SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, ben bloedserieus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet ik toch weer met een argument komenHet is toch duidelijk dat je uit je nekt lult.
Eerst dacht ik dat je een grapje maakte. Zoals je altijd doet.
Uitstraling is ook een criterium trouwens; heeft Feyenoord ook meer dan PSV.
Is ook niet lullig bedoeld trouwens oid. Ik vind dat gewoon serieus.![]()
Historie van PSV is veel groter hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen andere criteria dan jij.
Om een topclub te zijn heb je wmb namelijk een fanatieke aanhang en een rijke historie nodig. In deze 2 punten overtreft Feyenoord PSV.
Daarnaast hebben ze vorig jaar beter gepresteerd.
En je moet ook naar uefa ranking kijken vind ik en daar staat PSV veel hoger. Budget en stadion tellen ook mee.
PSV heeft van de 5 criteria's 3 aan zijn kant.Dat is juist wat jij doet met je zogenaamde 2 criteria's die je zelfs fout hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Feyenoord beter gepresteerd dan zowel Twente als PSV. Compleet subjectief om dat over de laatste 5 jaar te meten omdat het jou beter uitkomt. Jemoet naar de laatste prestaties kijken of naar alle prestaties overall."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het is gewoon zo, financieel en qua spelers zijn we Feyenoord gewoon voorbij op dit punt of ga jij anders beweren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij; omdat het jou beter uitkomtBen ik benieuwd.
![]()
Oh, dacht dat je weer grappig bezig was. Maar jij mag natuurlijk ook een mening hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, ben bloedserieus.
Uitstraling is ook een criterium trouwens; heeft Feyenoord ook meer dan PSV.
Is ook niet lullig bedoeld trouwens oid. Ik vind dat gewoon serieus.![]()
JA ALL IN OP DORTMUNDquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog tips om op in te zetten vanavond?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je weer grappig bezig was. Maar jij mag natuurlijk ook een mening hebben.Zoals ik zei, top mod maar op voetbal gebied moet je hem niet te serieus nemen.
![]()
Twente mag eerst maar eens zorgen dat iedereen blijft zitten als ze achterstaan, voor het zichzelf een topclub noemt.![]()
Toen ik dit vanmiddag zei, werd ik uitgemaakt voor troll. Alleen maar omdat bjelland/douglas slechter zou zijn dan de vrij/BMI en ik brama gelijkwaardig vind aan clasie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, financieel en qua spelers zijn we Feyenoord gewoon voorbij op dit punt of ga jij anders beweren?Ben ik benieuwd.
![]()
![]()
Iedereen blijft ook zitten, wordt je nu boos ofzo? Dat je begint te leugen en speculeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef Dekatria het volgende:
Twente mag eerst maar eens zorgen dat iedereen blijft zitten als ze achterstaan, voor het zichzelf een topclub noemt.![]()
Gozer hij is gewoon aan het trollen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, financieel en qua spelers zijn we Feyenoord gewoon voorbij op dit punt of ga jij anders beweren?Ben ik benieuwd.
Hij verzint wat criteria's die hem beter uitkomen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat gebeurt bij Ajax ook en dat is een topclub!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef Dekatria het volgende:
Tsja. Meer kampioenschappen, meer succesvolle jaren europa, meer bekendheid in europa, grotere wereldspelers gehad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zoals ik zei, top mod maar op voetbal gebied moet je hem niet te serieus nemen.
Lijkt mij toch duidelijk![]()
![]()
Zou helemaal triest zijn iemand proberen te trollen die zo zat is als een aapquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer hij is gewoon aan het trollen.
Hij verzint wat criteria's die hem beter uitkomen.![]()
![]()
Uefa-ranglijst vind ik totaal niet relevant. Iedere topclub heeft z'n mindere en betere periode; daarom vind ik dat recente geschiedenis irrelevant is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Historie van PSV is veel groter hoor.
En je moet ook naar uefa ranking kijken vind ik en daar staat PSV veel hoger. Budget en stadion tellen ook mee.
PSV heeft van de 5 criteria's 3 aan zijn kant.
[..]
Dat is juist wat jij doet met je zogenaamde 2 criteria's die je zelfs fout hebt.
Budget is ook niet relevant; Vitesse is immers ook geen topclub.
Stadion telt idd mee ja wmb.
Totaal irrelevante discussie ook trouwens, iedereen verbindt er zijn eigen criteria aan. Wmb is Feyenoord een grotere topclub; jij vindt PSV, prima.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Historie van PSV is veel groter hoor.
[..]![]()
![]()
Wat zegt meer kampioenschappen ed. als je nu een veredeld B-elftal op je veld heb staan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja. Meer kampioenschappen, meer succesvolle jaren europa, meer bekendheid in europa, grotere wereldspelers gehad.
Lijkt mij toch duidelijk![]()
Er wordt niet voor niets door vriend en vijand gezegd dat Feyenoord de beste aanhang heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij Ajax ook en dat is een topclub!![]()
Discussie ging om wat een grotere topclub was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat zegt meer kampioenschappen ed. als je nu een veredeld B-elftal op je veld heb staan?![]()
Ik ben niet aan het trollen. Dat jij het niet met me eens bent wb PSV dat kan nog; maar Twente een grotere topclub vinden dan Feyenoord is gewoonweg belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer hij is gewoon aan het trollen.
Hij verzint wat criteria's die hem beter uitkomen.![]()
Witte zakdoekjes was eenmaligquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PSV jat meerdere dingen van Twente op sfeer gebied, wij zijn jullie voorbeeld![]()
Ik noem maar eens geschiedenislesje:quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat zegt meer kampioenschappen ed. als je nu een veredeld B-elftal op je veld heb staan?
http://www.vi.nl/Wedstrij(...)855&typeofpage=84140![]()
Op dit moment; vergeet je even voor het gemak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Discussie ging om wat een grotere topclub was.![]()
Maar Feyenoord heeft geen B-elftal op het veld staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat zegt meer kampioenschappen ed. als je nu een veredeld B-elftal op je veld heb staan?
Als ze dat wel zouden hebben, wat heeft Twente dan op het veld staan een C-elftal?![]()
![]()
Zijn er tegenwoordig ook al verschillen in de grote van topclubs? Is het niet zo dat een club een topclub is of niet?I see peas of green, red roses too....![]()
Dan telt history ook niet mee, want een club kan ook 40 jaar mindere periode hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef [quote][/quote]GGMM het volgende:
[..]
Uefa-ranglijst vind ik totaal niet relevant. Iedere topclub heeft z'n mindere en betere periode; daarom vind ik dat recente geschiedenis irrelevant is.Als budget niet mee telt, dan telt stadion ook niet mee. Hebben veel met elkaar te maken.quote:Budget is ook niet relevant; Vitesse is immers ook geen topclub.
Stadion telt idd mee ja wmb.Onzin, maar wat jij vindt.quote:Totaal irrelevante discussie ook trouwens, iedereen verbindt er zijn eigen criteria aan. Wmb is Feyenoord een grotere topclub; jij vindt PSV, prima."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hou je ogen anders eens open als Twente in Enschede verliestquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Iedereen blijft ook zitten, wordt je nu boos ofzo? Dat je begint te leugen en speculeren.![]()
![]()
Doe ik ook echt wel, 97% blijft gewoon zitten, dus ga ergens anders heen met je onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hou je ogen anders eens open als Twente in Enschede verliest![]()
Het is niet dat ik niet met jou eens ben, maar je gebruikt onzin argumenten. Je gebruikt maar punten die jou beter uitkomen. Zo werkt het gewoon niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen. Dat jij het niet met me eens bent wb PSV dat kan nog; maar Twente een grotere topclub vinden dan Feyenoord is gewoonweg belachelijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je hebt wel gelijk, is vorig seizoen na 1 of 2 nederlagen gebeurd, dieptriest. Voornamelijk 'nieuwe' supporters..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mihaylov, Rosales, Bjelland, Douglas, Schilder, Janssen, Brama, Fer, Tadic, Bulykin, Chadli een C-elftal noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar Feyenoord heeft geen B-elftal op het veld staan
Als ze dat wel zouden hebben, wat heeft Twente dan op het veld staan een C-elftal?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan telt history ook niet mee, want een club kan ook 40 jaar mindere periode hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM[/url] het volgende:[/b]
[..]
Uefa-ranglijst vind ik totaal niet relevant. Iedere topclub heeft z'n mindere en betere periode; daarom vind ik dat recente geschiedenis irrelevant is.
[..]
Als budget niet mee telt, dan telt stadion ook niet mee. Hebben veel met elkaar te maken.
[..]
Onzin, maar wat jij vindt.
[/quote]
Allemaal onzin, maar maakt niet uit, ik snap waarom jij het vindt, is ook prima verder. Vind het ook niet zo relevant tbh.![]()
CASTAIGNOS!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Mihaylov, Rosales, Bjelland, Douglas, Schilder, Janssen, Brama, Fer, Tadic, Bulykin, Chadli een C-elftal noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebeurt hooguit 1x per seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
![]()
Je draait de zaken om. Ik gebruik punten en daaruit blijkt voor mij dat Feyenoord groter is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet met jou eens ben, maar je gebruikt onzin argumenten. Je gebruikt maar punten die jou beter uitkomen. Zo werkt het gewoon niet.
Waarom zou ik punten verzinnen? Ik heb er totaal geen baat bij dat Feyenoord groter is. Ik ben ajacied remember?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef Ties02 het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN JAJAJA UHUHUH!!! einzeinz!!!11100
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Reker waar is je beker, zombi nation etc etcZombi nation jatten
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook maar een eeuwenoud liedje gelukkig.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Zombi nation jatten
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook maar een eeuwenoud liedje gelukkig.
Ach jullie met je "geplande" sfeer acties, en dan 6-2 verliezen.
![]()
Ja maar we hebben niet hoe jij er over denkt, maar over hoe het echt is. Dat vergeet je misschien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je draait de zaken om. Ik gebruik punten en daaruit blijkt voor mij dat Feyenoord groter is.Wel om je gelijk te halen. Ik vind dat er meer punten zijn dan de 2 á 3 die jij vindt dat er maar zijn.quote:Waarom zou ik punten verzinnen? Ik heb er totaal geen baat bij dat Feyenoord groter is.Weet ik.quote:Ik ben ajacied remember?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben niet hoe jij er over denkt, maar over hoe het echt is. Dat vergeet je misschien.
[..]
Wel om je gelijk te halen. Ik vind dat er meer punten zijn dan de 2 á 3 die jij vindt dat er maar zijn.
[..]
Weet ik.Laat gaan joh, wat een echte mod betaamt blijft hij gewoon doordrammen tot dat hij "gelijk" heeft.
![]()
Oh, Ja, goeie ja!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ach jullie met je "geplande" sfeer acties, en dan 6-2 verliezen.
![]()
![]()
![]()
Heb je me.....
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Feyenoord is groter in alles dan Fc Twente, ik wil wel weer eens een seizoen zien dat Twente 10e eindigt, kijken hoe vol dat stadionnetje dan zit.* Verwijderd *![]()
Onzin. Het gaat erom dat een club doorgaans(!) bovenin meedoet. En dat je ook weet dat, ook al doen ze het jarenlang slecht, ze daar vanzelf wel weer terecht komen. Bij Twente weet je gewoon vrijwel zeker dat ze vanzelf wel weer terug zullen zakken. Dat wanneer ze een paar jaartjes slecht ze vanzelf weer gewoon bij in de middenmoot terechtkomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM[/url] het volgende:[/b]
[..]
Dan telt history ook niet mee, want een club kan ook 40 jaar mindere periode hebben.
[..]
[..]Huh? Hoe heeft dat met elkaar te makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als budget niet mee telt, dan telt stadion ook niet mee. Hebben veel met elkaar te maken.
[..]PSV en Twente hebben een kleiner stadion dan die van Feyenoord omdat ze ook een véél kleinere aanhang hebben.
![]()
Nope, het is een mening, geen feit, het is niet meetbaar wie groter is, dat is afhankelijk van criteria die ieder voor zich bepaalt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben niet hoe jij er over denkt, maar over hoe het echt is. Dat vergeet je misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |