Wat een klote kinderen, ze doen er ook zo nuchter over. Stelletje meelopers Bah! Wat zouden die ouders ervan vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
https://twitter.com/#!/search?q=%23teamshantiishoer
Ik heb dr normaal ook niet snel last van, maar op de 1 of andere manier vind ik dit enorm droevig en kansloos.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Hier kan ik echt zo agressief van worden. Kinderen slaan is niet goed maar mijn handen beginnen hier wel van te jeuken zeg.
Alsnog, dan moet diegene zich heel erg gaan schamen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef Schpast het volgende:
Niet doorhebben dat dat hoogstwaarschijnlijk een nep-account is.
Denk niet dat dit nep is. Het is niet alsof dit account gister gemaakt is en meteen zo begon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef Schpast het volgende:
Niet doorhebben dat dat hoogstwaarschijnlijk een nep-account is.
Mijn koffie!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Rectum het volgende:
shanti zal dan ook wel een kankerhoer zijn
Volgensmij is ze geadopteerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Schpast het volgende:
[..]
Mijn koffie!
Wel een faalhaasje: hij schrijft: "ik hoop dat je je ouders nooit gaat ontmoeten."Kleine kutknuppel, ze kent haar ouders toch al.
______
Duidelijk een Indisch meisje en geen Marokkaanse.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:48 schreef Tropanzia het volgende:
Wat is dat voor kutjong.
Waar gaat dit over?
Wie is Shanti? Dat meisje vast.
Ik hoop echt zo zeer dat de Marokkaanse familie van die Shanti even bij de jochie langskomen, die ouders mogen van mij net zo afgeranseld worden.
In het gevang met dit soort volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |