Maar Feyenoord heeft geen B-elftal op het veld staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat zegt meer kampioenschappen ed. als je nu een veredeld B-elftal op je veld heb staan?
Dan telt history ook niet mee, want een club kan ook 40 jaar mindere periode hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef [quote][/quote]GGMM het volgende:
[..]
Uefa-ranglijst vind ik totaal niet relevant. Iedere topclub heeft z'n mindere en betere periode; daarom vind ik dat recente geschiedenis irrelevant is.
Als budget niet mee telt, dan telt stadion ook niet mee. Hebben veel met elkaar te maken.quote:Budget is ook niet relevant; Vitesse is immers ook geen topclub.
Stadion telt idd mee ja wmb.
Onzin, maar wat jij vindt.quote:Totaal irrelevante discussie ook trouwens, iedereen verbindt er zijn eigen criteria aan. Wmb is Feyenoord een grotere topclub; jij vindt PSV, prima.
Hou je ogen anders eens open als Twente in Enschede verliestquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Iedereen blijft ook zitten, wordt je nu boos ofzo? Dat je begint te leugen en speculeren.
Doe ik ook echt wel, 97% blijft gewoon zitten, dus ga ergens anders heen met je onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hou je ogen anders eens open als Twente in Enschede verliest
Het is niet dat ik niet met jou eens ben, maar je gebruikt onzin argumenten. Je gebruikt maar punten die jou beter uitkomen. Zo werkt het gewoon niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen. Dat jij het niet met me eens bent wb PSV dat kan nog; maar Twente een grotere topclub vinden dan Feyenoord is gewoonweg belachelijk.
Je hebt wel gelijk, is vorig seizoen na 1 of 2 nederlagen gebeurd, dieptriest. Voornamelijk 'nieuwe' supporters..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mihaylov, Rosales, Bjelland, Douglas, Schilder, Janssen, Brama, Fer, Tadic, Bulykin, Chadli een C-elftal noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar Feyenoord heeft geen B-elftal op het veld staan
Als ze dat wel zouden hebben, wat heeft Twente dan op het veld staan een C-elftal?
Dan telt history ook niet mee, want een club kan ook 40 jaar mindere periode hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM[/url] het volgende:[/b]
[..]
Uefa-ranglijst vind ik totaal niet relevant. Iedere topclub heeft z'n mindere en betere periode; daarom vind ik dat recente geschiedenis irrelevant is.
CASTAIGNOS!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Mihaylov, Rosales, Bjelland, Douglas, Schilder, Janssen, Brama, Fer, Tadic, Bulykin, Chadli een C-elftal noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebeurt hooguit 1x per seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je draait de zaken om. Ik gebruik punten en daaruit blijkt voor mij dat Feyenoord groter is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet met jou eens ben, maar je gebruikt onzin argumenten. Je gebruikt maar punten die jou beter uitkomen. Zo werkt het gewoon niet.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef Ties02 het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN JAJAJA UHUHUH!!! einzeinz!!!11100
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Reker waar is je beker, zombi nation etc etc
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Zombi nation jatten
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook maar een eeuwenoud liedje gelukkig.
Ja maar we hebben niet hoe jij er over denkt, maar over hoe het echt is. Dat vergeet je misschien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je draait de zaken om. Ik gebruik punten en daaruit blijkt voor mij dat Feyenoord groter is.
Wel om je gelijk te halen. Ik vind dat er meer punten zijn dan de 2 á 3 die jij vindt dat er maar zijn.quote:Waarom zou ik punten verzinnen? Ik heb er totaal geen baat bij dat Feyenoord groter is.
Weet ik.quote:Ik ben ajacied remember?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben niet hoe jij er over denkt, maar over hoe het echt is. Dat vergeet je misschien.
[..]
Wel om je gelijk te halen. Ik vind dat er meer punten zijn dan de 2 á 3 die jij vindt dat er maar zijn.
[..]
Weet ik.
Oh, Ja, goeie ja!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ach jullie met je "geplande" sfeer acties, en dan 6-2 verliezen.
Onzin. Het gaat erom dat een club doorgaans(!) bovenin meedoet. En dat je ook weet dat, ook al doen ze het jarenlang slecht, ze daar vanzelf wel weer terecht komen. Bij Twente weet je gewoon vrijwel zeker dat ze vanzelf wel weer terug zullen zakken. Dat wanneer ze een paar jaartjes slecht ze vanzelf weer gewoon bij in de middenmoot terechtkomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM[/url] het volgende:[/b]
[..]
Dan telt history ook niet mee, want een club kan ook 40 jaar mindere periode hebben.
[..]
[..]
Huh? Hoe heeft dat met elkaar te makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als budget niet mee telt, dan telt stadion ook niet mee. Hebben veel met elkaar te maken.
[..]
Nope, het is een mening, geen feit, het is niet meetbaar wie groter is, dat is afhankelijk van criteria die ieder voor zich bepaalt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben niet hoe jij er over denkt, maar over hoe het echt is. Dat vergeet je misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |