Nee hoor, die druiloor zit precies waar hij hoort te zittenquote:What a waste of talent.
Het zijn zelfs 2 miljonairs.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Zit wat in; deze keer is het slachtoffer een miljonair en die kan dus niet zo makkelijk afgekocht worden.
Mooizo want in de ring heeft hij ook niks te zoeken. Een paar keer al dat hij als een laffe hond iemand op de grond had nagetrapt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef Michael_Moore het volgende:
Badr Hari’s K1 Dreams Are Over
[..]
Ik denk dat je je eerder zorgen mag maken of "vriendjes" van badr je niet komen opzoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Zit wat in; deze keer is het slachtoffer een miljonair en die kan dus niet zo makkelijk afgekocht worden.
Dat is helemaal nog niet gezegd. De boksbond beslist over de toelatingseisen, niet justitie lijkt me.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:16 schreef greyshade het volgende:
(en het is ook raar dat hij in principe na zijn straf weer de vechtsport in mag).
als ik een wapenvergunning zou hebben en een wapen en ik zou morgen midden op de markt ermee in het ronde zwaaien....je begrijpt wel wat ik bedoel denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet gezegd. De boksbond beslist over de toelatingseisen, niet justitie lijkt me.
En trouwens: Kluivert rijdt iemand dood en mocht nog gewoon voetballen. Marco Bakker rijdt iemand dood en mag nog gewoon zingen.
En dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Flow3r het volgende:
Maar een miljonair kan voor beveiliging zorgen zodat die vriendjes niet zo makkelijk bij hem kunnen komen. Bovendien kan een miljonair ook sterke mannen inhuren om Badr eens een bezoekje te brengen.
In elk geval heeft een miljonair meer mogelijkheden dan zomaar iemand.
Als ik Koen was liet ik Badr uit de weg ruimen.quote:
Als ik Koen was dan zou ik het doen zoals hij het gedaan heeft: aangifte doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik Koen was liet ik Badr uit de weg ruimen.
Wat een vergelijking....quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet gezegd. De boksbond beslist over de toelatingseisen, niet justitie lijkt me.
En trouwens: Kluivert rijdt iemand dood en mocht nog gewoon voetballen. Marco Bakker rijdt iemand dood en mag nog gewoon zingen.
"Kan je niet normaal lezen ofzo? GVD je hebt alweer de verkeerde haargel gekocht"quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat de taalfouten niet het grootste probleem zijn ZZ'tje
Maar wat heeft de dyslexie van Estelle te maken met het vermeende meppen van Badr?
Juist.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wat een vergelijking....
Een betere vergelijking is als Kluivert iemand tijdens een voetbalwedstrijd expres had doodgeschopt, of als Marco iemand had expres had dood gezongen... uh... nouja, je snapt ik bedoel
BH heeft zijn "gave" gebruikt om iemand expres een ongeluk te slaan/schoppen. Das wel iets anders dan een ongeluk.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wat een vergelijking....
Een betere vergelijking is als Kluivert iemand tijdens een voetbalwedstrijd expres had doodgeschopt, of als Marco iemand had expres had dood gezongen... uh... nouja, je snapt ik bedoel
Kluivert reed veel te hard en Marco had gezopen. Maar ok, on topic maar weer.quote:
Is toch van een hele andere orde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kluivert reed veel te hard en Marco had gezopen. Maar ok, on topic maar weer.
met voetbal word er wel meer getolereerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Het heeft Marco destijds toch wel de professionele kop gekost hè?
Vóór dat drama was hij echt een beroemdheid. Daarna heeft hij werkelijk geen optreden meer gehad.
Het is toch wel maf natuurlijk dat Kluivert een grote held bleef, terwijl volkslieveling Bakker compleet werd afgeschreven.
Speelt denk ik ook mee dat het slachtoffer keerde op de weg, voor een hoop petjes in boomklevertjes was het waarschijnlijk een ongeluk wat hen ook had kunnen overkomen, en dat zijn ook vaak weer voetbalfans.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Het heeft Marco destijds toch wel de professionele kop gekost hè?
Vóór dat drama was hij echt een beroemdheid. Daarna heeft hij werkelijk geen optreden meer gehad.
Het is toch wel maf natuurlijk dat Kluivert een grote held bleef, terwijl volkslieveling Bakker compleet werd afgeschreven.
als die oprot en nooit terug komt wel ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speelt denk ik ook mee dat het slachtoffer keerde op de weg, voor een hoop petjes in boomklevertjes was het waarschijnlijk een ongeluk wat hen ook had kunnen overkomen, en dat zijn ook vaak weer voetbalfans.
Dat hij vrijwel geen schade heeft gehad van die verkrachtingszaak vind ik opvallender, maar bij Van Persie zie je hetzelfde.
Dat ze behalve in Oranje na zo'n akkefietje voornamelijk in het buitenland spelen zal ook wel uitmaken.
Als Badr hierna uit NL vertrekt boeit het mensen ook al snel niet meer.
In Frankrijk en Marokko schijnt hij een held te zijn, prima plekken om het probleem heen te verplaatsen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:30 schreef greyshade het volgende:
[..]
als die oprot en nooit terug komt wel ja.
maar dat is een gevalletje probleemverplaatsing NIMBY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |