oja, zat t ff doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat van de meet mag ook wel uit de OP he
ik heb ook gewerkt vandaag, was opzich best te doen in t zonnetje hoorquote:
Hierna gelukkig twee dagen vrij, vannacht op naar het strand, onder het genot van een biertje naar de sterrenregen kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb ook gewerkt vandaag, was opzich best te doen in t zonnetje hoor(en hoefde ook maar een uurtje)
ja dat was vanncht hier, las ik vanmorgen... als ik dat geweten had had ik buiten gaan zitten ipv naar mn plafond liggen te staren, kon toch niet slapenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hierna gelukkig twee dagen vrij, vannacht op naar het strand, onder het genot van een biertje naar de sterrenregen kijkenMaar zondagavond is altijd dead as Dillinger, dus duurt laaaaaaaaaaang......
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Wie heeft trouwens Sheldon mee genomen?
Is vannacht ook nog hoor, dus je kunt nog genieten!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat was vanncht hier, las ik vanmorgen... als ik dat geweten had had ik buiten gaan zitten ipv naar mn plafond liggen te staren, kon toch niet slapen
Dat is wel verdacht ja!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is al lang etenstijd geweest en hij is er nog niet.
You ate him, didn´t you?quote:
ga toch proberen netjes te slapen, maar als t niet lukt, weet ik waar ik ga zitten... in een slaapzak in de tuin, met een kop thee!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is vannacht ook nog hoor, dus je kunt nog genieten!
Heul niet!!quote:
Wie heeft zich na de meet niet meer gemeld hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verdenk mono, die kon het wel goed met hem vinden.
Of Evie en wt
Als jij mono verdenkt dan uhm moet ik straks maar even in Pietertje gaan kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Evie en wt
Eten gegeven? Vetmesten voor je anti-kater ontbijt bedoel je!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Ik heb hem vanochtend nog lief eten gegeven. De laatste keer dat ik hem zag zat hij zielig naar mn lege luchtbed te staren.
Sheldon, dûh. Wel opletten he?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft zich na de meet niet meer gemeld hier
Ja en wie nog meer. Ik heb WT nog niet gezienquote:
Hij gaat wel graag in auto's zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij mono verdenkt dan uhm moet ik straks maar even in Pietertje gaan kijken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eten gegeven? Vetmesten voor je anti-kater ontbijt bedoel je!
Als ie in mn auto zit dan uhm kan ik hem wel naar de Chinees op de hoek brengenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat wel graag in auto's zitten
Ja sorry, ik verveel me. Dan krijg je dit. Messes with my head, it doesquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie in mn auto zit dan uhm kan ik hem wel naar de Chinees op de hoek brengen
Ja dan is ie gekookt hoor!!quote:
In mijn auto zat ie nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Evie en wt
Die meet heeft hier toch gewoon in de OP gestaan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef kree het volgende:
Er was nog een meet toch??
Owh wacht dat was via facebook en ik ben gekicked dus kan het niet meer zien
Ik was het nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Faxie was wel heel erg gesteld op je katten hoor Roy!
Hoi jijquote:
Geen idee??quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die meet heeft hier toch gewoon in de OP gestaan?
Bewijs maarquote:
Gisteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee??
Maar was volgende week ofzo, maar wellicht gecannelled dan?
ik was er niet, dus ik heb n alibiquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Nu gaat iedereen elkaar beschuldigen dat Sheldon missende is?
Ja een meet zonder rel is geen meet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Nu gaat iedereen elkaar beschuldigen dat Sheldon missende is?
nee duhh dat wist ik wel, maar die bedoel ik niet.quote:
En met die bak kan je geen chickies hosselen?quote:
ghehehe... vind t wel vette autoquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was er niet, dus ik heb n alibi
Ja, ik heb nog even de feedback gechecked, maar geen gescheld kunnen vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja een meet zonder rel is geen meet?
Nopequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met die bak kan je geen chickies hosselen?
Nee hoor, wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... vind t wel vette auto(maar dat komt zo naief over he!)
Wie dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
Maar als ik een poes mee naar huis kon nemen had ik het wel geweten hoor
Die meet gaat gewoon nog door hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee duhh dat wist ik wel, maar die bedoel ik niet.
Maar laat ik m'n mond dan maar houden
Ohquote:
Ik ga nu krassen okquote:
is t echt met een W ertussen...? staat stom ...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je spelling wat doe je?!
't Is 'sowieso'
Nu knap ik wel wat af hoor
Maar de week daarop dan?
En met een s ipv een z.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t echt met een W ertussen...? staat stom ...
Ach de kans is dat niet zo heel groot ik gok op Myrquote:
Ja 't is echt zo. Stom he ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t echt met een W ertussen...? staat stom ...
myr is wel grootquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de kans is dat niet zo heel groot ik gok op Myr
Nu even niet zo labiel doen jij, dat is slechts de kater die spreekt. Woman the fuck up.quote:
Dat durf ik niet hoor... dan krijg ik een boze Tiw achter me aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/themes/(...)zW4rECFRGBfAodmzUAQAquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zoquote:
Hij's best erg hequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/themes/(...)zW4rECFRGBfAodmzUAQA
Ok meneerquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu even niet zo labiel doen jij, dat is slechts de kater die spreekt. Woman the fuck up.
Ja echt hequote:
Ach zo lang de boodschap overkomt kan mij het niet boeien of het foutloos isquote:
Ja die boodschap kwam dus niet over want de zin klopte van geen kantenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo lang de boodschap overkomt kan mij het niet boeien of het foutloos is
Of in de koelingquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef -Engel- het volgende:
ik heb geen kat in mijn auto gehad.... zit ie niet in de la?
Ja ik vind Myr grootquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die boodschap kwam dus niet over want de zin klopte van geen kanten![]()
Je vindt Myra groot?
Grote meidquote:
Daar kan ik nog wel even kijken jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef -Engel- het volgende:
ik heb geen kat in mijn auto gehad.... zit ie niet in de la?
Ik ben juist zo blij dat ik ben afgevallen en dan noem jij me grootquote:
En waar is hier?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
Bazen en bazinnen, de meet was een succes zo te zien, geen zin om alles terug te lezen, maar puick ende tof dat het leuk was. Royco open eens een kroeg hier in de buurtDas veel handiger
Sinos de dikste poes natuurlijk.quote:
Op een punt gisteravond wilde ik je nog bellen. Maar toen kwam Silk langs en werd mijn aandacht afgeleid.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:09 schreef kutkloon7 het volgende:
Oeps, ik was de meet vergeten
Maar goed om te horen dat het leuk was! (Die conclusie kan ik toch wel trekken denk ik)
Weet ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Apeldoorn
OV is echt %$&$ hier vandaan
Weltrustequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Chickflick kijken en relaxen!
Bye schatjes
Ehm ik, maar ik zou ook niet snel elders willen wonen denk ikquote:
Ja maar die was d'r nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinos de dikste poes natuurlijk.
[..]
Op een punt gisteravond wilde ik je nog bellen. Maar toen kwam Silk langs en werd mijn aandacht afgeleid.
Dat snap ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ehm ik, maar ik zou ook niet snel elders willen wonen denk ik
Zit zo lekker tussen dorps en stads in.
Groot van geest, jij onzekere muts!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben juist zo blij dat ik ben afgevallen en dan noem jij me groot
Ja hoor, erg leuk geweest. Ze zijn net naar de bus gelopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die was d'r niet
Nog gezellig met Loka en Newb?
Ik heb weinig met de hei en de bossen en de Apenheul etc. Maar het is niet verkeerd idd. Alleen moet er even heel rap wat meer werk vrijkomen, maar dat is overal een probleem geloof ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ikmooie omgeving ook trouwens
Ok kweet niet of ik nog welkom ben, maar toch geen tijd dus het maakt niet echt uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die meet gaat gewoon nog door hoor
Zo even proeven zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, erg leuk geweest. Ze zijn net naar de bus gelopen.
Pannenkoeken gemaakt voor ze.
En ik had vodka van Newb gekregen.
Die 250.000 scoville vodka?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, erg leuk geweest. Ze zijn net naar de bus gelopen.
Pannenkoeken gemaakt voor ze.
En ik had vodka van Newb gekregen.
Geniet ervanquote:
Ja, we hebben vanmiddag wat van de mede soldaat gemaakt. Maar toen merkte ik dat ik even niet moest drinken.quote:
Scoville is toch de eenheid van pittigheid?quote:
nee....quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, je komt natuurlijk niet wat brengen?
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinos de dikste poes natuurlijk.
[..]
Op een punt gisteravond wilde ik je nog bellen. Maar toen kwam Silk langs en werd mijn aandacht afgeleid.
Aye, was van de week in het nieuws, tijdens de productie worden gasmaskers gedragenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scoville is toch de eenheid van pittigheid?
Nee, het is Rachmaninoff.
probeer eens...?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als ik het heel lief vraag met grote puppyogen?
quote:
Lieve lieve Snarf, ik verhonger hier omdat wt alle worstenbroodjes opgegeten heeft. Als jij wat eten zou komen brengen zou ik je daar eeuwig dankbaar voor zijn. En dan zal ik jou daarna van drank voorzien. Nu moet je de puppyogen even er bij denkenquote:
ghehehe de puppyogen zijn an gedoneerd en vind je smeekbede werkelijk ontroerend, maar nee.. ik kom toch nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve lieve Snarf, ik verhonger hier omdat wt alle worstenbroodjes opgegeten heeft. Als jij wat eten zou komen brengen zou ik je daar eeuwig dankbaar voor zijn. En dan zal ik jou daarna van drank voorzien. Nu moet je de puppyogen even er bij denken
Wat ben jij harteloos zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe de puppyogen zijn an gedoneerd en vind je smeekbede werkelijk ontroerend, maar nee.. ik kom toch niet
tja... soms is dat nodigquote:
Tering.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Aye, was van de week in het nieuws, tijdens de productie worden gasmaskers gedragen
Er vroegen meerdere mensen naar waar je was. We misten je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BegrijpelijkToch wel goed om te horen dat je aan me gedacht hebt <3
Ik zou erg verbaasd zijn als je me toen had gebeld, ik was het helemaal vergeten
Maar zie arme Royco danquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe de puppyogen zijn an gedoneerd en vind je smeekbede werkelijk ontroerend, maar nee.. ik kom toch niet
Ik heb geteld. Twi heeft er meer op dan WT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve lieve Snarf, ik verhonger hier omdat wt alle worstenbroodjes opgegeten heeft. Als jij wat eten zou komen brengen zou ik je daar eeuwig dankbaar voor zijn. En dan zal ik jou daarna van drank voorzien. Nu moet je de puppyogen even er bij denken
Deal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... soms is dat nodigmaar ander keertje wil ik je best feta geven hoor!
ghehehe aaaahw das wel heel zieligquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar zie arme Royco dan![]()
[ afbeelding ]
er staat geven, niet voerenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deal.
Maar zo klinkt het alsof je me gaat voeren
Is Sheldon al terecht?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deal.
Maar zo klinkt het alsof je me gaat voeren
Ja, vind ik altijd leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er staat geven, niet voeren![]()
of geef jij de collectant ook geld in zn mond?
ik kan de naam sheldon helemaal niet associeren met hitsig gedragquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien.
Misschien heeft hij wel een poes versierd
Goed zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien.
Laatste keer lag hij op het biljart te chillen. Hoe heette de kat die bij fax in bed was gekropen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien.
Charliequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer lag hij op het biljart te chillen. Hoe heette de kat die bij fax in bed was gekropen?
Ik denk dat ie hitsig was van al die aandacht gisterquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan de naam sheldon helemaal niet associeren met hitsig gedrag
Laat ons maar zien, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff douchen! (en al die zonnebrand afspoelen, eens kijken hoe bruin ik vandaag ben geworden)
Eerst kom je geen eten brengen en nu gaan we ook al niet samen douchen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff douchen! (en al die zonnebrand afspoelen, eens kijken hoe bruin ik vandaag ben geworden)
Vooral de witte stukken natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, en een goede weergave van de witte/bruine stukken
The other other white meat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vooral de witte stukken natuurlijk.
grapsokquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vooral de witte stukken natuurlijk.
En dat terwijl ik je wel 5 keer gevraagd heb waar hij wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssst. Ik probeer mijn hachje te redden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat terwijl ik je wel 5 keer gevraagd heb waar hij was
Ik denk dat de woorden in z'n hoofd geen begrijpelijke zinnen hebben gevormd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vond het leuk dat jullie er even warenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het er warm vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat de woorden in z'n hoofd geen begrijpelijke zinnen hebben gevormd.
Toen je je jasje uitdeed om met me te biljarten was het al helemaal klaar natuurlijk![]()
Ik vond het ook zeker gezellig. Hopen dat Patje zich de volgende keer wat beter voelt, dan blijven we langerquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond het leuk dat jullie er even waren
Bedankt voor de save.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat de woorden in z'n hoofd geen begrijpelijke zinnen hebben gevormd.
Toen je je jasje uitdeed om met me te biljarten was het al helemaal klaar natuurlijk![]()
Heb je hem lief verzorgd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het er warm van
[..]
Ik vond het ook zeker gezellig. Hopen dat Patje zich de volgende keer wat beter voelt, dan blijven we langer
Ik geloof dat ik ongeveer binnen 5 seconden sliep toen we thuis warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |