Jaartje vlammen bij RKC en volgend seizoen staat hij tussen Xavi en Iniesta. Voor die jongen is het ook een grote morele boost natuurlijk dat ik hem in mijn FM team heb gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel lullig voor hem dat die transfer naar Chelsea net mis liep
Verrassende.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:37 schreef Doublepain het volgende:
FIFA uitdaging![]()
PSV staat 2-0 voor in de Arena, Theo Janssen gaat vlak voor de rust een hoekschop nemen, kan dit een begin van een verassende comeback worden?
Oke thanks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg maar een soort tijdelijk geheugen, hij slaat hem dan op op je PC zodat hij de volgende keer het bestand van je PC laad ipv het weer opnieuw te downloaden, kost minder PC kracht+internet bandwidth, dus als diezelfde code van dat plaatje ergens anders opduikt laad hij hem lokaal. Maar wij hebben hem niet in onze cache zitten en het plaatje werkt niet op Fok! daarom zien wij hem niet en jij wel
Waarvoor wordt deze?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben alweer een OP aan het maken, deze word heel tof
Verrassingquote:
Misschien dat ik dat ook doequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:52 schreef Doublepain het volgende:
Beter maak je ook een voor het FOK! voetbalmanager
eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh Mertens scoort 5x en 4 assists. Alles voor de manager
Jij bent ook echt nergens bang voor, gewoon op Zaterdag de stad in gaan.quote:
Staat gelijk aan die eerste keer fietsen zonder zijwieltjes, volgende week wellicht...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent ook echt nergens bang voor, gewoon op Zaterdag de stad in gaan.
Hockey?quote:
Oh, heb het niet zo heel erg gevolgd, ik geloof dat Neymar nu bekend staat als schwalbe queen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |