abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115448088
Hey,

Een tijd geleden heb ik een aangetekend en verzekerd pakketje "ontvangen".
Er werd aangebeld, maar er kwam niemand bij mijn voordeur. Het pakketje is blijkbaar in de lift gezet (ocherm 7 tredes hoog, handzaam pakketje van 1 kilo). Tevens zag ik achteraf op internet dat mijn handtekening was vervalst.

Ik heb nu een klacht gestuurd over de handtekening en bezorging, maar wat zijn mijn rechten?

In mijn ogen is er sprake van valsheid in geschrifte, identiteitsfraude en wanprestatie.
pi_115448151
Aangifte doen.
Met die aangifte naar pakketbezorger gaan.
Verder kan je niet veel.
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:40:25 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_115448489
Gebeurt wel vaker bij bezorgers die betaald krijgen per aflevering en geen zin hebben om terug te komen. Op zich kun je er weinig tegen doen behalve een klacht indienen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:59:32 #4
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115448907
quote:
13s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef D4rkr4ver het volgende:
Hey,

Een tijd geleden heb ik een aangetekend en verzekerd pakketje "ontvangen".
Er werd aangebeld, maar er kwam niemand bij mijn voordeur. Het pakketje is blijkbaar in de lift gezet (ocherm 7 tredes hoog, handzaam pakketje van 1 kilo). Tevens zag ik achteraf op internet dat mijn handtekening was vervalst.

Ik heb nu een klacht gestuurd over de handtekening en bezorging, maar wat zijn mijn rechten?

In mijn ogen is er sprake van valsheid in geschrifte, identiteitsfraude en wanprestatie.
Je eigen niet zo druk maken daarom joh..
Meldt het ff bij die pakketdienst dat je er niet van gediend bent.
Verdere stappen lijken me wat overdreven joh..

[ Bericht 0% gewijzigd door Paardlants op 12-08-2012 02:09:22 ]
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_115449428
In de lift? Dus hij is telkens op- en neer gegaan?
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:15:49 #6
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115449458
Onacceptabel.
pi_115449685
Tja, ik vond mijn pakket van de Apple Store in mijn papier container. Betaal je verzendkosten on als een zwerver in een kliko te kruipen.

Telefonische reactie van PostNL: "Wees blij dat u het binnen heeft en dat het niet gestolen is." En dat ik verder het maar moet regelen met de verkopende partij, die is in dit opzicht de "klant" van PostNL... Wat een praktijken daar zeg. Hoe durf je jezelf recht in de spiegel aan te kijken en trots op jezelf te zijn als je zoiets flikt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:46:16 #8
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115450289
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef CoExist het volgende:
Tja, ik vond mijn pakket van de Apple Store in mijn papier container. Betaal je verzendkosten on als een zwerver in een kliko te kruipen.

Telefonische reactie van PostNL: "Wees blij dat u het binnen heeft en dat het niet gestolen is." En dat ik verder het maar moet regelen met de verkopende partij, die is in dit opzicht de "klant" van PostNL... Wat een praktijken daar zeg. Hoe durf je jezelf recht in de spiegel aan te kijken en trots op jezelf te zijn als je zoiets flikt.
Ik dacht trouwens dat Apple via UPS verzond, maar goed.
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_115453832
Ook meegemaakt :Y
Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had en gezien het verzekerd opgestuurd was dat hij een claim bij PostNL moest indienen. Kwam de bezorger later nog aan de deur dat ie echt het pakketje hier had afgeleverd en toen ik vroeg waar mijn handtekening stond had ie geen reactie :')
Werd toen door PostNL schadeloos gesteld O+

Fuckers, moeten ze er maar voor zorgen dat als er betaald wordt voor persoonlijke aflevering INCL handtekening dat dat dus ook gebeurt
pi_115454296
'Fraude' met fraude bestrijden.
Goed bezig a_a :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115454375
Is het überhaupt wel eens iemand gelukt om zijn of haar handtekening goed te kunnen neerzetten op dat apparaat wat die figuren bij zich hebben?
-weg-
pi_115454637
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 08:47 schreef Auti het volgende:
Is het überhaupt wel eens iemand gelukt om zijn of haar handtekening goed te kunnen neerzetten op dat apparaat wat die figuren bij zich hebben?
Nee, waardeloze dingen
pi_115454820
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee, waardeloze dingen
Dat dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115455788
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:46 schreef koelants het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat Apple via UPS verzond, maar goed.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:05:38 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115455813
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:03 schreef CoExist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahahah _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_115455860
quote:

[..]

[ afbeelding ]
8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115455928
quote:

[..]

[ afbeelding ]
omg _O-

"Met vriendelijke groet, uw pakkettenbezorger" _O-
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:15:37 #18
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_115455946
Die bezorger kan in ieder geval nog schrijven, ik heb soms moeite om het huisnummer te lezen bij welke buren hij het heeft achtergelaten... }:|
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_115455963
quote:

Wat een compleet belachelijke reactie -O- Ben je daar nog verder achteraan gegaan?
pi_115456163
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook meegemaakt :Y
Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had en gezien het verzekerd opgestuurd was dat hij een claim bij PostNL moest indienen. Kwam de bezorger later nog aan de deur dat ie echt het pakketje hier had afgeleverd en toen ik vroeg waar mijn handtekening stond had ie geen reactie :')
Werd toen door PostNL schadeloos gesteld O+

Fuckers, moeten ze er maar voor zorgen dat als er betaald wordt voor persoonlijke aflevering INCL handtekening dat dat dus ook gebeurt
Wat was precies de schade waarvoor je schadeloos bent gesteld?
pi_115456696
Gebruikelijke werkwijze van PostNL en je kunt er helemaal niets aan doen. Dit soort dingen gebeuren zo vaak, het is bijna standaard. Je kunt het melden bij de verkoper, want die is klant bij PostNL en moet de klacht indienen. Maar aangezien het niet "echt" mis is gegaan, zal er niets mee gebeuren. Waarschijnlijk gaat de verkoper ook niet eens een klacht indienen, want daar heb je als bedrijf ook een dagtaak aan.

Als je er toch wat mee wilt doen, lever dan een kant-en-klaar "klaag-pakket" aan bij de verkoper. Dus omschrijving van de klacht, screenshot van de valse handtekening en eventueel foto's van beschadigingen aan het pakket. Dat zijn harde bewijzen en als het bedrijf er genoeg verzameld heeft krijgen ze misschien iets voor elkaar bij de PostNL (lees: korting op de verzendkosten, wat de aflevering verbeteren gebeurd niet).
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_115456814
Om het bericht een iets positievere noot te geven. Mijn klacht heeft wel geholpen. De bezorger gooide het pakketje (met e-reader) de trap op. Geklaagd en de volgende dag hij (met een volgend pakketje) zijn excuses aan te bieden.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:05:17 #23
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115458926
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Was vast geen Ipad of Iphone dan? :)
pi_115459199
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef koelants het volgende:

[..]

Was vast geen Ipad of Iphone dan? :)
Mijn ipad werd wel met tnt bezorgd.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:15:35 #25
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115459304
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Mijn ipad werd wel met tnt bezorgd.
Bij mij kwam UPS aan de deur met mijn iPad... :) en was 2x niet thuis en 3e keer wel, toen ik vroeg of het niet bij de buren geleverd kon worden (zoals PostNL doet) zei hij, dat mogen wij niet met Apple en Dell producten :)
pi_115460831
quote:
13s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef D4rkr4ver het volgende:
Tevens zag ik achteraf op internet dat mijn handtekening was vervalst.

Dat is een wanprestatie van het postbezorgbedrijf. Maar: jegens de verkoper. Jegens de koper kan het onder omstandigheden onrechtmatig zijn.
pi_115461951
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dat is een wanprestatie van het postbezorgbedrijf. Maar: jegens de verkoper. Jegens de koper kan het onder omstandigheden onrechtmatig zijn.
Ik ben zelf van mening dat dat valsheid in geschrifte is.
De wanprestatie is het achterlaten in de lift.
pi_115462283
Normaal zou ik er ook geen drama van maken, maar deze keer betrof het een redelijk zeldzaam verzamelobject. Vandaar dat ik aangetekend en verzekerd heb laten versturen.

Moch zo'n pakket kwijt raken, wat is dan eigenlijk de verzekerde waarde? Het betaalde bedrag, of de waarde van een zelfde object?
pi_115462295
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef D4rkr4ver het volgende:
Normaal zou ik er ook geen drama van maken, maar deze keer betrof het een redelijk zeldzaam verzamelobject. Vandaar dat ik aangetekend en verzekerd heb laten versturen.

Moch zo'n pakket kwijt raken, wat is dan eigenlijk de verzekerde waarde? Het betaalde bedrag, of de waarde van een zelfde object?
Zit daar geen max van 450 euro aan ofzo?
pi_115462330
Oh nee iets meer

quote:
Kiezen voor Verzekerservice is kiezen voor extra zekerheid over verzending en levering. Wanneer u een Pakket met Verzekerservice stuurt is de verzekerde waarde van een Aangetekende Pakket verhoogd tot ¤ 5.500 per zending.

-Uw pakket is verzekerd tot ¤ 5.500,- per zending bij verlies of beschadiging.
-We vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
-U ontvangt standaard een verzendbewijs
-U kunt uw zending volgen met Track & Trace
http://www.postnl.nl/voor(...)met-verzekerservice/

Alleen aangetekend is verzekerd tot 500 :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 14:44:46 ]
pi_115465308
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee iets meer

[..]

http://www.postnl.nl/voor(...)met-verzekerservice/

Alleen aangetekend is verzekerd tot 500 :Y
Maar dat is niet de verzekerde waarde. De verzekerde waarde is de inkoopprijs die de verkoper heeft moeten betalen. Voorbeeld: een schilder koopt verf, doek en wat houten latten: ¤50. Maakt een mooi schilderij en verkoopt het voor ¤2000. Stuurt het verzekerd op met PostNL, maar die raakt het kwijt. De PostNL betaalt de schilder nu ¤50, indien hij de inkoopfacturen kan overleggen aan de PostNL. Anders krijgt 'ie niets.

Oftewel: die verzekering van PostNL is kolder en daar heb je niets aan.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_115465745
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef papernote het volgende:

[..]

Maar dat is niet de verzekerde waarde. De verzekerde waarde is de inkoopprijs die de verkoper heeft moeten betalen. Voorbeeld: een schilder koopt verf, doek en wat houten latten: ¤50. Maakt een mooi schilderij en verkoopt het voor ¤2000. Stuurt het verzekerd op met PostNL, maar die raakt het kwijt. De PostNL betaalt de schilder nu ¤50, indien hij de inkoopfacturen kan overleggen aan de PostNL. Anders krijgt 'ie niets.

Oftewel: die verzekering van PostNL is kolder en daar heb je niets aan.
Ik zie het marktplaats of fok ook wel eens dat mensen persé verzekerd willen verzenden, maar als ik dit goed begrijp heb je daar dus helemaal geen klap aan.
pi_115465977
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Ik zie het marktplaats of fok ook wel eens dat mensen persé verzekerd willen verzenden, maar als ik dit goed begrijp heb je daar dus helemaal geen klap aan.
Voor kleine dingen zou je dus 'gewoon' aangetekend kunnen doen, is dan tot 500 verzekerd. Maar ik begrijp inderdaad uit boven dat als je bv. een collectors item CD/LP/Cassettebandje verstuurt die voor de verzamelaar misschien 1500 waard is je van PostNL 19,95 krijgt als het kwijt gaat, want dat was ooit de inkoopprijs...
pi_115466386
quote:

Ik vraag het bewust aan de bezorger, hoef ik niet op jacht bij allerlei buren of een halve dag vrij te nemen om naar het postkantoor te gaan. Heb liever het pakje direct bij thuiskomst, papierbak is schoon en waterdicht dus wat kan mij dat. En echt niet dat er iemand in alle papierbakken gaat kijken :')

Leesmap is het ook normaal bij dat ze aan de deur worden gehangen, vind ik niks vreemds aan.
pi_115467876
Gelukkig flikt de UPS dat soort shit niet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 augustus 2012 @ 17:22:46 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_115468096
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vraag het bewust aan de bezorger, hoef ik niet op jacht bij allerlei buren of een halve dag vrij te nemen om naar het postkantoor te gaan. Heb liever het pakje direct bij thuiskomst, papierbak is schoon en waterdicht dus wat kan mij dat. En echt niet dat er iemand in alle papierbakken gaat kijken :')

Leesmap is het ook normaal bij dat ze aan de deur worden gehangen, vind ik niks vreemds aan.
het is natuurlijk wel wat anders als je het zelf verzoekt.
Bij ons doen ze het inderdaad op verzoek in de garage, maar als ze dit op eigen beweging doen dan ben ik inderdaad in staat om een serieuze klacht via de verkoper te laten indienen. Met het ingescande papiertje er bij.
Laat de pakketservice/bezorger maar even zweten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_115469355
De enige manier om van PostNL een inhoudelijke response op je klacht te krijgen is de webcare :)

En www.postzorgen.nl is een poging tot het in kaart brengen van het postprobleem :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_115471858
daarom laat ik het ook meestal bezorgen op de zaak.
pi_115472890
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
daarom laat ik het ook meestal bezorgen op de zaak.
"De zaak" :')
pi_115473315
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 08:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
'Fraude' met fraude bestrijden.
Goed bezig a_a :')
Waar heeft hij gefraudeerd dan?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_115473968
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waar heeft hij gefraudeerd dan?
"Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had"
Claimen dat je het niet ontvangen hebt, maar eigenlijk wel hebben is fraude.
pi_115474078
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:55 schreef snabbi het volgende:

[..]

"Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had"
Claimen dat je het niet ontvangen hebt, maar eigenlijk wel hebben is fraude.
O dat. Overheen gelezen. Maar dan moeten die postnl figuren ook niet zomaar de spullen onbeheerd achterlaten. Dan loop je het risico dat het pakketje weggehaald wordt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_115474171
Dat postnl fout zit, ontkent niemand. Dat is geen rechtvaardiging om zelf ook te frauderen. Als het pakje beschadigt over gestolen is, prima dat je het dan claimt. Heb je het wel ontvangen dan moet je het bij een klacht laten.
pi_115475024
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef Socios het volgende:

[..]

"De zaak" :')
ja erg he :D
pi_115489959
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat door de bezorger het pakketje op een oneven nummer bezorgd was (op een heel ander adres) De vrouw van de man die het aanpakte kon gelukkig wel nederlands en belde netjes aan om het af te geven.

Ik heb haar hartelijk bedankt maar heb hier wel melding van gemaakt bij de verzender en mailtje terug ontvangen met excuus dat het fout was gegaan en dat ze zeker bij de vervoerder zouden klagen.

Waarschijnlijk is dit door een vervanger afgegeven,ik had wel vaker per post iets ontvangen en de gebruikelijke chauffeur wist waar het aflever adres was (ik heb meerdere malen pakjes aangepakt en voor getekend en later afgegeven,liet altijd even een briefje in de brievenbus doen met mijn huisnummer,vaak kon ik het zelf afgeven.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_115503082
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:16 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Wat een compleet belachelijke reactie -O- Ben je daar nog verder achteraan gegaan?
Ik heb een klachtmail gestuurd naar PostNL zodat ik hopelijk een normale reactie zwart op wit krijg. Ik ga niet nogmaals bellen met de klantenservice. Heb het druk met andere zaken en voel er weinig voor om door dat uitzendbureau addergebroed wat daar werkt voor een minimum inkomen te worden beledigd. Misschien dat ik na mijn vakantie nog een klacht deponeer bij Apple, zij zijn uiteindelijk dus de klant bij PostNL.
pi_115503503
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:46 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik heb een klachtmail gestuurd naar PostNL zodat ik hopelijk een normale reactie zwart op wit krijg. Ik ga niet nogmaals bellen met de klantenservice. Heb het druk met andere zaken en voel er weinig voor om door dat uitzendbureau addergebroed wat daar werkt voor een minimum inkomen te worden beledigd. Misschien dat ik na mijn vakantie nog een klacht deponeer bij Apple, zij zijn uiteindelijk dus de klant bij PostNL.
Schiet de webcare van PostNL eens op Twitter aan. Die willen nog wel eens inhoudelijk kunnen reageren :) Met een beetje mazzel krijg je nog een stuk chocola, een fles wijn of een bos bloemen ook :P
pi_115507230
Bij ons in het portiek staan ook regelmatig pakketjes voor een heel ander huisnummer in een andere straat, net als de reguliere post... wtf, je merkt echt dat de echte postbodes zijn wegbezuinigd voor ongeschoold analfabeten tuig dat niet eens een straatnaam kan lezen.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen post van mij hebben gekregen :{
pi_115507293
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Henno het volgende:
Bij ons in het portiek staan ook regelmatig pakketjes voor een heel ander huisnummer in een andere straat, net als de reguliere post... wtf, je merkt echt dat de echte postbodes zijn wegbezuinigd voor ongeschoold analfabeten tuig dat niet eens een straatnaam kan lezen.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen post van mij hebben gekregen :{
En bij pakketpost kom je er vaak nog wel achter. Dat verwacht je, je weet dat het komt, dus mis je het ook als het niet komt. Als een deel van je briefpost verdwijnt (veelal overwachte post zoals rekeningen. Althans, ik krijg niet drie kaartjes per dag :') ), dan kom je daar niet of laat pas achter.

Het probleem met de pakketpost ontstaat vooral door de postbezorgers te betalen per afgeleverd pakket.
pi_115507483
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het probleem met de pakketpost ontstaat vooral door de postbezorgers te betalen per afgeleverd pakket.
Klopt, hierdoor krijg je dus ook al die taferelen zoals pakketjes die weken in je achtertuin aan het wegrotten zijn omdat ze te lam waren om je te laten weten dat ze je nieuwe tablet in de struiken gemikt hebben, of dat je nieuwe shirts in je toilet dobberen omdat het raampje erboven open stond :')

Het is ook zo lekker onlogisch om te bezorgen als iedereen op hun werk zit, als je als pakketboer gewoon 's avonds een ronde doet kan je veel meer pakketten kwijt.
pi_115507609
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:27 schreef Henno het volgende:

[..]

Klopt, hierdoor krijg je dus ook al die taferelen zoals pakketjes die weken in je achtertuin aan het wegrotten zijn omdat ze te lam waren om je te laten weten dat ze je nieuwe tablet in de struiken gemikt hebben, of dat je nieuwe shirts in je toilet dobberen omdat het raampje erboven open stond :')

Het is ook zo lekker onlogisch om te bezorgen als iedereen op hun werk zit, als je als pakketboer gewoon 's avonds een ronde doet kan je veel meer pakketten kwijt.
:D Dat met die shirts werkelijk gebeurd? Heb je daar een foto van?
pi_115510997
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:46 schreef CoExist het volgende:

[..]

Speel het via de klachtensite van PostNL. Hier werd stelselmatig maandenlang de eerste bezorging als bewoners niet thuis gemeld. Ik heb toen een redelijk pissed (maar niet zeikerig ofzo) klacht ingediend dat ik het nu wel zat was. En aangezien op dit adres 2 bedrijven zitten is er eigenlijk ALTIJD wel iemand aanwezig.

Kreeg binnen 2 dagen een mailtje dat het doorgestuurd was naar de manager van de bezorger en nog eens een dag of 2 later stond er een hakkelende en stotterende bezorger voor de deur om zn excuses aan te komen bieden.

Helaas trekken ze door de lage salarissen gewoon een hoop bagger aan.
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:21:18 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_115511212
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een beetje mazzel krijg je nog een stuk chocola, een fles wijn of een bos bloemen ook :P
Met een beetje pech belanden die ook weer in een container of 3 straten verderop
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_115512064
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:14 schreef StM het volgende:

[..]

Speel het via de klachtensite van PostNL. Hier werd stelselmatig maandenlang de eerste bezorging als bewoners niet thuis gemeld. Ik heb toen een redelijk pissed (maar niet zeikerig ofzo) klacht ingediend dat ik het nu wel zat was. En aangezien op dit adres 2 bedrijven zitten is er eigenlijk ALTIJD wel iemand aanwezig.

Kreeg binnen 2 dagen een mailtje dat het doorgestuurd was naar de manager van de bezorger en nog eens een dag of 2 later stond er een hakkelende en stotterende bezorger voor de deur om zn excuses aan te komen bieden.

Helaas trekken ze door de lage salarissen gewoon een hoop bagger aan.
In de spoilertag de reactie van PostNL. Ik vertrek woensdag naar China dus ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dus ik pak het na mijn vakantie wel weer op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115512157
Ja, zoiets ontving ik ook in eerste instantie. 2 dagen later stond er een stotterende bezorger voor de deur die te horen had gekregen dat bij de volgende klacht hij op straat stond :P
pi_115518628
Volgens mij hebben wij ook al eens gezorgd voor het ontslag van een pakketbezorger. :') Maar mèn, het is al zó vaak fout gegaan. :{
pi_115542001
Weten jullie wel dat deze mensen vreselijk onderbetaald worden? Dit zijn ZZP'ers die zich in de schulden steken omdat ze per se in een net wit busje moeten rondrijden. Ze worden betaald per afgeleverd pakket. Als iemand niet thuis is draaien deze mensen eigenlijk altijd verlies. Een strop om hun nek. Ik hoor jullie al zeggen: verkeerde beslissing gemaakt, had je maar geen pakketbezorger moeten worden. Bullshit, zembla heeft hier een mooie documentaire over gemaakt, ik stel voor deze eens te gaan kijken.

Ikzelf heb gewoon een afspraak gemaakt met mijn pakketbezorger dat hij m'n pakketjes op een bepaalde plek neerlegt en een briefje in de bus stopt. Werkt prima en zo help je je medemens nog eens.
pi_115543319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Foleor het volgende:
Weten jullie wel dat deze mensen vreselijk onderbetaald worden? Dit zijn ZZP'ers die zich in de schulden steken omdat ze per se in een net wit busje moeten rondrijden. Ze worden betaald per afgeleverd pakket. Als iemand niet thuis is draaien deze mensen eigenlijk altijd verlies. Een strop om hun nek. Ik hoor jullie al zeggen: verkeerde beslissing gemaakt, had je maar geen pakketbezorger moeten worden. Bullshit, zembla heeft hier een mooie documentaire over gemaakt, ik stel voor deze eens te gaan kijken.
Oh puhlease ... cry me a river :'(

Dus daarom moet ik maar accepteren dat mijn handtekening vervalst wordt (door diezelfde ZZP'er)? :N
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_115545763
Waarom jezelf in de schulden steken om pakketbezorger te kunnen zijn? 8)7
pi_115546037
quote:

Ikzelf heb gewoon een afspraak gemaakt met mijn pakketbezorger dat hij m'n pakketjes op een bepaalde plek neerlegt en een briefje in de bus stopt. Werkt prima en zo help je je medemens nog eens.
Verklaart in ieder geval een beetje waarom er dus waardevolle pakketjes verdwijnen. Rechtstreeks in de zak van het slachtoffer, uw postbezorger.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:31:41 #61
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_115546353
quote:
En daar zit hem de crux: jij hebt een afspraak gemaakt om dat zo te doen. Indien zo'n afspraak ontbreekt dient de bezorger het gewoon conform de richtlijnen af te leveren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_115546497
quote:

Dat is ook de oorzaak. Je hebt ook pakketbezorgers die daar creatief mee omgaan, zoals het achterlaten van een niet aanwezig briefje met daarop een mobiel nummer, zodat je kan bellen als je weer thuis bent. Ze hoeven niet perse je pakket bij het oud papier te gooien of aan een dakloze mee te geven :')
pi_115565463
Het grootste probleem is ook het beleid van PostNL en niet zozeer de individuele bezorgers, al slaat het natuurlijk als een lul op een drumstel om pakketten in kliko's, liften etc achter te laten. :{
pi_115607613
quote:
Weten jullie wel dat deze mensen vreselijk onderbetaald worden?
De bezorgers staan volgens mij buiten de discussie welke verbintenissen op de post rusten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')