Wat een klote kinderen, ze doen er ook zo nuchter over. Stelletje meelopers Bah! Wat zouden die ouders ervan vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
https://twitter.com/#!/search?q=%23teamshantiishoer
Ik heb dr normaal ook niet snel last van, maar op de 1 of andere manier vind ik dit enorm droevig en kansloos.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Hier kan ik echt zo agressief van worden. Kinderen slaan is niet goed maar mijn handen beginnen hier wel van te jeuken zeg.
Alsnog, dan moet diegene zich heel erg gaan schamen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef Schpast het volgende:
Niet doorhebben dat dat hoogstwaarschijnlijk een nep-account is.
Denk niet dat dit nep is. Het is niet alsof dit account gister gemaakt is en meteen zo begon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef Schpast het volgende:
Niet doorhebben dat dat hoogstwaarschijnlijk een nep-account is.
Mijn koffie!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Rectum het volgende:
shanti zal dan ook wel een kankerhoer zijn
Volgensmij is ze geadopteerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Schpast het volgende:
[..]
Mijn koffie!
Wel een faalhaasje: hij schrijft: "ik hoop dat je je ouders nooit gaat ontmoeten."Kleine kutknuppel, ze kent haar ouders toch al.
______
Duidelijk een Indisch meisje en geen Marokkaanse.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Tropanzia het volgende:
Wat is dat voor kutjong.
Waar gaat dit over?
Wie is Shanti? Dat meisje vast.
Ik hoop echt zo zeer dat de Marokkaanse familie van die Shanti even bij de jochie langskomen, die ouders mogen van mij net zo afgeranseld worden.
In het gevang met dit soort volk.
Zal leuk materiaal zijn als ze googlen naar Dennis Berge.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:49 schreef Geelman het volgende:
Hopelijk blijft dit goed bewaard, zodat potentiële werkgevers/vriendinnetjes/enz. deze fraaie stukjes proza van Dennis kunnen lezen.
Dit, dat die jongen nooit meer een leven krijgt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:49 schreef Geelman het volgende:
Hopelijk blijft dit goed bewaard, zodat potentiële werkgevers/vriendinnetjes/enz. deze fraaie stukjes proza van Dennis kunnen lezen.
Nou ja, dat gaat ook wat te ver, maar ik vind niet dat hij dit ongestraft kan doen. Ook al is hij maar 12. Het zou interessant zijn als hij hier later een paar vraagjes over krijgt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit, dat die jongen nooit meer een leven krijgt.
Die ouders kennen twitter vast niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Laconfiture het volgende:
[..]
Wat een klote kinderen, ze doen er ook zo nuchter over. Stelletje meelopers Bah! Wat zouden die ouders ervan vinden?
Kennen 't niet? De ouders van 12-jarigen zijn waarschijnlijk begin dertigers. Als je dan niet weet wat Twitter oid isquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:57 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Die ouders kennen twitter vast niet.
Echt een sneu figuur zeg.
Ik hoop echt dat dit hem nog lang heel erg lang achtervolgt
Laat het maar in het nieuws komen komen ofzo.
Gewoon met zn twitter account naam vol in beeld.
Zal die vast lieve berichten krijgen
Deze opmerking kan écht niet, maar ik moest zo hard lachen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Rectum het volgende:
shanti zal dan ook wel een kankerhoer zijn
Je hebt gelijk, maar dit is dan wel zo'n beetje het ergste wat je tegen 1 persoon kan zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaat ook wat te ver, maar ik vind niet dat hij dit ongestraft kan doen. Ook al is hij maar 12. Het zou interessant zijn als hij hier later een paar vraagjes over krijgt.
Mensen terecht verbeteren maar het zelf ook niet snappenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:49 schreef Schpast het volgende:
[..]
Duidelijk een Indisch meisje en geen Marokkaanse.Wereldvreemd zijn!
Wat is dit nu weer, hoe kun je zien dat het zo'n soort figuur gaat wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Twiitch het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle kinderen op hun 14e/15e screenen en dit soort figuren post nataal aborteren?
Lijkt me te laat, het zou onderdeel van de Cito test moeten zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Twiitch het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle kinderen op hun 14e/15e screenen en dit soort figuren post nataal aborteren?
Heb je kinderen danquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef Opoefiets het volgende:
Soms hoop ik dat abortus na 13 jaar nog mogelijk is
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry dat ik je postgeschiedenis niet nakeek....
Haha ik ga het naar ze mailenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Twiitch het volgende:
Zal dadelijk wel een keer op geenstijl o.i.d. staan, ben benieuwd hij dan nog lacht
Print het uit en stuur het aangetekend naar ze toe.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:42 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat een zielig gedoe is dit nu weer, en de ouders weten zeker weer van niks.
Helaas, ik heb hun adres niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Print het uit en stuur het aangetekend naar ze toe.
Zoek uit op welke school hij zit, en stuur het dan naar zijn school met een briefje van "ja ik maak me ernstig zorgen over Dennis boehoequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Helaas, ik heb hun adres niet.
Van Rootselaarstraat 9, 3864EW Nijkerkerveenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Helaas, ik heb hun adres niet.
Ja, wat vind je hier dan van?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Zoek uit op welke school hij zit, en stuur het dan naar zijn school met een briefje van "ja ik maak me ernstig zorgen over Dennis boehoe"
Jammer dat Pownews niet nog niet begonnen is dat seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Twiitch het volgende:
Zal dadelijk wel een keer op geenstijl o.i.d. staan, ben benieuwd hij dan nog lacht
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/hierzittenze
Dit zijn pas twitterventjes
Hard gelachen om 'shine voor je teef kopen'quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Rectum het volgende:
https://twitter.com/#!/de(...)itter.com%2FOhM49D3k
shine voor je teef kopen en dan toch nog gedumpt worden
Twee hele weken, dat doet gewoon pijn als het uitgaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Ze hadden ook wel super lang verkering.
[ afbeelding ]
Das ja gewoon zo'n Intertoys dingetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard gelachen om 'shine voor je teef kopen'![]()
.
Dat slappe excuus van een hond is ook wel een klacht waardquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Ze hadden ook wel super lang verkering.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:55 schreef Biogarde het volgende:
ShantiStereotype
Dat is hetzelfde als een klein negerjongetje shorty noemen. Of shawty eeeejj (praat tegen m'm hand).
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zal wel lachen zijn als hij wordt aangepakt door van die hackers.
Het zelfde is toen ook gebeurd met die marokkanen die dat 14 jarige meisje achter zo'n gebouw hadden aangerand/verkracht. Dat was trouwens ook nog op PowNews geweest.
Haha wat een kneusjequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dennis heeft zijn account nu op prive gezet.
Kreeg gisteren nog een bericht van iemand dat hij/zij ervoor zal zorgen dat ik binnen 24 uur 3000 volgers heb inclusief link.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:52 schreef XTC. het volgende:
Ach, hij heeft in iedergeval wel 3700+ followers he, en daar gaat het toch wel om bij dat soort mensen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef IPA het volgende:
Tijd om wat katten te kopen en vanuit een appartement neer te kijken op de maatschappij
OMFG. er is een bug in Twitter, follow nu en krijg meteen 370+ followers!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg gisteren nog een bericht van iemand dat hij/zij ervoor zal zorgen dat ik binnen 24 uur 3000 volgers heb inclusief link.
Ik ga niet op die meegezonden link klikken, was waarschijnlijk gewoon een virus ofzo denkende dat ik geil op duizenden volgers. Ik heb hetzelfde bericht gewoon teruggestuurd naar die persoon en heb gerapporteerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef XTC. het volgende:
[..]
OMFG. er is een bug in Twitter, follow nu en krijg meteen 370+ followers!!!
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga niet op die meegezonden link klikken, was waarschijnlijk gewoon een virus ofzo denkende dat ik geil op duizenden volgers. Ik heb hetzelfde bericht gewoon teruggestuurd naar die persoon en heb gerapporteerd.
Dit dus, want het is jammer nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:57 schreef WJHunt het volgende:
De politie zou hem ook moeten verplichten zijn Twitteraccount weer op openbaar te zetten, want nu komen we er nooit achter hoe het afloopt!
Waarom zou je? Als het zo doorgaat krijg je hooguit een vorm van natuurlijke selectie, waarbij de rotte appels eruit gefilterd worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:07 schreef Era het volgende:
Ik maak me, net als TS, veel zorgen over de jeugd van tegenwoordig.
Beter retweet die gast gewoon alles evenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef x-Lily het volgende:
patje122 @patje122
RT @dennisberge dus @PolitieHmeer boeie dat het strafbaar is, dan moet ik naar Halt en een dagje tuyntjesköffelen _hahaha lekker bezig pik.
Sluiten
Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Hah die krijgt vanavond een witte auto met oranje en blauwe strepen voor de deur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef x-Lily het volgende:
patje122 @patje122
RT @dennisberge dus @PolitieHmeer boeie dat het strafbaar is, dan moet ik naar Halt en een dagje tuyntjesköffelen _hahaha lekker bezig pik.
Sluiten
Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Ga jij eens even heel snel "Idocracy" kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou je? Als het zo doorgaat krijg je hooguit een vorm van natuurlijke selectie, waarbij de rotte appels eruit gefilterd worden.
Alsof er niet genoeg rotte appels zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou je? Als het zo doorgaat krijg je hooguit een vorm van natuurlijke selectie, waarbij de rotte appels eruit gefilterd worden.
En in de gevangenis mag hij leven op een bevroren appel en een hard bedquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Hah die krijgt vanavond een witte auto met oranje en blauwe strepen voor de deur.
En Bubba heeft een vers jong gaatje om uit te rekken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:18 schreef x-Lily het volgende:
[..]
En in de gevangenis mag hij leven op een bevroren appel en een hard bed
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Hah die krijgt vanavond een witte auto met oranje en blauwe strepen voor de deur.
Misschien komt het doordat ik in Leiden op de basisschool zat, maar in groep 7 was het al normaal elkaar met de dood te bedreigen en ook met afkomsten en geloven elkaar af te krakenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef luckass het volgende:
Allemachtig, toen ik in groep 8 zat waren sukkeltje en kneus toch wel de ergste scheldwoorden.
Sja, in Brabant kenden we destijds nog geen rifaapjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:25 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik in Leiden op de basisschool zat, maar in groep 7 was het al normaal elkaar met de dood te bedreigen en ook met afkomsten en geloven elkaar af te kraken
Bij mij in groep 8 viel het wel mee met rifaapjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, in Brabant kenden we destijds nog geen rifaapjes.
Omdat het gewoon nog een klein kind is zonder hersenen (met liefdesverdriet).quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:43 schreef Era het volgende:
Shanti heeft het blijkbaar met hem uitgemaakt omdat haar ouders gingen scheiden. Waarom maakt hij er zo'n groot probleem van?
Niet schrikken als de politie ook even langs jouw huis gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
shanti is me nichtje
als ik die kerel in me hande krijg stomp ik hem helemaal kapot
woenselquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef Era het volgende:
[..]
Niet schrikken als de politie ook even langs jouw huis gaat.
Not sure if trolling....quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
shanti is me nichtje
als ik die kerel in me hande krijg stomp ik hem helemaal kapot
Hij heeft helaas wel een punt, een dagje schoffelen.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
wat ?? shanrti is gwn me nichjequote:
Sorry ik kijk geen films en of series en of soaps en of whatever.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel "Idocracy" kijken.
Precies er zijn er veel, maar goed je kan ze eruit filteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Era het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg rotte appels zijn.
Dat is waar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies er zijn er veel, maar goed je kan ze eruit filteren.
In het echt pesten/ruzie zoeken is misschien wel hetzelfde als op het internet. Actie zorgt voor reactie, wat als er een knokpartij of geweld op school door ontstaat als de vakantie voorbij is. Ik vind het goed dat de politie toezicht houdt. Ook pedo's en andere ongure types houden zich op aan online media.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef SchoneZoon het volgende:
Raar dat de politie zich ermee bemoeit![]()
Als het om naaktfoto's gaat kan ik het wel begrijpen. Maar ik kan me niet voorstellen dat de politie nodig is voor dit. Die hebben hopelijk wel betere dingen te doen
Jaja en als de politie er niks van zegt is het ook weer niet goed?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef SchoneZoon het volgende:
Als het om naaktfoto's gaat kan ik het wel begrijpen. Maar ik kan me niet voorstellen dat de politie nodig is voor dit. Die hebben hopelijk wel betere dingen te doen
Politie is wel een heel groot woord. Achter dat twitteraccount zit waarschijnlijk ook gewoon iemand waar ze veerde geen werk voor hadden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef SchoneZoon het volgende:
Als dat strafbaar is, dan is iemand op internet uitschelden kennelijk strafbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jaja en als de politie er niks van zegt is het ook weer niet goed?
Wat dat kereltje doet is strafbaar, dus de politie doet z'n werk.
Dit heeft niets te maken met uitschelden, dat is laster en daarom dus strafbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Als dat strafbaar is, dan is iemand op internet uitschelden kennelijk strafbaar![]()
Het gaat hier om een 12-jarige knul die dingen over z'n ex zegt. Het is alleen bekend geworden, omdat die knul veel volgers heeft en iedereen het re-tweet.
Als hij weinig volgers had, zou dit nooit bekend worden.
Nog even afgezien van het publiekelijk zwartmaken van dat meisje heb ik ook een paar doodsverwensingen langs zien komen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Als dat strafbaar is, dan is iemand op internet uitschelden kennelijk strafbaar![]()
Het gaat hier om een 12-jarige knul die dingen over z'n ex zegt. Het is alleen bekend geworden, omdat die knul veel volgers heeft en iedereen het re-tweet.
Hij is toch 15?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Sowieso cyberpestentwitter:PolitieHmeer twitterde op zondag 12-08-2012 om 16:16:18Hoi @dennisberge, wij worden alert gemaakt op jouw tweets. Weet dat je te ver gaat en zelfs #strafbaar bent! Stop hier dus mee! #Cyberpesten reageer retweet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef XTC. het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 twitter voor Blackberry
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Coca_Cola het volgende:
Haha, al stond dit al in het topic, het blijft een goede retweet van Penisbaard.twitter:PolitieHmeer twitterde op zondag 12-08-2012 om 16:16:18Hoi @dennisberge, wij worden alert gemaakt op jouw tweets. Weet dat je te ver gaat en zelfs #strafbaar bent! Stop hier dus mee! #Cyberpesten reageer retweet
Ergens een nieuwsbericht te vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef x-Lily het volgende:
Jan @GeenJan
RT @xDEMIIAMYY Die @dennisberge is aangehouden.. / serieus? Hoe weet je dat?
LOOLL VANDAAR DAT ALS IK "RT @DENNISBERGE" INTIK IK GEEN RETWEETS VAN ZIJN TWEETS ZIE
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/hierzittenze
Dit zijn pas twitterventjes
quote:Als ik toivonen zie steek ik em neer met m'n zelfgekogte koksmessenset
quote:@Daugon97 kkkkk homo heb je wat tege moslims? Kk hoerezoon k maak je dood kom vechte dan kk hoertjee
Pas maar op, straks moet je nog voorlichting geven op scholen over dit hotte onderwerpquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Coca_Cola het volgende:
Haha, al stond dit al in het topic, het blijft een goede retweet van Penisbaard.Sowieso cyberpestentwitter:PolitieHmeer twitterde op zondag 12-08-2012 om 16:16:18Hoi @dennisberge, wij worden alert gemaakt op jouw tweets. Weet dat je te ver gaat en zelfs #strafbaar bent! Stop hier dus mee! #Cyberpesten reageer retweet
.
Je daar iets van aantrekken.
Met mensen omgaan die cyberpesten.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Caroliene: Hallo WeLoveShanti: Dus misschien lukt het Elite Z, dat is een profesioneel hackteam. Caroliene: Ik ben van de social media van Politie korps Midden en West Brabant Caroliene: Goed gedaan dat jullie die Dennis eens flink belagelijk willen maken, maar ik stel voor dat we hier over 2 dagen mee ophouden en de accounts verwijderen. WeLoveShanti: Caroliene. Arie: Oke... Anders? WeLoveShanti: Als hij nog steeds een spel maakt van het scheldwoord 'kanker' WeLoveShanti: Heeft het geen zin om er opeens mee te stoppen. Caroliene: Dan zijn jullie ook strafbaar aan Cyberpesten WeLoveShanti: Hij heeft dingen gedaan die niet te tolereren zijn en wij zijn er ook half kapot van. Caroliene: We zijn een onderzoek gestart en misschien gaan we een keertje langs om met zijn ouders te praten WeLoveShanti: Hij tweet dingen over 'kanker' hij gunt het mensen, hij gunt het shanti. Caroliene: Dat snap ik WeLoveShanti: Dat zal vast goed zijn, ik hoop dat er wat veranderd in zijn koppie. WeLoveShanti: Het gaat niet helemaal lekker in hem om hoe erg 'kanker' is. Arie: Ok.. Maar ik ken de politie, als ze zeggen we doen een onderzoek komt er pas actie na 2 maanden WeLoveShanti: Het schelden alleen al maar de dingen die hij heeft gedaan zijn vreselijk. WeLoveShanti: Dat is inderdaad ook een goede feit, als het echt de waarheid is wil ik een actie zien binnen 2 dagen. WeLoveShanti: Anders is het weer een fake actie waar niks aan word gedaan. Caroliene: Ik kom nog wel een keertje langs hier op de website, maar denken jullie nog maar eventjes na Caroliene: Het is waar dat Dennis het leven van Santi heeft geruwineerd, en daar zal hij waarschijnlijk ook nog straf voor krijgen |
Hahah ''RobertM: Ik had het niet uitgemaakt.'' Ik ga stuk! hahahhahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:11 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ergens een nieuwsbericht te vinden?
quote:
quote:@chocolate76
IK GA OOK EEN BOM OP M'N SCHOOL GOOIEN #politie #pakmedanalsjekan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:03 schreef Coca_Cola het volgende:
Gewoon een nepaccount van Penisbaard.
Is natuurlijk gewoon de moeder van Dennisquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die spelfouten van de 'politie'
Of Dennis zelf!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is natuurlijk gewoon de moeder van Dennis
Die moet maar voorlopig een knoopje in die van d'r eierstokken leggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is natuurlijk gewoon de moeder van Dennis
Ben ik mee eens, maar dat anderen hem nu ook met de dood bedreigen is niet om goed te praten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef IPA het volgende:
Een van de grotere backfires die ik ooit heb gezien. Terecht ook nog eens.
Dat had ik nog niet gezien, daarmee ben ik het ook niet eens als het zo is. Maar dit doet m'n klacht wel rechtvaardigen als je het hebt over 'de jeugd' en/of verharding/verpaupering van hoe mensen met elkaar omgaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, maar dat anderen hem nu ook met de dood bedreigen is niet om goed te praten.
Hij zit in een C-elftal, dus zal wel een jaar of 13 zijn. Denk niet dat hij daar last van krijgt, misschien wel als hij iets op het werk van een ander had gestolen, al denk ik dat zelfs dat als een jeugddelict gezien wordt op die leeftijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef IPA het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien, daarmee ben ik het ook niet eens als het zo is. Maar dit doet m'n klacht wel rechtvaardigen als je het hebt over 'de jeugd' en/of verharding/verpaupering van hoe mensen met elkaar omgaan.
Persoon A doet iets wat persoon B niet bevalt en meteen dreigt persoon B met geweld. Het blijft nooit bij 'hou je bek sukkel' of iets, zoals het een jaar of 10 geleden meestal nog was.
Als dit mannetje bij het werk zoeken later hier last van heeft is dat ook lullig, maar daar kan ik dan weer geen medelijden mee hebben.
Iets wissen uit 'het geheugen van het internet' is vrij lastig, en de naam van een sollicitant googlen komt wel eens voor. Of het dan nog terecht is dat hij er op die manier last mee krijgt is natuurlijk een beetje de vraag, maar ikzelf zou als werkgever toch liever niet zo iemand in dienst nemen. Wat gaat 'ie over jou/je bedrijf schrijven als je hem ontslaat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Hij zit in een C-elftal, dus zal wel een jaar of 13 zijn. Denk niet dat hij daar last van krijgt, misschien wel als hij iets op het werk van een ander had gestolen, al denk ik dat zelfs dat als een jeugddelict gezien wordt op die leeftijd.
Maar als Twitter daar zelf niets aan doet, dan zorgen de gebruikers er wel voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef SchoneZoon het volgende:
Die site over hem is wel overdrevenDit soort shit heb je elke dag op twitter.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat Dennis vandaag wel zijn wijste les heeft geleerd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat Dennis vandaag wel zijn wijste les heeft geleerd.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
Mijn god.![]()
"Laten we allemaal onze haat jegens die Dennis zien zodat hij zijn lesje wel leert."
Weer een kinderziel de grond in geboord omdat hij zijn woede op Twitter had geplaats. Die mensen die zonder enig connectie met Dennis toch dreigende berichten heeft moeten sturen, is eigenlijk net zo debiel bezig als hij zelf ook was. Geen steek beter en dat alleen om jezelf een goed gevoel te geven.
* Era gniffelde een beetjequote:Moet Dennis Berge een schadevergoeding aan Shanti betalen?
Ja [85.8%]
Nee [14.2%]
Dat ze straks maar een leuke dag op kantoor mogen hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef JRRY het volgende:
Wat zullen Dennis Berge zijn pappie en mammie hiervan vinden
http://www.dennisberge.nl.ae/quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:57 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Op welke site kan je stemmen?
Website gesloten wegens vorderingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |