Ik ging toch een serenade onder je balkon doenquote:
tosti?quote:
Ik heb net ook al een ijsje op, terwijl het zonnetje nog niet eens schijnt.quote:
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Ganzz het volgende:
Als je ook nog deze kant op komt, ik heb wel zin in een drankje op een terras
aaaaaaaaaaaah!!!quote:
hoooooooooooooooooooooo w8!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:03 schreef Leandra het volgende:
Als je toch naar Billie gaat, dan kan ik en route nog wat schoenen meegeven...
Mn hond een heeeeeeeele dikke knuffel gevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef Ganzz het volgende:
Wat ga je doen? Assen, Utrecht, Rotterdam...
ik snap de verwarring wel.. aangezien ik hem heb geholpen met up to date enzo.. maar dat hebben we via msn en online samen gedaan..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, dan kijk ik zelf even of ik wat kan brengen
Als hij de schoenen wil hebben tenminste.
quote:
Huh, hoezoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wil jij slaapliedjes voor je verjaardag Jaleesa?
zie de opquote:
Nee, ik las het gewoon in die post, van als ik naar.... ga, dan ga ik ook richting...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik snap de verwarring wel.. aangezien ik hem heb geholpen met up to date enzo.. maar dat hebben we via msn en online samen gedaan..
oooo zooo ik snap hemquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik las het gewoon in die post, van als ik naar.... ga, dan ga ik ook richting...
En er stond idd niet dat je naar Billie zou gaan, maar als je wel ging dan kwam het me wel makkelijk uit als ik even ergens die schoenen kon overhandigen
Ohh haha ik zit mobiel. Dus had het niet doorquote:
ik zie het als verdedigen in je antwoord..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als dát al happen is?
Doe die tosti maar, lekker!
Verdedigen waarop?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie het als verdedigen in je antwoord..
maaruhh voor tosti ben je te laat, tis al op
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Verdedigen waarop?
Omdat ik oprecht zeg dat een dagje weg met vriendinnen ook leuk is ipv. een feestje te geven met je verjaardag?
Soms (zoals nu) snap ik je echt niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]Oh het is klieren tijd, mag ik mee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
ik leg hem nu uit waarom ik het als happen zag.. puur omdat ik klemtoon anders in de zin legde van: "is toch ook leuk" ipv "is toch ook leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:20 schreef vannelle het volgende:
Dat uitleggen was nádat jij het happen noemde.
Maar laat maar, heb hier geen zin in.
snoephappen uit een te diepe teil met waterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:26 schreef Rucky het volgende:
Happen en een verjaardag. Koek happen.![]()
![]()
![]()
![]()
En spijker poepen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snoephappen uit een te diepe teil met water![]()
ik mistte je gisteren alquote:
weer te laat joh!!quote:
Dan neem ik morgen de 1e wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weer te laat joh!!
Weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |