SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Loli aflevering is de beste aflevering!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Aflevering 4 van SAO was nog best wel okay. Ik vond dit geen vervelende side story.
Pipoquote:
Pedoquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Loli aflevering is de beste aflevering!
Scheinheiligertquote:
heerlijk!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt drakenballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet minder lezen en meer kijken, het is toch leuk nog. Al was het einde van afl 6 wel slecht idd.
[ Bericht 14% gewijzigd door -Strawberry- op 12-08-2012 17:11:49 ]
Tja okay, maar het was wel op een grappige/schattige manier dus ik kon het wel waarderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Loli aflevering is de beste aflevering!
Nee, sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Scheinheiligert
Doe maar niet alsof jij je niet ook kapot gelachen hebt om die aflevering.![]()
![]()
Ik denk niet dat er ook maar iemand blij is door die konten in aflevering 5 en de lolikont in 4.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja okay, maar het was wel op een grappige/schattige manier dus ik kon het wel waarderen.![]()
Aflevering 5 met die shots van de kont en zo is wel enorm geforceerd om de mannelijke fanbase te pleasen zeg.
Maar als je dat soort domme onzin niet grappig vindt, waarom kijk je dan naar Accel World?quote:
Cake is twee weken naar Italië...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef mschol het volgende:
waar hangt .cake ergens rond? was die op vakantie?
ik heb nml nog 50 euro advertentie tegoed op google voor em(verloopt op 31 augustus)
Verslavingquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand blij is door die konten in aflevering 5 en de lolikont in 4.
[..]
Maar als je dat soort domme onzin niet grappig vindt, waarom kijk je dan naar Accel World?
Daar zit wat in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand blij is door die konten in aflevering 5 en de lolikont in 4.
Die is op vakantie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef mschol het volgende:
waar hangt .cake ergens rond? was die op vakantie?
ik heb nml nog 50 euro advertentie tegoed op google voor em(verloopt op 31 augustus)
meestal houd ik die tijdschriften buiten de deur...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is op vakantie.
Verder heb ik er daar nog heel veel van liggen. Je krijgt ze bij bijna ieder tijdschrift wel gratis
Och.. waarom zou je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal houd ik die tijdschriften buiten de deur...
omdat ze meestal niet gelezen worden, en die bonnen heb je toch vrij weinig aan (alleen bij nieuwe accounts die minder als 14 dagen oud zijn , en ze zijn ook niet te stackenquote:
Ah tja, dan snap ik het.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze meestal niet gelezen worden, en die bonnen heb je toch vrij weinig aan (alleen bij nieuwe accounts die minder dan 14 dagen oud zijn , en ze zijn ook niet te stacken
Weet ik veel, vond het een mooi plaatje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt Kuroyukihime als UI als je Accel World niet hebt gezien?
Fixed..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
En nee,ik was al om 18:00 wakker
je zit al 6 episodes in een serie en je dropt em omdat er een paar mindere afleveringen inzitten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
Als de volgende SAO ook zo slecht is drop ik hem.
Andersom... 2 episodes waren leuk en de rest niet. Geldt ook voor Hakuoki Reimeiroku.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef mschol het volgende:
je zit al 6 episodes in een serie en je dropt em omdat er een paar mindere afleveringen inzitten?
Ik had van ~half 12 tot 5 uur middags een Magic the Gathering toernoi!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Fixed..
[..]
je zit al 6 episodes in een serie en je dropt em omdat er een paar mindere afleveringen inzitten?
eps 6 was niet slechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
Als de volgende SAO ook zo slecht is drop ik hem.
Jij kijkt hxhquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect was prima.
Even als One Piece en HxH.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij kijkt hxh![]()
Zo de nieuwe eens kijken
Zal straks eens kijken. Ben benieuwd of ik er iets mee kan met mijn eigen theorieënquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:00 schreef Skittels het volgende:
heey mensen, ik hoorde dat jullie tobi theorien hadden
als je te veel tijd hebt en je wilt nu weten wie tobi is raad ik je aan om deze serie van 5 delen te bekijken van gemiddeld 10 min per stuk
ben benieuwd naar jullie mening
Het verhaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noem een goed punt naast de graphics.
OP is leuk iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Easymodo het volgende:
Opening van Accel World is best leuk. SOA 6 was ook weer niet zo slecht. Er waren gewoon een paar dingen die veel beter konden.
Je bedoelt ED2?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het verhaal dat de ED (van Accel World) uitbeeldt is ook erg leuk.
Fout. Yui doet HBO bloemschikken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Wat zouden de HTT-leden eigenlijk studeren op de universiteit?
Ik gok:
Mio: Rechten
Mugi: Fiscaal recht (papa helpen van de fiscus te ontsnappen, mwuhaha)
Ritsu: Muziekwetenschap
Yui: Theologie
Azusa: Psychologie
Ik denk het, die waar Sneeuwzwartje met haar vlinderavatar knokt om Knorretje.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik gok:
Mio: Rechten Ze kan al niet voorzichzelf opkomen laat staan anderen.
Ritsu: Muziekwetenschap Omdat?
Yui: Theologie Yui gaat studeren?
Kan Haruyuki geen andere avatar verzinnen dan een varken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk het, die waar Sneeuwzwartje met haar vlinderavatar knokt om Knorretje.
Hbo is in kleine letters volgens mijquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hbo is in kleine letters volgens mij
En hmm.. lastig. Ik denk dat ze geen probleem heeft met stof leren als ze wilt en misschien is ze een beetje religieus aangelegd.
Kernfysici. Voor bommen enzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik gok:
En Ritsu muziekwetenschap, omdat het kan. Ik kon geen passende studie bij haar vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk het, die waar Sneeuwzwartje met haar vlinderavatar knokt om Knorretje.
[..]
Hmm, daar zie ik ze nog wel voor aan inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kernfysici. Voor bommen enzo.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kernfysici. Voor bommen enzo.
Deze zal het nooit lerenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kernfysici in de dop inderdaad.
Je vroeg er om.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bijna goed. Nu alleen nog die aap uit je avatar verwijderen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is voor je eigen bestwil hoor.
Ik moet even de faggotry neutraliserenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet even de faggotry neutraliseren
Hoe dan ook. Misschien moeten we weer eens ontopic.Ik kan Uchuu Senkan Yamato op keyboard met rechterhandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. Het is een begin. Ga door!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan Uchuu Senkan Yamato op keyboard met rechterhand
Dank.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even ter compensatie:
[ afbeelding ]
Nu staan we even.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm. Het is een begin. Ga door!
[..]
Dank.
quote:
Ancestors will be pleased.quote:This project started when I was 15 years old, and it finished 6 years and 4 months later.
Now I'm studying Material engineering in Tokyo university.
I hope you will enjoy this movie!
Jammer van die duckface. 9/10 would tap though.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even ter compensatie:
[ afbeelding ]
Nu staan we even.
Hehe, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer van die duckface. 9/10 would tap though.
Ikea Musumequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik haat niet.......
Misschien moet ik Ika plaatsen.
So randomquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik gok:
Maar die is leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zo slecht als vorige 2 maar toch:
[ afbeelding ]
Maar ben je al verder dan de あ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
ποστ τηατ ιμαγε αγαιν μοτ´ερφυκκερ. Ι δουβλε δαρε ψου μοτ'ερφυκκερ!
あvada けdavraquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar ben je al verder dan de あ?
Schop haarquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje is slachtoffer geworden. Ze is helemaal 1-D fangirl.
Ik was ook niet serieusquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zal ik echt nooit doen.
Ach, het is een fase. Komt ze wel weer overheen
Denk je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu jij nog over je Sunoharafase.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik vind hem ook een mongool. Alleen de situaties die hij creëert zijn grappig, zoals die cyborg grap van Tomoya waar hij dan zo intraptquote:
Hihaho wat is het toch altijd lol met die grappen en grollen van Sunoharaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik vind hem ook een mongool. Alleen de situaties die hij creëert zijn grappig, zoals die cyborg grap van Tomoya waar hij dan zo intrapt
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihaho wat is het toch altijd lol met die grappen en grollen van Sunohara
Boh ik kom niet meer bijquote:
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef omelette het volgende:
Ik heb net End of Evangelion gekeken. Ben nogsteeds bezig met verwerken
Het grootste wtf moment was toen al die robots met Reihoofden zichzelf met speren doorboordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef omelette het volgende:
Ik heb net End of Evangelion gekeken. Ben nogsteeds bezig met verwerken
In hun vaginahoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het grootste wtf moment was toen al die robots met Reihoofden zichzelf met speren doorboorden
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef omelette het volgende:
Ja vreemd, maar wel een heel passend einde.
Ik zag daar geen vagina in hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In hun vaginahoofd
[ afbeelding ]
Nee, de speren gingen door de cores. Maar dit was ook nogal apart..
Dan moet je er juist niet op lettenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik lette alleen op het doorboorde oog
Ik kan niet tegen doorboorde ogen
Heb je Slumdog Millionaire gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan moet je er juist niet op letten
Ja, die heb ik gezien! Goede film!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je Slumdog Millionaire gezien?
Die lepelscene
Bedankt, ik ga zo met een goed gevoel op vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien! Goede film!
Tijdens CKV nog wel.
Oh, en sorry voor de herinnering:
[ afbeelding ]
Alweer geknoeid met z'n toetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien! Goede film!
Tijdens CKV nog wel.
Oh, en sorry voor de herinnering:
[ afbeelding ]
Oké. Even wat luchtigers:quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga zo met een goed gevoel op vakantie![]()
ze proberen nog even winstte halen bij de jongeren, voordat ze echt massaal verlies draaienquote:
uiterst apart...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In hun vaginahoofd
[ afbeelding ]
Nee, de speren gingen door de cores. Maar dit was ook nogal apart..
lepelscene? ik heb em wel gezien, maar dat is al weer even geledenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je Slumdog Millionaire gezien?
Die lepelscene
Dankuquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké. Even wat luchtigers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geniet van de zon op vakantie:
[ afbeelding ]
Dat jochie dat blind gemaakt wordt om te gaan bedelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
lepelscene? ik heb em wel gezien, maar dat is al weer even geleden
ow ja..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat jochie dat blind gemaakt wordt om te gaan bedelen
Ik weet niet waar het over gaat... maar bah bies do not want.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat jochie dat blind gemaakt wordt om te gaan bedelen
Ah.quote:
Kort en hevigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah.
Weet je wat het is met deze boybands? Hun populariteit duurt vaak maar even. Je bent er zo weer van af.
Jij hebt meer recht van klagen idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know.
Jij kan nog makkelijk praten. Jij hebt geen zusje die helemaal fan is
Wel als je zusje het heel de dag draait. VIA DE SPEAKERS VAN HAAR TELEFOON!quote:
Dan is de klacht, de fanbase.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel als je zusje het heel de dag draait. VIA DE SPEAKERS VAN HAAR TELEFOON!
Sorry van dat laatste in caps-lock, maar daar kan ik sowieso niet tegen. Als mensen in het openbaar of in ruimte waar andere mensen leven het geluid afspelen via hun speakertje op de telefoon! Die blikkerige geluidskwaliteit
Precies.quote:
Nee. Gelukkig nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Easymodo het volgende:
Fans. Hebben jullie weleens dat SBS6
programma gezien, genaamd fans!
?
Thomaaas!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Easymodo het volgende:
Fans. Hebben jullie weleens dat SBS6
programma gezien, genaamd fans!
?
Ik weet het nog steeds met die suikerspin in een bak en dan denken dat Thomaaas dat op gaat etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)6._thomas_berge.html
gr gr Ria
[..]
Jij hebt hem al gezien.
You better not trolling. Hoop dat het een fake spoiler is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Let op mijn woorden op het eind doet ze een Kyubey en blijkt eigenlijk evil te zijn.
Het is slechts een theorie. De serie loopt nog.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
You better not trolling. Hoop dat het een fake spoiler is.
:3 phew. Nu episode 5. My body is ready.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is slechts een theorie. De serie loopt nog.
Oh dequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
:3 phew. Nu episode 5. My body is ready.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.episode![]()
Ah jij ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, bijna op vakantieMisschien even wat One Piece manga chapters op de tablet van mijn zusje zetten, kan ik wat lezen in het vliegtuig.
Had hij volgens mij al ergens gezegd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:07 schreef Skittels het volgende:
hey koekwaus, heb je die filmpjes gezien over tobi? ben erg benieuwd naar je mening :3
oh ff zoekenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had hij volgens mij al ergens gezegd.
Maar nu ga ik echt slapen mensen.
Turks Fruit vond ik trouwens erg goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind romans en dergelijke vaak saai, boek is voor mij dus niet echt een optie. Heb trouwens laatst wel een goede gelezen, ''De Passievrucht'', aanraderGa jij ook op vakantie dan?
* Blue_Panther_Ninja wil Planeswalker 2013 voor PS3 spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Magic the gathering heb ik ook een tijdje gespeeldis wel negen of tien jaar geleden adat ik dat veel speelde
Portugal. Over een paar uur.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind romans en dergelijke vaak saai, boek is voor mij dus niet echt een optie. Heb trouwens laatst wel een goede gelezen, ''De Passievrucht'', aanraderGa jij ook op vakantie dan?
nope, tog nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had hij volgens mij al ergens gezegd.
Maar nu ga ik echt slapen mensen.
Fuck, ik ga het nu direct doen. Er kwam nog het een en ander tussen ivm het vertrek morgen, zal ff de videos kijkenquote:
het is je vergevenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Fuck, ik ga het nu direct doen. Er kwam nog het een en ander tussen ivm het vertrek morgen, zal ff de videos kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha idd.. maar let daar niet te veel op.. de feiten die hij neer zet zijn feiten en als hij ze alemaal achter elkaar zet is de conclusie simpel en logies
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Begint ondertussen wel interessant te worden!''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Dit is een anime/manga topic, en wij hebben het over Naruto. Dat mag toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
is het nu een naruto one piece topic geworden?
Niet zo verzuurd. We hebben het er echt nooit over.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
is het nu een naruto one piece topic geworden?
dus nog ff snel de pc aan zetten om te kijken of er updates zijn xDquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet zo verzuurd. We hebben het er echt nooit over.![]()
Wakker gemaakt door een mug.
Mobielquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Skittels het volgende:
[..]
dus nog ff snel de pc aan zetten om te kijken of er updates zijn xD
er waren toch speciaal voor naruto en bleach aparte topics gemaakt omdat het gros er niet van hield?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is een anime/manga topic, en wij hebben het over Naruto. Dat mag toch?
zie bovenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet zo verzuurd. We hebben het er echt nooit over.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muggenquote:Wakker gemaakt door een mug.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
er waren toch speciaal voor naruto en bleach aparte topics gemaakt omdat het gros er niet van hield?
[..]
zie boven
Nu nog een speciaal EVA/Madoka topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
muggen![]()
Dat is een leuke. Dat argument kan ik tegenspreken;quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Skittels het volgende:
part 3 word echt interessant
waarom trekt tobi zoveel met sasuke op?
hij heeft the mangekyou sharingan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is een leuke. Dat argument kan ik tegenspreken;edit: foutje, verkeerd gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet het aparte K-ON! topic niet..quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu nog een speciaal EVA/Madoka topic
Zijn Rinnegan theory zou goed kunnen kloppen, de reden waarom de rivaliteit tussen Sasuke en Naruto zo in stand gehouden wordt.quote:
En het Naruto topic is een beetje dood, dus zo raar is het niet om dat hier te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet het aparte K-ON! topic niet..
emigreer naar aniway ^^quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En het Naruto topic is een beetje dood, dus zo raar is het niet om dat hier te doen.
En waar trek je de grens? Dan kun je van alle series wel een apart topic maken.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zijn Rinnegan theory zou goed kunnen kloppen, de reden waarom de rivaliteit tussen Sasuke en Naruto zo in stand gehouden wordt.
plebe?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Grootste plebejerforum op aarde.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna beginnen aan part 5. Conclusie tot nu toe;hmm foutje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
extensions?
wig?
dbz effect? ss4
heb het niet gezien though
Zou wel een hele erge fout zijn, dat is niet acceptabel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Skittels het volgende:
[..]
hmm foutje?
extensions?
wig?
dbz effect? ss4
heb het niet gezien though
Ik vind het format juist niets, met iedere anime een apart topic.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Skittels het volgende:
[..]
plebe?
julie kunnen er voor zorgen dat het beter word
dan past de aniway cultuur zich aan
je kunt een algemeen manga topic aan maken en een algemeen anime topic... eens in de week hoeft ook niet meer als julie er bij komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het format juist niets, met iedere anime een apart topic.
Veel animetopics krijgen maar een keer in de week een reactie. Dan denk ik: "Tja, dat schiet dan ook niet op.".
En door het format ben je geneigd om alleen dingen te lezen van series die je al kent. Alle series in een topic is goed voor de pluriformiteit.
Mwah, het forum is al te veel vervuild. Alleen al als ik in de top 5 anime topic reacties kijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Skittels het volgende:
[..]
je kunt een algemeen manga topic aan maken en een algemeen anime topic... eens in de week hoeft ook niet meer als julie er bij komen
Goh !!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Skittels het volgende:
whahaha, snap niet hoe je daar bij komt xD
ik vind het hiero juist een beetje vervelend omdat je al het leuke wilt lezen maar als je een dag niet online bent kun je weer 5 topics af gaan met 13 pagina's per stuk
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aniway is niks voor mij, ik loer zo nu en dan een beetje mee en denk dan bij mijzelf van; ''tja, wat moet ik hier nou mee..''
Dat is inmiddels al een stuk minder hoor..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Skittels het volgende:
ik vind het hiero juist een beetje vervelend omdat je al het leuke wilt lezen maar als je een dag niet online bent kun je weer 5 topics af gaan met 13 pagina's per stuk
Ik stierf een beetje van binnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Precies.
Heb je dat top5 anime topic gezien? Dat was echt om te huilen.
Daarom moet je ook geen leven hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Skittels het volgende:
jawoor alles over 1 kam scheren... dat is zo'n topic waar narutards reageren.. kijk in het sword art online topic ofzo het is dan niet heel actief maar er zijn meer topics als dezequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Precies.
Hahaha, dat was inderdaad te veel van het goede.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al een stuk minder hoor..We hadden echt een periode waarin we elke brainfart met elkaar deelden
welke top 5?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Precies.
Je hóeft het niet na te lezen natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Skittels het volgende:
Waarom zouden alleen narutards in dat topic posten? Het is anime in het algemeen, dus zou het representatief genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Skittels het volgende:
[..]
jawoor alles over 1 kam scheren... dat is zo'n topic waar narutards reageren.. kijk in het sword art online topic ofzo het is dan niet heel actief maar er zijn meer topics als deze
er zijn nou ook een maal 12/13 jarige.. maar in de juiste topics kom je ze niet tegen
het is een op som topic dus word er niet gediscuseerd... en daarom vind ik het niet representatiefquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen narutards in dat topic posten? Het is anime in het algemeen, dus zou het representatief genoeg moeten zijn.
Bleach als 1e,USA kijkers zeker???quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.aniway.nl/foru(...)22561aae55e0&start=0
Hmm. Ik weet het niet. Daar is denk ik te weinig animo voor. Dan krijg je veel lege dode kleine topics.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel jammer dat er geen anime subforum is op fok.Wel eens voorgesteld dacht ik.
Als je geen Nederlands kunt dan moet je maar op dat forum blijven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef Skittels het volgende:
[..]
het is een op som topic dus word er niet gediscuseerd... en daarom vind ik het niet representatief
Maar dat snap ik dus niet. Er zijn best veel drukbezochte anime fora en anime kijkende Nederlanders.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet het niet. Daar is denk ik te weinig animo voor. Dan krijg je veel lege dode kleine topics.
STFU! ben dyslectquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je geen Nederlands kunt dan moet je maar op dat forum blijven.
quote:Another
o.O omg zoveel spanning elke aflevering weer, dacht dat ik gek zou worden als het onbekend blijft wie de dode is hmm beetje een spoiler solly (A)
Tja. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Je hebt al Aniway en de wat meer serieuze kijkers zitten meer op Engelstalige fora.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dus niet. Er zijn best veel drukbezochte anime fora en anime kijkende Nederlanders.
quote:1. Pokemon
2. Medabots
3. Elfen Lied
4. Wolf's Rain
5. Yu-gi-oh
0 euroquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef Skittels het volgende:
hoeveel geld zit er in jouw collectie? http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=21030
shame on youquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
0 euroIk ben een nep animefan.
nice, zijn het shinkens?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb wat anime gerelateerde zwaarden, maar dat komt omdat ik heel wat katana's heb hangen in mijn kamer.
Pics graagquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb wat anime gerelateerde zwaarden, maar dat komt omdat ik heel wat katana's heb hangen in mijn kamer.
Right in the childhood, sister! Wel nostalgisch, Medabotsquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het een jochie van 12 is snap ik die top 5 wel.
Replica's, maar wel hoge kwaliteit (op een of twee na).quote:
Misschien als ik terug ben van vakantiequote:
Whut ??quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn meest vette is toch wel die Zanpakutou van Kurosaki Ichigo, 2nd gen.
whaha nicequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn meest vette is toch wel die Zanpakutou van Kurosaki Ichigo, 2nd gen.
Bankai!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.shogun.nl/2nd-(...)rd.html#!prettyPhoto
ben je toevallig ook one piece fan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sure, Bleach is niet geweldig, maar heb toch een zwak voor dat soort anime.
Ach,677 hoofdstukken is ook niet misquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oei, ik ben bij episode 135, maar daar zit ik al een halfjaar vast ofzo. Ben er niet gek op
oke weltrustenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga slapen, of iig een poging wagen. Om 6 uur gaat de wekker..
jaar of 5 terug vond ik het nog wel leuk.. maar gaande weg vond ik er steeds minder aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sure, Bleach is niet geweldig, maar heb toch een zwak voor dat soort anime.
okequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, ik blijf bij de voorlopige conclusie die ik al had genoemd eerderHij heeft ook wel heel veel goede en sterke argumenten overigens.
De mangas lees je wel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 5 terug vond ik het nog wel leuk.. maar gaande weg vond ik er steeds minder aan
inmiddels zijn naruto en one piece gedropped, bleach kijk ik af omdattie "afgelopen" is en fairy tail is ook min of meer gedropped..
nooit manga lezer geweest..quote:
Over het algemeen mee eens. Ze zijn ook overgenomen uit hun visual novels.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat hebben KEY anime's altijd mooie OSTs
In het voorjaar van 2013 zal dat wel meer worden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:05 schreef Klipnap het volgende:
Mijn collectie?
2-volumeband Duitse Azumanga Daioh... ¤10.-
Als je alle Pokemonspullen verder meetelt...
Het is geen topfilm, maar wel een leuke. De K-ON! film is uitgekomen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Frag_adder het volgende:
van 't weekend nog eens "kiki's delivery service" gekeken. Het blijft een prachtige filmdit soort films mis ik tegenwoordig dan wel weer
![]()
zijn er dit jaar nog mooie films uitgekomen? Op een berserk film na heb ik dit jaar eigenlijk niets gezien.
Redline, maar die was eigenlijk officieel in 2009 gelaunched.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Frag_adder het volgende:
van 't weekend nog eens "kiki's delivery service" gekeken. Het blijft een prachtige filmdit soort films mis ik tegenwoordig dan wel weer
![]()
zijn er dit jaar nog mooie films uitgekomen? Op een berserk film na heb ik dit jaar eigenlijk niets gezien.
om hier nog ff op terug te komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken. Ben benieuwd of ik er iets mee kan met mijn eigen theorieën
[ [url=Ik denk dat er 2 Tobi's waren; Uchiha Madara was de eerste, en Zetsu, een creatie gemaakt met Madara's Rinnegan, is de 2e en huidige Tobi. ]afbeelding[/url] ]
Ik dacht even dat je Dakgoot wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
zo, nieuwe UI
hijs niet helemaal hoe ik em wilde hebben, maar die grootte limiet van fok werkte niet echt mee
die heeft een totaal ander UI?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Dakgoot was
Klopt, maar jullie hebben soms een beetje dezelfde schrijfstijl.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die heeft een totaal ander UI?
[ afbeelding ]
oh, zo...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie hebben soms een beetje dezelfde schrijfstijl.
59 maar, das peanuts..quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef wdn het volgende:
Anime inhaal actie
Ik heb 59 episodes om in te halen
Weet ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
59 maar, das peanuts..
in 3 dagen te doen...
2quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
59 maar, das peanuts..
in 3 dagen te doen...
non-stop van ochtend tot nacht kijken dan... dat kijkt niet lekker..quote:
2 down 57 to goquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
non-stop van ochtend tot nacht kijken dan... dat kijkt niet lekker..
heb zelf ooit 52 eps in 2 dagen gedaan (eureka 7)
dat kijkt idd niet lekker, kheb ooit eens 40 episodes op een dag gekeken en kan me nu vrij weinig herinneren xDquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan toen ik absoluut niks anders te doen had.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
het was voor mij de 2de of 3de keer, dus wist et meeste welquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan toen ik absoluut niks anders te doen had.
En een paar dagen daarna was ik alles weer kwijt. Je geheugen krijgt te veel te verwerken dan of zo. Kun je weer opnieuw beginnen.
Rainbow was troep maar 500 is wel heel erg weinig. Madhouse heeft het gewoon niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees net dat Rainbow geen season 2 krijgt omdat er maar 500 dvds zijn verkocht
Wat hebben die otakus een slechte smaak zeg. Zodra er geen moe of waifu inzit kopen ze het niet.
Hoewel de prijs van anime dvds wel erg hoog ligt in Japan
Hoe kan je Rainbow troep vinden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Rainbow was troep maar 500 is wel heel erg weinig. Madhouse heeft het gewoon niet meer.
It can't be helped. Ondanks dat, worden er nog steeds goede series gemaakt imo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees net dat Rainbow geen season 2 krijgt omdat er maar 500 dvds zijn verkocht
Wat hebben die otakus een slechte smaak zeg. Zodra er geen moe of waifu inzit kopen ze het niet.
Hoewel de prijs van anime dvds wel erg hoog ligt in Japan
Sadisten porno categoriseer ik voor het gemak onder de noemer troep.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hoe kan je Rainbow troep vinden?
Porno? het werd nauwelijks afgebeeld en die man werd gestraft. Vond je Shawshank Redemption ook porno en American History X?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sadisten porno categoriseer ik voor het gemak onder de noemer troep.![]()
Joepie ik weet weer wat mijn probleem met Rainbow was!
wat een brute trailer! ik ga er meteen achteraanquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Redline, maar die was eigenlijk officieel in 2009 gelaunched.
Ik had om 12:00 uit mijn bed moeten gaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Dus deze Panther zal vannacht niet slapen.
Hoe laat ga je doorgaans naar bedquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik had om 12:00 uit mijn bed moeten gaan
Rond 00:30quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe laat ga je doorgaans naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |