Ik hoop het! Eentje gaat er door de mand vallen de volgende rondequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Voor kandidaat 4:
of
of
Voor kandidaat 13:
(of gewoon de Pink versie dus)
of
of
Voor kandidaat 15:
of
of
****misschien dat ik het nog aanvul als me nog een nummer te binnen schiet
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik hoop het! Eentje gaat er door de mand vallen de volgende ronde
Ga maar gewoon uit van het eerlijke/goede in de mensquote:
Hij moet nog een liedje uitkiezen straksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kandidaat 13 is de enige met een fatsoenlijke ademsteun. Kandidaat 4 zit ver buiten de bocht en kandidaat 15 vliegt er te pas en onpas uit. Ik stem voor Kandidaat 13.
of mocht ik nog niet stemmen?
Ik zeg laat hem feeling good maar doen, muse-versie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet nog een liedje uitkiezen straksEn nogmaals zingen.
Je mag een nummer (of meer) voordragen voor alle drie de kandidaten alsjeblieftquote:
Dan ook een nummer noemen voor de andere twee kandidaten als het kan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg laat hem feeling good maar doen, muse-versie.
Of anders Stevie Wonder- Signed, Sealed, Delivered.
Boefjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van het eerlijke/goede in de mens
Het was ONZE (!) schuld - de organisatie dus - dat er iemand tussen zat die FOK! wel in de tekst had verwerkt, maar dan in de introtekst en niet in het liedje zelf. Wij hebben diverse mensen een PM gestuurd dat het echt in het LIEDJE moest, maar zijn dat bij eentje vergeten. Dat kan die kandidaat dus absoluut niet aangerekend worden, voor de duidelijkheid.
Ook het feit dat sommigen qua kwaliteit een betere inzending hadden dan anderen... nergens in de voorwaarden (geen van de voorgaande jaren ook) staat dat je niet van een vriend of een kennis opname apparatuur mag lenenEn ook kandidaten die zelf al die apparatuur hebben mogen gewoon meedoen. Anders zouden de voorgaande winnaars, die zo'n set dus al hebben gewonnen, niet een tweede keer mee kunnen/mogen doen of dan hun set niet kunnen/mogen gebruiken.
Mocht er een fake tussen zitten merken we dat de volgende ronde inderdaad
Omdat dan de tekst FOK! dus bij iedereen echt IN het liedje verwerkt moet zitten, in de gezongen tekst, dus een woord van het nummer vervangen door FOK!.
Maar ik zou er niet standaard van uit gaan dát er een fake tussen zit
Zie edit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ook een nummer noemen voor de andere twee kandidaten als het kan?
Geen slecht idee, hoor je meteen wie beter is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:47 schreef Chinless het volgende:
Of wat pruizel zegt. Ook één nummer door beide heren
Kun je misschien de youtubes erbij zoeken? En als het even kan een karaokeversie? Dat scheelt hen weer zoeken EN dan weten we hoe de nummers klinken (ik ken ze niet allemaalquote:
Om ze een gelijke kans te geven, zou ik ze alle drie iets geven waarin de kracht van hun stem het meest naar voren komt. Niet iedereen heeft 3/4 octaven op zn stem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geen slecht idee, hoor je meteen wie beter is.
Neh, dan zing je maar een octaaf lager.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Om ze een gelijke kans te geven, zou ik ze alle drie iets geven waarin de kracht van hun stem het meest naar voren komt. Niet iedereen heeft 3/4 octaven op zn stem.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neh, dan zing je maar een octaaf lager.
Het is een competitie, als je maar één kunstje kan dan val je wmb af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |