oja, zat t ff doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat van de meet mag ook wel uit de OP he
ik heb ook gewerkt vandaag, was opzich best te doen in t zonnetje hoorquote:
Hierna gelukkig twee dagen vrij, vannacht op naar het strand, onder het genot van een biertje naar de sterrenregen kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb ook gewerkt vandaag, was opzich best te doen in t zonnetje hoor(en hoefde ook maar een uurtje)
ja dat was vanncht hier, las ik vanmorgen... als ik dat geweten had had ik buiten gaan zitten ipv naar mn plafond liggen te staren, kon toch niet slapenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hierna gelukkig twee dagen vrij, vannacht op naar het strand, onder het genot van een biertje naar de sterrenregen kijkenMaar zondagavond is altijd dead as Dillinger, dus duurt laaaaaaaaaaang......
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Wie heeft trouwens Sheldon mee genomen?
Is vannacht ook nog hoor, dus je kunt nog genieten!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat was vanncht hier, las ik vanmorgen... als ik dat geweten had had ik buiten gaan zitten ipv naar mn plafond liggen te staren, kon toch niet slapen
Dat is wel verdacht ja!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is al lang etenstijd geweest en hij is er nog niet.
You ate him, didn´t you?quote:
ga toch proberen netjes te slapen, maar als t niet lukt, weet ik waar ik ga zitten... in een slaapzak in de tuin, met een kop thee!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is vannacht ook nog hoor, dus je kunt nog genieten!
Heul niet!!quote:
Wie heeft zich na de meet niet meer gemeld hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verdenk mono, die kon het wel goed met hem vinden.
Of Evie en wt
Als jij mono verdenkt dan uhm moet ik straks maar even in Pietertje gaan kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Evie en wt
Eten gegeven? Vetmesten voor je anti-kater ontbijt bedoel je!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Ik heb hem vanochtend nog lief eten gegeven. De laatste keer dat ik hem zag zat hij zielig naar mn lege luchtbed te staren.
Sheldon, dûh. Wel opletten he?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft zich na de meet niet meer gemeld hier
Ja en wie nog meer. Ik heb WT nog niet gezienquote:
Hij gaat wel graag in auto's zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij mono verdenkt dan uhm moet ik straks maar even in Pietertje gaan kijken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eten gegeven? Vetmesten voor je anti-kater ontbijt bedoel je!
Als ie in mn auto zit dan uhm kan ik hem wel naar de Chinees op de hoek brengenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat wel graag in auto's zitten
Ja sorry, ik verveel me. Dan krijg je dit. Messes with my head, it doesquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie in mn auto zit dan uhm kan ik hem wel naar de Chinees op de hoek brengen
Ja dan is ie gekookt hoor!!quote:
In mijn auto zat ie nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Evie en wt
Die meet heeft hier toch gewoon in de OP gestaan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef kree het volgende:
Er was nog een meet toch??
Owh wacht dat was via facebook en ik ben gekicked dus kan het niet meer zien
Ik was het nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Faxie was wel heel erg gesteld op je katten hoor Roy!
Hoi jijquote:
Geen idee??quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die meet heeft hier toch gewoon in de OP gestaan?
Bewijs maarquote:
Gisteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee??
Maar was volgende week ofzo, maar wellicht gecannelled dan?
ik was er niet, dus ik heb n alibiquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Nu gaat iedereen elkaar beschuldigen dat Sheldon missende is?
Ja een meet zonder rel is geen meet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Nu gaat iedereen elkaar beschuldigen dat Sheldon missende is?
nee duhh dat wist ik wel, maar die bedoel ik niet.quote:
En met die bak kan je geen chickies hosselen?quote:
ghehehe... vind t wel vette autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |