, goede recenties ook!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Schijnt een erg goed hotel te zijn. We gaan het zien.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel weer een mooie titel voor een nieuw deel in de stripreeks die XFX wilde maken.
Het Pandaparadijs.
suske en wiske en de panda pooierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel weer een mooie titel voor een nieuw deel in de stripreeks die XFX wilde maken.
Het Pandaparadijs.
Mede daarom ook uitgekozenquote:
Reddison Blu Astrid, jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee ik sliep ergens anders, echt recht tegenover de ingang van Antwerpen Zoo
Jij gaat naar het Radisson Blue? Zag er wel mooi uit van buiten.
Hahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suske en wiske en de panda pooier
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoordequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mede daarom ook uitgekozen. En dat er een zwembad en een jacuzzi, sauna's en stoombaden zijn is ook wel een grote plus.
[..]
Reddison Blu Astrid, ja. De foto's zijn ook erg mooi en de recenties lovend. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
en goedkope prostitutie toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha, baas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is illegaal. Sssttt.quote:
quote:
juist, maar wederom: handig om te wetenquote:
De Noxx.... die ken ik nog welquote:
Slim...!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ook handig om te weten mocht ik een wanhopige deerne treffen die ik zelf niet wil raken
niet wat jij bedoelt, maar moest er toch aan denkenquote:
Mika zou daar zomaar kunnen staan hoor, hij is uit de kastquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet wat jij bedoelt, maar moest er toch aan denken
Volgens klanten die ik 2 weken geleden daar heen gebracht heb zat het vol kneusjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Noxx.... die ken ik nog wel
Beetje 'Oeh kijk mij hip en modieus zijn' tent...
Hoewel ik d'r al een hele tijd niet geweest ben.
verbaasd dat iemand...?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mika zou daar zomaar kunnen staan hoor, hij is uit de kast
Ik hou niet van krullen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
verbaasd dat iemand...?
maar die krullen
Oh, ik neem m'n persoonlijke masseur mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik vind haar krieben fijnquote:
Serieus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens klanten die ik 2 weken geleden daar heen gebracht heb zat het vol kneusjes
Het hoeft daarvoor toch niet te krullen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind haar krieben fijn(maar niet op iemand zn rug
)
En iemand zijn "kuiltje"? (binnenkant van je arm, bij je elleboog)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
)
Buik en borst wel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
)
oren frummenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En iemand zijn "kuiltje"? (binnenkant van je arm, bij je elleboog)
Ja echt, 't viel allemaal wat tegen enzo..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan is het nogal veranderd ondertussen.
Nouja toen ik er kwam bestond het nog niet zo lang. Maar ik ben maar 2 keer geweest, toen had ik het wel gezien.
Wilde het net zeggenquote:
dat maakt me niet zo erg uit, als t maar geen apen-vergelijking wordt want dan kriebelt t aan mn neus als ik tv kijk (en tegen iemand zn buik aan lig dus)quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen? Ik lees allemaal rare dingen over mij. Ik behoud mijn maagdelijkheid gewoon nog na 1 september hoor ik ben godverdomme niet getrouwd
er is dus gene weg meer terugquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb jij niks over te vertellen, Silk en ik hebben alles al geregeld
Hij moet zijn shirt dan uit doen van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat maakt me niet zo erg uit, als t maar geen apen-vergelijking wordt want dan kriebelt t aan mn neus als ik tv kijk (en tegen iemand zn buik aan lig dus)
Nee het is best lekker zacht hoor. En goede buikspieren met een goed dempend laagje eroverquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat maakt me niet zo erg uit, als t maar geen apen-vergelijking wordt want dan kriebelt t aan mn neus als ik tv kijk (en tegen iemand zn buik aan lig dus)
gheheh (ik knorde van t lachen) MOET niet, maar vind t wel lekker...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij moet zijn shirt dan uit doen van jou?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van m'n orgen blijven ze echt wel af
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh (ik knorde van t lachen) MOET niet, maar vind t wel lekker...
Ohquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb jij niks over te vertellen, Silk en ik hebben alles al geregeld
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen? Ik lees allemaal rare dingen over mij. Ik behoud mijn maagdelijkheid gewoon nog na 1 september hoor ik ben godverdomme niet getrouwd
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzoquote:
Nou ja met de juiste persoon en op de goede manier uiteraardquote:
Dit waardeer ikquote:
Laatst deed je dat ook bij mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzo)
Dat bedoelen we toch ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het fucking probleem ook!
Dat scheelt idd al veelquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja met de juiste persoon en op de goede manier uiteraard
Hand op blote buik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzo)
ja, sorry... als jij je benen niet scheert denk ik dat je een man ben en kruip ik gewoon tegen je aan hoorquote:
Viel het tegen geen haar op mijn buik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, sorry... als jij je benen niet scheert denk ik dat je een man ben en kruip ik gewoon tegen je aan hoor
Lul nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hand op blote buik.
Maar dan wel bij vrouwen. Natuurlijk. Ik ben niet gay. Echt niet.
Kennelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Hebben we het over een behaarde of een kale buik?
Ja maar huuuh.. Daar komt seks van en dat is gewoon vies enzo!quote:
ghehehehehe hoef je je niet voor te schamen, ik val ook op mannenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hand op blote buik.
Maar dan wel bij vrouwen. Natuurlijk. Ik ben niet gay. Echt niet.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar huuuh.. Daar komt seks van en dat is gewoon vies enzo!
Niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan heb je niets te klagen toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar huuuh.. Daar komt seks van en dat is gewoon vies enzo!
Wel hoorquote:
Dan nog, die natte bende enzo.. Bah..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
je moet wel even douchen van te voren
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, die natte bende enzo.. Bah..
Dat ligt eraan hoe je eraan zit natuurlijk, je kan aan zijn oorlel trekken maar denk niet dat dat werktquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Krijg je tegenwoordig al seks van het aan iemands oren zitten, of begrijp ik het nou niet?
Je mag ook doen alsof je aan iemand zit, een "hover hand" geldt ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Krijg je tegenwoordig al seks van het aan iemands oren zitten, of begrijp ik het nou niet?
Ligt eraan wat je in die oren stoptquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Alleen als je je vinger of tong naar binnen brengtquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
eh... nou ik deed t ook vaak onbewust, vlak voor ik in slaap viel enzo... dak dan iemand zn haar / oren frum... raak ik rustig van ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Ik val op vrouwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehehe hoef je je niet voor te schamen, ik val ook op mannen
Je hebt zelfs haarseks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Tong in oor?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je je vinger of tong naar binnen brengt
Als ik alleen al naar je kijk spring je al bijna bovenop me.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag ook doen alsof je aan iemand zit, een "hover hand" geldt ook.
DUS: van te voren niet alleen even douchen, maar ook het oorstokje gebruiken!quote:
En je vindt het lekker ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik alleen al naar je kijk spring je al bijna bovenop me.
Ja maar jij hebt DIE blikquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik alleen al naar je kijk spring je al bijna bovenop me.
Dan nogquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DUS: van te voren niet alleen even douchen, maar ook het oorstokje gebruiken!
Waarom was mlig ineens weg gister?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
[..]
Ik val op vrouwen.
[..]
Je hebt zelfs haarseks.
Eerst oren uitspuiten dan?quote:
Ik hou het wel bij het lelletjequote:
Hij ging niet blijven slapen zei hij. Toen was hij ineens weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom was mlig ineens weg gister?
Volgende keer pak ik zijn sleutels af
Heel zachtjes met je vinger over 't bovenste randje aaienquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de hondjes uitlaten en een poging te doen om te slapen!
truste alvast
Ik had het over de tong, wat mijn vingers doen is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel zachtjes met je vinger over 't bovenste randje aaien
Slaap lekker, ik duik ook zo, half 6 weer de wekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
truste alvast
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
truste alvast
Jij loopt wel heel hard van stapel danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over de tong, wat mijn vingers doen is weer een heel ander verhaal
Oei.. Vroeg...!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik duik ook zo, half 6 weer de wekker
Hoezo? Misschien zap ik wel danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij loopt wel heel hard van stapel dan
Njah ach, het went (niet, maar het is niet anders)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei.. Vroeg...!
Ik blijf nog even wakker.. Ben naar de sluiting van de OS aan het kijken/luisteren
Niet in hokjes plaatsen, ligt geheel aan het gezelschapquote:
Hmm... Succes met opstaan straksquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ach, het went (niet, maar het is niet anders)
Ik rol gewoon uit bed op de grond, dan lukt het meestal welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Succes met opstaan straks
Oooo, ideaal!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rol gewoon uit bed op de grond, dan lukt het meestal wel
Nou die laminaat vloer is best hardquote:
Ben je wel meteen wakkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou die laminaat vloer is best hard
Anyways, truste voor straks
Slecht gezelschap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in hokjes plaatsen, ligt geheel aan het gezelschap
Heb ik weekendquote:
Oh, dus je bedoelt dat jij nu niet in een enorm lekker warm bed ligt, net een filmpje gekeken met een bak ijs met de gedachten dat je nog zeker een halve maand vrij bent?quote:
Nee. En bed is te heet, ik denk dat ik buiten ga slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dus je bedoelt dat jij nu niet in een enorm lekker warm bed ligt, net een filmpje gekeken met een bak ijs met de gedachten dat je nog zeker een halve maand vrij bent?
Ja he? De Spice Girls komen bijnaquote:
Lol, beetje jeugdsentimentquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja he? De Spice Girls komen bijna
Jaaaa!quote:
Bed is lekker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En bed is te heet, ik denk dat ik buiten ga slapen.
Geen idee wat ze gaan zingenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa!
Jammer dat ze maar 1 nummer doen en niet hun leukste
Eerst even met een biertje liggend op een stretcher naar de sterren kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bed is lekker.Maar buiten is ook wel lekker.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spice Up Your Life
http://www.telegraph.co.u(...)remony-playlist.html
As usualquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit wordt een zeer productief dagje gok ik zo
Ik mag even het halve archief inscannenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
As usual. Vandaag intake, migratietraject
. Dat word hard werken
Wat een feestquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag even het halve archief inscannen
dies nie wijsquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn baas is gek hoor![]()
Gaat ie mij midden in de nacht mailen
Ik ben de babyquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij die baby of ben je tienermoeder?
We hebben alles ook digitaal maar geen idee waar de contracten bijvoorbeeld ergens staan opgeslagen dus mag ik het nog een keer allemaal inscannen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een feest. Toch maar digitaliseren?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben de babyalthans... ongeveer 23,5 jaar geleden dus
Ach ik vind het prima hoor zolang hij maar geen antwoord van mij verwacht om half 2 's nachtsquote:
niet je tieten op het apparaat leggen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben alles ook digitaal maar geen idee waar de contracten bijvoorbeeld ergens staan opgeslagen dus mag ik het nog een keer allemaal inscannen.
Mijn baas hoort nu eigenlijk druk te zijn met genezen van de zware operatie die hij 6 weken geleden heeft gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
als hij om die tijd nou wil werken.......
* Huppelmuts cancelled mailtje naar Rivalquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
niet je tieten op het apparaat leggen!
als hij nou wakker is en wat wilt doen.. hij verwacht heus niet dat jij 's nachts aan het werk gaat.....quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn baas hoort nu eigenlijk druk te zijn met genezen van de zware operatie die hij 6 weken geleden heeft gehad.
Maar personeel lastig vallen is natuurlijk veel leuker
email? bestaat whatsapp niet meer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts cancelled mailtje naar Rival
Hij zit hier heus wel al op kantoor hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
als hij nou wakker is en wat wilt doen.. hij verwacht heus niet dat jij 's nachts aan het werk gaat.....
maar nu kan ie bv lekker uitslapen ipv jou mailen dat je wat moet doen....
Mijn whatsapp is niet aangesloten op de scanner hoor.quote:
Geen QR-code op je tieten hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit hier heus wel al op kantoor hoor.
Die gast heeft/had kanker. Zn halve lever is verwijderd paar weken terug. De wond is nog niet eens dicht en dan zo intensief aan het werk.
Moet ie zelf weten natuurlijk!
[..]
Mijn whatsapp is niet aangesloten op de scanner hoor.
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen QR-code op je tieten hebben
Ja die kwam gisteravond gewoon weer binnenwandelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Mogguh
En, is Sheldon inmiddels terecht?
Ah, mooi.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die kwam gisteravond gewoon weer binnenwandelen
Mijn begeleider ook anders ... die gaat me midden in de nacht whappenquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn baas is gek hoor![]()
Gaat ie mij midden in de nacht mailen
Wat een koekwous zeg, heb je hem al gebeten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn begeleider ook anders ... die gaat me midden in de nacht whappenin mn vakantie..
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, mooi.Ik dacht, zal ik nog ff voor de zekerheid m'n auto checken
Dan zou ik echt wel boos worden op mn baas hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn begeleider ook anders ... die gaat me midden in de nacht whappenin mn vakantie..
Neequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een koekwous zeg, heb je hem al gebeten?
Sheldon houdt gewoon van avontuurquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Heb ik ook nog gedaan maar daar zat ie echt niet in
Ghehe en avontuur genoeg natuurlijk in Boven-Leeuwenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Sheldon houdt gewoon van avontuur
Eerlijk is eerlijk, het is een hele mooie omgeving, vooral de dijk is een mooi gebied.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe en avontuur genoeg natuurlijk in Boven-Leeuwen
Jullie hadden niet meegekregen dat 1 van de katten een cadeautje had meegebracht zaterdagnacht?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is een hele mooie omgeving, vooral de dijk is een mooi gebied.
Meer van eten en slapenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Sheldon houdt gewoon van avontuur
Hij lijkt op de baasquote:
Jawel, we waren toen bezig met MAD welke roy scheen te winnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hadden niet meegekregen dat 1 van de katten een cadeautje had meegebracht zaterdagnacht?
Ik struikelde opeens over een dode muis
Volgens mij heb ik er een foto vanquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, we waren toen bezig net MAD welke roy scheen te winnen. Die muis hebben we niet bekeken
.
Het bruisende en levendige dorpje Boven-Leeuwenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe en avontuur genoeg natuurlijk in Boven-Leeuwen
Pics....quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er een foto van
Jij was gewoon de weg kwijt na die wilde nachtquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Het bruisende en levendige dorpje Boven-Leeuwen
Ik heb ook nog over avontuurlijke weggentjes gereden
Ssht, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was gewoon de weg kwijt na die wilde nacht![]()
Die hoef ik dan weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA ik heb ook een foto van WT in zn pyjama
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor, ik won al vroeg op de avond.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, we waren toen bezig met MAD welke roy scheen te winnen. Die muis hebben we niet bekeken
.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ah, dat verklaart mijn verwarringquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik won al vroeg op de avond.
Dat andere potje heb ik niet mee gedaan.
Je moet op je hoogtepunt stoppen he
Is wel heel seksie hoorquote:
Geniet ervan schatquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Weekend! Bootje huren! Bier drinken! Snorkelen!
Will do, will doquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was gewoon de weg kwijt na die wilde nacht![]()
o die had ik al gezienquote:
Wil je nu ook ijs uit je hoofd eten?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je nu ook ijs uit je hoofd eten?![]()
Ik heb hem nog niet gezien, maar ik moet wel denken aan de Temple of Doom en Chilled Monkey Brainsquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je nu ook ijs uit je hoofd eten?![]()
ik zag hem vanmorgen, ik kreeg niet spontaan trek in ijs.......quote:
Als je van plan bent om binnen een uur ijs te gaan eten; niet kijken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar ik moet wel denken aan de Temple of Doom en Chilled Monkey Brains
Gohquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag hem vanmorgen, ik kreeg niet spontaan trek in ijs.......
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
Nog drie uurtjes en dan vrij, paardrijden, tas inpakken en op naar Antwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |