Met dikke chloor zodattie langzaam uit elkaar valtquote:
Geen nood!quote:
ik doe panty.. latexverf enzoquote:
O... ik ben niet naar dat concert geweest...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hiermee opende het concert van Robbie Williams in the Royal Albert Hall
Als ze het maar laat. Mijn beenhaar is net weer aangegroeidquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe het dan met stijl he?!
[ afbeelding ]
Daar hebben we hem weerquote:
Ik deed het niet!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ze het maar laat. Mijn beenhaar is net weer aangegroeid
Je bent gewoon medeplichtigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed het niet!!
Sterker nog ik deed mijn best om te zorgen dat Ez het ook niet zou doen maar die man luistert toch niet naar mij en ik moest op de weg letten!
Mag ik jou ook tapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm... Eigenlijk zou ik dan wel moeten komen.quote:
Sting blijft thuisquote:
In the landd of morrrdoorrrrrquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... ik had eigenlijk LOTR in mijn hoofd.... en geen of andere petje
ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... ik had eigenlijk LOTR in mijn hoofd.... en geen of andere petje
Nee ik ben er niet, dus kan ook niet blijven hangenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook? Gaan we testen of we je aan het plafond van huize royco kunnen tapen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef STING het volgende:
In the landd of morrrdoorrrrr
Kan niet wachten op The Hobbit
Hij komt ook nog in 3 delen ook. Mensen die het boek gelezen hebben, vragen zich al af hoe ze dat willen gaan doenquote:
Zeker welquote:
Tot straksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent gewoon medeplichtig
Tevens, tas snel inpakken en naar station rennen13.48 ben ik er! grgr
Dingen die niet in het boek staan erbij slepen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Hij komt ook nog in 3 delen ook. Mensen die het boek gelezen hebben, vragen zich al af hoe ze dat willen gaan doen
Idd, hadden we het ook al over. Beetje omgekeerde (middel)-wereld wordt het danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingen die niet in het boek staan erbij slepen.
Dat weet ik ook niet.... maar misschien gebruiken ze ook delen van de Silmarillion?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Hij komt ook nog in 3 delen ook. Mensen die het boek gelezen hebben, vragen zich al af hoe ze dat willen gaan doen
Volgens mij is 3 films idd een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het klinkt als uitmelkerij idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is 3 films idd een beetje teveel van het goede.
Bij mij thuis kan ik niemand opsluiten... kan de deuren gewoon altijd van binnen opendraaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet, dus kan ook niet blijven hangenJe mag me echter wel bij je thuis opsluiten.
In een schort?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij mij thuis kan ik niemand opsluiten... kan de deuren gewoon altijd van binnen opendraaien![]()
Maar dan kan je meteen alles opruimen en schoonmaken![]()
IK OOOOOOOOKKKKK!!quote:
Maak er een ONZ-paint topic van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Waren er maar films van deze reeks als in Suske en Wiske strips....
- Kree en de schreeuw van de meeuw
- SC en de banging biljart
- SC en het skeetje op skates
- Gerommel bij Drommel
etc etc
Wil je dat zien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Waren er maar films van deze reeks als in Suske en Wiske strips....
- Kree en de schreeuw van de meeuw
- SC en de banging biljart
- SC en het skeetje op skates
- Gerommel bij Drommel
etc etc
Al je tandjes gepoetst?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen nog haartjes kammen en ik ben klaar voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |