SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
Pols gechecked?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel voor de tweede keer wakker proberen te maken.... nog steeds geen reactie.
Laat hem dan lekker slapen. Je kan toch met je posts aantonen dat je het echt geprobeerd hebt om wakker te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel voor de tweede keer wakker proberen te maken.... nog steeds geen reactie.
Als hij gromt en mompelt is dat overbodigquote:
Dan beheerst FOK! je relatie wel hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker slapen. Je kan toch met je posts aantonen dat je het echt geprobeerd hebt om wakker te maken.
Heilig laken? Mis ik iets?quote:
Neuh, ik weet al jaren dat de paus gewoon met vrouwen/mannen neukt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jullie kijken niet naar de livestream bij het Vaticaan?
Dat valt dan nog binnen de grenzen van de wetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, ik weet al jaren dat de paus gewoon met vrouwen/mannen neukt.
De onze ja, niet die van het Vaticaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat valt dan nog binnen de grenzen van de wet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |