abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115464593

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_115464627
Fipo
pi_115464761
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef Klipnap het volgende:
Heb ik het wel goed gespeld? ;(
Zomervakantie, ja.

夏休み
pi_115465163
Aflevering 4 van SAO was nog best wel okay. Ik vond dit geen vervelende side story.
pi_115465257
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Aflevering 4 van SAO was nog best wel okay. Ik vond dit geen vervelende side story.
Loli aflevering is de beste aflevering!

quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:
Fipo
Pipo
“An interesting thing is a good thing.”
pi_115465344
Flat chests :')
pi_115465348
quote:
8s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pedo
Leuk he, pantyshots.
Scheinheiligert
Doe maar niet alsof jij je niet ook kapot gelachen hebt om die aflevering. :{w _O-
pi_115465427
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef robin007bond het volgende:
Flat chests :')
Mannenhater :P
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 16:17:57 #12
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_115465533
Doe mij maar cup Z
:')
pi_115465559
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij maar cup Z
Dan heb je wel echt drakenballen. :+
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 16:19:55 #14
pi_115465594
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dan heb je wel echt drakenballen. :+
heerlijk!
pi_115465716
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij maar cup Z
B/C/D _O_
pi_115466235
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet minder lezen en meer kijken, het is toch leuk nog. Al was het einde van afl 6 wel slecht idd. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door -Strawberry- op 12-08-2012 17:11:49 ]
pi_115466262
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Loli aflevering is de beste aflevering!
Tja okay, maar het was wel op een grappige/schattige manier dus ik kon het wel waarderen. :')

Aflevering 5 met die shots van de kont en zo is wel enorm geforceerd om de mannelijke fanbase te pleasen zeg.
pi_115467466
quote:
16s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Scheinheiligert
Doe maar niet alsof jij je niet ook kapot gelachen hebt om die aflevering. :{w _O-
Nee, sorry :')
pi_115467709
waar hangt .cake ergens rond? was die op vakantie?

ik heb nml nog 50 euro advertentie tegoed op google voor em :+ (verloopt op 31 augustus)
pi_115467720
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tja okay, maar het was wel op een grappige/schattige manier dus ik kon het wel waarderen. :')

Aflevering 5 met die shots van de kont en zo is wel enorm geforceerd om de mannelijke fanbase te pleasen zeg.
Ik denk niet dat er ook maar iemand blij is door die konten in aflevering 5 en de lolikont in 4. :')

quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee, sorry :')
Maar als je dat soort domme onzin niet grappig vindt, waarom kijk je dan naar Accel World? :o

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef mschol het volgende:

ik heb nml nog 50 euro advertentie tegoed op google voor em :+ (verloopt op 31 augustus)
Cake is twee weken naar Italië...
pi_115467744
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er ook maar iemand blij is door die konten in aflevering 5 en de lolikont in 4. :')

[..]

Maar als je dat soort domme onzin niet grappig vindt, waarom kijk je dan naar Accel World? :o
Verslaving :') ;(
pi_115467764
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Daar zit wat in. :')
pi_115467817
Young Justice is nu al 4 minuten bezig!!!
pi_115467921
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef mschol het volgende:

Die is op vakantie.

Verder heb ik er daar nog heel veel van liggen. Je krijgt ze bij bijna ieder tijdschrift wel gratis :')
pi_115467986
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die is op vakantie.

Verder heb ik er daar nog heel veel van liggen. Je krijgt ze bij bijna ieder tijdschrift wel gratis :')
meestal houd ik die tijdschriften buiten de deur...
pi_115467997
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef mschol het volgende:

[..]

meestal houd ik die tijdschriften buiten de deur...
Och.. waarom zou je? :P
pi_115468085
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Och.. waarom zou je? :P
omdat ze meestal niet gelezen worden, en die bonnen heb je toch vrij weinig aan (alleen bij nieuwe accounts die minder als 14 dagen oud zijn , en ze zijn ook niet te stacken ;(
pi_115468115
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:22 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat ze meestal niet gelezen worden, en die bonnen heb je toch vrij weinig aan (alleen bij nieuwe accounts die minder dan 14 dagen oud zijn , en ze zijn ook niet te stacken ;(
Ah tja, dan snap ik het.
  zondag 12 augustus 2012 @ 18:18:14 #30
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115470236
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarom heb je überhaupt Kuroyukihime als UI als je Accel World niet hebt gezien?
Weet ik veel, vond het een mooi plaatje.
pi_115471475
Space Bros is echt een toffe anime _O_

Wel raar dat ze aan het einde niet de mars rover laten zien.
pi_115471624
*hoi*

En nee,ik was al om 10:00 wakker o|O
pi_115472121
Als de volgende SAO ook zo slecht is drop ik hem.
pi_115472393
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*

En nee,ik was al om 18:00 wakker o|O
Fixed..

quote:
15s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
je zit al 6 episodes in een serie en je dropt em omdat er een paar mindere afleveringen inzitten?
pi_115472506
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef mschol het volgende:
je zit al 6 episodes in een serie en je dropt em omdat er een paar mindere afleveringen inzitten?
Andersom... 2 episodes waren leuk en de rest niet. Geldt ook voor Hakuoki Reimeiroku.
pi_115472733
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef mschol het volgende:

[..]

Fixed..

[..]

Ik had van ~half 12 tot 5 uur middags een Magic the Gathering toernoi!! :+
pi_115473271
Kokoro Connect was prima.

Even als One Piece en HxH.
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 19:41:23 #38
pi_115473287
Magic the gathering heb ik ook een tijdje gespeeld :D is wel negen of tien jaar geleden adat ik dat veel speelde
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:41:51 #39
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115473307
quote:
15s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
eps 6 was niet slecht :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 19:42:32 #40
pi_115473333
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect was prima.

Even als One Piece en HxH.
Jij kijkt hxh _O_
Zo de nieuwe eens kijken
pi_115473400
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Jij kijkt hxh _O_
Zo de nieuwe eens kijken
*O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:08:52 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115474556
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:00 schreef Skittels het volgende:
heey mensen, ik hoorde dat jullie tobi theorien hadden :)

als je te veel tijd hebt en je wilt nu weten wie tobi is raad ik je aan om deze serie van 5 delen te bekijken van gemiddeld 10 min per stuk :P

ben benieuwd naar jullie mening :)
Zal straks eens kijken. Ben benieuwd of ik er iets mee kan met mijn eigen theorieën :P
[img]Ik denk dat er 2 Tobi's waren; Uchiha Madara was de eerste, en Zetsu, een creatie gemaakt met Madara's Rinnegan, is de 2e en huidige Tobi. [/img]

[ Bericht 0% gewijzigd door Mauskoekwaus op 13-08-2012 00:14:13 ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_115474763
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:18:36 #46
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115474928
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Noem een goed punt naast de graphics.
Het verhaal.

5 is een leuke setup voor 6 met cliffhangertje. En 6 heeft een mooi einde van het plot.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:25:18 #47
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115475171
Opening van Accel World is best leuk. SOA 6 was ook weer niet zo slecht. Er waren gewoon een paar dingen die veel beter konden.
pi_115475389
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef Easymodo het volgende:
Opening van Accel World is best leuk. SOA 6 was ook weer niet zo slecht. Er waren gewoon een paar dingen die veel beter konden.
OP is leuk idd :Y
2de ook, met shota.

ED is ook goed trouwens.
pi_115475800
Het verhaal dat de ED (van Accel World) uitbeeldt is ook erg leuk.
pi_115475875
quote:
17s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het verhaal dat de ED (van Accel World) uitbeeldt is ook erg leuk.
Je bedoelt ED2? :P
pi_115476319
Wat zouden de HTT-leden eigenlijk studeren op de universiteit?

Ik gok:

Mio: Rechten
Mugi: Fiscaal recht (papa helpen van de fiscus te ontsnappen, mwuhaha)
Ritsu: Muziekwetenschap
Yui: Theologie
Azusa: Psychologie

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 20:50:54 ]
pi_115476418
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:

Ik gok:

Fout. Yui doet HBO bloemschikken.
pi_115476455
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je bedoelt ED2? :P
Ik denk het, die waar Sneeuwzwartje met haar vlinderavatar knokt om Knorretje.

quote:

Ik gok:

Mio: Rechten Ze kan al niet voorzichzelf opkomen laat staan anderen.
Ritsu: Muziekwetenschap Omdat?
Yui: Theologie Yui gaat studeren? :o
pi_115476547
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Kan Haruyuki geen andere avatar verzinnen dan een varken? :')
pi_115476631
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Fout. Yui doet HBO bloemschikken.
Hbo is in kleine letters volgens mij :@

En hmm.. lastig. Ik denk dat ze geen probleem heeft met stof leren als ze wil en misschien is ze een beetje religieus aangelegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 20:59:10 ]
pi_115476652
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hbo is in kleine letters volgens mij :@

En hmm.. lastig. Ik denk dat ze geen probleem heeft met stof leren als ze wilt en misschien is ze een beetje religieus aangelegd.
:'(
pi_115476660
quote:

Ik gok:

Kernfysici. Voor bommen enzo.
pi_115476722
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

En Ritsu muziekwetenschap, omdat het kan. Ik kon geen passende studie bij haar vinden.
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Kernfysici. Voor bommen enzo.
Hmm, daar zie ik ze nog wel voor aan inderdaad.
pi_115476781
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:'(
Ik maakte ook een grammaticale fout in de zin die je nu quote hoor ;) :@
pi_115476857
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kernfysici in de dop inderdaad.
Deze zal het nooit leren :')
pi_115477028
quote:
8s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zo goed zeurpiet
[ afbeelding ]
Bijna goed. Nu alleen nog die aap uit je avatar verwijderen.
pi_115477133
quote:
15s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bijna goed. Nu alleen nog die aap uit je avatar verwijderen.
Je vroeg er om.
pi_115477210
quote:
17s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je vroeg er om.
[ afbeelding ]
Het is voor je eigen bestwil hoor.
pi_115477410
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moet even de faggotry neutraliseren

Hoe dan ook. Misschien moeten we weer eens ontopic.

SPOILER
pi_115477448
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik moet even de faggotry neutraliseren

Hoe dan ook. Misschien moeten we weer eens ontopic.

SPOILER
Ik kan Uchuu Senkan Yamato op keyboard met rechterhand
pi_115477471
quote:
17s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je vroeg er om.
[ afbeelding ]
Even ter compensatie :(:

Nu staan we even.
pi_115477490
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik kan Uchuu Senkan Yamato op keyboard met rechterhand
Hm. Het is een begin. Ga door!

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu staan we even.
Dank.
pi_115477826
quote:
quote:
This project started when I was 15 years old, and it finished 6 years and 4 months later.
Now I'm studying Material engineering in Tokyo university.
I hope you will enjoy this movie!
Ancestors will be pleased.

Even kijken wat voor bureaublad-achtergrond Robbie heeft.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:20:11 #73
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115477840
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu staan we even.
Jammer van die duckface. 9/10 would tap though.
pi_115477862
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jammer van die duckface. 9/10 would tap though.
Hehe, ik dacht precies hetzelfde :P
pi_115477897
Robin.... je achtergrond :')
pi_115478185
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef Arashimashou het volgende:
Robin.... je achtergrond :')
Niet haten. :(
pi_115478220
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik haat niet....... :')
Misschien moet ik Ika plaatsen.
pi_115478334
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hij vertelt het uit liefde.
pi_115478353
quote:
:9~

vind ik deze nog toffer t.b.h.
pi_115478399
quote:

Ik gok:

So random _O-
pi_115478409
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef mschol het volgende:

[..]

:9~
Ik kwijlde haast letterlijk :')

quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ikea Musume
[ afbeelding ]
Hmmmm :{
pi_115478639
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wut
:') ;(
pi_115479244
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
niet zo slecht als vorige 2 maar toch:
pi_115479712
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef mschol het volgende:

[..]

niet zo slecht als vorige 2 maar toch:
[ afbeelding ]
Maar die is leuk >:)
pi_115480994
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
>10.gif

:') :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:09:31 #91
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115481086

Wat doen jullie!
pi_115481304
Hm... teken voor kotsen is bijzonder simpel. Bestaat uit mond en grond :')
pi_115481387
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]

Wat doen jullie!
ποστ τηατ ιμαγε αγαιν μοτ´ερφυκκερ. Ι δουβλε δαρε ψου μοτ'ερφυκκερ!
pi_115481505
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

ποστ τηατ ιμαγε αγαιν μοτ´ερφυκκερ. Ι δουβλε δαρε ψου μοτ'ερφυκκερ!
Maar ben je al verder dan de あ? :')
pi_115481808
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
ONE DIRECTION BIJ DE EINDCEREMONIE :r :r :r :r :r
I know. De reden dat ik niet meer ben gaan kijken.
pi_115481811
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

あvada けdavra
F-

quote:
:?
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:18:43 #99
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115481915
quote:
One Erection!
pi_115481996
Ach boeie...

Ik check het alleen voor het vuurwerk wat gaat komen.
pi_115482009
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Easymodo het volgende:

[..]

One Erection!
Mijn zusje is slachtoffer geworden. Ze is helemaal 1-D fangirl. ;(
pi_115482062
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn zusje is slachtoffer geworden. Ze is helemaal 1-D fangirl. ;(
Schop haar
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:21:23 #103
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115482123
One Direction gaat wel. Heb een paar nummers gehoord en het is niet eens zo slecht. Verder ken ik die gasten niet.
pi_115482456
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef omelette het volgende:

[..]

Schop haar
Dat zal ik echt nooit doen.

Ach, het is een fase. Komt ze wel weer overheen :P
pi_115482691
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik was ook niet serieus :P
Dat is te hopen ja
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:27:14 #106
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115482696
quote:

[..]

Denk je?
pi_115482752
quote:

[..]

Nu jij nog over je Sunoharafase.
pi_115482833
quote:
8s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nu jij nog over je Sunoharafase.
Maar ik vind hem ook een mongool. Alleen de situaties die hij creëert zijn grappig, zoals die cyborg grap van Tomoya waar hij dan zo intrapt ;(
pi_115482949
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar ik vind hem ook een mongool. Alleen de situaties die hij creëert zijn grappig, zoals die cyborg grap van Tomoya waar hij dan zo intrapt ;(
Hihaho wat is het toch altijd lol met die grappen en grollen van Sunohara
pi_115483133
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hihaho wat is het toch altijd lol met die grappen en grollen van Sunohara
;(

pi_115483246
Ik heb net End of Evangelion gekeken. Ben nogsteeds bezig met verwerken :P
pi_115483319
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Boh ik kom niet meer bij
;(
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef omelette het volgende:
_O_

Wat vond je er van?
pi_115483367
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef omelette het volgende:
Het grootste wtf moment was toen al die robots met Reihoofden zichzelf met speren doorboorden :')
pi_115483387
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het grootste wtf moment was toen al die robots met Reihoofden zichzelf met speren doorboorden :')
In hun vaginahoofd :')

Nee, de speren gingen door de cores. Maar dit was ook nogal apart..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 22:35:01 ]
pi_115483503
Ja vreemd, maar wel een heel passend einde.
pi_115483556
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef omelette het volgende:
Ja vreemd, maar wel een heel passend einde.
Helemaal mee eens.
pi_115483574
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zag daar geen vagina in hoor :')
pi_115483620
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nou ja, zonder schaamlippen dan ;(
pi_115483655
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oog wegdenken hè :D
pi_115483809
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef omelette het volgende:

[..]

Oog wegdenken hè :D
Ik lette alleen op het doorboorde oog :r
Ik kan niet tegen doorboorde ogen :r
pi_115483890
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik lette alleen op het doorboorde oog :r
Ik kan niet tegen doorboorde ogen :r
Dan moet je er juist niet op letten ;(
pi_115483982
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dan moet je er juist niet op letten ;(
Heb je Slumdog Millionaire gezien?
Die lepelscene ;(
pi_115484034
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die lepelscene ;(
Ja, die heb ik gezien! Goede film!

Tijdens CKV nog wel. :P

Oh, en sorry voor de herinnering: ;(

pi_115484247
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt, ik ga zo met een goed gevoel op vakantie ;) :{
pi_115484289
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alweer geknoeid met z'n toetje
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:45:26 #127
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_115484489
Ik zou dat geen toetje nemen, althans niet voor mij
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_115484542
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Bedankt, ik ga zo met een goed gevoel op vakantie ;) :{
Oké. Even wat luchtigers:

En geniet van de zon op vakantie:

pi_115484619
quote:
ze proberen nog even winstte halen bij de jongeren, voordat ze echt massaal verlies draaien :')

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

uiterst apart...

doet mij denken aan deze:
pi_115484714
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die lepelscene ;(
lepelscene? ik heb em wel gezien, maar dat is al weer even geleden :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:48:57 #131
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115484844
Tari Tari is trouwens geweldig geanimeerd. Nog niet als 5 cm/s, maar het komt redelijk in de buurt <3.
pi_115484989
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]

lepelscene? ik heb em wel gezien, maar dat is al weer even geleden :')
Dat jochie dat blind gemaakt wordt om te gaan bedelen ;(
pi_115485043
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

ow ja.. :X
pi_115485267
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het over gaat... maar bah bies do not want.
pi_115485357
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Klipnap het volgende:
Nee niet weer Een Richting :r :r
Ah. ;(

Weet je wat het is met deze boybands? Hun populariteit duurt vaak maar even. Je bent er zo weer van af.
pi_115485397
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah. ;(

Weet je wat het is met deze boybands? Hun populariteit duurt vaak maar even. Je bent er zo weer van af.
Kort en hevig ;(
pi_115485446
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kort en hevig ;(
I know.

Jij kan nog makkelijk praten. Jij hebt geen zusje die helemaal fan is ;(
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:54:58 #140
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115485452
Ik zie het probleem met 1D niet zo.
pi_115485503
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

I know.

Jij kan nog makkelijk praten. Jij hebt geen zusje die helemaal fan is ;(
Jij hebt meer recht van klagen idd.
pi_115485525
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Easymodo het volgende:
Ik zie het probleem met 1D niet zo.
Wel als je zusje het heel de dag draait. VIA DE SPEAKERS VAN HAAR TELEFOON!

Sorry van dat laatste in caps-lock, maar daar kan ik sowieso niet tegen. Als mensen in het openbaar of in ruimte waar andere mensen leven het geluid afspelen via hun speakertje op de telefoon! Die blikkerige geluidskwaliteit :r
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:56:42 #143
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115485611
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wel als je zusje het heel de dag draait. VIA DE SPEAKERS VAN HAAR TELEFOON!

Sorry van dat laatste in caps-lock, maar daar kan ik sowieso niet tegen. Als mensen in het openbaar of in ruimte waar andere mensen leven het geluid afspelen via hun speakertje op de telefoon! Die blikkerige geluidskwaliteit :r
Dan is de klacht, de fanbase.
pi_115485673
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Dan is de klacht, de fanbase.
Precies.

En daarom roept het bij mij associaties op bij het luisteren. Het eventjes luisteren kan ook niet zo veel kwaad, maar het is vreselijk als je al die nummers honderden keren moet horen.

En mijn zusje zegt ook nog eens dat ik op Lian lijk :r

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 22:58:09 ]
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:59:16 #145
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115485873
Fans :'). Hebben jullie weleens dat SBS6 :') programma gezien, genaamd fans! :')?
pi_115485890
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Easymodo het volgende:
Fans :'). Hebben jullie weleens dat SBS6 :') programma gezien, genaamd fans! :')?
Nee. Gelukkig niet :P
pi_115486043
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Easymodo het volgende:
Thomaaas!
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:01:43 #148
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115486119
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee. Gelukkig niet :P
http://www.dumpert.nl/med(...)6._thomas_berge.html

gr gr Marga
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Thomaaas!
Jij hebt hem al gezien :').
pi_115486318
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef Easymodo het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)6._thomas_berge.html

gr gr Ria

[..]

Jij hebt hem al gezien :').
Ik weet het nog steeds met die suikerspin in een bak en dan denken dat Thomaaas dat op gaat eten _O- :')
pi_115486614
OS2012. Dat gaat dus nog een tijd duren... Morgen maar de herhaling zien...
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:27:13 #151
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115488590
WcDonald :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:33:38 #153
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115489168
Kuroyukihime O+
pi_115489281
quote:
17s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Easymodo het volgende:
Kuroyukihime O+
Let op mijn woorden op het eind doet ze een Kyubey en blijkt eigenlijk evil te zijn.
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:39:25 #155
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115489717
quote:
11s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Let op mijn woorden op het eind doet ze een Kyubey en blijkt eigenlijk evil te zijn.
You better not trolling. Hoop dat het een fake spoiler is.
pi_115489762
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Easymodo het volgende:

[..]

You better not trolling. Hoop dat het een fake spoiler is.
Het is slechts een theorie. De serie loopt nog.
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:52:27 #157
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115491033
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het is slechts een theorie. De serie loopt nog.
:3 phew. Nu episode 5. My body is ready.
pi_115491437
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef Easymodo het volgende:

[..]

:3 phew. Nu episode 5. My body is ready.
Oh de
SPOILER
episode :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:00:36 #159
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115492018
Pfft, bijna op vakantie :D Misschien even wat One Piece manga chapters op de tablet van mijn zusje zetten, kan ik wat lezen in het vliegtuig.
pi_115492120
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, bijna op vakantie :D Misschien even wat One Piece manga chapters op de tablet van mijn zusje zetten, kan ik wat lezen in het vliegtuig.
Ah jij ook O+
Ik lees lekker een boek :6
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:06:01 #161
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115492579
Ik vind romans en dergelijke vaak saai, boek is voor mij dus niet echt een optie. Heb trouwens laatst wel een goede gelezen, ''De Passievrucht'', aanrader :P Ga jij ook op vakantie dan? :o
pi_115492725
hey koekwaus, heb je die filmpjes gezien over tobi? ben erg benieuwd naar je mening :3
pi_115492848
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:07 schreef Skittels het volgende:
hey koekwaus, heb je die filmpjes gezien over tobi? ben erg benieuwd naar je mening :3
Had hij volgens mij al ergens gezegd.

Maar nu ga ik echt slapen mensen. :P
pi_115492877
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

oh ff zoeken :)
weltrusten :P
pi_115492921
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind romans en dergelijke vaak saai, boek is voor mij dus niet echt een optie. Heb trouwens laatst wel een goede gelezen, ''De Passievrucht'', aanrader :P Ga jij ook op vakantie dan? :o
Turks Fruit vond ik trouwens erg goed.
pi_115493000
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Magic the gathering heb ik ook een tijdje gespeeld :D is wel negen of tien jaar geleden adat ik dat veel speelde
* Blue_Panther_Ninja wil Planeswalker 2013 voor PS3 spelen
pi_115493023
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Portugal. Over een paar uur.
pi_115493093
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

nope, tog niet :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:12:48 #170
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115493238
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:11 schreef Skittels het volgende:

[..]

nope, tog niet :P
Fuck, ik ga het nu direct doen. Er kwam nog het een en ander tussen ivm het vertrek morgen, zal ff de videos kijken :D
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:13:00 #171
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115493253
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Klipnap het volgende:
Fijne vakantie Maus :P
Insgelijks :D
pi_115493418
fijne vakantie alvast beide :)

quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Fuck, ik ga het nu direct doen. Er kwam nog het een en ander tussen ivm het vertrek morgen, zal ff de videos kijken :D
het is je vergeven :)
het duurt ongeveer 45 minuten in totaal :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:16:42 #173
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115493594
Hmm, moet wel lukken, desnoods doe ik het morgen vroeg nog ff :P
pi_115493680
oke :P
en het is in 5 delen dus je kunt het op splitsen of er mee kappen als het nergens op slaat :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:18:35 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115493790
Nou, hij maakt wel een dikke blunder. Het is ''Hashirama'' en niet ''Harishima'' :P Maar goed, ff verder kijken.
pi_115493942
whahaha, dat je dat ziet O.o
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:22:35 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115494190
Ik ben een echte mieren neuker haha, maar 1 ding uit part 1 vind ik al vaag.
SPOILER
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:24:30 #178
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115494364
Fijna vakantie iedereen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:24:31 #179
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115494365
Oh man, dit meen je niet.. ''Negato'' ipv ''Nagato'' :P ...
edit; Askatski.. :')
pi_115494569
SPOILER
haha idd.. maar let daar niet te veel op.. de feiten die hij neer zet zijn feiten en als hij ze alemaal achter elkaar zet is de conclusie simpel en logies

edit:
SPOILER
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:33:10 #181
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115495091
Ik wist ook al dat
SPOILER
.
Begint ondertussen wel interessant te worden!
pi_115495095
is het nu een naruto one piece topic geworden?
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:36:39 #183
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115495381
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
Dit is een anime/manga topic, en wij hebben het over Naruto. Dat mag toch? :P
pi_115495408
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
Niet zo verzuurd. We hebben het er echt nooit over. :P

Wakker gemaakt door een mug. :')
pi_115495444
part 3 word echt interessant
waarom trekt tobi zoveel met sasuke op? :P
hij heeft the mangekyou sharingan!
pi_115495520
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

dus nog ff snel de pc aan zetten om te kijken of er updates zijn xD
pi_115495593
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Skittels het volgende:

[..]

dus nog ff snel de pc aan zetten om te kijken of er updates zijn xD
Mobiel :P
pi_115495652
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dit is een anime/manga topic, en wij hebben het over Naruto. Dat mag toch? :P
er waren toch speciaal voor naruto en bleach aparte topics gemaakt omdat het gros er niet van hield?

quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

zie boven ;)
SPOILER
quote:
muggen :')
pi_115495909
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef mschol het volgende:

[..]

er waren toch speciaal voor naruto en bleach aparte topics gemaakt omdat het gros er niet van hield?

[..]

zie boven ;)
SPOILER
[..]

muggen :')
Nu nog een speciaal EVA/Madoka topic :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:44:31 #190
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115495944
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Skittels het volgende:
part 3 word echt interessant
waarom trekt tobi zoveel met sasuke op? :P
hij heeft the mangekyou sharingan!
Dat is een leuke. Dat argument kan ik tegenspreken;
SPOILER
pi_115496295
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat is een leuke. Dat argument kan ik tegenspreken;
SPOILER
edit: foutje, verkeerd gelezen
pi_115496393
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nu nog een speciaal EVA/Madoka topic :')
vergeet het aparte K-ON! topic niet.. :+
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:53:47 #193
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115496616
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Skittels het volgende:

[..]

edit: foutje, verkeerd gelezen

Zijn Rinnegan theory zou goed kunnen kloppen, de reden waarom de rivaliteit tussen Sasuke en Naruto zo in stand gehouden wordt. :o
pi_115496792
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef mschol het volgende:

[..]

vergeet het aparte K-ON! topic niet.. :+
En het Naruto topic is een beetje dood, dus zo raar is het niet om dat hier te doen.

En waar trek je de grens? Dan kun je van alle series wel een apart topic maken. :P
pi_115496842
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En het Naruto topic is een beetje dood, dus zo raar is het niet om dat hier te doen.

En waar trek je de grens? Dan kun je van alle series wel een apart topic maken. :P
emigreer naar aniway ^^
pi_115496859
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zijn Rinnegan theory zou goed kunnen kloppen, de reden waarom de rivaliteit tussen Sasuke en Naruto zo in stand gehouden wordt. :o
:)
pi_115496899
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:57 schreef Skittels het volgende:

[..]

emigreer naar aniway ^^
Ja dag. Grootste plebejerforum op aarde. :P
pi_115497020
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja dag. Grootste plebejerforum op aarde. :P
plebe? :P
julie kunnen er voor zorgen dat het beter word :)
dan past de aniway cultuur zich aan :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:59:59 #199
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115497026
Bijna beginnen aan part 5. Conclusie tot nu toe;
SPOILER
pi_115497179
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna beginnen aan part 5. Conclusie tot nu toe;
SPOILER
hmm foutje? :P
extensions?
wig?
dbz effect? ss4 :P
heb het niet gezien though
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:04:48 #201
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115497350
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Skittels het volgende:

[..]

hmm foutje? :P
extensions?
wig?
dbz effect? ss4 :P
heb het niet gezien though
Zou wel een hele erge fout zijn, dat is niet acceptabel. :P Dat is gewoon funest voor het verhaal.
pi_115497376
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef Skittels het volgende:

[..]

plebe? :P
julie kunnen er voor zorgen dat het beter word :)
dan past de aniway cultuur zich aan :)
Ik vind het format juist niets, met iedere anime een apart topic. :P

Veel animetopics krijgen maar een keer in de week een reactie. Dan denk ik: "Tja, dat schiet dan ook niet op.".

En door het format ben je geneigd om alleen dingen te lezen van series die je al kent. Alle series in een topic is goed voor de pluriformiteit. :P
pi_115497506
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind het format juist niets, met iedere anime een apart topic. :P

Veel animetopics krijgen maar een keer in de week een reactie. Dan denk ik: "Tja, dat schiet dan ook niet op.".

En door het format ben je geneigd om alleen dingen te lezen van series die je al kent. Alle series in een topic is goed voor de pluriformiteit. :P
je kunt een algemeen manga topic aan maken en een algemeen anime topic... eens in de week hoeft ook niet meer als julie er bij komen
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:08:53 #204
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115497610
Aniway is niks voor mij, ik loer zo nu en dan een beetje mee en denk dan bij mijzelf van; ''tja, wat moet ik hier nou mee..'' :@
pi_115497680
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Skittels het volgende:

[..]

je kunt een algemeen manga topic aan maken en een algemeen anime topic... eens in de week hoeft ook niet meer als julie er bij komen
Mwah, het forum is al te veel vervuild. Alleen al als ik in de top 5 anime topic reacties kijk. ;(

En dan wordt het weer te druk. Het forum heeft te veel leden om een algemeen topic te hebben. Dit is lekker kleinschalig met mensen die er wat meer verstand van hebben dan het Aniway-volk, even gegeneraliseerd dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 01:10:27 ]
pi_115497733
whahaha, snap niet hoe je daar bij komt xD

ik vind het hiero juist een beetje vervelend omdat je al het leuke wilt lezen maar als je een dag niet online bent kun je weer 5 topics af gaan met 13 pagina's per stuk
pi_115497772
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Skittels het volgende:

ik vind het hiero juist een beetje vervelend omdat je al het leuke wilt lezen maar als je een dag niet online bent kun je weer 5 topics af gaan met 13 pagina's per stuk
Goh !! :+
pi_115497806
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aniway is niks voor mij, ik loer zo nu en dan een beetje mee en denk dan bij mijzelf van; ''tja, wat moet ik hier nou mee..'' :@
_O-
Precies.

Heb je dat top5 anime topic gezien? Dat was echt om te huilen. :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:11:52 #209
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115497833
quote:

Dat is inmiddels al een stuk minder hoor.. :@ We hadden echt een periode waarin we elke brainfart met elkaar deelden :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:12:09 #210
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115497860
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Precies.

Ik stierf een beetje van binnen :P
pi_115497862
quote:

Daarom moet je ook geen leven hebben.
pi_115497866
quote:

[..]

_O-
Precies.

jawoor alles over 1 kam scheren... dat is zo'n topic waar narutards reageren.. kijk in het sword art online topic ofzo het is dan niet heel actief maar er zijn meer topics als deze

er zijn nou ook een maal 12/13 jarige.. maar in de juiste topics kom je ze niet tegen :P
pi_115497943
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat is inmiddels al een stuk minder hoor.. :@ We hadden echt een periode waarin we elke brainfart met elkaar deelden :')
Hahaha, dat was inderdaad te veel van het goede. :') _O-

Nu de IRC wat minder bevolkt is bestaat het risico er nog.
pi_115497954
quote:

[..]

_O-
Precies.

welke top 5?
pi_115497993
quote:

Je hóeft het niet na te lezen natuurlijk. :P Alleen misschien reacties op je eigen post(s).
pi_115498007
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Skittels het volgende:

[..]

jawoor alles over 1 kam scheren... dat is zo'n topic waar narutards reageren.. kijk in het sword art online topic ofzo het is dan niet heel actief maar er zijn meer topics als deze

er zijn nou ook een maal 12/13 jarige.. maar in de juiste topics kom je ze niet tegen :P
Waarom zouden alleen narutards in dat topic posten? Het is anime in het algemeen, dus zou het representatief genoeg moeten zijn.
pi_115498029
kheb daar wel eens een poll gestard met 'hoeveel geld zit er in jouw collectie'
echt lol, linkje? best wat mensen die aan de 10 000 euro zaten
pi_115498037
Het is wel jammer dat er geen anime subforum is op fok. :@ Wel eens voorgesteld dacht ik.
pi_115498165
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom zouden alleen narutards in dat topic posten? Het is anime in het algemeen, dus zou het representatief genoeg moeten zijn.
het is een op som topic dus word er niet gediscuseerd... en daarom vind ik het niet representatief :P
pi_115498169
quote:
Bleach als 1e,USA kijkers zeker??? _O- :')
pi_115498181
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel jammer dat er geen anime subforum is op fok. :@ Wel eens voorgesteld dacht ik.
Hmm. Ik weet het niet. Daar is denk ik te weinig animo voor. Dan krijg je veel lege dode kleine topics. :P
pi_115498207
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef Skittels het volgende:

[..]

het is een op som topic dus word er niet gediscuseerd... en daarom vind ik het niet representatief :P
Als je geen Nederlands kunt dan moet je maar op dat forum blijven.
pi_115498224
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm. Ik weet het niet. Daar is denk ik te weinig animo voor. Dan krijg je veel lege dode kleine topics. :P
Maar dat snap ik dus niet. Er zijn best veel drukbezochte anime fora en anime kijkende Nederlanders.
pi_115498261
quote:
8s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je geen Nederlands kunt dan moet je maar op dat forum blijven.
STFU! ben dyslect
pi_115498287
quote:
Another
o.O omg zoveel spanning elke aflevering weer, dacht dat ik gek zou worden als het onbekend blijft wie de dode is hmm beetje een spoiler solly (A)
_O- _O- _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 01:20:34 ]
pi_115498329
hoeveel geld zit er in jouw collectie? http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=21030
pi_115498342
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat snap ik dus niet. Er zijn best veel drukbezochte anime fora en anime kijkende Nederlanders.
Tja. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Je hebt al Aniway en de wat meer serieuze kijkers zitten meer op Engelstalige fora.
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:21:54 #229
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498345
quote:
1. Pokemon
2. Medabots
3. Elfen Lied
4. Wolf's Rain
5. Yu-gi-oh
pi_115498360
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Alleen Elfen Lied is tof!! :Y)
pi_115498368
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef Skittels het volgende:
hoeveel geld zit er in jouw collectie? http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=21030
0 euro :@ Ik ben een nep animefan.
pi_115498384
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Als het een jochie van 12 is snap ik die top 5 wel. :)
pi_115498392
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

0 euro :@ Ik ben een nep animefan.
shame on you :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:23:38 #234
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498400
Ik heb wat anime gerelateerde zwaarden, maar dat komt omdat ik heel wat katana's heb hangen in mijn kamer.
pi_115498420
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb wat anime gerelateerde zwaarden, maar dat komt omdat ik heel wat katana's heb hangen in mijn kamer.
nice, zijn het shinkens?
pi_115498423
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pics graag :9
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:24:21 #237
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498426
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het een jochie van 12 is snap ik die top 5 wel. :)
Right in the childhood, sister! Wel nostalgisch, Medabots :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:25:30 #238
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498465
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef Skittels het volgende:

[..]

nice, zijn het shinkens?
Replica's, maar wel hoge kwaliteit (op een of twee na).
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Pics graag :9
Misschien als ik terug ben van vakantie :P
pi_115498484
kheb een bokken :)
3 figures, 160+ manga en met een hoop goede 2e hands dealtjes zit ik nu rond de 6/700 euro :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:27:44 #240
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498560
Mijn meest vette is toch wel die Zanpakutou van Kurosaki Ichigo, 2nd gen. :D
pi_115498603
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Whut ??
pi_115498607
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
whaha nice
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:30:00 #243
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498667
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:32:19 #245
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498754
Sure, Bleach is niet geweldig, maar heb toch een zwak voor dat soort anime. O+
pi_115498780
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
ben je toevallig ook one piece fan?
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:33:45 #247
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498804
Oei, ik ben bij episode 135, maar daar zit ik al een halfjaar vast ofzo. Ben er niet gek op :P
pi_115498839
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oei, ik ben bij episode 135, maar daar zit ik al een halfjaar vast ofzo. Ben er niet gek op :P
Ach,677 hoofdstukken is ook niet mis :9
pi_115498857
haha oke, het word echt super epic.. hoe verder je erin komt hoe beter het word :D
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:35:38 #250
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498865
Ik ga het vast wel weer een kans geven.. Ooit.. :P
pi_115498886
robin gaat het ook proberen zegt hij :)
maar ik vind de manga beter :P en die lees ik ook niet online :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:38:09 #252
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115498934
Ik ga slapen, of iig een poging wagen. Om 6 uur gaat de wekker..
pi_115498983
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga slapen, of iig een poging wagen. Om 6 uur gaat de wekker..
oke weltrusten

heb je de theorie nog af gekeken?
pi_115498998
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
jaar of 5 terug vond ik het nog wel leuk.. maar gaande weg vond ik er steeds minder aan :P
inmiddels zijn naruto en one piece gedropped, bleach kijk ik af omdattie "afgelopen" is en fairy tail is ook min of meer gedropped..
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:40:27 #255
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115499012
Ja, ik blijf bij de voorlopige conclusie die ik al had genoemd eerder :P Hij heeft ook wel heel veel goede en sterke argumenten overigens.
pi_115499029
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, ik blijf bij de voorlopige conclusie die ik al had genoemd eerder :P Hij heeft ook wel heel veel goede en sterke argumenten overigens.
oke :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:40:55 #257
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115499030
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:40 schreef mschol het volgende:

[..]

jaar of 5 terug vond ik het nog wel leuk.. maar gaande weg vond ik er steeds minder aan :P
inmiddels zijn naruto en one piece gedropped, bleach kijk ik af omdattie "afgelopen" is en fairy tail is ook min of meer gedropped..
De mangas lees je wel?
pi_115499052
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

De mangas lees je wel?
nooit manga lezer geweest..
kan mij nooit in het verhaal verdiepen dan om de een of andere reden..
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:43:54 #259
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115499110
Zonde, de anime is echt niks vergeleken met de manga.
pi_115499413
ben slapen, laterzz
pi_115499571
Wat hebben KEY anime's altijd mooie OSTs :'(
pi_115500736
Mijn collectie?
2-volumeband Duitse Azumanga Daioh... ¤10.-
Als je alle Pokemonspullen verder meetelt... :')
pi_115501787
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat hebben KEY anime's altijd mooie OSTs :'(
Over het algemeen mee eens. Ze zijn ook overgenomen uit hun visual novels. :P

M.u.v. Angel Beats, want die heeft geen VN gehad.
pi_115501838
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 03:05 schreef Klipnap het volgende:
Mijn collectie?
2-volumeband Duitse Azumanga Daioh... ¤10.-
Als je alle Pokemonspullen verder meetelt... :')
In het voorjaar van 2013 zal dat wel meer worden. ;)
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:30:19 #265
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115502147
van 't weekend nog eens "kiki's delivery service" gekeken. Het blijft een prachtige film :D dit soort films mis ik tegenwoordig dan wel weer :(

zijn er dit jaar nog mooie films uitgekomen? Op een berserk film na heb ik dit jaar eigenlijk niets gezien.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_115503176
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Frag_adder het volgende:
van 't weekend nog eens "kiki's delivery service" gekeken. Het blijft een prachtige film :D dit soort films mis ik tegenwoordig dan wel weer :(

zijn er dit jaar nog mooie films uitgekomen? Op een berserk film na heb ik dit jaar eigenlijk niets gezien.
Het is geen topfilm, maar wel een leuke. De K-ON! film is uitgekomen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:33:51 #267
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115505809
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Frag_adder het volgende:

Redline, maar die was eigenlijk officieel in 2009 gelaunched.

pi_115506820
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zal straks eens kijken. Ben benieuwd of ik er iets mee kan met mijn eigen theorieën :P
[ [url=Ik denk dat er 2 Tobi's waren; Uchiha Madara was de eerste, en Zetsu, een creatie gemaakt met Madara's Rinnegan, is de 2e en huidige Tobi. ]afbeelding[/url] ]
om hier nog ff op terug te komen :)
hoe kan de eerste madara zijn.. die was al lang dood
en als de huidige tobi een zetsu is.. waarom zou hij dan met zich zelf praten?
pi_115507800
zo, nieuwe UI :)
hijs niet helemaal hoe ik em wilde hebben, maar die grootte limiet van fok werkte niet echt mee :')
pi_115508302
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
zo, nieuwe UI :)
hijs niet helemaal hoe ik em wilde hebben, maar die grootte limiet van fok werkte niet echt mee :')
Ik dacht even dat je Dakgoot was :P
pi_115508440
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je Dakgoot was :P
die heeft een totaal ander UI?
9087.gif
pi_115508464
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

die heeft een totaal ander UI?
[ afbeelding ]
Klopt, maar jullie hebben soms een beetje dezelfde schrijfstijl. :P
pi_115508506
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Klopt, maar jullie hebben soms een beetje dezelfde schrijfstijl. :P
oh, zo...
sorry ;(
pi_115508520
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef mschol het volgende:

[..]

oh, zo...
sorry ;(
Maakt niets uit joh. :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:02:41 #275
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115508622
*O* Anime inhaal actie *O*

Ik heb 59 episodes om in te halen :D
pi_115508659
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef wdn het volgende:
*O* Anime inhaal actie *O*

Ik heb 59 episodes om in te halen :D
59 maar, das peanuts..
in 3 dagen te doen...
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:03:49 #277
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115508671
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef mschol het volgende:

[..]

59 maar, das peanuts..
in 3 dagen te doen...
Weet ik :+
pi_115509323
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef mschol het volgende:

[..]

59 maar, das peanuts..
in 3 dagen te doen...
2 ;)
pi_115510379
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:24 schreef Skittels het volgende:

[..]

2 ;)
non-stop van ochtend tot nacht kijken dan... dat kijkt niet lekker..
heb zelf ooit 52 eps in 2 dagen gedaan (eureka 7)
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:02:31 #280
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115510537
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef mschol het volgende:

[..]

2 down 57 to go :+
pi_115510576
quote:

[..]

dat kijkt idd niet lekker, kheb ooit eens 40 episodes op een dag gekeken en kan me nu vrij weinig herinneren xD
pi_115510760
quote:

[..]

Heb ik ook een keer gedaan toen ik absoluut niks anders te doen had.

En een paar dagen daarna was ik alles weer kwijt. Je geheugen krijgt te veel te verwerken dan of zo. Kun je weer opnieuw beginnen. :P
pi_115511092
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gedaan toen ik absoluut niks anders te doen had.

En een paar dagen daarna was ik alles weer kwijt. Je geheugen krijgt te veel te verwerken dan of zo. Kun je weer opnieuw beginnen. :P
het was voor mij de 2de of 3de keer, dus wist et meeste wel
pi_115512101
Lees net dat Rainbow geen season 2 krijgt omdat er maar 500 dvds zijn verkocht

Wat hebben die otakus een slechte smaak zeg. Zodra er geen moe of waifu inzit kopen ze het niet.

Hoewel de prijs van anime dvds wel erg hoog ligt in Japan
pi_115513433
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Tito_Makani het volgende:

Wat hebben die otakus een slechte smaak zeg. Zodra er geen moe of waifu inzit kopen ze het niet.

Rainbow was troep maar 500 is wel heel erg weinig. Madhouse heeft het gewoon niet meer. ;(
pi_115513829
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Rainbow was troep maar 500 is wel heel erg weinig. Madhouse heeft het gewoon niet meer. ;(
Hoe kan je Rainbow troep vinden? :o
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:30:03 #287
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115514065
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Tito_Makani het volgende:

It can't be helped. Ondanks dat, worden er nog steeds goede series gemaakt imo.
pi_115516626
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Hoe kan je Rainbow troep vinden? :o
Sadisten porno categoriseer ik voor het gemak onder de noemer troep. :)
Joepie ik weet weer wat mijn probleem met Rainbow was!
pi_115516722
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Sadisten porno categoriseer ik voor het gemak onder de noemer troep. :)
Joepie ik weet weer wat mijn probleem met Rainbow was!
Porno? het werd nauwelijks afgebeeld en die man werd gestraft. Vond je Shawshank Redemption ook porno en American History X?

Zulke scenes heb je nou eenmaal in seinen
pi_115516874
Dat is waar de hoeveelheid belangrijk wordt.
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:01:14 #291
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115517815
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:33 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Redline, maar die was eigenlijk officieel in 2009 gelaunched.

wat een brute trailer! ik ga er meteen achteraan :D danku danku danku! *buiging*
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_115521368
hoi hoi :'(
pi_115521718
Dep die tranen!
pi_115521844
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi hoi :'(
Waarom dat gehuil? :')
pi_115521912
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Waarom dat gehuil? :')
Net pas wakker :Y
pi_115521950
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Net pas wakker :Y
:') Dus deze Panther zal vannacht niet slapen.
pi_115522011
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:') Dus deze Panther zal vannacht niet slapen.
Ik had om 12:00 uit mijn bed moeten gaan :Y)
pi_115522116
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik had om 12:00 uit mijn bed moeten gaan :Y)
Hoe laat ga je doorgaans naar bed :?
pi_115522155
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoe laat ga je doorgaans naar bed :?
Rond 00:30 :P
pi_115522766
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Rond 00:30 :P
seriously, not good...
ik ga om 3:00 - 4:00 naar bed maar ben er nog ruim voor jou tijd uit _O-
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 19:47:35 #301
pi_115524151
Dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties