SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Oh, even kijken. Dank je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, de iBood van vandaag is misschien wel wat voor je.
Yeps, daarom ook. Fiets huren en dan lekker het eiland rond en naar het strand. Tenzij mijn schoonouders andere plannen hebben...quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Perfect weer voor Amsland morgen Diaan
Ameland en Vlieland heb ik allebei nog nooit bezocht, de rest wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sluit me even aan bij Ophelia. Met welk eiland kan je je het beste vergelijken, Vlieland?
Die ken ik wel, maar kan ik dus ook niet vergelijken met Vlie- of Ameland...quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of, indien het niet echt past bij de bovengenoemde eilanden, lijkt het dan toevallig op Aruba, Bonaire of Curaçao?
Kan, maar daar heb ik niemand hier over gehoord...quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zou toch kunnen zijn dat er naast jou iemand op de ABC eilanden en op de TVTAS (en dan speciek V of A) is geweest
Eerder deze zomer heb ik een midweek op een zeilboot op de Waddenzee gezeten en ook een paar van die eilanden bezochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ameland en Vlieland heb ik allebei nog nooit bezocht, de rest wel.
Dus graag vergelijken met Texel, Terschelling of Schiermonnikoog...
Ik ben op TVTA en C geweest. Texel en Curaçao zijn echter alweer zo lang geleden (in het vorige millenium) dat ik er niet heel goed meer mee kan vergelijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, maar daar heb ik niemand hier over gehoord...
Ik ben wel op Curaçao geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, maar daar heb ik niemand hier over gehoord...
Alles wel?quote:
ja hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik ook een handgeschreven brief van jou krijgen, PS?
quote:
heb crohn. Schijnt het dieet niet eens per se voor te helpen. en nee ik blijf het maar vergeten/geen tijd hebben/ te ziek zijn. Kan ik het niet gewoon brengen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef MaJo het volgende:
Heb je mijn cadeau al naar nem verstuurd?
Wel vervelend dat je weer ziek bent. En ik zag dat onmogelijke dieetben je lactose intolerant? Zag er heftig uit
Damn, Crohnquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb crohn. Schijnt het dieet niet eens per se voor te helpen. en nee ik blijf het maar vergeten/geen tijd hebben/ te ziek zijn. Kan ik het niet gewoon brengen?
wat dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Damn, CrohnIk wist niet eens dat daar een dieet voor is. Volgens mij is daar weinig tegen te doen.
Nouja, ik weet wel een ding maar dat lijkt me wel voor wanhopige mensen![]()
Fecale transplantatie. En ja, dat is precies zoals het klinkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fecale transplantatie. En ja, dat is precies zoals het klinkt.M'n mams heeft er al een keer of twee mee gewerkt in "haar" ziekenhuis! En de tweede was ook echt succesvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah dat is heftigquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb crohn. Schijnt het dieet niet eens per se voor te helpen. en nee ik blijf het maar vergeten/geen tijd hebben/ te ziek zijn. Kan ik het niet gewoon brengen?
ja ik praat al mee in dat topicquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is heftighier op fok is er een topic over, dan kun je er misschien met ervaringsdeskundigen over praten?
En dat cadeau komt wel hoor, no worries
Ha dat is gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik praat al mee in dat topicik mag waarschijnlijk lekker met je mee B12 spuiten
hmm best interessant. en n beetje viesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n mams heeft er al een keer of twee mee gewerkt in "haar" ziekenhuis! En de tweede was ook echt succesvol
ja het is een beetje een vernederend onderwerp. maar ook de reden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. zo weet ik dat ik het heb dus het is nog allemaal nieuw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dat is gezelligWist trouwens helemaal niet dat je last van je darmen had
ik heb zelf ook wat symptomen van crohn maar ben er vroeger wel op getest en toen niks gevonden. Maar ik weet hoe kut het is als je darmen niet mee willen werken
* B.ertha sluit zich bij de groep aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dat is gezelligWist trouwens helemaal niet dat je last van je darmen had
ik heb zelf ook wat symptomen van crohn maar ben er vroeger wel op getest en toen niks gevonden. Maar ik weet hoe kut het is als je darmen niet mee willen werken
Vernederend? Ik denk het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja het is een beetje een vernederend onderwerp. maar ook de reden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. zo weet ik dat ik het heb dus het is nog allemaal nieuw.
Iddquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Idd
De eerste persoon die zegt: "haha jij lag dagenlang in het ziekenhuis omdat je slechte darmen hebt" mag je heel hard in zijn gezicht schoppen!
Dat is naadje...quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoezo vernederendquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja het is een beetje een vernederend onderwerp. maar ook de reden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. zo weet ik dat ik het heb dus het is nog allemaal nieuw.
Hoewel ik je frustratie wel begrijp, s.v.p. niet van die enge uitspraken doen, alsjeblieft...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik vind het dus heel moeilijk om te praten over wat er zich in mijn binneste afspeelt. en als ik me de rest van mijn leven dagelijks zo voel als nu de afgelopen paar dagen, dan hou ik liever de eer aan mezelf. ik snap niet hoe mensen het doen
Een vriendin van me leeft er al jaren mee. En als zij het kan kan jij het ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik vind het dus heel moeilijk om te praten over wat er zich in mijn binneste afspeelt. en als ik me de rest van mijn leven dagelijks zo voel als nu de afgelopen paar dagen, dan hou ik liever de eer aan mezelf. ik snap niet hoe mensen het doen
Kijk, dat is al iets positiefs dan...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou ja, in elk geval heb ik fantastische borsten
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Idd niet van die rare dingen roepen ps!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik je frustratie wel begrijp, s.v.p. niet van die enge uitspraken doen, alsjeblieft...
Geloof me, dit soort uitspraken wennen nooit en kunnen voor anderen zelfs belastend zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben bloed serieus dus je kan maar beter wennen aan het idee
Dat.quote:
Precies. Dat moet je vooral zelf ook echt blijven geloven.quote:
Spastische Colon bezitter meldt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* B.ertha sluit zich bij de groep aan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ook andere minder erge maar irritante ziektes (eczeem, bijvoorbeeld)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Het is geen leuke diagnose die je hebt gekregen, maar je zult ermee leren leven, zoals ook de andere mensen die het hebben
Ikke...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wie kijkt er met me mee naar de sluitings ceremonie?
gezellig. kopje thee? appeltje?quote:
Ik doe het met een whisky'tje...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gezellig. kopje thee? appeltje?
I aim high.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie ga ik dan zien als terug zou spoelen naar 22:09?
Bolt?
jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De prins?
Ik kijk niet mee, dus geen idee wie er allemaal in beeld zijn
Ik geloofde het al voor het überhaupt begonnen wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof het wel met die eindceremonie van de Spelen![]()
beiden waarquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wat ligt een vers opgemaakt bedje toch lekker
Ik geloof het wel met die eindceremonie van de Spelen![]()
quote:I was telling my mate, "After having a lower limb amputated, my dad's started to make his own home brew. He's only using the finest barley, yeast and water."
"And hops?" he said.
"Of course. He's lost a fucking leg."
*oordopjes pakt*quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ghhhhhh HET ZIT NIET MEE. mn linker borst is nu helemaal hard en pijnlijk. mag ik even gillen?
Welnee, ga gewoon je gang. We luisteren wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik denk dat ik maar weer een poosje uit de sc blijf, anders zit ik ook alleen maar te zeiken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is ook niet leuk. maar de Spice Girls maken een hoop goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Zou dat echt zijn?quote:
Een vriendin heeft bij een van die meiden in de klas gezeten. Volgens haar klopte het wel aardigquote:
heel apartquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vriendin heeft bij een van die meiden in de klas gezeten. Volgens haar klopte het wel aardig
Ik kom niet in slaapquote:
Oh ja, dat was gisteren. Ik dacht al dat ik iets gemist had.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:09 schreef iamredleader het volgende:
M'n twitter is kilometers lang met alleen maar commentaar op de sluitingsceremonie van gisteravond
Nou, één iets heb ik zeker gemist. Een goede nachtrustquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:11 schreef Cobra4 het volgende:
Oh ja, dat was gisteren. Ik dacht al dat ik iets gemist had.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, één iets heb ik zeker gemist. Een goede nachtrustJair wilde gisteren uit het niets zijn spenen wegdoen, in de schoen voor Sinterklaas, en dan een Thomas-de-trein ervoor terug
nou, prima
alleen bedacht meneer zich dat hij 's avonds wel z'n speen wilde... Dus de rest van de avond en nacht gezeik
maarja, we overleven het wel weer
Ik weet dat de pepernoten al in de winkel liggen, maar nu al de schoen zetten kan echt nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, één iets heb ik zeker gemist. Een goede nachtrustJair wilde gisteren uit het niets zijn spenen wegdoen, in de schoen voor Sinterklaas, en dan een Thomas-de-trein ervoor terug
nou, prima
alleen bedacht meneer zich dat hij 's avonds wel z'n speen wilde... Dus de rest van de avond en nacht gezeik
maarja, we overleven het wel weer
Het luie leventje is dus ook voor jou weer afgelopen.quote:
Pepernoten? Waar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet dat de pepernoten al in de winkel liggen, maar nu al de schoen zetten kan echt niet
Kruidnoten of pepernoten (ik vergeet elke keer weer het verschil), als je er maar mee kan gooien...quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe mij maar kruidnotenPepernoten vind ik heel erg niet lekker
Dan zal daar een goede rede voor zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De Spice Milfs gisteren.
Het viel me op dat we geen close-ups van de dames te zien kregen...
Minister Hans Hillen gaat luider uitdragen dat meer bezuinigen op Defensie onverantwoordelijk is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
'Defensie is maximaal uitgeknepen'
http://www.nu.nl/politiek(...)aal-uitgeknepen.html
Ja, veel effect zal zijn opmerking niet hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, hij weet dat er nog meer bezuinigd zal worden en dan kan heeft hij in ieder geval zijn eigen straatje schoongeveegd.
De reductie van de hoeveelheid opperofficieren loopt iets achter op schema. Maar toch al zo'n 0.9 procent gerealiseerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
Maarten van Rossem maakte een mooie vergelijking tussen Stratego en het Nederlandse leger: gewone soldaten komen er niet in voor, maar wel een heleboel officieren
Volgens mij was dat 15 jaar geleden (toen ik in dienst zat) al zo scheefquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, veel effect zal zijn opmerking niet hebben.
[..]
De reductie van de hoeveelheid opperofficieren loopt iets achter op schema. Maar toch al zo'n 0.9 procent gerealiseerd.
Bij een winkel als Bert's bierhuis moet het in elk geval wel te krijgen zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nem? Is Grottenbier een beetje normaal in winkels te verkrijgen?
Wat Tim zegt. Het is bij een bierspeciaalwinkel normaal gesproken gewoon te verkrijgen van het is van Sint Bernardus en dat moeten ze wel hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nem? Is Grottenbier een beetje normaal in winkels te verkrijgen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een winkel als Bert's bierhuis moet het in elk geval wel te krijgen zijn
Dank.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat Tim zegt. Het is bij een bierspeciaalwinkel normaal gesproken gewoon te verkrijgen van het is van Sint Bernardus en dat moeten ze wel hebben
En anders kunnen ze het altijd voor je bestellen.
Zal ik doen, maar dan wel voor mijn eigen egocentrische redenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Nu we het toch (weer) over drank hebben:
A.s. zaterdag ga ik met zo'n 20 anderen een Kameleon-whisky trip doen rondom Terherne (Friesland), de plaats waar de 2 Kameleon films zijn opgenomen. Zo'n 40 whiskies aan boord en BBQ na afloop aan de wal.
Allemaal duimen voor goed weer dan s.v.p...
Prima, dan duim ik weer voor jou...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar dan wel voor mijn eigen egocentrische reden
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan duim ik weer voor jou...
ik mag hopen dat het niet alleen maar Friese whiskies zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef MadMaster het volgende:
A.s. zaterdag ga ik met zo'n 20 anderen een Kameleon-whisky trip doen rondom Terherne (Friesland), de plaats waar de 2 Kameleon films zijn opgenomen. Zo'n 40 whiskies aan boord en BBQ na afloop aan de wal.
Wel als je de rest wilt laten staanquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je de rest wilt laten staan
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit geheimtaal?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, ik zou nog laten weten hoe ik de Glenmorangie quinta ruban vond.
verdund met een klein beetje water is ie uitermate goed te drinken. In eerste instantie vind ik hem niet lekker, idd droog zoals je zei maar als ie een kwartiertje staat komt ie helemaal los en wordt het een hele mooie volle whisky. Wel aan de prijs maar ik vind het een goede koop.
n eerste instan
Sterker nog, geen Friese, alleen maar Schotse...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het niet alleen maar Friese whiskies zijn
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, geen Friese, alleen maar Schotse...
Inclusief BYOB (Bring Your Own Bottle), dus dat komt ongetwijfeld goed, de overige aanwezigen (en mezlf) kennende...quote:
De reeds aanwezige whisky wordt beschikbaar gesteld door de organisator van de boottrip (een mede-whisky-o-fiel) en van hem heb ik mijn lekkerste whisky ooit mogen proeven (Samaroli Glen Garioch, 8y, 1971 CS...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan is de meegebrachte Whisky waarschijnlijk beter dan de reeds aanwezige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Is dat een beetje te zuipen als je het met cola mixt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ja, dat deed ik toen ook.quote:
Is dat een beetje te zuipen als je het met cola mixt?Ja hoor, prima te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je binnenkort ook een trip met alleen maar Scheve?quote:
Ja, zie het onderschrift onder mijn gebruikersnaam hier...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je binnenkort ook een trip met alleen maar Scheve?
Is dat een beetje te zuipen als je het met cola mixt?Ik ga even heel hard tegen wat schenen schoppen, maar ik denk dat cola maar op één manier nog viezer gemaakt kan worden dan het van zichzelf is, en dat is door er whisky in te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je een Scheve schaats-trip?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je binnenkort ook een trip met alleen maar Scheve?
Inderdaad, de meeste whiskey is niet te hachelen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga even heel hard tegen wat schenen schoppen, maar ik denk dat cola maar op één manier nog viezer gemaakt kan worden dan het van zichzelf is, en dat is door er whiskey in te gooien.
Ik heb geëdit!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste whiskey is niet te hachelen...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik wist dat ik gedoe ging krijgen om die e
Ook niet wanneer het wel om een mythische fles gaat met een vraagprijs van vier cijfers voor de komma?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet herinneren dat ik whisk(e)y/cola heb gedronken.
Maar als iemand dat wel wil doen, dan zal ik 'm niet tegenhouden...
Nee, maar dan vraag ik wel eerst of ik een slokje mag voordat hij/zij de rest in de cola flikkert en ik hem/haar voor gek verklaar...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet wanneer het wel om een mythische fles gaat met een vraagprijs van vier cijfers voor de komma?
Tot zover is dat nog geluktquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn van die schatrijke Russen die lachend een fles kopen voor 20.000 Euro of dollars en die dezelfde avond opentrekken en door de cola gooien. Geld speelt geen rol bij dat soort figuren, status des te meer...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet toch geen probleem zijn om iemand te vinden die zijn 5000 euri fles beschikbaar stelt voor zo'n experiment?
Ik heb mijn steentje er vorige week aan bijgedragen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat dat Kwakoe festival nog steeds bestaat. Geheel toevallig en utieraard geheel buiten de schuld van de organisatoren wordt het weer een financieel debacle....
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef MadMaster het volgende:
niet genoeg, ze komen nog een paar ton tekortquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn steentje er vorige week aan bijgedragen...
Ehm, hoezo ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He WG, wordt het een drukke week?
Vous etes drôlement correct!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:34 schreef Whiteguy het volgende:
Dit lijkt me geen onderwerp om schijtlollig over te gaan doen.
quote:
ik heb wel kleren die in de buurt van de prijs van dat setje komen, ook wel duurder, maar voor dat setje heb ik niet echt het figuurquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kom ik even de boel opschudden
voor mijn verjaardag/post operatie gekregen van mijn goeie petemoei:
[ afbeelding ]
ik heb geen kleren of zelfs schoenen die in de buurt van die prijs komen
Minder fabulous, maar ik denk dat ik jou liever in die jas zie dan in het setje van PSquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik loop voor dat geld hiermee
[ afbeelding ]
ik ook, maar dat heb ik hierboven al gezegdquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minder fabulous, maar ik denk dat ik jou liever in die jas zie dan in het setje van PS
nah heb ik wel maar gaat me net te ver hahaquote:
Dankje!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Balen Diaan, beterschap.
Hopelijk morgen weer beter. Tot wanneer blijven jullie?
Ik vind het eigenlijk niet mooi. Zou ik never nooit aandoen. Maar dat is ook kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was nu het plan? Vandaag naar Ameland gaan maar dat ging niet door, of was je al op Ameland maar heb je de dag doorgebracht in het huisje?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje!
We zijn aan het einde vd middag maar weer naar huis gegaan. We zouden eigenlijk morgen weer gaan, Twan gaat dan naar zijn vader ivm vakantie.
Nice!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wij waren sinds gisteren bij mijn schoonouders in Dokkum. Zouden dan vandaag van daaruit naar Ameland gaan. Ik heb daar de hele dag in bed gelegen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat was nu het plan? Vandaag naar Ameland gaan maar dat ging niet door, of was je al op Ameland maar heb je de dag doorgebracht in het huisje?
Ik snap emquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij waren sinds gisteren bij mijn schoonouders in Dokkum. Zouden dan vandaag van daaruit naar Ameland gaan. Ik heb daar de hele dag in bed gelegen.
Dat wordt een andere keer. We zijn nu weer in ons eigen huis. Ze blijven wel in Dokkum wonen en we zullen er nog wel een keer komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap em. Gaan jullie nog een poging wagen of wordt dat een andere keer?
Bummer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:21 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh![]()
Het gaat niet zo goed met de opa van E.die heeft al een tijd prostaatkanker, maar het gaat nu snel een heel stuk slechter. Hij is gisteren naar het ziekenhuis gebracht, er zat bloed in de katheter en daar zijn wij nog om 9u/half 10 naar toe gegaan om medicijnen te brengen.
Het plan was dat we gisteren naar zijn opa en oma zouden om opa's verjaardag te vieren
Het zal opa nummer 4 worden van wie ik afscheid moet gaan nemenquote:
Now I feel oldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
18-jarigen hebben geboortejaar 1994
Ik ben soms stront jaloers op mensen die nog (groot)ouders hebben...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft op zn 33e ook nog een oma, da's best tof ja
Ik al 8 jaar niet meer.
Mijn zusje komt uit 1992 en voor mij blijft dat 'jong' betekenen. Alles van daarna poept nog in luiers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en over introweek gesproken, die is hier gisteren ook losgebarstenDamn, ik weet nooit wanneer het precies begint, maar de Grote Markt was gisteren overspoeld door überhippe 18-jarigen en toen was het wel duidelijk
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn zusje komt uit 1992 en voor mij blijft dat 'jong' betekenen. Alles van daarna poept nog in luiers.
Ik heb nog 1 oma (niet lang meer, denk ik). De rest is al 11, 12 en 28 jaar dood.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft op zn 33e ook nog een oma, da's best tof ja
Ik al 8 jaar niet meer.
Ja, met name die optie zonder haakjes eromheen, ik snap dat je dat soms moeilijk vindt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben soms stront jaloers op mensen die nog (groot)ouders hebben...
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Jeumig, mijn oma was in 2004 al 83
Dan heb jij best een jonge oma toch?
Ik kan me niet meer precies herinneren wanneer mijn grootouders overleden zijn. Ik weet wel dat mijn oma overleed en ik niet mee mocht naar de begrafenis/crematie (??), omdat mijn ouders mij te jong vonden daarvoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
De mijne zijn ook al jááááren overleden. De laatste opa een jaar of 3-4 geleden. Uiteindelijk alle 4 aan een vorm van kanker.
Same here en daar baalde ik van destijds. Ik was 6 geloof ik. Misschien iets jonger. En ik was gek op mijn oma. Weet nog wel dat we op het laatste bezoekje waren en toen zij mij oma van "weet je dat ik heel lang ga slapen?". Toen heb ik maar "ja" gezegd terwijl ik dacht "nee, je gaat dood"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren wanneer mijn grootouders overleden zijn. Ik weet wel dat mijn oma overleed en ik niet mee mocht naar de begarfenis/crematie (??), omdat mijn ouders mij te jong vonden daarvoor.
Same herequote:Mijn opa heeft mijn moeder (zijn dochter) nog wel voor een paar jaar overleefd...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Jeumig, mijn oma was in 2004 al 83
Tsja, was het maar zo simpel...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen horen gewoon pas vanaf een bepaalde leeftijd, en op volgorde van generatie te overlijden
Dit is de laatste generatie waarmee ik nog tegelijk op de basisschool had kunnen zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
Moet je eens in bejaardentehuizen gaan kijken. Mijn moeder werkte daar en dan zat er een omaatje van in de 90..mét haar dochter van in de 80. En die dochter ging dan eerder dood. Gebeurd "regelmatig".quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen horen gewoon pas vanaf een bepaalde leeftijd, en op volgorde van generatie te overlijden
Prima, even wat anders...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Even tussendoor: een collega blijft review verkeerd uitspreken. En dat is écht irritant![]()
![]()
Neuh, zijn oma is 87 zegt ie netquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
riévuw of rievuuw?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Even tussendoor: een collega blijft review verkeerd uitspreken. En dat is écht irritant![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, zijn oma is 87 zegt ie net
[..]
Bijvoorbeeld als stroganoffsaus, maar het lijkt me sterk dat die collega er zo ver naast zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, even wat anders...![]()
Hoe kan je review trouwens verkeerd uitspreken?
Dat klinkt als een Dirk-Jan stripquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als stroganoffsaus, maar het lijkt me sterk dat die collega er zo ver naast zit
Een beetje wel, maar daar heb ik het voor zover ik weet niet vandaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Dirk-Jan strip
[..]
Ik bedoel meer dat het dat had kunnen zijn. Dat ik het zó voor me zie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar daar heb ik het voor zover ik weet niet vandaan
Revue?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
Fonetisch: het is in mijn ogen riefieuw.![]()
Zij zegt reffeuw.![]()
Pics Movies!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
Fonetisch: het is in mijn ogen riefieuw. Zij zegt reffeuw. Ongeveer. Het is lastig uit te schrijven
Niet dat blad, echt met ffquote:
Nou, vooral als ze op de fiets zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ergens uit een artikel: "De meeste Nederlanders vinden de politie niet intimiderend."
Joh, no shit. Dat is ook meteen het probleem
Nu hoop ik dat je bedoelt 81 en 99. Als ik lees 'in de 80' en 'in de 90' denk ik aan een leeftijdsverschil van zo'n 10-15 jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens in bejaardentehuizen gaan kijken. Mijn moeder werkte daar en dan zat er een omaatje van in de 90..mét haar dochter van in de 80. En die dochter ging dan eerder dood. Gebeurd "regelmatig".
quote:Tropisch weekend in zicht
AMSTERDAM - Komend weekend kan de temperatuur oplopen tot meer dan 30 graden. Mogelijk gaat zaterdag of zondag de boeken in als de eerste landelijke tropische dag van deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |