SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vieze rat is Bommel ook!RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik vind het beleid al jaren 3x niets hoor. Alleen is ajax met de huidige selectie net zo matig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
En de PSV-fans lijken het niet te zien. Die zijn allang blij met de grote namen die elke keer binnengehaald worden. Ik snap dat echt niet. Als die-hard-fans zou je die Brands toch zsm wegjagen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vorig seizoen was de selectie ook matig, tenminste de fitte selectie die 40% van de wedstrijden speelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beleid al jaren 3x niets hoor. Alleen is ajax met de huidige selectie net zo matig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Eens. Maar deze scheidsrechter is sowieso bagger. Geen penalty geen rode kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
Hm, neem het terug, dit was geel 2e gele kaart.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Bommel had rood moeten hebben man.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ja, daar kan je evt. nog geluk mee hebben, maar zoals het er nu uitziet denk ik dat Feyenoord en Ajax beide boven PSV eindigen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beleid al jaren 3x niets hoor. Alleen is ajax met de huidige selectie net zo matig.![]()
PSV heeft de scheids weer eens mee
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Grote waffel van je!
Hup RKC, werk aan het doelsaldo
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Prachtig dit
RvP; Feyenoord
Punten aftrek voor PSV zou wel terecht zijn.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
voor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:12 schreef Muto het volgende:
Punten aftrek voor PSV zou wel terecht zijn.![]()
Wordt opgeteld bij extra tijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Slim dit van PSV. De minuten tikken voorbij.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
gebaseerd op deze slechte wedstrijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar kan je evt. nog geluk mee hebben, maar zoals het er nu uitziet denk ik dat Feyenoord en Ajax beide boven PSV eindigen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Martina is blij.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zei dit voor het seizoen al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef eight het volgende:
[..]
gebaseerd op deze slechte wedstrijd![]()
lolRvP; Feyenoord
Inderdaad, erg annoying.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, ze worden op tijd wakker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
hoe staat zwolle te spelen? Terecht dat ze voorstaan of lucky en gaan ze nog dik verliezen?
Over het gras en stadion. Ik ben geboren in zwolle, woon nu in rotterdam, en probeer per seizoen nog een paar wedstrijdjes mee te pikken maar het nieuwe stadion heeft mij nog geen een keer positief verrast. Vind het helemaal niks. Kunstgras ben ik ook geen voorstander van, maar hoop wel dat zze in de eredivisie blijven. Ze hebben een erg goede trainer, nacompetitie ontlopen moet lukkenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Goaaaaaall
Geniale goal zeg wat een mooie
Nou kom op, voor de 3-3.. En geen kaarten meer. Al vind ik de scheids echt slecht.![]()
Onterecht.RvP; Feyenoord
Heerlijk dit, met Sierd erbij zou het nu al een historische avond zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
Heerlijk dit, met Sierd erbij zou het nu al een historische avond zijn.AFCA!![]()
Doe maar effe 3-3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoelang nog bij PSV?Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Keauning het volgende:
Haha heerlijk die arrogante kutboeren die achter staan. Meteen weer die titelaspiraties de kast in.![]()
![]()
18 minutenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Idd, hij was gisteren nog in Londen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef Compliment het volgende:
Wiedemeier mongool! Wat doet martina?![]()
~ 20 minuten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Waar is Wijnaldem?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Leuk zo'n doelpuntje, maar de wedstrijd is nu toch al verknald voor PSV. Welke uitslag het ook gaat worden. Lijkt me duidelijk.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit is een aaneenschakeling van koekoekmomentenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
Heerlijk dit, met Sierd erbij zou het nu al een historische avond zijn.![]()
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Daar mag je wel vanuit gaan jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die spelen niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnen![]()
Graag de V ook hoofdletter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Met welk geld? PSV speelt al 4 jaar geen CL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch maar weer een aantal nieuwe spelers kopen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kan je over alles zeggen. mAar heb liever dat gewooN.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt het uit, je spreekt het toch uit als V."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die spelen niet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je vraagt je echt af hoe dom PSV-fans wel niet zijn, dat je dit serieus niet ziet aankomen. Zo is het precies inderdaad, Narsingh is erbij dus nu gaat Matavz wel scoren en zijn alle problemen weg!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
En de PSV-fans lijken het niet te zien. Die zijn allang blij met de grote namen die elke keer binnengehaald worden. Ik snap dat echt niet. Als die-hard-fans zou je die Brands toch zsm wegjagen?
Brands kan er echt helemaal niks van.![]()
![]()
Doe niet zo fucking kinderachtig met je Pisvee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnenNoot noot.![]()
ewa straatvoetballertjes jeweettog mattie swagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kap nou eens met die pauperhakjes![]()
Jij zegt sterrefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking kinderachtig met je Pisvee.![]()
Wannabe Mod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking kinderachtig met je Pisvee.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Het is ook een pis club. Pisvee is terecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking kinderachtig met je Pisvee.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat moeten ze anders? Eigen jeugd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met welk geld? PSV speelt al 4 jaar geen CL.![]()
![]()
Dus je kijkt niet, maar weet wel dat het lucky is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nou.. gaat Pisvee toch weer lucky winnen![]()
![]()
Martina moet PSV kopen
ik bedoel andersom
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2012 20:18:58 ]![]()
Van Bommel
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Van Bommel is over the hill. Misschien verhuren aan Eindhoven een optie?RvP; Feyenoord
Doe maar effekes 3-3, Pietertje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kan niet scoren maar zwemmenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar effekes 3-3, Pietertje![]()
En na Ajax riep iedereen alweer "Zie je wel dat hij toch goed is!" het is zo opportunistisch allemaal...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
Van Bommel is over the hill. Misschien verhuren aan Eindhoven een optie?![]()
"De complimentenman"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef Compliment het volgende:
Egt godverdomme kut brands kut bouma opbokken allebei.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom is Van Bommel een badass? Opstootje?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Is cocu nog speelgerechtigd?Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom is Van Bommel een badass? Opstootje?
Daarom.Noot noot.![]()
Ctrlt alt delquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef sonnyspek het volgende:
Mijn pagina ververst niet, iemand snel een tip?Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Automatische updates per ongeluk uitgezet? Zie die balk rechtsbovenin de pagina.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef sonnyspek het volgende:
Mijn pagina ververst niet, iemand snel een tip?![]()
Maarja, RKC is wel een paar treetjes hoger dan Ajax héquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En na Ajax riep iedereen alweer "Zie je wel dat hij toch goed is!" het is zo opportunistisch allemaal...
RvP; Feyenoord
Nee. Van Bommel is gewoon heel wisselvallig. Soms is hij super, soms is hij bagger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En na Ajax riep iedereen alweer "Zie je wel dat hij toch goed is!" het is zo opportunistisch allemaal...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is iedereen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Van Bommel is gewoon heel wisselvallig. Soms is hij super, soms is hij bagger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Messi nietquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Strak inspelen tog, doet barcelona ook!quote:RvP; Feyenoord
Ze konden de sleutel niet vindenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom doet Arne Slot niet mee bij PEC?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Teveel druk voor hem. Iedereen heeft hem in zijn voetbalmanager.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom doet Arne Slot niet mee bij PEC?Noot noot.![]()
Mooie aanval zwolle, bijna 2-0. spelen verzorgd.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zit bij Cambuur tog? Of is dat Rose?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom doet Arne Slot niet mee bij PEC?RvP; Feyenoord
Serieus? Die staat in m'n team verdomme.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom doet Arne Slot niet mee bij PEC?![]()
oh godquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze konden de sleutel niet vinden![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad heb hem ook in mijn team staan, verwachtte wel hem in de basis inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom doet Arne Slot niet mee bij PEC?AFCA!![]()
Gewoon geblesseerd hoor. Nog weken overigensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Teveel druk voor hem. Iedereen heeft hem in zijn voetbalmanager.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
fuckquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Die staat in m'n team verdomme.![]()
Die is nog weken geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad heb hem ook in mijn team staan, verwachtte wel hem in de basis inderdaad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, samequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Die staat in m'n team verdomme.![]()
![]()
Oh ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon geblesseerd hoor. Nog weken overigens![]()
Noot noot.![]()
Ik denk dat PSV nog meer aanvallers moet halen, ze missen stootkracht duidelijk
I see peas of green, red roses too....![]()
Kutzooiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon geblesseerd hoor. Nog weken overigens![]()
![]()
Dat is heel erg jammerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nog weken geblesseerd.
AFCA!![]()
Brandsquote:, wat vind jij hier nou van dan eigenlijk? Die man faalt toch keihard niet normaal meer.
![]()
En Strootkrachtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
Ik denk dat PSV nog meer aanvallers moet halen, ze missen stootkracht duidelijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb hem zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands, wat vind jij hier nou van dan eigenlijk? Die man faalt toch keihard niet normaal meer.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Slot hebben wel heel veel mensen, dat gaat ze punten kosten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slot hebben wel heel veel mensen, dat gaat ze punten kosten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slot hebben wel heel veel mensen, dat gaat ze punten kosten
AFCA!![]()
Alleen voor talenten. Check maar na.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week vond je hem nog een goede TD."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
![]()
WTF!!!!!!
RvP; Feyenoord
Eerste rood van de competitie.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Haha wat een anti baasPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Wat een achterlijke clown is die scheids
RvP; Feyenoord
ik ook, maar stream is kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die RJC - PEC zit te kijken?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ramos, baas, zo doe je een Manolevje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die van mij hapert helemaal niet. Wil je linkje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik ook, maar stream is kut.![]()
graag!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mij hapert helemaal niet. Wil je linkje?Kein gewalt! Wir sind das volk!
En van Bommel had al 10x rood moeten hebbenscheids omgekocht met restand van de subsidie
RvP; Feyenoord
Wel Ramos tweede geel geven, maar van Bommel niet. Jammer dit.I see peas of green, red roses too....![]()
Al doen ze dat. Wees er niet trots op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zeg 8 minuten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat worden duidelijk minimaal +6 minuten![]()
Hahahaha wat een mongool.
Hier zou ik zo boos om worden als coach door die domme kaarten zo benadeeld worden als team. Zul je zien dat psv 3-3 maakt en zijn zij mede daardoor 2 extra punten kwijt.![]()
Makkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |