Ik zal Patje vast waarschuwen dat hij dat weekend ontmaagd wordt.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met lauwe thee er nog in.
[..]
Mwah, ik geloof niet dat er veel mensen van ons zijn die de seks echt missen ofzo.
Een pandatuin? Voorkomt wel uitsterving van de panda'squote:
En dat in mijn huisquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal Patje vast waarschuwen dat hij dat weekend ontmaagd wordt.
Hai.quote:
Noem je me nu jezus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Drommel, wat doe je man, jezus..
Nee, je zus.. 28 seconden, kom op zeg.. Wel heel zielig van je hoor..quote:
Een pandatuin jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Een pandatuin? Voorkomt wel uitsterving van de panda's
[..]
En dat in mijn huis
Je mag eindelijk zijn roestige sheriffsbadge uitdeuken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal Patje vast waarschuwen dat hij dat weekend ontmaagd wordt.
quote:
Awwwwquote:
Ik had al 5 posts kunnen maken mangquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je zus.. 28 seconden, kom op zeg.. Wel heel zielig van je hoor..
quote:
Buiten dat, als hij al een tuin vol heeft duurt het minder dan 15 minutenquote:
Dus jij gaat jouw gespaarde panda meteen weggeven???quote:
Ik lik als lassiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, als hij al een tuin vol heeft duurt het minder dan 15 minuten
dan raakt fax 4 pandas per uur kwijt!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, als hij al een tuin vol heeft duurt het minder dan 15 minuten
Nou graag, graagquote:
Das toch aardig? Hoeft Kally minder lang te sparen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat jouw gespaarde panda meteen weggeven???
Heb er zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat jouw gespaarde panda meteen weggeven???
Die's al 17 jaar dood, dus het voelt als een hoop kriebelende maden?quote:
Dit is werkelijk de stomste opmerking die een man kan makenquote:
je kan t lekker verwoordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's al 17 jaar dood, dus het voelt als een hoop kriebelende maden?
Boeie, dit is Fok, ik heb wel ergere dingen gezegd hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de stomste opmerking die een man kan maken
En ze maken hem zoooo vaakquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de stomste opmerking die een man kan maken
Oh? Ik moet toch eens met Obi gaan praten dan, dat hij zomaar iedereen liktquote:
hoe weet jij datquote:
Jaquote:
Ook dát zeggen ze vakerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's nog maar de eerste keer voor mij hoor
Ik vrees idd dat ze dat denken...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Zouden ze echt denken dat wij dan onder de indruk raken?
En jij kan goed visualiseren blijkbaar.quote:
Weet je dat zeker, met je pandatuin?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met teveel inpakkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Alvast wat ingepakt voor dinsdag. Volgens mij heb ik nu al te veel.
daarom heb jij zoveel pandas, je roept dat soort dingen te weinigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter blijven ze dat doen. Des te meer vrouwen blijven er over voor mij.quote:
das een van mijn specialiteiten jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij kan goed visualiseren blijkbaar.
Goed gevonden wel. Al lang geen drilboorgrappen meer gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dril als drommel, dat doet het altijd goed
Praten gaat moeilijk. Je kunt hem wel aaien en frisbee gooien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Ik moet toch eens met Obi gaan praten dan, dat hij zomaar iedereen likt
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe weet jij datmijn maagdelijke hondje..... wat heb je gedaan
Laat dat maagdelijke maar wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe weet jij datmijn maagdelijke hondje..... wat heb je gedaan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, met je pandatuin?
Ik praat Obi doet net of hij luistertquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gevonden wel. Al lang geen drilboorgrappen meer gehoord.
[..]
Praten gaat moeilijk. Je kunt hem wel aaien en frisbee gooien.
[..]
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?
Was vlak voordat je je shirt uitdeed.
Oeh, win win situatiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter blijven ze dat doen. Des te meer vrouwen blijven er over voor mij.
Ah, welke andere specialiteiten mag ik nog noteren in mijn notepadbestand?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das een van mijn specialiteiten ja
Ik schep niet graag opquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom heb jij zoveel pandas, je roept dat soort dingen te weinig
ohja... nu weet ik t weer, heb alles verdrongen, was niet veel soeps daarnaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?
Was vlak voordat je je shirt uitdeed.
Ik vind zelf dat het wel meevalt... Twee setjes, 4 ondergoed, bikini, spijkerbroek, t-shirt, jurkje, sweater, vest, birkenstocks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met teveel inpakken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... nu weet ik t weer, heb alles verdrongen, was niet veel soeps daarna
Dat vind ik ook wel een soort van afknapperbegrip als het over seksuele uitspattingen gaat.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ach... Je kunt daar genoeg kopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het wel meevalt... Twee setjes, 4 ondergoed, bikini, spijkerbroek, t-shirt, jurkje, sweater, vest, birkenstocks.
En wat ik dinsdag aan doe, dan. Maar dat zit niet in de tas. Toiletspullen moeten er nog bij.
dat, kinders... horen jullie de volgende keerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, welke andere specialiteiten mag ik nog noteren in mijn notepadbestand?
Ow snap.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach... Je kunt daar genoeg kopen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
dat, kinders... horen jullie de volgende keer
Overnacht je ergens in het centrum?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel ja. Ik moet ook nog handdoeken meenemen. Maar die zit nog in de was. Het badlaken, that is.
Ja, twee nachten midden in het centrumquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Overnacht je ergens in het centrum?
hoor je dat fax... samzz slaapt ook vlak bij de panda'squote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee nachten midden in het centrum. Tegenover Antwerpen Zoo.
Oooo, dan heb ik al een vermoedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoor je dat fax... samzz slaapt ook vlak bij de panda's
Yep straat er vlak bij zit vol met eettentjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan heb ik al een vermoeden
Wel ideale locatie!
Spreek je vermoeden eens uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan heb ik al een vermoeden
Wel ideale locatie!
Jup, en dichtbij de Meirquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep straat er vlak bij zit vol met eettentjes.
"Ja, dat is toevallig één van mijn specialiteiten. Ons Marieke zegt altijd: Nou pa, hoe jij die slechte grappen maakt he, zo is er geen één."quote:
Hé daar sliep ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Astrid hotel denk ikquote:
Klopt. Schijnt een erg goed hotel te zijn. We gaan het zienquote:
Nee ik sliep ergens anders, echt recht tegenover de ingang van Antwerpen Zooquote:
Jup, goede recenties ook!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Schijnt een erg goed hotel te zijn. We gaan het zien.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel weer een mooie titel voor een nieuw deel in de stripreeks die XFX wilde maken.
Het Pandaparadijs.
suske en wiske en de panda pooierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel weer een mooie titel voor een nieuw deel in de stripreeks die XFX wilde maken.
Het Pandaparadijs.
Mede daarom ook uitgekozenquote:
Reddison Blu Astrid, jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee ik sliep ergens anders, echt recht tegenover de ingang van Antwerpen Zoo
Jij gaat naar het Radisson Blue? Zag er wel mooi uit van buiten.
Hahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suske en wiske en de panda pooier
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoordequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mede daarom ook uitgekozen. En dat er een zwembad en een jacuzzi, sauna's en stoombaden zijn is ook wel een grote plus.
[..]
Reddison Blu Astrid, ja. De foto's zijn ook erg mooi en de recenties lovend. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
en goedkope prostitutie toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |