Daarom, leukquote:
Goede keuze, mooi nummerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef Crutch het volgende:
Kandidaat 13 + 15
De heren mogen zich hieraan wagen:
Wat is wel je straatje/genre ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Kandidaat4 het volgende:
Jeetje wat veel nummers! Ik begreep dat men tot vrijdagavond aan mag blijven dragen, maar ik zal vrijdagmiddag ergens even een lijstje met favorieten maken en dan mag men meebeslissen denk ik, want het is echt lastig! Elimi Desande - Next to me, Lou Reed - Perfect Day, Krezip - Sweet Goodbyes, allemaal mooi! Totaal niet mijn straatje allemaal, maar wel leuk om te proberen! Ben benieuwd wat er nog meer komt dus: blijf vooral suggesties doorposten!
Ik vind veel genres en muziek/bands geweldig; ben geen moeilijke luisteraar, maar ik denk dat ik met betrekking tot zingen toch meer 'gemaakt ben' voor Nederlandstalige musical en wat rustiger Engelstalige ballads. Maar dat betekent niet dat ik voor deze extra ronde niet iets wil doen wat ik niet zo vaak doe!quote:
Het is voor ons natuurlijk het leukst als je iets zingt wat NIET in je straatje ligt. Vandaar ook mijn ietwat aparte suggestiesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Kandidaat4 het volgende:
Jeetje wat veel nummers! Ik begreep dat men tot vrijdagavond aan mag blijven dragen, maar ik zal vrijdagmiddag ergens even een lijstje met favorieten maken en dan mag men meebeslissen denk ik, want het is echt lastig! Elimi Desande - Next to me, Lou Reed - Perfect Day, Krezip - Sweet Goodbyes, allemaal mooi! Totaal niet mijn straatje allemaal, maar wel leuk om te proberen! Ben benieuwd wat er nog meer komt dus: blijf vooral suggesties doorposten!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:11 schreef Kandidaat15 het volgende:
Bedankt voor alle stemmen van de eerste ronde en de leuke suggesties! Ik zal er vrijdag zelf wel een top 5 of top 3 van maken en dan is het wat mij betreft aan jullie
Ik weet trouwens niet of ik jullie mag beinvloeden, maar ik heb door mijn inzending een "pop zanger" stempel gekregen, maar zoals al is voorgesteld door een paar anderen is het juist wel leuk als we in de finale iets uit een ander straatje zouden doen. Dus kom ook maar op met iets heel anders zoals indie / punk / rock / trip hop / dance / ballads / jazz bijvoorbeeld, dan ga ik daar wat moois van maken. (:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:44 schreef Kandidaat4 het volgende:
[..]
Ik vind veel genres en muziek/bands geweldig; ben geen moeilijke luisteraar, maar ik denk dat ik met betrekking tot zingen toch meer 'gemaakt ben' voor Nederlandstalige musical en wat rustiger Engelstalige ballads. Maar dat betekent niet dat ik voor deze extra ronde niet iets wil doen wat ik niet zo vaak doe!
Zanger jong overleden, net als de zanger van The Sweet.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Lesterr het volgende:
Kandidaat 4:
Christina Aguilera - You lost me
Christina Perri - Jar of hearts
Kandidaat 13:
Stevie Wonder - superstition
Robin Thicke - Sweetest love.
Kandidaat 15:
Boyz II Men - I'll make love to you
Otis Redding - Dock of the bay
Sorry ik post vanaf mobiel dus misschien vrijwilligers die youtubelinkjes wil posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |