SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vieze rat is Bommel ook!RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik vind het beleid al jaren 3x niets hoor. Alleen is ajax met de huidige selectie net zo matig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
En de PSV-fans lijken het niet te zien. Die zijn allang blij met de grote namen die elke keer binnengehaald worden. Ik snap dat echt niet. Als die-hard-fans zou je die Brands toch zsm wegjagen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vorig seizoen was de selectie ook matig, tenminste de fitte selectie die 40% van de wedstrijden speelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het beleid al jaren 3x niets hoor. Alleen is ajax met de huidige selectie net zo matig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Eens. Maar deze scheidsrechter is sowieso bagger. Geen penalty geen rode kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
Hm, neem het terug, dit was geel 2e gele kaart.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Bommel had rood moeten hebben man.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |