Ik ging toch een serenade onder je balkon doenquote:
tosti?quote:
Ik heb net ook al een ijsje op, terwijl het zonnetje nog niet eens schijnt.quote:
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Ganzz het volgende:
Als je ook nog deze kant op komt, ik heb wel zin in een drankje op een terras
aaaaaaaaaaaah!!!quote:
hoooooooooooooooooooooo w8!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:03 schreef Leandra het volgende:
Als je toch naar Billie gaat, dan kan ik en route nog wat schoenen meegeven...
Mn hond een heeeeeeeele dikke knuffel gevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef Ganzz het volgende:
Wat ga je doen? Assen, Utrecht, Rotterdam...
ik snap de verwarring wel.. aangezien ik hem heb geholpen met up to date enzo.. maar dat hebben we via msn en online samen gedaan..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, dan kijk ik zelf even of ik wat kan brengen
Als hij de schoenen wil hebben tenminste.
quote:
Huh, hoezoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wil jij slaapliedjes voor je verjaardag Jaleesa?
zie de opquote:
Nee, ik las het gewoon in die post, van als ik naar.... ga, dan ga ik ook richting...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik snap de verwarring wel.. aangezien ik hem heb geholpen met up to date enzo.. maar dat hebben we via msn en online samen gedaan..
oooo zooo ik snap hemquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik las het gewoon in die post, van als ik naar.... ga, dan ga ik ook richting...
En er stond idd niet dat je naar Billie zou gaan, maar als je wel ging dan kwam het me wel makkelijk uit als ik even ergens die schoenen kon overhandigen
Ohh haha ik zit mobiel. Dus had het niet doorquote:
ik zie het als verdedigen in je antwoord..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als dát al happen is?
Doe die tosti maar, lekker!
Verdedigen waarop?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie het als verdedigen in je antwoord..
maaruhh voor tosti ben je te laat, tis al op
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Verdedigen waarop?
Omdat ik oprecht zeg dat een dagje weg met vriendinnen ook leuk is ipv. een feestje te geven met je verjaardag?
Soms (zoals nu) snap ik je echt niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]Oh het is klieren tijd, mag ik mee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
ik leg hem nu uit waarom ik het als happen zag.. puur omdat ik klemtoon anders in de zin legde van: "is toch ook leuk" ipv "is toch ook leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:20 schreef vannelle het volgende:
Dat uitleggen was nádat jij het happen noemde.
Maar laat maar, heb hier geen zin in.
snoephappen uit een te diepe teil met waterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:26 schreef Rucky het volgende:
Happen en een verjaardag. Koek happen.![]()
![]()
![]()
![]()
En spijker poepen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snoephappen uit een te diepe teil met water![]()
ik mistte je gisteren alquote:
weer te laat joh!!quote:
Dan neem ik morgen de 1e wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weer te laat joh!!
Weer op
Het is toch altijd tostidag?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan neem ik morgen de 1e wel.
Zal wel geen tostidag zijn morgen......
Wel als jij ze bakt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan neem ik morgen de 1e wel.
Zal wel geen tostidag zijn morgen......
Dan maak je toch een ham/kaastosti?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:17 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb ook zin in tostimaar de kaas is op xD
Ham heb ik ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan maak je toch een ham/kaastosti?
Suikertosti dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ham heb ik ook nietEn vind ik ook niet lekker op de tosti
check je mail eensquote:
Nah, straks/vanavond maar ff naar de winkelquote:
Moet ik nou alles zelf doen?quote:
Dat blijft toch eeuwig vervelend. Zometeen moet ik er ook nog achter komen dat ik moet koken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Een ander doet het niet!
Jammer johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat blijft toch eeuwig vervelend. Zometeen moet ik er ook nog achter komen dat ik moet koken.
Maar ik mag wel zelf kiezen wat ik ga eten.quote:
Ik kan niet kiezen tussen een snitzel en speklapjes. Maar ik heb ook nog pannenkoekenmix staan.quote:
quote:
quote:
Daar ben ik mee geholpen. Stampot spek-snitzel in een pannenkoek gerold.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar ben ik mee geholpen. Stampot spek-snitzel in een pannenkoek gerold.
Ik denk ook niet dat ik het ga proberen.quote:
Moet ik natuurlijk ook spek, kaas en boter in huis hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het ga proberen.
Maar pannenkoeken vind ik ook geen slecht idee.
Dat is ook lekker, ik heb gebakken aardappeltjes met speklappjes op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 en Merlijn net lekker patatjes ophebben
Nou ik had net een hele verdrietige oma aan de telefoon. Die is ziek, voelt zich niet goed in dr vel. Ga ik daar misschien maar ff langs :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef Ehhe het volgende:
Oooh dat is wel heel sneu Yska! Ik wil wel komen hoor!
Da's liefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik had net een hele verdrietige oma aan de telefoon. Die is ziek, voelt zich niet goed in dr vel. Ga ik daar misschien maar ff langs :p
Ik kan je hier horen genieten van je huisje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef DJMO het volgende:
Yska![]()
gefeliciteerd Jaleesa!
Ik begin me meer en meer thuis te voelen in m'n huisje's avonds als de kinderen slapen, heb ik alle tijd aan mezelf om op mijn manier op te ruimen en de boel aan kant te maken, rustig de boel aanvegen, dweilen, de was opvouwen tijdens het tv kijken, tussendoor een beetje FOK!ken .. zonder dat er iemand ongeduldig tegen me snauwt of het nu nog niet klaar is. ik geloof dat ik het alleen wonen best wel kan gaan waarderen. Zeker omdat ik weet dat als ik me alleen of eenzaam voel, er iemand heel dichtbij is die van me houdt en er voor me is
maar die het alleen wonen zelf ook ontzettend waardeert ...
/dagboekpost
Geert wel, de ondeugende boef. Jan is er op dit moment niet, die komt morgen pas thuis he, die is een volle week bij z'n papa geweest. Ik denk dat ze rond zes uur in alkmaar aankomen ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan je hier horen genieten van je huisje.Zijn je zoontjes ook al een beetje gewend?
kuttopickickquote:
wanneer hebben jij en m tijd om langs te komen voor een housewarming? LDquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef belle1608 het volgende:
knuf yska das niet leuk!!
goed om te horen djmo
Je kan ook gewoon de verwarming aanzetten als je het koud hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
wanneer hebben jij en m tijd om langs te komen voor een housewarming? LD
ik zit met alle ramen en deuren open, heb het bloedverziekend heet, ik zit twee hoog met de zon op het zuiden. Ik hoef echt niet te stokenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de verwarming aanzetten als je het koud hebt![]()
om de mensen te bedanken die dit mogelijk gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef Ehhe het volgende:
Waar is dan die housewarming voor nodig?
Idd, een beetje serieus zijn op zaterdag avond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Ehhe het volgende:
Duh, ga er nou niet serieus op in joh xD
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Ehhe het volgende:
Duh, ga er nou niet serieus op in joh xD
snacks, goed idee !!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, een beetje serieus zijn op zaterdag avond.Moet er iemand wat te drinken? Snacks komen er aan.
Dat is goed, ga je ze ook naakt serveren? Dat zou pas verrassend zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
snacks, goed idee !!!
* DJMO frikandel in de frituur gooit
oh wacht![]()
Ik hoop dat oma zich nu wat beter voelt. Moet haast wel als jij bij haar bent geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik had net een hele verdrietige oma aan de telefoon. Die is ziek, voelt zich niet goed in dr vel. Ga ik daar misschien maar ff langs :p
Lijkt me wel he. Of wil je een aangeklede frikandelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is goed, ga je ze ook naakt serveren? Dat zou pas verrassend zijn.
Tuurlijk wil ik dat, met mayo, ketchup en uitjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me wel he. Of wil je een aangeklede frikandel
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat, met mayo, ketchup en uitjes.![]()
Mag ik een kroket?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn erg -_-
* DJMO naakt een aangeklede frikandel op tafel smijt
Een klodder mayo, ketchup/curry en uitjes doet een frikandel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me wel he. Of wil je een aangeklede frikandel
Zwemmen moeten zequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een klodder mayo, ketchup/curry en uitjes doet een frikandel goed
Lekkahquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een klodder mayo, ketchup/curry en uitjes doet een frikandel goed
met of zonder mosterdquote:
* DJMO ziet kikkervisjes voor zichquote:
Goed voornemen iig. Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lekkah.
Ik lig al weer in bed. Zo fijn slapen en morgen wakker worden zonder hoofdpijn of andere toestanden graag!
Ik een bad gevuld met mayo en curry met uitjes waar wat frikandellen in drijvenquote:
Thnx. Ben wel weer klaar met die hoofdpijn. Andersom nog niet helemaal geloof ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed voornemen iig. Ik hoop het voor je
Ik een natte kut :/quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik een bad gevuld met mayo en curry met uitjes waar wat frikandellen in drijven
* Rucky met een galante ruk het tafellaken onder de borden wegtrekt en DJMO's lichaam bedekt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn erg -_-
* DJMO naakt een aangeklede frikandel op tafel smijt
Say whut? Das wel echt een hele rare gedachtenkronkel als het over frikandellen gaatquote:
mja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Say whut? Das wel echt een hele rare gedachtenkronkel als het over frikandellen gaat
In mijn mond verdwijnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
mja.
Frikandel, naakt, kikkervisjes... wat doet die frikandel dan?
smaakt ie lekker?quote:
zelf gemaakte knoflooksaus FTW !quote:
Lekkere trek bedoel jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg honger van jullie [ afbeelding ]
Als ie het ook maar zelf opeet danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoopzo dat rucky de saus niet persoonlijk maakt
yeah idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als ie het ook maar zelf opeet dan
Mijn knolooksaus komt niet op tafel zonder dat ik geproefd hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer zitten schooien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
thank god dat ik morgen een tablet met abo tot m'n beschikking heb, dan hoef ik deze lol temniste niet te missen
* DJMO verslikt zich in de sausquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
vunzquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn knolooksaus komt niet op tafel zonder dat ik geproefd hebt.
Rucky brengt morgen z'n tablet richting johan zodat ik de komende week nog gewoon kan interneppenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer zitten schooien?
jouw tablet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer zitten schooien?
kijk je wel een beetje.uit.als hij je.een frikandel.met.zelfgemaakte knoflooksaus aanbiedtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rucky brengt morgen z'n tablet richting johan zodat ik de komende week nog gewoon kan interneppen
Ik geloof dat Rucky met de dag meer door begint te draven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rucky brengt morgen z'n tablet richting johan zodat ik de komende week nog gewoon kan interneppen
ik ben allang gestopt me te verbazenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rucky met de dag meer door begint te draven.
Kunnen jullie elkaar niet gewoon rechtstreeks bellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
Met papabear aan de telefoon via 2 mobiels die DJMO tegen elkaar heeft gelegd.
Jij ook al? mij verbaasd mij niets meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben allang gestopt me te verbazen
"De saus is nog aan het trekken" zegt ie danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
Jawel,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet gewoon rechtstreeks bellen?
De 'lazy way' is veel grappigerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet gewoon rechtstreeks bellen?
Te beroerd om kopjes te kopen, maar wel 2 telefoons... what te fuck is de logica daarvan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
Ander onderwerpquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Te beroerd om kopjes te kopen, maar wel 2 telefoons... what te fuck is de logica daarvan?
En, hoe internet ze nu?
Via 3G op het mobiele netwerk (zonder grafische afbeeldingen).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, sorry, maar dat vroeg ik me toch even af. Als je snapt wat ik bedoel...
Nu zit ze ook op het web, maar moet Rucky een tablet brengen...
ala.mensen willen.gwven. geven ze naat. heb zelf wel bedenkingen bij nog wel. een paar anderen. daar hooor ik niemand over. dus bij djmo houd ik mn mond ook. wie geeft. die geeft. wie biet wil doet dat nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Te beroerd om kopjes te kopen, maar wel 2 telefoons... what te fuck is de logica daarvan?
En, hoe internet ze nu?
[stom blontje] Wat is 3G? [/stom blontje]quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Via 3G op het mobiele netwerk (zonder grafische afbeeldingen).
Ome Rucky lief aankijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
Ik wil ook een tablet!! Heb nu alleen paracetamol tabletten.. wel met codeine.. dat weer wel...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ala.mensen willen.geven. geven ze maar. heb zelf wel bedenkingen bij nog wel. een paar anderen. daar hoor ik niemand over. dus bij djmo houd ik mn mond ook. wie geeft. die geeft. wie niet wil doet dat niet
Kun je beter een tablet chocolade hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
Ik wil ook een tablet!! Heb nu alleen paracetamol tabletten.. wel met codeine.. dat weer wel...
Drank of mobiel internet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ala.mensen willen.gwven. geven ze naat. heb zelf wel bedenkingen bij nog wel. een paar anderen. daar hooor ik niemand over. dus bij djmo houd ik mn mond ook. wie geeft. die geeft. wie biet wil doet dat niet
ik heb via m'n mobiele abo 400 mb gratis internet. die heb ik nu via thetering op m'n pc hangen, maar dat gaat toch verdomd snel op op deze manier. Vandaar dat ik rucky z'n tab mag lenen tot m'n internet de 21e wordt aangeslotenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Ow daar heb ik er volgens mij nog 1 van liggen.. witte chocolade!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kun je beter een tablet chocolade hebbenIs alleen niet goed voor de lijn, maar o zo lekker
Ik ga even naar een ander topic
Ik moet niets.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
susanne slaapt. dus....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow daar heb ik er volgens mij nog 1 van liggen.. witte chocolade!Hijs alleen van Susanne... hmmm...
Das waar! En als ze er morgen om vraagt geef ik gewoon papa de schuldquote:
quote:
m'n prepaid t-mobile is al ruim vier jaar oud, en m'n abo is nu ruim 6 maanden oud. nee, ik ben nergens te beroerd voor, maar het moet wel mogelijk zijn of al aanwezig zijn geweest in het verleden dat ik er nu nog gebruik van kan makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En, hoe internet ze nu?
Die ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar van kinderen dr lekkernij afnemen doe je niet
Witte chocola met gepofte rijst
precies. en maandag een.nieuwe halen.oh pa had n toch niet.opgegeten. t lag in een andere kastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das waar! En als ze er morgen om vraagt geef ik gewoon papa de schuld
Ehhmm.. ik ben eigenlijk nog steeds erg nieuwsgierig???quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
[stom blontje] Wat is 3G? [/stom blontje]
man je leentvt gewoon hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar van kinderen dr lekkernij afnemen doe je niet
Witte chocola met gepofte rijst
Dat is gewoon de internetverbinding die je bij een mobiel abonnement krijgt (vaak standaard 500 MB)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ehhmm.. ik ben eigenlijk nog steeds erg nieuwsgierig???
Ah zo, kende die hele term niet! (ow wacht ff.. ik heb ook prepaid, nooit geen mobiel abbo gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is gewoon de internetverbinding die je bij een mobiel abonnement krijgt (vaak standaard 500 MB)
3g is het mobiele netwerk waar je mee op internet komt. 2g is het gedoe waar mee je mobiel kunt bellen en sms-en.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ehhmm.. ik ben eigenlijk nog steeds erg nieuwsgierig???
Zit zelfs bij prepaid tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah zo, kende die hele term niet! (ow wacht ff.. ik heb ook prepaid, nooit geen mobiel abbo gehad)
Vast niet bij de mijne.. op mijn nokia uit 1920.. die van Rucky is nét iets ouderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zit zelfs bij prepaid tegenwoordig
Het is gewoon een verbindings techniek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vast niet bij de mijne.. op mijn nokia uit 1920.. die van Rucky is nét iets ouder
trusten ireth en have fun morgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
Maarre.. ik ga Joep uitlaten en dan broodjes smeren (nee geen gebakken ei dit keer) We gaan morgenochtendvroeg al naar de zwemplas hiero! Tjuus! Zij die hopenlijk niet verbranden gaan groeten u!
Slaap lekker voor straks en neem genoeg zonnebrandspul mee, dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
Maarre.. ik ga Joep uitlaten en dan broodjes smeren (nee geen gebakken ei dit keer) We gaan morgenochtendvroeg al naar de zwemplas hiero! Tjuus! Zij die hopenlijk niet verbranden gaan groeten u!
Oma voelt zich wel wat beter qua geluk. Maar oma is 4 weken geleden van de een op de andere dag ziek geworden. Daar heb ik ivm onze vakantie weinig van meegekregen. Maar ze heeft erg last van dr maag, lichaam, schouderbladen. Het eten smaakt niet en ze viel op een gegeven moment een kilo per dag af. Nou mocht er wel wat af, maar niet op deze manierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik hoop dat oma zich nu wat beter voelt. Moet haast wel als jij bij haar bent geweest
Jij ligt als eerste dus in bed en nu moet je morgen ontbijd regelen.quote:
Mocht je er behoefte aan hebben, ik heb een Nokia N97 mini voor je (ja, gratis, want het is FHF)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vast niet bij de mijne.. op mijn nokia uit 1920.. die van Rucky is nét iets ouder
Oh, bah. Allemaal van die rotkwaaltjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oma voelt zich wel wat beter qua geluk. Maar oma is 4 weken geleden van de een op de andere dag ziek geworden. Daar heb ik ivm onze vakantie weinig van meegekregen. Maar ze heeft erg last van dr maag, lichaam, schouderbladen. Het eten smaakt niet en ze viel op een gegeven moment een kilo per dag af. Nou mocht er wel wat af, maar niet op deze manier
Ga je nou je bed in of moet je een inslaap dreun?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef DJMO het volgende:
ik ga afscheid nemen ...
iets met een bed opzoeken ofzo![]()
vier uur aan telefoon gesprekken vind ik wel even genoeg
Ik lig nog niet in bed hoor!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij ligt als eerste dus in bed en nu moet je morgen ontbijd regelen.
Dan mag jij het ontbijd voor morgen klaar zetten.quote:
* Rucky bed en slaapzak naar buiten flikkerd en er achteraan duikt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Diegene die tussen 2 en 5 vannacht wakker zijn, raad ik aan om even een half uurtje naar de sterrenhemel te kijken
Elk jaar mag ik na mn verjaardag genieten van de 'nacht van de vallende sterren'. Mooie bezienswaardigheid
Is echt de moeite waard.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
Heel hard hopen dat het eindelijk eens afgelopen is met Justin Bieber dan![]()
Maar ik ga zo weer naar Delft, dus ik zal dr wel wat zien dan. Ben benieuwd!
Buiten slapen is sowieso gaaf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is echt de moeite waard.
Alleen is het helaas vaak bewolkt op mn verjaardagmaar vandaag niet!!
verlaat verjaardagskadootjequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb er al een stuk of 10 gezien hoor
Hoe krijg je dat voor elkaar om te dromen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:33 schreef Ehhe het volgende:
Wow pulver, dat is wel erg schrikken. Hopelijk niks ernstigs. Sterkte.
En wakker worden zonder koppijn is een utopie. Heb ook vreselijk naar gedroomd, dat ik een kindje liet vallen
Altijd weer die drank hèquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:40 schreef Rucky het volgende:
Gadver Pulver, veel sterkte voor jou en je vader.
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar om te dromen?
Ik dacht dat ik gedroomd had dat ik mijn tablet zou uitlenen. Het was alleen geen nare droom,ik zal wel weer dronken zijn geweest.
![]()
Je hebt iig wel een excuus maar misschien moet ik toch maar eens een secretaresse vriendinnetje vinden die mij behoed voor domme acties.quote:
Alsof er iemand bestaat die tegen jouw eigenwijsheid opgewassen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt iig wel een excuus maar misschien moet ik toch maar eens een secretaresse vriendinnetje vinden die mij behoed voor domme acties.![]()
Hm, daar heb je een punt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alsof er iemand bestaat die tegen jouw eigenwijsheid opgewassen is.
Waar is mijn uitnodiging?quote:
Ik kan niet, ik moet nog een tablet wegbrengenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Kom maar, moet je nu de trein nemen.
Verstand op nul zetten en je blik op oneindig.quote:
Als er een paadje naar de wc, keuken, slaapkamer etc is, komt dat wel goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet nog een tablet wegbrengen, en iemand vroeg mij of dat die morgen mag blijven overnachten. En natuurlijk heb ik met mijn domme hasses geen nee gezegd. Dus moet ik mijn woning vandaag een beetje toonbaar maken.
Ik heb een polsstok en een blinddoek bij de deur klaar gelegd. Dat moet maar voldoende zijn en anders slapen ze maar op straat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als er een paadje naar de wc, keuken, slaapkamer etc is, komt dat wel goed.
Wel een uitdaging om polsstok te springen met een blinddoek voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een polsstok en een blinddoek bij de deur klaar gelegd. Dat moet maar voldoende zijn en anders slapen ze maar op straat.
Hadden ze je polsstok zeker ingesmeerd met boter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wel een uitdaging om polsstok te springen met een blinddoek voor.
Sowieso polsstokspringen.....laatste keer dat ik dat probeerde heb ik een paar dagen gestonken als een boerensloot.
Nee, was echt over een sloot. Tenminste, dat was de bedoeling......quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hadden ze je polsstok zeker ingesmeerd met boter.En je moest zeker springen over de giertank?
Het zal je lot wel geweest zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, was echt over een sloot. Tenminste, dat was de bedoeling......
Alleen stopte de polsstok met naar voren bewegen en ging ie ineens zijwaarts. Een duik in die smerige sloot was niet meer te vermijden.
Weet je al meer over wat er precies aan de hand is of hoor je dat straks?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:16 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege!!!!
Zo maar eens even die ouwe van me ophalen uit het ziekenhuis.
maar eerst koffie!
Gister niet gedaan, maar vandaag dus een EXTRA reden om te feliciteren!quote:
Mogguh!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:16 schreef Pulver het volgende:
Goeiemorrege!!!!
Zo maar eens even die ouwe van me ophalen uit het ziekenhuis.
maar eerst koffie!
Weet niet, hoor ik zo wel denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Weet je al meer over wat er precies aan de hand is of hoor je dat straks?
Nu ik in Rotterdam woon ervaar ik deze opmerking als een belediging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het kan nog erger... Ik kom zojuist sokken van Feyenoord tegen tussen m'n bonte was
zeg, je behandelt ze wel met respect he? -_-quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het kan nog erger... Ik kom zojuist sokken van Feyenoord tegen tussen m'n bonte was
oops... te heet gewassenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeg, je behandelt ze wel met respect he? -_-
vrijwel onmogelijk bij papabear. Die wast eerder te koud dan te heetquote:
Als je nu de een meer laat krimpen dan de ander dan kun je de kids van mo gelijk behandelen (elk 1 sok aan van hun kluppie)quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef frederik het volgende:
[..]
Als je nu de een meer laat krimpen dan de ander dan kun je de kids van mo gelijk behandelen (elk 1 sok aan van hun kluppie)
Ja hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan/mag ik je vanavond even bellen?
Wat was er dan aan de hand met hem?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja hoor.
Bij de weg, vaders is weer thuis, ligt nu een beetje dufjes voor de tv te hangen.
De BBQ zal ook wel niet doorgaan
Fijn om te horen dat je vader weer thuis is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja hoor.
Bij de weg, vaders is weer thuis, ligt nu een beetje dufjes voor de tv te hangen.
Hij was een beetje omgevallen en verkeerd op zijn hoofd terecht gekomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wat was er dan aan de hand met hem?
Blij te horen dat hij weer thuis is, dan zal het wel weer goed (genoeg) gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja hoor.
Dat valt wel mee hoor. Alle witte was gaat standaard op 60 graden (soms 90 met alleen witte handdoeken en lakens).quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
vrijwel onmogelijk bij papabear. Die wast eerder te koud dan te heet
Aiquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hij was een beetje omgevallen en verkeerd op zijn hoofd terecht gekomen.
De Feijenoord sokken horen op 200 graden...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Alle witte was gaat standaard op 60 graden (soms 90 met alleen witte handdoeken en lakens).
Bonte was meestal op 40, tenzij er ondergoed/sokken tussen zitten, dan gaat ie op 60
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
De Feijenoord sokken horen op 200 graden...
In zoutzuur.
En na het wassen de sokken binnenste buiten keren en dan nog een keer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
In zoutzuur.
Gebroederlijk naast die van ADO-Den Haagquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
In zoutzuur.
Van mij mogen alle sokken van alle clubs op dezelfde manier worden gewassen. Dat hele voetbal kan me geen kont boeienquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gebroederlijk naast die van ADO-Den Haag
Met een paar bakstenen voor de zekerheid natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gebroederlijk naast die van ADO-Den Haag
Dat moet je netjes zeggen. (het is tenminste zondag vandaag.)quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Van mij mogen alle sokken van alle clubs op dezelfde manier worden gewassen. Dat hele voetbal kan me geen kont boeien
Ook goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet je netjes zeggen. (het is tenminste zondag vandaag.)
* Rucky: voetbal zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren.
Godkanonne wat een klereherriequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:37 schreef Pulver het volgende:
Heeft iedereen trouwens al braaf zijn "Gangnam" dansje geleerd?
Lees net dat dat een nieuwe hit is.
Was verdorie net gewend aan de vogeltjesdans.
De vogeltjesdans krijg ik maar niet onder de knie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:37 schreef Pulver het volgende:
Heeft iedereen trouwens al braaf zijn "Gangnam" dansje geleerd?
Lees net dat dat een nieuwe hit is.
Was verdorie net gewend aan de vogeltjesdans.
Nu weet ik zeker dat ik dat niet moet gaan luisteren.quote:
ik wil oohook een ijsje!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Zo, ik heb de jongens voor een tijdje naar buiten gestuurd, geld voor een ijsje meegegeven, dan kan ik mooi even de vloer aanvegen en dweilen
Ik zal er één meegeven.quote:
Zonder geluid blijven er wel een paar leuke gleufdiertjes over hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik dat niet moet gaan luisteren.
Had wel verwacht dat jij naar de marathon op Ned. 1 zat te kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef DJMO het volgende:
Geert interesseer zich dus echt niet voor voetbal![]()
hij loopt rond, en gooit meteen de deurtjes van de tvkast dicht
ik interesseer me eigenlijk alleen voor die van Rotterdam. De olympische spelen boeien me niet zo. Voetbal ook niet, maar ik wil weten in wat voor stemming ik Johan vanmiddag ga treffen .. die is namelijk sterk afhankelijk van de prestaties van Feyenoordquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij naar de marathon op Ned. 1 zat te kijken
voorlopig goed dus....quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:53 schreef DJMO het volgende:
die is namelijk sterk afhankelijk van de prestaties van Feyenoord
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
hij klonk vrolijk aan de telefoon netquote:
Je laat me schrikken.quote:
Ach, ze zijn alleen maar lief met elkaar aan het spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:15 schreef Ehhe het volgende:
Kan die niet in een spoiler?Dat kan mijn tere zieltje niet aan
Zie die slang dan een lieve omhelsing geven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, ze zijn alleen maar lief met elkaar aan het spelen
Een lekkere stevige knuffelquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zie die slang dan een lieve omhelsing geven.
quote:
* dolfina-chica smelt ook...quote:
Mooi he, die natuur!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:15 schreef Ehhe het volgende:
Kan die niet in een spoiler?Dat kan mijn tere zieltje niet aan
anders ligt er overal bloed?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooi he, die natuur!
Snap alleen niet waarom die stomme slang op een krant gaat liggen.
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Hier gaat het sindskort weer op rolletjes.
Sinds 3 maanden alles redlijk goed op de rails
De scooter is weg en ipv daarvan is er nu een 45km wagentje.
(lichaamlijk teveel klachten door de scooter + 25 km heen en weer 25 km terug elke 3 weken met 1 kind achterop is ook niks)
Woon nu weer lekker samen en 2 hondjes erbij.
Oh en de grootste verassing is via de artiesten ingang naar binnengeslopen![]()
![]()
we zijn er sinds 2 weken achter dat me vriendin onverwachts zwanger is en nu inmiddels de 11de week ingaat.
Niet gepland wel gewenst .
Alle ellende met de gemeente is ook opgelost inmiddels.'
Mini ah zit ook weer dichtbij in leeuwarden
dat zijn de berichten!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef asfalthooligan het volgende:
(lichaamlijk teveel klachten door de scooter + 25 km heen en weer 25 km terug elke 3 weken met 1 kind achterop is ook niks)
![]()
we zijn er sinds 2 weken achter dat me vriendin onverwachts zwanger is en nu inmiddels de 11de week ingaat.
gefeliciteerd!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef asfalthooligan het volgende:
![]()
Goeie binnenkomer zo op de zondagmiddagquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:38 schreef asfalthooligan het volgende:
![]()
Zo'n beest slurpt dat beest toch in zn geheel naar binnen zonder enig spoortje van bloed?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders ligt er overal bloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |