Dat heeft niets met een kunstje te maken, je hebt een bepaalde range waar je stem lekker klinkt. Dat hebben ook professionele zangers, je hebt een bepaald bereik. Een octaaf lager of hoger kun je prima doen, maar hoeft niet te zijn dat het nummer helemaal daarbij tot uitdrukking komt. Een tenor een bas laten zingen lijkt me ook niet fijn voor iemands stem overigens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neh, dan zing je maar een octaaf lager.
Het is een competitie, als je maar één kunstje kan dan val je wmb af.
er zal na Idols ook nog wel een FOK! X-Factor komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een kunstje te maken, je hebt een bepaalde range waar je stem lekker klinkt. Dat hebben ook professionele zangers, je hebt een bepaald bereik. Een octaaf lager of hoger kun je prima doen, maar hoeft niet te zijn dat het nummer helemaal daarbij tot uitdrukking komt. Een tenor een bas laten zingen lijkt me ook niet fijn voor iemands stem overigens.
Jammer dat ik dit niet eerder had gezien, anders had ik wel even meegedaan![]()
Leuke competitie.
Dan zou je je range korter moeten zijn dan twee octaven, maar om jezelf dan zanger(es) te noemen, noh denk het niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een kunstje te maken, je hebt een bepaalde range waar je stem lekker klinkt. Dat hebben ook professionele zangers, je hebt een bepaald bereik. Een octaaf lager of hoger kun je prima doen, maar hoeft niet te zijn dat het nummer helemaal daarbij tot uitdrukking komt. Een tenor een bas laten zingen lijkt me ook niet fijn voor iemands stem overigens.
Jammer dat ik dit niet eerder had gezien, anders had ik wel even meegedaan![]()
Leuke competitie.
Je kunt nummers voordragen waarvan je denkt: nou ik wil weleens weten of hij/zij dat OOK kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zou je je range korter moeten zijn dan twee octaven, maar om jezelf dan zanger(es) te noemen, noh denk het niet.
Goed kunnen zingen heeft weinig met range te maken, maar ik vind het prima om het niet eens te zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zou je je range korter moeten zijn dan twee octaven, maar om jezelf dan zanger(es) te noemen, noh denk het niet.
dat is meer FOK!'s got talentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
FOK! of Holland lijkt me tof, mogen jullie gaan jongleren of een kunstje met je lama doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt nummers voordragen waarvan je denkt: nou ik wil weleens weten of hij/zij dat OOK kan.
aaah zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik las het verkeerd
Holland -> talent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
aaah zo
en dan komt het op TV en dan zijn we eindelijk geen autisten meer!Met een masker op wordt het dan waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een masker op wordt het dan waarschijnlijk
Dat lama kunstje bevalt me wel denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
FOK! of Holland lijkt me tof, mogen jullie gaan jongleren of een kunstje met je lama doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat lama kunstje bevalt me wel denk ik.
Haha nee, ik kwam het net tegen. Kwestie van geluk denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]Spytool?
Als je toch hier post, als je liedjes weet voor de kandidaten? Zou leuk zijn. 1 of 2 wat je wil.
Youtubeje erbij zou tof zijn (karoaokeversie nog beter!).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha nee, ik kwam het net tegen. Kwestie van geluk denk ik.
Hmmm.
Bruno mars- Just the way you are.
Kane- no surrender
Coldplay - Yellow
Ik heb geen idee.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Youtubeje erbij zou tof zijn (karoaokeversie nog beter!).
Mensen wat een moeilijke vragen allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, voor wie zijn die liedjes dan lama? Gewoon voor allemaal? Of voor een specifieke deelnemer?
Zijn drie klassiekers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat elke kandidaat voor het laatst genoemde nummer kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |