Misschien ben ik wel om 1435 in gdm genietend van een koud biertje in de berm. En dan intussen waterballonnen gooien naar voorbijkomende audi's.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij staat gewoon om 15:05 op station GM
Heb je waterballonnen bij je? GEIL!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel om 1435 in gdm genietend van een koud biertje in de berm. En dan intussen waterballonnen gooien naar voorbijkomende audi's.
Niet zulke waterballonnen, mop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je waterballonnen bij je? GEIL!!
Ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet zulke waterballonnen, mop.
Huifkardorp bedoel je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Mijn trein gaat om 12.55 uit Rotterdam
Aankomst boerendorp Gorinchem: 13.48
Jij gaat niet lees ik netquote:
Een uur bijna? Seriously? Kun je niet de Interliner pakken? Of is die niet veel sneller?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Eerst naar dordje hè.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een uur bijna? Seriously? Kun je niet de Interliner pakken? Of is die niet veel sneller?
Volgens 9292 is dit de snelste manier. Mij maakt het niet uit, ik heb weekend OV dus reis gratisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een uur bijna? Seriously? Kun je niet de Interliner pakken? Of is die niet veel sneller?
Waarom heb ik nu opeens de zin "Are you ready to get butt naked and fucked up on drugs?!" in mijn hoofd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke...hopelijk doen mijn meds hun werk dan
Okay dan!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Topquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan!!
Ik ga even douchen, aankleden enz en dan zorg ik dat ik dan bij het station sta!!
Dan gaan we er wel vanuit dat Huppel niet weer gewoon een totale black out gaat krijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij gaat niet lees ik net![]()
Maar gelukkig zal Huppel niks achterhouden voor me
Ohja, das waar ookquote:
Hups, mij wel op de hoogte houden he? Dankquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan!!
Ik ga even douchen, aankleden enz en dan zorg ik dat ik dan bij het station sta!!
Mjah en daar zal hij waarschijnlijk een minuut of 10 moeten wachtenquote:
Dan vraag ik het wel aan Roycoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we er wel vanuit dat Huppel niet weer gewoon een totale black out gaat krijgen
Nee, helaas. Zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij gaat niet lees ik net![]()
Maar gelukkig zal Huppel niks achterhouden voor me
Rotterdam dordt is 15 minuten ongeveer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook![]()
Ik dacht al, waarom kan ik het in minder dan 30 minuten en de trein niet?
Ik heb geen idee.... uit welke film komt het? of is het een citaat van Barney?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu opeens de zin "Are you ready to get butt naked and fucked up on drugs?!" in mijn hoofd?
Dat verklaart ja.. NSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rotterdam dordt is 15 minuten ongeveer.
Dordt- gorinchem is bijna half uur. Ze hebben er teveel stations tussen gepropt
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongens, op tijd de telefoon van Hups afpakken en verstoppen!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan gelijk langs de DA voor latexvrije condooms, dan hebben we geen problemen vannacht
Grapje natuurlijk!
Is goed Hups, scheelt een hoop ja.
Nee,, ik lig liever alleen in een bedjequote:
quote:
Dus hij vindt je dronken apps leuk? Oh, dan mag het..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet gewoon dateding kunnen appen!!
Heb ik hem net beloofd
Ik denk het wel jaquote:
Doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja![]()
Weet het nog niet zeker
`Mn blauwe jurkje is verziektquote:
Waaaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
`Mn blauwe jurkje is verziekt![]()
Chloor
Jaquote:
Hell noquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongens, op tijd de telefoon van Hups afpakken en verstoppen!
Nee, hiermee opende het concert van Robbie Williams in the Royal Albert Hallquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.... uit welke film komt het? of is het een citaat van Barney?
Helemaal chloren en vervenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
`Mn blauwe jurkje is verziekt![]()
Chloor
Je kent mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:32 schreef Monopoly het volgende:
Telefoon afpakken van HupsAls je wilt leven, doe je dat maar niet
[ afbeelding ]
Behalve dan dat ze blank is en een vrouw. Maar de boodschap is hetzelfde
Actionquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
Waar kan ik een minikoelbox met koelelementen kopen?
Goed genoeg om te weten dat ik mijn gordel weer strak aan trek als ik bij je in de auto zit zometeen.quote:
Geen blote benen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed genoeg om te weten dat ik mijn gordel weer strak aan trek als ik bij je in de auto zit zometeen.
Xenos heeft ze ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |