SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Oh, even kijken. Dank je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, de iBood van vandaag is misschien wel wat voor je.
Yeps, daarom ook. Fiets huren en dan lekker het eiland rond en naar het strand. Tenzij mijn schoonouders andere plannen hebben...quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Perfect weer voor Amsland morgen Diaan
Ameland en Vlieland heb ik allebei nog nooit bezocht, de rest wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sluit me even aan bij Ophelia. Met welk eiland kan je je het beste vergelijken, Vlieland?
Die ken ik wel, maar kan ik dus ook niet vergelijken met Vlie- of Ameland...quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of, indien het niet echt past bij de bovengenoemde eilanden, lijkt het dan toevallig op Aruba, Bonaire of Curaēao?
Kan, maar daar heb ik niemand hier over gehoord...quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zou toch kunnen zijn dat er naast jou iemand op de ABC eilanden en op de TVTAS (en dan speciek V of A) is geweest
Eerder deze zomer heb ik een midweek op een zeilboot op de Waddenzee gezeten en ook een paar van die eilanden bezochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ameland en Vlieland heb ik allebei nog nooit bezocht, de rest wel.
Dus graag vergelijken met Texel, Terschelling of Schiermonnikoog...
Ik ben op TVTA en C geweest. Texel en Curaēao zijn echter alweer zo lang geleden (in het vorige millenium) dat ik er niet heel goed meer mee kan vergelijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, maar daar heb ik niemand hier over gehoord...
Ik ben wel op Curaēao geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, maar daar heb ik niemand hier over gehoord...
Alles wel?quote:
ja hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik ook een handgeschreven brief van jou krijgen, PS?
quote:
heb crohn. Schijnt het dieet niet eens per se voor te helpen. en nee ik blijf het maar vergeten/geen tijd hebben/ te ziek zijn. Kan ik het niet gewoon brengen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef MaJo het volgende:
Heb je mijn cadeau al naar nem verstuurd?
Wel vervelend dat je weer ziek bent. En ik zag dat onmogelijke dieetben je lactose intolerant? Zag er heftig uit
Damn, Crohnquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb crohn. Schijnt het dieet niet eens per se voor te helpen. en nee ik blijf het maar vergeten/geen tijd hebben/ te ziek zijn. Kan ik het niet gewoon brengen?
wat dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Damn, CrohnIk wist niet eens dat daar een dieet voor is. Volgens mij is daar weinig tegen te doen.
Nouja, ik weet wel een ding maar dat lijkt me wel voor wanhopige mensen![]()
Fecale transplantatie. En ja, dat is precies zoals het klinkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fecale transplantatie. En ja, dat is precies zoals het klinkt.M'n mams heeft er al een keer of twee mee gewerkt in "haar" ziekenhuis! En de tweede was ook echt succesvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah dat is heftigquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb crohn. Schijnt het dieet niet eens per se voor te helpen. en nee ik blijf het maar vergeten/geen tijd hebben/ te ziek zijn. Kan ik het niet gewoon brengen?
ja ik praat al mee in dat topicquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is heftighier op fok is er een topic over, dan kun je er misschien met ervaringsdeskundigen over praten?
En dat cadeau komt wel hoor, no worries
Ha dat is gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik praat al mee in dat topicik mag waarschijnlijk lekker met je mee B12 spuiten
hmm best interessant. en n beetje viesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n mams heeft er al een keer of twee mee gewerkt in "haar" ziekenhuis! En de tweede was ook echt succesvol
ja het is een beetje een vernederend onderwerp. maar ook de reden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. zo weet ik dat ik het heb dus het is nog allemaal nieuw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dat is gezelligWist trouwens helemaal niet dat je last van je darmen had
ik heb zelf ook wat symptomen van crohn maar ben er vroeger wel op getest en toen niks gevonden. Maar ik weet hoe kut het is als je darmen niet mee willen werken
* B.ertha sluit zich bij de groep aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dat is gezelligWist trouwens helemaal niet dat je last van je darmen had
ik heb zelf ook wat symptomen van crohn maar ben er vroeger wel op getest en toen niks gevonden. Maar ik weet hoe kut het is als je darmen niet mee willen werken
Vernederend? Ik denk het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja het is een beetje een vernederend onderwerp. maar ook de reden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. zo weet ik dat ik het heb dus het is nog allemaal nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |