Hij staat er nu ook 2 x bij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom staat er bij HMF extra een perma ban terwijl de rest dat ook heeft?
HMF was de überbaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom staat er bij HMF extra een perma ban terwijl de rest dat ook heeft?
Zeg maar een soort tijdelijk geheugen, hij slaat hem dan op op je PC zodat hij de volgende keer het bestand van je PC laad ipv het weer opnieuw te downloaden, kost minder PC kracht+internet bandwidth, dus als diezelfde code van dat plaatje ergens anders opduikt laad hij hem lokaal. Maar wij hebben hem niet in onze cache zitten en het plaatje werkt niet op Fok! daarom zien wij hem niet en jij welquote:
Ik zag hem eergisteren nog posten. Een post danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Kapiteintje eigenlijk, vakantie of loyaal aan HMF?
Of stiekem toch kloon van HMF?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Kapiteintje eigenlijk, vakantie of loyaal aan HMF?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm zondag en maandag 25 graden, dinsdag 26 en woensdag 28. Dat wordt weer zweten in bed.
Al iets bekend over de 18e?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm zondag en maandag 25 graden, dinsdag 26 en woensdag 28. Dat wordt weer zweten in bed.
Als de 18e maar droog is.. en liefst een beetje warm.. 20/24 ofso is prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zover is nooit 100% te voorspellen. Maar de 17e staat 23 graden.
Heb je wel cola? Of moet ik dat ook zelf mee nemen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
21:00 tot 03:00. Typisch neemt het bier mee. Ook is er fristi voor Stijn.
29ste pas. Ik ben de 28ste samen met Davy opstap. Rond een uur of 12:00 de stad in, een mooi PSV tenue uitzoeken, dan gaan we rond 15:00 richting de kartbaan en heb ik om 19:00 een restaurant gereserveerdquote:
Komt in orde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je wel cola? Of moet ik dat ook zelf mee nemen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
21:00 tot 03:00. Typisch neemt het bier mee. Ook is er fristi voor Stijn.
Davy die denkt dat al zijn vrienden er zitten.. net als Alan:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
29ste pas. Ik ben de 28ste samen met Davy opstap. Rond een uur of 12:00 de stad in, een mooi PSV tenue uitzoeken, dan gaan we rond 15:00 richting de kartbaan en heb ik om 19:00 een restaurant gereserveerd(Waar is nog een verrassing voor Davy)
Feyenoord kan best wel boven PSV eindigen hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als ik de selecties van te voren had geweten.
Natuurlijk, maar ik ging er vanuit dat Wijnaldum heel het seizoen op 10 kwam te spelen bij PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord kan best wel boven PSV eindigen hoor
Maar dan ben ik heel boos![]()
Daarom moet je ook niet wedden voordat de transfer markt sluitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als ik de selecties van te voren had geweten.
Vanavond waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ging er vanuit dat Wijnaldum heel het seizoen op 10 kwam te spelen bij PSV.
Ja en dan de Mr. Bigstar Engelaar inmiddels wel was vertrokken. Hij is toch wel een speler waar de jeugd nog tegen op kijkt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ging er vanuit dat Wijnaldum heel het seizoen op 10 kwam te spelen bij PSV.
Zeker Mooibooi Voin is geschorst.quote:
Hij geeft een signaal af.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en dan de Mr. Bigstar Engelaar inmiddels wel was vertrokken. Hij is toch wel een speler waar de jeugd nog tegen op kijkt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh Mertens scoort 5x en 4 assists. Alles voor de manager
Ik sta laatste... Wat is jouw mening over moutainbike Stijn? Moet ook dat worden afgeschaft volgens jou omdat de fiets het meeste werk doet? (hihi)quote:
Dus dan moet je hem houden tot de winterstop?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Kijk ze allemaal Mertens pakken, hij stort toch in na de winter?
Mountainbike is best leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta laatste... Wat is jouw mening over moutainbike Stijn? Moet ook dat worden afgeschaft volgens jou omdat de fiets het meeste werk doet? (hihi)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hij niet alleen, maar van RKC winnen jullie wel met 1-4 of zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ja op Castaignosquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen Mertens. Ik heb ''Meneer van de 10 duizend assists'' Tadic
Wel lullig voor hem dat die transfer naar Chelsea net mis liepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
Rodney gaat het PSV ook heel lastig maken vandaag.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel lullig voor hem dat die transfer naar Chelsea net mis liep
Jaartje vlammen bij RKC en volgend seizoen staat hij tussen Xavi en Iniesta. Voor die jongen is het ook een grote morele boost natuurlijk dat ik hem in mijn FM team heb gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel lullig voor hem dat die transfer naar Chelsea net mis liep
Verrassende.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:37 schreef Doublepain het volgende:
FIFA uitdaging![]()
PSV staat 2-0 voor in de Arena, Theo Janssen gaat vlak voor de rust een hoekschop nemen, kan dit een begin van een verassende comeback worden?
Oke thanks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg maar een soort tijdelijk geheugen, hij slaat hem dan op op je PC zodat hij de volgende keer het bestand van je PC laad ipv het weer opnieuw te downloaden, kost minder PC kracht+internet bandwidth, dus als diezelfde code van dat plaatje ergens anders opduikt laad hij hem lokaal. Maar wij hebben hem niet in onze cache zitten en het plaatje werkt niet op Fok! daarom zien wij hem niet en jij wel
Waarvoor wordt deze?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben alweer een OP aan het maken, deze word heel tof
Verrassingquote:
Misschien dat ik dat ook doequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:52 schreef Doublepain het volgende:
Beter maak je ook een voor het FOK! voetbalmanager
eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh Mertens scoort 5x en 4 assists. Alles voor de manager
Jij bent ook echt nergens bang voor, gewoon op Zaterdag de stad in gaan.quote:
Staat gelijk aan die eerste keer fietsen zonder zijwieltjes, volgende week wellicht...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent ook echt nergens bang voor, gewoon op Zaterdag de stad in gaan.
Hockey?quote:
Oh, heb het niet zo heel erg gevolgd, ik geloof dat Neymar nu bekend staat als schwalbe queen?quote:
Best wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb het niet zo heel erg gevolgd, ik geloof dat Neymar nu bekend staat als schwalbe queen?
Jammer dat een speler met zijn kwaliteiten zich de hele tijd laat vallen, het heeft Robben ook meer kwaad dan goed gedaan.quote:
Zelfs haar buik is er niet blij mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat een speler met zijn kwaliteiten zich de hele tijd laat vallen, het heeft Robben ook meer kwaad dan goed gedaan.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs haar buik is er niet blij mee.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een gif in KPD. Waar een man zo'n dikke in der navel neemtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man, in Europa loopt er ook genoeg talent rond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Doublepain het volgende:
In 2014 kan je hier niet bang voor zijn, stelt niet zoveel voor eigenlijk.. En EU clubs 40+ betalen voor al die matige spelers![]()
Klopt, al die brazilianen zijn leuk voor 1 actie per wedstrijd.. Maar inter, milan, chelsea etc denkt dat elke speler die een schaar kan al de nieuwe ronaldo of ronaldinho isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, in Europa loopt er ook genoeg talent rond.
Ik vind die Damiao wel een goede spits. Maarja, Barça heeft ook genoeg zelfopgeleid talent, zoals thiago alcantara, muniesa, tello. Niet dat zij zo goed zijn. Maar ze kunnen wel wat goedsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, al die brazilianen zijn leuk voor 1 actie per wedstrijd.. Maar inter, milan, chelsea etc denkt dat elke speler die een schaar kan al de nieuwe ronaldo of ronaldinho is
Noujah die kunnen vast beter meeverdedigen, samenspelen etc dan damiao..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind die Damiao wel een goede spits. Maarja, Barça heeft ook genoeg zelfopgeleid talent, zoals thiago alcantara, muniesa, tello. Niet dat zij zo goed zijn. Maar ze kunnen wel wat goeds
Het enige talent wat daar rondloopt in Brazilië is alleen aanvallend goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah die kunnen vast beter meeverdedigen, samenspelen etc dan damiao..
Daar doelde ik op, je hebt er gewoon niks aan. Dan heb je nog familie problemen als ze op vakantie gaan, aanpassen, het weer etc weggegooid geldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige talent wat daar rondloopt in Brazilië is alleen aanvallend goed.
Alsof we op het WK staan in 2014quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat slecht ditNaja Brazilie is iig geen concurrent voor Nederland in 2014.
Met die poule waar we inzitten moet het zelfs met Van Gaal als bondscoach lukken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof we op het WK staan in 2014
Dat stemt me al positieverquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met die poule waar we inzitten moet het zelfs met Van Gaal als bondscoach lukken.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof we op het WK staan in 2014
We zullen 't zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk.Zelfs Jong Oranje zou een goede kans maken, zelfs tegen de Turken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |