Nee ik ben er niet, dus kan ook niet blijven hangenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook? Gaan we testen of we je aan het plafond van huize royco kunnen tapen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef STING het volgende:
In the landd of morrrdoorrrrr
Kan niet wachten op The Hobbit
Hij komt ook nog in 3 delen ook. Mensen die het boek gelezen hebben, vragen zich al af hoe ze dat willen gaan doenquote:
Zeker welquote:
Tot straksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent gewoon medeplichtig
Tevens, tas snel inpakken en naar station rennen13.48 ben ik er! grgr
Dingen die niet in het boek staan erbij slepen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Hij komt ook nog in 3 delen ook. Mensen die het boek gelezen hebben, vragen zich al af hoe ze dat willen gaan doen
Idd, hadden we het ook al over. Beetje omgekeerde (middel)-wereld wordt het danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingen die niet in het boek staan erbij slepen.
Dat weet ik ook niet.... maar misschien gebruiken ze ook delen van de Silmarillion?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Hij komt ook nog in 3 delen ook. Mensen die het boek gelezen hebben, vragen zich al af hoe ze dat willen gaan doen
Volgens mij is 3 films idd een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het klinkt als uitmelkerij idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is 3 films idd een beetje teveel van het goede.
Bij mij thuis kan ik niemand opsluiten... kan de deuren gewoon altijd van binnen opendraaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet, dus kan ook niet blijven hangenJe mag me echter wel bij je thuis opsluiten.
In een schort?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij mij thuis kan ik niemand opsluiten... kan de deuren gewoon altijd van binnen opendraaien![]()
Maar dan kan je meteen alles opruimen en schoonmaken![]()
IK OOOOOOOOKKKKK!!quote:
Maak er een ONZ-paint topic van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Waren er maar films van deze reeks als in Suske en Wiske strips....
- Kree en de schreeuw van de meeuw
- SC en de banging biljart
- SC en het skeetje op skates
- Gerommel bij Drommel
etc etc
Wil je dat zien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Waren er maar films van deze reeks als in Suske en Wiske strips....
- Kree en de schreeuw van de meeuw
- SC en de banging biljart
- SC en het skeetje op skates
- Gerommel bij Drommel
etc etc
Al je tandjes gepoetst?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen nog haartjes kammen en ik ben klaar voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |