abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115546483
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

In Frankrijk en Marokko schijnt hij een held te zijn, prima plekken om het probleem heen te verplaatsen.
Maar Estelle schijnt niet zonder Amsterdam te kunnen, arme Estelle, wat een dilemma :'(
totdat er in die landen ook een docu komt over Badr of dat hij daar zich ook van zijn "goede" kant laat zien.
pi_115546531
zegt dat dan iets over Badr of over Frankrijk en Marokko... :?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115546895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:39 schreef WRH het volgende:
zegt dat dan iets over Badr of over Frankrijk en Marokko... :?
Dat zegt iets over mensen in het algemeen en hoe graag ze als schapen achter de media aan lopen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_115546944
en eigenlijk stiekem doen wij dat ook, althans ik persoonlijk kan mij werkelijk niet meer voorstellen dat het bij Badr om een ongelukje gaat of dat het allemaal wel meevalt en het heel anders ligt.
dus eigenlijk loop ik ook weer achter de andere meute aan.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115547082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Het heeft Marco destijds toch wel de professionele kop gekost hè?

Vóór dat drama was hij echt een beroemdheid. Daarna heeft hij werkelijk geen optreden meer gehad.

Het is toch wel maf natuurlijk dat Kluivert een grote held bleef, terwijl volkslieveling Bakker compleet werd afgeschreven.
Wat een onzin. Kluivert reed een dikke 20 km/u te hard bij een ongeluk dat op zich door het slachtoffer werd veroorzaakt. Daarvoor heeft hij de wind toen van voren gekregen, terecht ook wel, maar het werd ook weer allemaal opgerakeld toen de klad in het Nederlands elftal kwam. Vergelijk dat eens met Theo Jansen, die als volwassen man dronken een eenzijdig ongeluk veroorzaakt waarbij dan toevallig geen dodelijk slachtoffer valt, de veiligheid van auto's is nogal veranderd in die 15 jaar, en wil de schade niet vergoeden en laat die vriend van hem stikken.

Maar dat is iedereen alweer vergeten wat het is zo'n leuke volkse jongen.
Nederlanders zijn heel goed in selectieve verontwaardiging.

quote:
18s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef VanishedEntity het volgende:

Speaking of trolls; waar is Weltschmertz gebleven in dezen? Onze local oostgroninger was oh zo fanatiek in het baggerharrie buiten schot houden middels FUD-tactieken door bijv. op voorhand de John v/d Heuvel en diens uitspraken over de precieze status van verdenking van Hari in twijfel te trekken, maar nu de omhooggevallen mocrotokkie daadwerkelijk in voorarrest zit, blijft het verdacht (pun intended) stil vanuit het noorden.
Ik woon niet in Oost-Groningen. Daarnaast heb ik gesteld dat het me best waarschijnlijk leek dat Hari op de een of andere manier betrokken was, maar dat het beeld wat VdHeuvel neerzette dat Hari Everink zwaar mishandeld zou hebben niet gebaseerd was op feiten die hij wist te vermelden en dat het nogal onduidelijk is wat de aard van die betrokkenheid is dat dat ook de nodige bewijsproblematiek zal opleveren.

Uit de berichten in het vorige deel kan ik alleen maar afleiden dat nog steeds niet duidelijk is wat er zich nou heeft afgespeeld in die skybox. Je zou zeggen, waarom verhoort de politie niet wat fokkertjes als getuige, die weten immers precies wat er gebeurd is maar zijn bang dat hij ermee wegkomt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115547503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:

Wat een onzin. Kluivert reed een dikke 20 km/u te hard bij een ongeluk dat op zich door het slachtoffer werd veroorzaakt.
Eens.

Het is vrij bijzonder dat Kluivert daar nu nog steeds een trap na over krijgt (gisteren, vi) en je over de dronkenmansrit weinig hoort.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_115547660
Kluivert heeft ook nooit zijn excuses aangeboden aan de nabestaanden. Dan ben je gewoon een enorme viezerik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115547682
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eens.

Het is vrij bijzonder dat Kluivert daar nu nog steeds een trap na over krijgt (gisteren, vi) en je over de dronkenmansrit weinig hoort.
Toen hij fit was en de sterren van de hemel speelde had niemand het er nog over. Maar Nederlanders wachten altijd heel geduldig met natrappen tot het doelwit op de grond ligt, hoewel bij het zoeken van het doel 'wit' misschien niet zo'n aanprijzing is.

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef Caland het volgende:
Kluivert heeft ook nooit zijn excuses aangeboden aan de nabestaanden. Dan ben je gewoon een enorme viezerik.
Een leugen meer of minder doet er ook niet meer toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:52:10 #59
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115548464
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
We praten nog wel een keer als jij ook invalide getrapt bent en thuis zit met je miljoenen.
Wat ik je niet gun, overigens. Ja, de miljoenen wel, hoor.
Als ik miljoenen zou hebben en mij gebeurt zoiets, dan neem ik toch aan dat ik door die miljoenen niet gelijk mijn principes en normen en waarden overboord zou gooien. Hoe rot het ook is wat er is gebeurd dan. Dus nee, praat voor jezelf.
Leef en Laten Leven
pi_115548505
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Als ik miljoenen zou hebben en mij gebeurt zoiets, dan neem ik toch aan dat ik door die miljoenen niet gelijk mijn principes en waarden en normen overboord zou gooien. Hoe rot het ook is wat er is gebeurd dan. Dus nee, praat voor jezelf.
de meeste mensen die erg rijk worden hebben veelal hun morele principes en waarden en normen al overboord gegooid. In veel gevallen wordt je niet rijk met eerlijk zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:03:46 #61
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115548815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

de meeste mensen die erg rijk worden hebben veelal hun morele principes en waarden en normen al overboord gegooid. In veel gevallen wordt je niet rijk met eerlijk zijn.
Daar ging het niet over :N En blijkbaar heeft Koen Everink die normale normen en waarden wel. Dus ik snap je post niet goed.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:05:21 #62
241662 Jian
Well, well, well
pi_115548875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Als ik miljoenen zou hebben en mij gebeurt zoiets, dan neem ik toch aan dat ik door die miljoenen niet gelijk mijn principes en normen en waarden overboord zou gooien. Hoe rot het ook is wat er is gebeurd dan. Dus nee, praat voor jezelf.
Wellicht niet door die miljoenen, ....... maar je kunt je natuurlijk ook afvragen wat er met de normen en principes van een mens gebeurt wanneer hij/zij willens en wetens door iemand invalide wordt getrapt. Moeilijk in te schatten voor één ieder die dit niet is gebeurd denk ik.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:07:32 #63
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115548933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Wellicht niet door die miljoenen, ....... maar je kunt je natuurlijk ook afvragen wat er met de normen en principes van een mens gebeurt wanneer hij/zij willens en wetens door iemand invalide wordt getrapt. Moeilijk in te schatten voor één ieder die dit niet is gebeurd denk ik.
Dat is zo. In je fantasie zal je hem meerdere malen doden denk ik, maar een huurmoordenaar er in werkelijkheid op af sturen? Beetje onderwereld gedoe of internetpraat. (En dat voor een mod, die moet toch het goede voorbeeld geven, er lopen hier zoveel pubers rond)
Leef en Laten Leven
pi_115549024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat is zo. In je fantasie zal je hem meerdere malen doden denk ik, maar een huurmoordenaar er in werkelijkheid op af sturen? Beetje onderwereld gedoe of internetpraat. (En dat voor een mod, die moet toch het goede voorbeeld geven, er lopen hier zoveel pubers rond)
Er wonen hele gekke mensen op de balkan die dat voor weinig geld voor je regelen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:11:56 #65
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115549057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Er wonen hele gekke mensen op de balkan die dat voor weinig geld voor je regelen.
Tja, zal best.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:14:41 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115549126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Daar ging het niet over :N En blijkbaar heeft Koen Everink die normale normen en waarden wel. Dus ik snap je post niet goed.
En dat weet jij al zeker?
Reken maar dat Koen bovenaan het lijstje verdachten staat als Badr over 2 jaar iets overkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:17:09 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115549191
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Reken maar dat Koen bovenaan het lijstje verdachten staat als Badr over 2 jaar iets overkomt.
Tot nu toe heeft ie die normale normen en waarden toch wel? Hoe het verder gaat weten we allemaal niet. Waar heb je het over...
Leef en Laten Leven
pi_115549579
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die koen dat zou doen.
Ik denk wel dat koen wellicht een vuurwapen gaat kopen voor het geval hij opgewacht word.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:32:31 #69
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115549627
Aantal mensen hier die behoorlijk veel films kijken volgens mij.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:35:29 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115549700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef greyshade het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die koen dat zou doen.
Ik denk wel dat koen wellicht een vuurwapen gaat kopen voor het geval hij opgewacht word.
Ik denk het ook niet, maar ik ga hier niet zitten beweren dat hij zo fatsoenlijk is dat hij dat zeker niet zal doen.

Kans dat Badr op een gegeven moment iets overkomt is, gezien zijn gedrag, vrij groot, en dan staat Koen op de lijst van verdachten, ongeacht het feit dat er mensen zijn met meer redenen en foutere connecties.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115549720
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
Mwah, zou jij als je dit akkefietje had met badr niet overwegen om illegaal een vuurwapen aan te schaffen? Die mongool is in staat om je invalide te schoppen als je hem stoort tijdens het afdrogen.
Moet je nagaan wat badr doet als je ervoor hebt gezorgd dat hij in de bajes is gekomen.
pi_115549756
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet, maar ik ga hier niet zitten beweren dat hij zo fatsoenlijk is dat hij dat zeker niet zal doen.

Kans dat Badr op een gegeven moment iets overkomt is, gezien zijn gedrag, vrij groot, en dan staat Koen op de lijst van verdachten, ongeacht het feit dat er mensen zijn met meer redenen en foutere connecties.
er is ook een verhaal dat hij destijds naar marokko is gevlucht omdat die een paar criminele antillianen klappen heeft gegeven en die hem af wouden schieten.
Op een gegeven moment komt badr de verkeerde tegen.

Hij mag nog zo sterk zijn maar tegen een pistool legt iedereen het af.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:45:01 #73
241662 Jian
Well, well, well
pi_115549978
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
Of wellicht juist niet? Wellicht dat een aantal mensen zich wat meer bewust is van hoe verrot bepaalde milieu's in elkaar steken. Hoe weinig een mensenleven daarin waard is en bijvoorbeeld voor hoe "weinig" en hoe makkelijk "Balkan-moordenaars" gecontracteerd kunnen worden.
Wellicht leef jij wel in La-la-land en is de werkelijkheid heftiger en schrikbarender dan jij je voorstelt?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:49:56 #74
241662 Jian
Well, well, well
pi_115550114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef greyshade het volgende:

[..]

Mwah, zou jij als je dit akkefietje had met badr niet overwegen om illegaal een vuurwapen aan te schaffen? Die mongool is in staat om je invalide te schoppen als je hem stoort tijdens het afdrogen.
Moet je nagaan wat badr doet als je ervoor hebt gezorgd dat hij in de bajes is gekomen.
Ik zou als ik Koen was zeker voorzorgsmaatregelen nemen, of dat nu een vuurwapen is of een paar bodyguards, maar dan nog .......
pi_115551320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Toen hij fit was en de sterren van de hemel speelde had niemand het er nog over. Maar Nederlanders wachten altijd heel geduldig met natrappen tot het doelwit op de grond ligt, hoewel bij het zoeken van het doel 'wit' misschien niet zo'n aanprijzing is.

[..]

Een leugen meer of minder doet er ook niet meer toe.
Aaah het is weer razzzisme. Arme Kluivert en Badr Hari.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')