Deze bijvoorbeeld. Hebben 24 CWs van de Roshe. Kan gewoon niet kloppen volgens mij.quote:
Vind ze lelijk. Maar janoskisquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:15 schreef Ebbao het volgende:
Ik ga onderstaande denk ik halen, leuke kleurcombi en tevreden over de vorige janoski's.
[ afbeelding ]
Weet niet, gaat wel imo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:18 schreef vault_tec het volgende:
Als de hiel ook blauw was geweest had ik hem wel gewildHeb het niet zo op teveel kleuren op janoskis.
39, 40 is net te groot. Witte en zwarte G!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:45 schreef Atta-boy het volgende:
Snap niet zo goed waar de kleur op de hak ineens vandaan komt. Als die kleur nou ergens terugkwam ofzo was het imo wat leuker.
Welke maat ga je nemen van die footscapes vault? Ik denk dat een 7 voor mij wat te groot geweest was.
Ga je btw voor de zwarte of voor de witte?
Ik ook (en wit/zwart, maar die staat er niet bij). Trainer lijkt me prettiger dan de racer, meer demping dus meer comfort.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
Die zwart witte trainer sowieso. Vind dat de beste er uit.
quote:Ten colorways of the Nike Flyknit Trainer+ released not long ago. Apparently, Nike things 10 isn’t enough. Here’s a look at a dozen more colorways of the Nike Flyknit Trainer+ headed our way; it’s a solid mix of the basic two-toned ‘tonal’ compositions (darker and lighter shades) with true two-toned versions like the Volt/Red, Red/Grey, and Green/Yellow. Do you prefer the Flyknit+ Trainer build over the Lunar-cushioned Nike Lunar One+ (headed for a Spring 2013 release)? Flip through the gallery below and let us know which you’re looking to add to your budding Flyknit collection, and we’ll keep you updated on the expansion of Flyknit into other sports and models!
Oh ja, alt J ich bin dabei!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
39, 40 is net te groot. Witte en zwarte G!
Zo herken ik je toch niet meer, maar het staat natuurlijk wel beter met oog op je baan straks. Ik heb er iig enorm veel zin in. Weer wordt ook goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef vault_tec het volgende:
alt-jBaal er wel van dat ik mijn haar niet meer heb ivm lowlands. Elke dag wilde er wel mensen met mij op de foto, aan mijn haar zitten, chickies die random gesprekken met mij begonnen etc
Ik heb net nieuwe schoenen en ben zeker tevreden met de Nike x levi's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:10 schreef Atta-boy het volgende:
Met die haren was je wel een player ja![]()
Ik wil nieuwe schoenen.
Welke had je graag willen hebben? Dunks? Die zijn het zeker waard imo.quote:
Nergens een 7 te krijgen in Nl. no boys allowed moet ook sb account krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke had je graag willen hebben? Dunks? Die zijn het zeker waard imo.
Catalog foto's van Nike zijn standaard crappy. Ik wacht wel op de DLSR foto's voor een oordeelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Atta-boy het volgende:
Vind alleen de laatste wel leuk. Eerste cw's waren een stuk beter imo.
Meer dan retail vind ik ze niet waardquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:27 schreef don-diablo het volgende:
350 euro?!zo mega bijzonder zijn ze helemaal niet. Gewoon een mooie cleane sb van twill.
Net een kaartje voor alt j in melk weg gekocht. Lidmaatschap en verzendkosten die de prijs even 7 euro duurder maakt slaat nergens op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo herken ik je toch niet meer, maar het staat natuurlijk wel beter met oog op je baan straks. Ik heb er iig enorm veel zin in. Weer wordt ook goed.
Lidmaatschap vond ik ook altijd al zo'n onzin bij de Melkweg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Net een kaartje voor alt j in melk weg gekocht. Lidmaatschap en verzendkosten die de prijs even 7 euro duurder maakt slaat nergens op.
24 euro valt nog te overzien. Morgen zou ik die footscapes nog kunnen halen, daarna wachten tot na lowlands... Spannend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lidmaatschap vond ik ook altijd al zo'n onzin bij de Melkweg.
Ik wilde de saucony x solebox shadows nog, maar die komen uit tijdens lowlands en gaat wel op ebay staan voor (te) hoge prijzen, dus laat maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
24 euro valt nog te overzien. Morgen zou ik die footscapes nog kunnen halen, daarna wachten tot na lowlands... Spannend.
Die wilde ik ook maar geef liever dat geld op lowlands uit. Geen zin om skeer te doen tijdens LL.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wilde de saucony x solebox shadows nog, maar die komen uit tijdens lowlands en gaat wel op ebay staan voor (te) hoge prijzen, dus laat maar.
Ik ben iig tevreden met m'n laatste aantal aankopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die wilde ik ook maar geef liever dat geld op lowlands uit. Geen zin om skeer te doen tijdens LL.
Dat is wel fijn. Paar keer gehad dat ik er spijt van had. Ook gelijk weer verkocht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben iig tevreden met m'n laatste aantal aankopen.
Heb ik ook wel eens gehad, tijdje geleden nog. M'n laatste aankopen blijven allemaal sowieso. Alleen wennen dat de Salazar 2 imo een stuk smaller zit dan de Salazar 1. Ze zijn niet te klein, want heb nog een beetje ruimte over maar voor m'n gevoel is het gewoon wennen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Paar keer gehad dat ik er spijt van had. Ook gelijk weer verkocht.
Janoski zool nu toch?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, tijdje geleden nog. M'n laatste aankopen blijven allemaal sowieso. Alleen wennen dat de Salazar 2 imo een stuk smaller zit dan de Salazar 1. Ze zijn niet te klein, want heb nog een beetje ruimte over maar voor m'n gevoel is het gewoon wennen.
Kan ook bij de Salazar 1. Die heeft in de tong een kleine rits om de vulling er evt uit te halen. Je kunt onder de vulling evt nog wat kwijt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef HAL9000S het volgende:
Voor je nikeplus unit. Je kan dat ding eruit halen en er andere substanties, zoals drugs in stoppen als je dat zou willen.
Mij kun je hier aan herkennen hal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
Zie jullie op lowlands, ik draag m'n Cali's!
Ik heb me bewust geschoren anders had ik echt een te grote baard en was m'n gezicht half wit door de zon.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
Camo, chucks en The hundreds... check.... Heel misschien trek ik mijn afgetrapte 1300's aan maar dan kun je me alsnog herkennen aan ongeschoren kop, armen vol tattoo's en uitermate atletisch figuur![]()
Oh en ik ben bruin.
Idem dito.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Als je me ziet, je kan me altijd een biertje aan komen bieden, geen probleem
voor 20 euro mag je voor mij paar meenemen haha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:24 schreef dustinoo het volgende:
Ik kan donderdag echte vans atwood voor 20 euro halen.
atwood is dat lage populaire model.
ben van plan stuk of wat paren te halen.
maar is het interessant voor de doorverkoop?:P
Haha dat hoor ik graag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:32 schreef Nooxx het volgende:
[..]
voor 20 euro mag je voor mij paar meenemen haha.
Voor mij ook wel.quote:
Ik zag je nog maar in de staat waar in ik was leek het mij geen goed idee om hallo te komen zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Als je me ziet, je kan me altijd een biertje aan komen bieden, geen probleem
Ik heb jullie beide niet gezien eig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zag je nog maar in de staat waar in ik was leek het mij geen goed idee om hallo te komen zeggenmen wovens zijn ook semi naar de tyfus...
Bij refused? Kapot hard losgegaan daar in de pit. Dit is mijn nieuwe account btw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zag je nog maar in de staat waar in ik was leek het mij geen goed idee om hallo te komen zeggenmen wovens zijn ook semi naar de tyfus...
Hal? Haha, alt-j is awesome hé? In november in melkweg/paradisoquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Bij refused? Kapot hard losgegaan daar in de pit. Dit is mijn nieuwe account btw.
Ik hoop dat er weer random dingen tussen zit, vind dat leuker dan de kleidingquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nieuwe supreme collectie! Fapfapfap zit echt een heleboel bij dat ik zou willen.
Een hamer, zilveren zippo, domini set, zo'n army drinkbeker, kam, sleutelhangers en een asbak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer random dingen tussen zit, vind dat leuker dan de kleiding
hal denk ik. En maakt toch niet uit. Shippen kan toch ook naar nl? Oewh zou wel een domino set willenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Een hamer, zilveren zippo, domini set, zo'n army drinkbeker, kam, sleutelhangers en een asbak.
Ik heb gewoon paranorman foamposites gewonnenFucking awesome
![]()
Het is alleen wel een Amerikaanse prijsvraag. En je moet paranorman toestemming geven account te gebruiken. Daarmee kunnen ze dus ook m'n tweets die in het Nederlands zijn zienis dat erg denken jullie?
Wie is an awesome wave? Dd of hal?
Ja vind ze echt cool.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef vault_tec het volgende:
vind je ze echt mooi? Vind er echt niks aan. Kan je veel betere schoenen van kopen.
Echt mooi vind ik ze niet. Meer iets voor de heb lijkt me.quote:
Tof, heb je gewonnen?quote:
Online verkoop ging kut. Veel mensen hebben een mail gestuurd:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand trouwens nog richting Solebox geweest, of zat Lowlands overal in de weg. Die Solebox Saucony release is zo hard, maar wordt natuurlijk weer onbetaalbaar in de resale...
En gedaan. Hopelijk lukt het met die footscapes. Bedankt voor de link atta,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Je kan ook je bankrekening aan paypal koppelen vault, dan hoef je nooit geld er naartoe te sturen en te wachten. Is makkelijk als je snel iets wilt kopen of als je geen tijd hebt.
Chill, welke maat heb je besteld en welke cw('s)?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En gedaan. Hopelijk lukt het met die footscapes. Bedankt voor de link atta,![]()
[ afbeelding ]
39 en beide CW's. Geld moet eerst naar paypal. Kan 2 dagen duren. Dus hopelijk zijn ze niet verkocht over 2 dagen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Chill, welke maat heb je besteld en welke cw('s)?
No problemo homie
Nee, ligt er hier ook af.quote:
Londen is dichterbij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Atta-boy het volgende:
Duurt vaak 2 dagen ofzo toch voordat het er op staat?
Ik heb echt een goede hook up nodig in Amerika voor die nieuwe supreme collectie. Wil grijze en zwarte boxlogo hoodie. Die supreme x independent hoodie en 3 6 maffia tee. Fapfapfap
Dit idd, in Londen is bijna alles 2 keer zo duur. Op zich voor sommige items te doen, maar lang niet voor alles. En wil niet echt om kleren te kopen naar Londen gaanquote:
Oke, wist niet dat het zo makkelijk was. Echt als ik die footscapes binnen krijg, en dus het geld op tijd naar paypal is, dan zoen ik je de volgende keer dat ik je zie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dit idd, in Londen is bijna alles 2 keer zo duur. Op zich voor sommige items te doen, maar lang niet voor alles. En wil niet echt om kleren te kopen naar Londen gaan![]()
Vault ze staan gewoon op de supreme site bij f/w preview. Daar kan je op show all drukken. En dan per categorie kijken.
Als het niet werkt wil ik wel kijken of ik wat kan pm'en.
Over morgen al?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Atta-boy het volgende:
Is idd makkelijk als je het ff door hebt. Zat er eerst ook een tijdje mee te kloten.
23e in USA en Londen, 25e in Japan en 30e op hun webstore.
Je mag ook voor de sneakers en lauwe pils komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dit idd, in Londen is bijna alles 2 keer zo duur. Op zich voor sommige items te doen, maar lang niet voor alles. En wil niet echt om kleren te kopen naar Londen gaan![]()
Wil er sowieso nog een keer heen, maar alleen voor de supreme collectie gaat me een beetje te verquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je mag ook voor de sneakers en lauwe pils komen![]()
Klopt, is ook wat overdone. Bedankt voor de adresjes in Berlijn! Ga zelf zaterdag denk ik nog even langs wat sneakers shops en Supreme voor het begin van m'n vakantie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wil er sowieso nog een keer heen, maar alleen voor de supreme collectie gaat me een beetje te ver![]()
Je hebt in Berlijn ook nog pauls boutique, overkill, kickz en kickback denk ik.
Ik zal eens kijken of mijn chick een handeltje op wil zetten, die zit straks een half jaar in NY.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben hard aan het denken hoe ik een hook up in Amerika kan krijgen. Volgens mij is het wel een goede deal om spul van HoH en andere EU releases te regelen voor die hook up in ruil voor supreme spul ofzo
Ja qua eten, de beste burgers, steaks en heetste chicken wings ever.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:48 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, in oktober trouwens voor werk naar Berlijn, keertje langs Solebox en Firmament. Nog andere tips?
Eten in Berlijn is sowieso altijd top, veel goeie tenten met lokale zooi of "streetfood". In het weekend komen er wat maten langs, zin in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Atta-boy het volgende:
Awesome, zowel het handeltje als eten in Berlijn haha
Cosign maar dan in mquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil graag een een supreme boxlogo hoode grijs en zwart in maat L. Geld nog niet op paypal. FFFUUUUU
Dan kan ik zelf belachelijke resell prijzen betalen. hé hé.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:41 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Cosign maar dan in m
En een 3 6 maffia tee haha
Ik las wel ergens dat de supreme hoodies waarschijnlijk okt/nov komen.
Dat dus. Ik werk al lang genoeg in een goeie baan om resell prijzen te betalen, maar dan is de lol er ook snel af. Zeker omdat ik sneakers toch gewoon draag, en het altijd zo kut is om wakker te worden met een kater en een paar sneakers van ¤500 die onder de schmek zitten...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ik miss ook als ik m'n laatste toets haal en werk heb tegen die tijd. Maar dat betekent niet dat ik belachelijke resell prijzen ga betalen.
is een principe kwestie denk ik
Klopt, of zelf een hook up regelen of iemand die makkelijk aan dat spul kan komen voor cheap ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:11 schreef vault_tec het volgende:
Voor supreme moet het wel. Wil volgend jaar zelf ook naar NY op vakantie dus dan misschien gewoon zelf rijen. Geld staat nog steeds niet op PP, helaas.
Waar ga je? Ben zelf in Bali geweest. Qua kleding en sneakers is daar niks maar lekker eten en veel mooie dingen om te zien. Vooral tempels, apenparken of tempels waar apen rond mogen lopen zijn leuk. Heb zelf toen 200 euro uit gegeven in 3 weken aan eten, drinken en 2 keer uit gaan. Het is zo cheap daar allemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Klopt, of zelf een hook up regelen of iemand die makkelijk aan dat spul kan komen voor cheap ofzo.
Ik wil ook naar Amerika volgend jaar, maar eerst in december naar Indonesiezin in!
Ik kon voor 17 euro ze niet laten liggen. zijn nu ook mijn festival schoenenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Heb niet zo veel met allstars, heb een paar als zomerschoen/festival schoen en hoef er niet echt meer bij denk ik.
Die missoni's en wat andere specialere vind ik dan wel weer cool maar gewone chucks niet zo.
Angle too funny to tell. Er komen imo geen 1500's meer uit met fatsoenlijke shape.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef vault_tec het volgende:
shape ziet er goed uit (beter dan die van de mint CW die ik heb):
[ afbeelding ]
Wanneer komen die?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, not sure if I like... Het groen is wel tof, denk ik.
[ afbeelding ]
Zijn al gewoon te koop (Size?, Hanon)quote:
Nah, ligt deels aan je beeldscherm wellicht en vooral aan de foto. Hier een betere, hoewel enigzins overbelicht. De werkelijkheid ligt ergens in het midden, denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef Atta-boy het volgende:
Ben ik kleurenblind of zit er geen groen in die schoen? Zie het nergens
Denk niet dat het groen donker genoeg zal zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Bajskorv het volgende:
I hear you. Als het donker genoeg is, vind ik het groen juist wel tof.
Geen goede vervanger imo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:18 schreef Thongkamma het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien de AM1 elephants me iets te duur zijn, ga ik maar weer voor deze,
m'n eeste aankoop in Thailand een paar jaar geleden![]()
wat zeggen jullie ervan?
van boswottels zeker. Niet kopen inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
Grappig, op de marktplaats op lacebag een paar flyknits in de juiste kleur in mijn maat te koop.
Zelfbeheersing = winning.
Daar heb ik niet eens op gelet, maar ik kan het nu gewoon niet hebben en wil gewoon even niks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
van boswottels zeker. Niet kopen inderdaad
Ik ken het. Vandaag 30 euro aan concert kaartjes uit gegeven. Leven is duur mate. Ga je ook (cali jij ook) naar alt-j in melkweg? Heb vandaag de kaartjes binnen gekregen. Was een foutje waardoor ze te vroeg in de verkoop waren. Ga nu weer de 27ste in de verkoop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens op gelet, maar ik kan het nu gewoon niet hebben en wil gewoon even niks.
Ik dat en meer aan brandstof. Komt wel goed. Heb de levi's x nike sb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ken het. Vandaag 30 euro aan concert kaartjes uit gegeven. Leven is duur mate.
Goede instelling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik dat en meer aan brandstof. Komt wel goed. Heb de levi's x nike sb.
14 november kaartjes incl. alles zijn 24 euro. Fuck lidmaatschapskosten.quote:
Hmmm, wil erg graag heen alleen haat ik uitgaan in A'dam en al helemaal in de melkweg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ken het. Vandaag 30 euro aan concert kaartjes uit gegeven. Leven is duur mate. Ga je ook (cali jij ook) naar alt-j in melkweg? Heb vandaag de kaartjes binnen gekregen. Was een foutje waardoor ze te vroeg in de verkoop waren. Ga nu weer de 27ste in de verkoop.
Woensdag of zondag.. Dat gaat me waarschijnlijk niet lukken ivm werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
14 of 18 november kaartjes incl. alles zijn 24 euro. Fuck lidmaatschapskosten.
Heel het album. Ken je de film leon btw? Matilda is daar op geinspireerd! Als je die film nog nooit gezien hebt, ga hem kijken Coole film.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ga toch wel kaarten scoren voor de 18e denk ik. Alt-JBreezeblocks
![]()
Matilde
![]()
Dan is het de 14e... twijfelde welke dag het was, excuses.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ga toch wel kaarten scoren voor de 18e denk ik. Alt-JBreezeblocks
![]()
Matilde
![]()
Ik vind overigens alleen info over de 14e....
Mijn ex vriendin kende hem niet. Moest zelf ook even het einde opnieuw zien om te kijken over hoe of wat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, zijn er mensen die die film niet kennen?
Phantazmagorea?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:01 schreef BredeBradda het volgende:
Shiit, gebruikersnaam vergeten op Lacebag
hehe neequote:
Even opgezocht en zijn van Q.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
van boswottels zeker. Niet kopen inderdaad
Q, is wel een eckte G Had toen des tijds veel dingen in het outlet al voor mij gekocht en op de post gedaan voor ik het geld over had gemaaktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Even opgezocht en zijn van Q.
Toffe actie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Q, is wel een eckte G Had toen des tijds veel dingen in het outlet al voor mij gekocht en op de post gedaan voor ik het geld over had gemaaktboswottels had ze ook in de verkoop maar van hem koop ik niks meer sinds hij dingen voor mijn neus weg kaapt en dan een dag later aan mij probeert te verkopen voor hij betaald heeft +100 euro extra.
![]()
Dat nam ik ook al aan, nu zitten de bieders op de 700 thoughquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die zullen wel fake zijn neem ik aan.
Nee, wat wil je hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Bestaat er een zoek functie op de MP van Lacebag?
Paartje nike brian anderson sb us 9,5 zie ze nu op ebay voor 150 us dollar + 40 shippen is dat een goede prijs?quote:
Komt wss. wel invoerrechten overheen. 19% van bedrag incl. verzendkosten + ¤12,50....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Paartje nike brian anderson sb us 9,5 zie ze nu op ebay voor 150 us dollar + 40 shippen is dat een goede prijs?
Niet echt. kan cheaper volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Paartje nike brian anderson sb us 9,5 zie ze nu op ebay voor 150 us dollar + 40 shippen is dat een goede prijs?
Dat geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet echt. In nl gaan ze voor veel minder weg.
true true.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Dat geloof ik:P, maar waar vind ik ze. NL is relatief klein in vergelijking met usa.
Gastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:35 schreef Jiang153 het volgende:
iemand ervaring met die Suede Puma's ik vind ze er best wel vet uitzien?
en vraagje he als je nou sneakers bestel uit de UK moet je dan importkosten betalen? en uit de US neem aan van wel maar hoeveel?
Kan je goddomme niet op google kijken, is toch niet moeilijk te vinden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef Jiang153 het volgende:
ja wou het zeker weten haha anders dan kom je nog duurder uit als dat je ze hier haalt. Had wel zoiets gelezen op die douane site van binnen de EU geen kosten ofzo om de handel te bevorderen?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Kan je goddomme niet op google kijken, is toch niet moeilijk te vinden?
Op Scooterfreaks heb je ook veel te veel noob topics wat makkelijk te vinden is.
wat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:23 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een aerox gehad, yasuni, sportstuur alles
kan je net zo goed online kopen bij nikequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toffe actie.had die maroon rode busenitz toen graag gehad uit de outlet.
Q biedt de flyknit aan voor 160. Voor hal een must cop lijkt me.
Ik heb mijn rekening aan PP gekoppeld maar hoe kan ik dan snel geld over maken naar papyal? Ik ga te haastig te werk omdat ik die footscapes wil en zie ik volgens mij iets over het hoofd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb zelf geen geld om iets via paypal te kopen, anders had ik je wel geholpen. Geld overmaken naar je eigen paypal gaat waarschijnlijk sneller
Er staat dat het dan 4-6 werk dagen kan duren voor het geld er is?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:20 schreef Nezhi het volgende:
Als je rekening al helemaal is gekoppeld kun je gelijk betalen met paypal. Je hoeft niets over te maken, wordt er vanzelf afgeschreven.
Nee, ik heb niks naar paypal over hoeven maken. Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:34 schreef Nezhi het volgende:
?
Gewoon checkout met paypal, je betaling wordt gelijk verwerkt maar het geld wordt 2-4 dagen later van je rekening afgehaald. Heb je alles al gekoppeld, incl. die 1 eurocent overmaken?
Een geldboom wil wel helpen. Het probleem met werken is dat je vervolgens weer niet genoeg tijd hebt om alles echt goed bij te houden. Ik heb genoeg cash, maar loop qua sneakers altijd achter de feiten aanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef Atta-boy het volgende:
Iedereen is blut, We hebben vaults shell money nodig. Of Sinj's geldboom.
Dat is herkenbaar. Vaak lastig om op de dag van release wat te halen of je moet mazzel hebben. Heb zelf wel eens geluk gehad dat ik in een shop was en net wat leuks die dag was binnengekomen. Meest recente voorbeeld was de levi's x Nike sb dunk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Een geldboom wil wel helpen. Het probleem met werken is dat je vervolgens weer niet genoeg tijd hebt om alles echt goed bij te houden. Ik heb genoeg cash, maar loop qua sneakers altijd achter de feiten aan![]()
Ik mis de releases ook gewoon vaak, kom er geregeld veel te laat achter. Damn ik wil die solebox saucony's...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar. Vaak lastig om op de dag van release wat te halen of je moet mazzel hebben. Heb zelf wel eens geluk gehad dat ik in een shop was en net wat leuks die dag was binnengekomen. Meest recente voorbeeld was de levi's x Nike sb dunk.
Desondanks no money atm.
Ik ga bij een ander bedrijf werken. Momentive, beter start salaris allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef Atta-boy het volgende:
Iedereen is blut, We hebben vaults shell money nodig. Of Sinj's geldboom.
Veel vrienden van mij hebben dit ook. Hun hebben nog geluk student te zijn en dus een studenten ov hebben. Leven is fucking duur tegenwoordig en het wordt alleen maar duurder volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ben weer single, alleen wonen is duur. Helemaal als forens en in hartje Utrecht.
Zo kom ik ook wel eens veel te laat achter dingen. Die shadows wil ik ook. Zijn echt te nice.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik mis de releases ook gewoon vaak, kom er geregeld veel te laat achter. Damn ik wil die solebox saucony's...
Das wel kut. Ik werk in noorden, zit doordeweeks daarom bij m'n ouders en 's weekends bij m'n vriendin in Barendrecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik werk in het zuiden, vlakbij Den Bosch. Iedere dag via de A2 naar het zuiden, een kilometer of 180 per dag. Over een half jaartje wsl een nieuwe baan in Capelle aan den IJssel, dat scheelt wel.
Daar werk ik af en toe ook in de buurtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik werk in het zuiden, vlakbij Den Bosch. Iedere dag via de A2 naar het zuiden, een kilometer of 180 per dag. Over een half jaartje wsl een nieuwe baan in Capelle aan den IJssel, dat scheelt wel.
Ik vind het toch knap, dat jullie die sneakers redelijk netjes houden op Lowlands. Dat is mij nog geen enkel jaar geluktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
Deze is uit 2009, met o.a. sjimz en etown:
[ link | afbeelding ]
LB at lowlands 2 by Cali030, on Flickr
die piet sbsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ link | afbeelding ]
welke hond?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef Atta-boy het volgende:
Staat een paartje op mp in onze maat. Wil ze zelf niet omdat ze snel uit schijnen te lopen icm regen.
Ik vind die nike sb dingen met die hond er op awesome, ik hoop dat m'n chick die koopt
Cargo shorts zijn te praktisch op een festival. Blijf die Mondriaan dunks Nice vinden. Alleen zo lastig schoon te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ link | afbeelding ]
hoezo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Iemand hier bekend met rmkstore.com?
Geen fragment hond geen liefde (zijn wel cool though)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Deze http://www.kicksonfire.co(...)edition-black-white/
Nee, ik heb altijd het gevoel dat als ik zo'n logo op een schoen zie en het geen fragment is dat niemand het wat kan boeienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je er ook een met fragment? Die heb ik nog nooit gezien denk ik.
Ik ga wel eens voor je kijken, misschien loop ik zaterdag ff langs. Wilde eigenlijk even dagje buiten sporten, maar lijkt te gaan regenen hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef Atta-boy het volgende:
Vind een hond juist awesomefragment hype lijkt ook al een beetje over te waaien.
Vandaag nieuwe supreme collectie uit, eerste drop schijnt gelijk alle tee's te zijn en meer.
Hoop dat ik die 3 6 tee kan krijgen fapfapfap
Weet iemand btw wat een tee in Londen kost? 35 pond ofzo toch?
Natuurlijk niet, helemaal niet na lowlands. Eerst gecheckt waar ze naar gingen zoeken voor ik mijn bloed afstond, wil wel graag mijn aan houden. Heb sowieso een angst voor naaldenquote:
Alle tees £38. Rijen voor de deur, vandaag was de release. Niemand van de staff snapte er een reet van, dat spul is niet "limited" ofzo. Hoe dan ook, was snel binnen. Denk dat ik zo'n polka dot jas een keer mee neem, nu een takke rij voor de kassa.quote:
Lagen de de domino stenen er ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Alle tees £38. Rijen voor de deur, vandaag was de release. Niemand van de staff snapte er een reet van, dat spul is niet "limited" ofzo. Hoe dan ook, was snel binnen. Denk dat ik zo'n polka dot jas een keer mee neem, nu een takke rij voor de kassa.
Gaan dan 30 dollar worden en heb liever 60 dollar dan 60 pondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry ik dm net. Domino nog niet, maar zou binnenkort komen voor £30.
Moet je anders een keer een foto van posten indien in de gelegenheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb ff alleen iphone, maar er zit een donkerblauwe jas met kleine rode dots tussen? Iets van £269, niet te bizar en lekker jack voor slecht weer.
Melkweg bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef vault_tec het volgende:
volgens mij is het concert van alt-j in de melkweg gecanceld. Het staat nergens meer online... kan ook geen info vinden dat het gecanceld is maar toch heb ik hier 2 kaartjes liggen
Volgens last.fm gaat het gewoon door:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef vault_tec het volgende:
volgens mij is het concert van alt-j in de melkweg gecanceld. Het staat nergens meer online... kan ook geen info vinden dat het gecanceld is maar toch heb ik hier 2 kaartjes liggen
Graag maar hoeft niet, heb gemaild en vrienden gaan bellen en vragen het via twitter, moet zelf morgen even langs woei sale en daarna spullen sjouwen voor een verhuizing. Hoop zelf dat het naar de 18e verhuisd... anders zou ik bellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Volgens last.fm gaat het gewoon door:
http://www.last.fm/event/(...)+on+14+November+2012
wil ze morgen ook wel ff bellen anders, laat wel ff weten hoe of wat.
Heb gemaild. Zie ook mensen als op twitter vragen.quote:
Ik kan die woensdag... maar 12 13 15 en 16 november staan ze in frankrijk... 17e in paradiso en 18 zijn ze vrij. Makes sense dat ze 14e cancelen en naar 18e verplaatsen. Plus, je kan zelf ook kaarten kopen als het door gaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
Als je die woensdag niet kan dan neem ik je kaarten wel over.
Dit jack, geen echt goeie foto. Vind de blauw/rode wel relaxed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je anders een keer een foto van posten indien in de gelegenheid.
Best coole jas, maar wel duur.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dit jack, geen echt goeie foto. Vind de blauw/rode wel relaxed.
[ afbeelding ]
Patta/P5 zijn dicht. Doorstart van Patta gaat op een andere locatie verder (dit zijn geruchten).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:07 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met presinct 5 is die wel gewoon open? Ik ben morgen in Amsterdam dus wil ik daar wel even langsgaan.
Ok tnx. Ik wist wel dat patta op de nieuwezijds voorburgwal maar ik wist niet of P5 op de singel ook dicht was. Maar dat is dus ook dicht. Zijn er nog andere nieuwe winkels die de moeite waard zijn in Amsterdam?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Patta/P5 zijn dicht. Doorstart van Patta gaat op een andere locatie verder (dit zijn geruchten).
Ik vind zelf 290sqm echt dope, en anders even Concrete nog checken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ok tnx. Ik wist wel dat patta op de nieuwezijds voorburgwal maar ik wist niet of P5 op de singel ook dicht was. Maar dat is dus ook dicht. Zijn er nog andere nieuwe winkels die de moeite waard zijn in Amsterdam?
Nee, wel waterdicht etc, maar geen Goretex of ander herkenbaar tech label. Dat vond ik ook net jammer, mijn Goretex jassen blijven het lekkerst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 06:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Best coole jas, maar wel duur.
Is ie verder nog bijzonder? Gore-tex of iets?
Ik denk dat er dan gewoon nog leftovers liggen vault, en dingen van andere merken.
Baskèts at Elandsgracht 59, Ben-G (morgen sale op oude locatie van Patta, boven Ben-G dus)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ok tnx. Ik wist wel dat patta op de nieuwezijds voorburgwal maar ik wist niet of P5 op de singel ook dicht was. Maar dat is dus ook dicht. Zijn er nog andere nieuwe winkels die de moeite waard zijn in Amsterdam?
Oh zonde, dan zou ik er persoonlijk het geld niet voor over hebben. Voor dat geld heb je ook een leuke jas met goretex of ander tech spul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, wel waterdicht etc, maar geen Goretex of ander herkenbaar tech label. Dat vond ik ook net jammer, mijn Goretex jassen blijven het lekkerst.
Ach ja, alles ging achteruit na m'n 30e...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef don-diablo het volgende:
Hèhè oldie. Ik draag normaal bijna altijd een spijkerbroek, maar laatste tijd was een beetje een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |