SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
Pols gechecked?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel voor de tweede keer wakker proberen te maken.... nog steeds geen reactie.
Laat hem dan lekker slapen. Je kan toch met je posts aantonen dat je het echt geprobeerd hebt om wakker te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel voor de tweede keer wakker proberen te maken.... nog steeds geen reactie.
Als hij gromt en mompelt is dat overbodigquote:
Dan beheerst FOK! je relatie wel hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker slapen. Je kan toch met je posts aantonen dat je het echt geprobeerd hebt om wakker te maken.
Heilig laken? Mis ik iets?quote:
Neuh, ik weet al jaren dat de paus gewoon met vrouwen/mannen neukt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jullie kijken niet naar de livestream bij het Vaticaan?
Dat valt dan nog binnen de grenzen van de wetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, ik weet al jaren dat de paus gewoon met vrouwen/mannen neukt.
De onze ja, niet die van het Vaticaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat valt dan nog binnen de grenzen van de wet
Und wieder.quote:
Met het verkeerde been uit de studeerkamer gestapt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Lotusss het volgende:
Ah, meneer is weer strontchagrijnig. Ergo: hij begint echt wakker te worden.
As always. Als hij al opstaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit de studeerkamer gestapt?
Voor de Hunnen toch zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Huldiging in Amsterdam!!!!!!!!
Hoi Mart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een wedstrijd verliezen en dan zeggen dat je zilver wint. Zo werkt het niet mensuh.
Kom, het zijn geen voetballers, Er komt dus geen grachtentocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Huldiging in Amsterdam!!!!!!!!
fixedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef m.k het volgende:
Wat een poep wedstrijd, nederland speelde slechter dan de Duitsers.
Eensquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://loldutchpeople.tumblr.com
quote:
quote:
quote:
Ik ben nog wakkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
Lijkt er op dat ik maar weer eens te laat ben, iedereen is gaan slapen.
Heb je nu eindelijk de libelles van ER al ontvangen?quote:
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk de libelles van ER al ontvangen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
NeeBen vanochtend nog even in het postvak wezen kijken, maar er is nog steeds niks
Ja vind het ook wel erg lang duren. Langer dan normaal in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoop ik dat het niet zoek geraakt is. Ik stuur tegenwoordig alles met Track & Trace naar de USA. Kost wel iets meer, maar je weet wel zeker dat het aankomt
Er is eens een pakketje van een vriendin uit de USA naar mij toe 6 maanden onderweg geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel erg lang duren. Langer dan normaal in ieder geval.
quote:
Zilverquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nederlands heeft niet gewonnen met field hockey?
Als het lekker koud is buiten kan dat best ontnuchterend werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Erasmo het volgende:
In de categorie slechte ideen, in half aangeschoten toestand 25 km fietsen
Ja had je beter wat meer kunnen drinken, want totaal lam merk je de afstand minder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Erasmo het volgende:
In de categorie slechte ideen, in half aangeschoten toestand 25 km fietsen
Was slechts 2 uur onderwegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zodemejehzeg, kan jij snel fietsen.
quote:
Daarom krijgen beginnende studenten bij ons, voor sommige vakken, voor ze beginnen tijdens de zomermaanden al een NL en EN taalcursusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lijkt er op dat hij nuchter genoeg is om te typen.
btw hoe vind je m'n ballcap?
[ afbeelding ]
quote:
Hier is de Turk altijd supersnelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]You'd wish. Wijnand is ook nog aan het wachten op de Chinees
Halenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef -Amber- het volgende:
Denk dat ik zo ook maar eens iets ophaal, heb namelijk totaal geen zin om te koken.
Dat is wat je vanavond gemaakt hebt toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Halen
Als je weer eens zin hebt om te koken kan ik je deze aanraden![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is wat je vanavond gemaakt hebt toch?
Succes met je kapsalonquote:
Ik vind hem iets te drukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:52 schreef -Amber- het volgende:
Oh ze hebben ook een leuk jurkje op die site
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon wat minder accessories er bij dragen en schoenen in een kleur, dan gaat het best.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem iets te druk
er komt jeugdsentiment terug op TV vanaf 20 september Dallas
met een stokoude JR Ewing
Accessoiresquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gewoon wat minder accessories er bij dragen en schoenen in een kleur, dan gaat het best.
Wat je draagt nooit sieraden, etc.?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
AccessoiresIk ben niet vrouwelijk genoeg want ik ben daar nooit mee bezig
Zelden, alleen als ik mij moet optutten voor een feestje of zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat je draagt nooit sieraden, etc.?
Laat me raden, je draagt ook zelden of nooit jurken en rokken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelden, alleen als ik mij moet optutten voor een feestje of zo.
Klopt. Heb jarenlang mantelpakjes gedragen voor mijn werk. En ja ik voel mij dan een stuk vrouwelijker, maar met een broek voel ik mij gewoon een stuk comfortabler.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat me raden, je draagt ook zelden of nooit jurken en rokken?
Love mantelpakjes, maar zijn meer iets voor het beroeps leven dan allerdaags ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt. Heb jarenlang mantelpakjes gedragen voor mijn werk. En ja ik voel mij dan een stuk vrouwelijker, maar met een broek voel ik mij gewoon een stuk comfortabler.
Ik had toch echt een paar mantelpakjes waar ik verliefd op wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Love mantelpakjes, maar zijn meer iets voor het beroeps leven dan allerdaags ja.
Ja en je hoeft ook niet lang te kiezen welke schoenen je er bij aantrektquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had toch echt een paar mantelpakjes waar ik verliefd op was
Eentje was limoen groen. Mijn baas vond hem te fel, maar ik ben hem toch blijven dragen
Eerlijk gezegd, wat een pracht leven hebben vrouwelijke militairen, die kunnen gewoon in een vlekkenpak op hun werk verschijnen en voldoen aan de dress-code
Ow, bij mijn gifgroene mantelpakje had ik hele mooie suede pumpsquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en je hoeft ook niet lang te kiezen welke schoenen je er bij aantrekt
Ja met hogen haken rijden is niet echt je van het. maar je had ze toch ook even uit kunnen trekken voor het rijden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, bij mijn gifgroene mantelpakje had ik hele mooie suede pumpsalleen waren die hakken te hoog om comfortabel mee auto te rijden. Gedoe iedere keer
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
De rest vraagt zich nu af of ze per ongeluk in de LIF-SC zijn terecht gekomen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja met hogen haken rijden is niet echt je van het. maar je had ze toch ook even uit kunnen trekken voor het rijden?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]![]()
Zullen we daar de discussie voort zetten?
In ieder geval afgelopen jaar nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
LIF ben ik geloof ik nog nooit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja dat met hoge haakjes is ongeveer zo als met grote oorbellen en telefoneren, dan moet je eerst je oorbel opzij doen, of als je clipons hebt ze af doen, zodat ze niet tegen de telephone klikken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]deed ik ook altijd
. Daardoor moest ik er weer aan denken. Eens in de stromende regen bij een klant aankomen en ik moest van schoenen wisselen. Galante collega met de paraplu boven mijn hoofd zodat ik vanuit de kofferbak kon wisselen
[..]LIF ben ik geloof ik nog nooit geweest
Ach, ik denk dat als de deffers in hun vlekkenpakken bij LIF naar binnen stappen dat ze best wat bekijks hebben, en dates kunnen krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja dat met hoge haakjes is ongeveer zo als met grote oorbellen en telefoneren, dan moet je eerst je oorbel opzij doen, of als je clipons hebt ze af doen, zodat ze niet tegen de telephone klikken.
En wel op LIF geweest (in "Heels Heels Heels"), maar (nog) niet dit jaar.
Nee. Als er geen automatische geweren in voorkomen kan het nooit een goede film zijn.quote:
Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee. Als er geen automatische geweren in voorkomen kan het nooit een goede film zijn.
quote:
Ja maar is ook zo, de medailles (of valor) die je draagt, draag je voor het hele team, en heb je verdiend door je team maten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]"it wasn't a one man thing, there was the whole team"
Zijn enkel twee NG SF eenheden (19th SFG(A) en de 20th SFG(A)).quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Mooi om te zien.
Vind het raar dat de NG en Reserves SF eenheden onder hun vleugels hebben.
Oh. Roger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zijn enkel twee NG SF eenheden (19th SFG(A) en de 20th SFG(A)).Enkel in het verleden had je Army Reserve SF groups.
Ik weet nog te weinig af van het medaille uitreiken hier in NL. Je weet waardoor ik mij in de US military heb verdiept en ik ben mij nog aan het inlezen in het Nederlandse.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar is ook zo, de medailles (of valor) die je draagt, draag je voor het hele team, en heb je verdiend door je team maten.
Ja en jammer genoeg ook maar al te vaak voor hen die er niet meer zijn. Geloof dat ik deze al eens had geplaatst, maar doe het desondanks nog eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet nog te weinig af van het medaille uitreiken hier in NL. Je weet waardoor ik mij in de US military heb verdiept en ik ben mij nog aan het inlezen in het Nederlandse.
Een SSvoor drager en team
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Wat voor zin heeft het om een medaille en folded flag in ontvangst te nemen als nabestaande, de ceremonie en eventueel een fly-over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en jammer genoeg ook maar al te vaak voor hen die er niet meer zijn. Geloof dat ik deze al eens had geplaatst, maar doe het desondanks nog eens.
MEDALS
Don't envy a man his medals
All those ribbons on his chest
He did not try to get them
They're not there at his request
They were earned in stinking hell holes
Where no man would like to go
Or in cold and wintry places
Where there's only ice and snow
He did not know he earned them
Till they were awarded at parade
And they were bright when he first got them
But in time the colors fade
He was told he had to wear them
And to wear them all with pride
But when the memories come to haunt him
Those same medals make him hide
Cause those medals will not bring back
All those guys he left behind
And he would trade them all forever
For a little peace of mind
So don't envy a man his medals
You don't want to take his place
Thinking back to long gone battles
And meeting dead friends face to face
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en jammer genoeg ook maar al te vaak voor hen die er niet meer zijn. Geloof dat ik deze al eens had geplaatst, maar doe het desondanks nog eens.
MEDALS
Don't envy a man his medals
All those ribbons on his chest
He did not try to get them
They're not there at his request
They were earned in stinking hell holes
Where no man would like to go
Or in cold and wintry places
Where there's only ice and snow
He did not know he earned them
Till they were awarded at parade
And they were bright when he first got them
But in time the colors fade
He was told he had to wear them
And to wear them all with pride
But when the memories come to haunt him
Those same medals make him hide
Cause those medals will not bring back
All those guys he left behind
And he would trade them all forever
For a little peace of mind
So don't envy a man his medals
You don't want to take his place
Thinking back to long gone battles
And meeting dead friends face to face
Mooiquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:29 schreef -Amber- het volgende:
Dit is ook een goede
WEAPONS
There are many types of weapons
But the ones that hurt the most
Are the weapons made of memories
And the deadly midnight ghost.
Not all wounds are red and bloody
There are wounds that touch the mind
These are wounds that always fester
They're the never healing kind.
Why are we who've done our duty
Plagued by wounds that never heal
Made by weapons of our memories
Which are worse than lead and steel
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:29 schreef -Amber- het volgende:
Dit is ook een goede
WEAPONS
There are many types of weapons
But the ones that hurt the most
Are the weapons made of memories
And the deadly midnight ghost.
Not all wounds are red and bloody
There are wounds that touch the mind
These are wounds that always fester
They're the never healing kind.
Why are we who've done our duty
Plagued by wounds that never heal
Made by weapons of our memories
Which are worse than lead and steel
Meer kan ik er op dit moment niet aan toevoegenquote:
Ja, dat is het eerste wat in me opkwam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Meer kan ik er op dit moment niet aan toevoegen
Ik weet natuurlijk niet hoe dat in Nederland is, maar hier heeft men zogenaamde shadow boxes and display cases (shadow box is om medailles in te plaatsen, en display case is voor de vlag). Buuiten dat, is het natuurlijk een stukje erkenning die je de nabestaande (first in kin) en de familie geeft. Maar veel meer zal het later een stuk herindering zijn. Ook wel word een medaille en/of rangs verhooging gegeven omdat het bepaalde voordelen voor de nabestaande met zich meebrengt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Wat voor zin heeft het om een medaille en folded flag in ontvangst te nemen als nabestaande, de ceremonie en eventueel een fly-over.
- jeetje ik moet dit gedicht even verder op mij laten inzinken.
We hadden het geloof ik gisteren er al over. Er zijn hier militairen die een medaille in plastic laten zitten omdat ze die niet verdiend voelen. Combat rewards, terwijil de criterea om in aanmerking komen voor de reward een x aantal dagen in een warzone bepaalde. En als de admeur al je enkele weken bij elkaar opteld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe dat in Nederland is, maar hier heeft men zogenaamde shadow boxes and display cases (shadow box is om medailles in te plaatsen, en display case is voor de vlag). Buuiten dat, is het natuurlijk een stukje erkenning die je de nabestaande (first in kin) en de familie geeft. Maar veel meer zal het later een stuk herindering zijn. Ook wel word een medaille en/of rangs verhooging gegeven omdat het bepaalde voordelen voor de nabestaande met zich meebrengt.
Naja er worden wel eens vaker zaken uitgerijkt waar je je afvraagt, waarom, of hoe kan dat nu? Zo ziet men vaak dat officieren in een bepaalde functie (bv. militair attache op een ambassade) een medaille uitrijkt aan een buitenlandse militair die deze nooit had mogen ontvangen. En natuurlijk zijn er ook de nodige medailles die men zelf ontvangt waarvan men zich afvraagt, waarom ik, ik heb niks bijzonders gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hadden het geloof ik gisteren er al over. Er zijn hier militairen die een medaille in plastic laten zitten omdat ze die niet verdiend voelen. Combat rewards, terwijil de criterea om in aanmerking komen voor de reward een x aantal dagen in een warzone bepaalde. En als de admeur al je enkele weken bij elkaar opteld.
Damn.. dat gas op het einde.quote:
Trouwens de title is verkeerd. SFAS duurd namelijk 3 weken, en niet 2. Nogal een verschil als je het moet doorlopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je van dat soort filmpjes houd is dit mischien ook iets voor je
Die gozer die aan het begin van dat touw af lazertquote:
Yeah gravity is a bitchquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die gozer die aan het begin van dat touw af lazert
Dat geldt trouwens niet voor die marine die na 15 minuten watertrappelen al opgeeft (wtf ??quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
The higher you climb, the harder you fall.
Uitstekend ja, wilde gisteren 1 uurtje plat voor de hockey finale, word nu pas wakkerquote:
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitstekend ja, wilde gisteren 1 uurtje plat voor de hockey finale, word nu pas wakker
Heeft ze mij wakker proberen te krijgen? Niks van meegekregenquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ook weer wakker. Lotusss heeft je echt meerdere malen geprobeerd wakker te krijgen, dus ik ben van mening dat je morgen wel een blauwe hap voor haar mag koken
Idd, wachten tot de zon opkomt en dan wellicht nog een tukkie doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb het gehoord van Lotus ja.
En nu? Wachten tot de zon opkomt?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heeft ze mij wakker proberen te krijgen? Niks van meegekregen![]()
En nee, vandaag bbq
Ik werd net wakker van haar, ze zat de hele tijd tegen m'n benen te trappen, ik scheen te snurken. Ook niks van meegekregenquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ja Lotusss heeft meerdere malen pogingen gewaagd om je wakker te krijgen
![]()
Nu met koffie en peuk dus maar de herhaling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]De La Rey is ook een steengoed nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh fuck, lees net dat Nederland heeft verloren
Tja, ik moet nog dat slaapzand uit m'n ogen wrijvenquote:
Niets mis mee, als je je meisie maar een flinke knuffel geeft dat ze toch echt geprobreerd heeft je wakker te krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ik moet nog dat slaapzand uit m'n ogen wrijven
Ze weet dat ik van haar hou, ook al laat ik dat niet altijd blijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je je meisie maar een flinke knuffel geeft dat ze toch echt geprobreerd heeft je wakker te krijgen
AMBER!!!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]ER
Zag niet dat hier gepost werd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel post zegels op het pakketje gedaan? want er is nog steeds niets
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk heb ik er postzegels op gedaan, nu ja, dat deden ze voor mij bij de Bruna.
Maar het is er dus nog steeds niet?![]()
Dat duurt wel erg lang, moet toch al 5 weken onderweg zijn zo onderhand.
Ja normaal duurd het altijd wel even (+ 2 weken), maar dit duurd wel heel lang.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Herkenbaar
Amber krijgt haar Libelle's over drie maanden of zo
Ik stuur sinds iets soortsgelijks alles met T&T naar de USA
T&T doe ik de volgende keer ook maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Herkenbaar
Amber krijgt haar Libelle's over drie maanden of zo
Ik stuur sinds iets soortsgelijks alles met T&T naar de USA
Hoop ik dat Zij/hij Nederlands kent en van dubbel zoute drop houd. Had gekeken hoeveel een abonnoment kost op de libelle, maar als dat net zo lang gaat duren als nu, moet ik het nog eens overlegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
T&T doe ik de volgende keer ook maar.
het mag niet zo zijn dat een Amerikaanse beamte nu die Libelle en die dubbel zoute drop heeft
lol!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoop ik dat Zij/hij Nederlands kent en van dubbel zoute drop houd. Had gekeken hoeveel een abonnoment kost op de libelle, maar als dat net zo lang gaat duren als nu, moet ik het nog eens overlegen.
Ja hier houd men dus ook niet van dubbel zoute drop. En ja de gezichten die men er bij trekt zijn om je dood te lachenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol!
In Brazili had ik de Brazilianen kennis laten maken met dubbel zoute drop![]()
Het leet wel alsof ik het beste martelwerktuig had meegenomen
Die bekken die ze trokken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hier houd men dus ook niet van dubbel zoute drop. En ja de gezichten die men er bij trekt zijn om je dood te lachen
Ja had ik al gezien, was al eens de revue gepasseerd op ondermeer het KCT forum, Defensie forum etc.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben nu deze nog maar eens aan het kijken.
Al gezien Amber?
Ik vond het een briljante presentatiequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja had ik al gezien, was al eens de revue gepasseerd op ondermeer het KCT forum, Defensie forum etc.
Trouwens ben jij ook lid op het KCT forum?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vond het een briljante presentatie
Vroeger wel eens langsgekomen ja, idem Paracommando forum.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Trouwens ben jij ook lid op het KCT forum?
Ja KCT forum is heel anders dan het ParaCommando forum en vind het zelf wel leuk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vroeger wel eens langsgekomen ja, idem Paracommando forum.
Maar ik kom er al jaren niet meer.
Is dat KCT forum wat?
Paracommando forum is niet meer wat het was.
hmmm, toch maar weer eens inschrijven daar dan. WW weet ik niet meer dus zal een nieuwe account aan moeten maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja KCT forum is heel anders dan het ParaCommando forum en vind het zelf wel leuk.
Passmailer als je nog wel je oude email account weet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, toch maar weer eens inschrijven daar dan. WW weet ik niet meer dus zal een nieuwe account aan moeten maken.
Ja zou ik dan maar eens doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, toch maar weer eens inschrijven daar dan. WW weet ik niet meer dus zal een nieuwe account aan moeten maken.
Oud e-mail adres en IP van braziliquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Passmailer als je nog wel je oude email account weet?
Juist die.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is deze toch?
http://www.kctforum.com/
Trustenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
weer veel en veel te laat
slapen dus
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
weer veel en veel te laat
slapen dus
Uhh nee, dat ligt wat andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:59 schreef -Amber- het volgende:
ER heb jij trouwens in bed geplast dat je nu op bent?
Ja als je dorenroosje speeld mis je hetquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uhh nee, dat ligt wat anders
We kwamen terug van een bbq van de voetbal vereniging waar Lotusss vrijwilliger is.
Dacht ff een tukkie te doen voor de hockey finale, echter Lotusss kreeg me niet meer wakker. heb geslapen tot 02:15
Ik was een beetje moe, want ik werk nu eigenlijk 6 dagen in de week. Gisteren, zaterdag dus, heb ik ook nog gewoon moeten werken. M'n enige vrije dag is de zondag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja als je dorenroosje speeld mis je het
laters!quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:11 schreef -Amber- het volgende:
Ik ga er eens vantussen, moet nog wat doen.
Hoi EllaNquote:
Jij was de BOB dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:33 schreef EllaN het volgende:
Terug van stappen. Alcoholvrij, dus niet muf
.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:34 schreef EllaN het volgende:
Niet eens. Geen zin om te zuipen gehad.
Helemaal nietquote:
Ik noem dat "studeren"quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:36 schreef EllaN het volgende:
oeps. Dutjes na 17u zijn nooit een goed idee.
Ja zo zou je het kunnen noemen. Moet in onze VFW post even schoonschip maken. Morgen word de hal vloer (100' x 52') geschuurd, en alle tafels (25) en stoelen (200) moesten er uit verwijderd worden.quote:
Weer een happening op komst of gewoon algemeen onderhoud?quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zo zou je het kunnen noemen. Moet in onze VFW post even schoonschip maken. Morgen word de hal vloer (100' x 52') geschuurd, en alle tafels (25) en stoelen (200) moesten er uit verwijderd worden.
Nee de vloer was gewoon aan een opknap beurt toe. De enigste happenings die geplanned zijn dit jaar zijn de Gold Star Banquet en de Christmas Dinner.quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weer een happening op komst of gewoon algemeen onderhoud?
Ohhh jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee de vloer was gewoon aan een opknap beurt toe. De enigste happenings die geplanned zijn dit jaar zijn de Gold Star Banquet en de Christmas Dinner.
Het kan vaak wel maar je wil niet. Afgelopen keer was je ruim op tijd thuis van je werk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja
Hier hebben we geen echt veteranen honk, wel een maandelijkse meeting op de zaterdag. Helaas moet ik elke zaterdag werken, dus kan er vaak niet heen.
Dan ben ik moe van werk schatquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan vaak wel maar je wil niet. Afgelopen keer was je ruim op tijd thuis van je werk.
Hier heeft men in veel steden een zogenaamde VFW post, die in Districts zijn onder gebracht, en die wederom weer zijn weer onder gebracht in het department (staat). En overkoepelend heb je dan national.quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja
Hier hebben we geen echt veteranen honk, wel een maandelijkse meeting op de zaterdag. Helaas moet ik elke zaterdag werken, dus kan er vaak niet heen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kan vaak wel maar je wil niet. Afgelopen keer was je ruim op tijd thuis van je werk.
Wat bij ons dan wel weer jammer is, de "jonge" veteranen komen niet. Ik als enige zo nu en dan. De oudjes wel, van WW2 Indi, NNG, maar de jongere garde is druk bezig met het gezin etc. Of moet werken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier heeft men in veel steden een zogenaamde VFW post, die in Districts zijn onder gebracht, en die wederom weer zijn weer onder gebracht in het department (staat). En overkoepelend heb je dan national.
Muggenjacht. Maar ik ga nu weer slapen. Toedels!quote:
Dat is hier gelukkig wel een beetje anders. Wat heel leuk is want het is een allegaardje van verschillende oorlogen. Van WWII tot aan OEF/OIFquote:Op zondag 12 augustus 2012 05:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat bij ons dan wel weer jammer is, de "jonge" veteranen komen niet. Ik als enige zo nu en dan. De oudjes wel, van WW2 Indi, NNG, maar de jongere garde is druk bezig met het gezin etc. Of moet werken.
Enige honk hier is bv de Dorstige Types, kom ik ook niet vaak meer, zitten denk ik t veel techneuten die daar hun oude voertuigen onderhouden, en niet gediend hebben, ja, als diensplichtig misschien.
Slaap lekker chickquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Muggenjacht. Maar ik ga nu weer slapen. Toedels!
Het "veteraan" zijn leeft in Nederland ook niet echt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is hier gelukkig wel een beetje anders. Wat heel leuk is want het is een allegaardje van verschillende oorlogen. Van WWII tot aan OEF/OIF
Doe dat. Slaap lekker, en morgen gezond weer op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging doen om te slapen.
Will do my bestquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Doe dat. Slaap lekker, en morgen gezond weer op.
Ja zoietsquote:
Thanks, ook even kijken strakjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je van dat soort filmpjes houd is dit mischien ook iets voor je
Ja.. damn. Inderdaad. Van 4 meter hoog ofzo..quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die gozer die aan het begin van dat touw af lazert
Kun je prima opvangen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thanks, ook even kijken strakjes.
[..]
Ja.. damn. Inderdaad. Van 4 meter hoog ofzo..
Hoe gaat het met de bloembollen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bredebarbara, ook goedemorgen!
Ze staan in bloei, ik herhaal, ze staan in bloei, over...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de bloembollen?
Supermooi tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:24 schreef Schild het volgende:
Dit liedje komt nu zelfs op 3FM voorbij;
Zo mooi dat hij zichzelf helemaal niet serieus neemtquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:24 schreef Schild het volgende:
Dit liedje komt nu zelfs op 3FM voorbij;
Wat een baas ook he @ 1:38quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo mooi dat hij zichzelf helemaal niet serieus neemt
Errug leuke dames.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat een baas ook he @ 1:38
Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme wat een chille dag vandaag
Lekker weer, muziekje erbij, straks weer ff hardlopenquote:
Katertje jongen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik laat het bier even staan vandaag
Gisteren zeker te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik laat het bier even staan vandaag
Het was licht toen ik weer terug kwamquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren zeker te diep in het glaasje gekeken?
Bij ons is er laatst een hele berg bezorgd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Schild het volgende:
Weet iemand of de naamlintjes inmiddels via KPU weer verkrijgbaar zijn?
Jep. Heb er nu 8, waarvan 4 ongebruikt in de kastquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:19 schreef Druid het volgende:
[..]
Bij ons is er laatst een hele berg bezorgd.
Jep.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef Esses het volgende:
Sammie, al aan het voorbereiden op je date?
Wanneer gaat de poep de ventilator raken? Leuke boel zal dat worden.quote:Isral treft voorbereidingen voor een oorlog op meerdere fronten. Wanneer het land ervoor kiest om Iran aan te vallen, zullen er waarschijnlijk uit Libanon raketten afgevuurd worden, waarna ook dat land zal worden aangevallen. Ook houdt Isral de mogelijkheid open voor een aanval op Syrische of Egyptische rebellen. Dat schrijft de Volkskrant.
Isralische media speculeren de laatste dagen steeds meer over een aanval op Iran. Dat land zou bezig zijn een kernwapen te ontwikkelen. Isral wil koste wat kost voorkomen dat Iran een dergelijk wapen tot zijn beschikking krijgt.
Vandaag heeft de Isralische overheid gexperimenteerd met alarm-sms'jes. Met dergelijke sms'jes moeten burgers in de toekomst gewaarschuwd worden voor naderende raketinslagen. Vrijdag kondigde de regering aan dat de beschikbare wapens en munitie over het land verspreid zullen worden, zodat deze niet makkelijk te treffen zijn bij raketaanvallen op de bekende legerbases.
Het hoofd van de Isralische centrale bank heeft gezegd dat het land financieel is voorbereid op een gewapend conflict. Door enige tijd geleden de BTW en de accijnzen te verhogen, heeft Isral genoeg financile reserves op kunnen bouwen
quote:Het Archief van Tranen is een tweedelige documentaire over een vergeten massamoord op Nederlanders in het voormalige Nederlands-Indi. Na de capitulatie van Japan op 15 augustus 1945 werd op 17 augustus 1945 door Soekarno de onafhankelijke Republiek Indonesi uitgeroepen. De overlevenden van de jappenkampen, maar ook zij die niet genterneerd waren geweest, werden blootgesteld aan slachtpartijen van groepen van nationalistische Indonesische jongeren, die de onafhankelijkheid ondersteunden. Deze periode, die de BERSIAP wordt genoemd, duurde van oktober 1945 tot mei 1947. Tijdens deze periode zijn met zekerheid 3.500 Indo-Europese Nederlanders op gruwelijke wijze vermoord. Meestal met kapmessen en bamboesperen, de zogenaamde bamboe-roentjings. Nog eens 4.000 Nederlandse vrouwen en kinderen kwamen in deze periode van vervolging en geweld om door honger, ziekte en uitputting. Een deel van hen in de zogenaamde Bersiap-kampen van de Indonesische nationalisten. Tijdens de Bersiap zijn circa 16.000 Indo-Europese Nederlanders vermist, waaronder ook Chinezen met de Nederlandse nationaliteit. Hun lichamen zijn nooit teruggevonden.
How low can you goquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:47 schreef Erasmo het volgende:
Kinders op twitter EN de jeugd van tegenwoordig
De ouders zijn trots.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:47 schreef Erasmo het volgende:
Kinders op twitter EN de jeugd van tegenwoordig
Bordje op schoot?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Erasmo het volgende:
Zo weer lekker ouderwets eredivisie kijken
twitter:dennisberge twitterde op zondag 12-08-2012 om 01:09:42hoezo is iedereen boos ope me? reageer retweet
nou Sam veel succes daarzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wanneer gaat de poep de ventilator raken? Leuke boel zal dat worden.
Oh, namen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal dat niet nodig hebben, mijn neven bij de infanterie en luchtmacht wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |