Ik ben pas welkom vanaf 8 uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:48 schreef STING het volgende:
De meesten van jullie eten zeker vanavond thuis?
Het speel heet pagga slaan. Ooit eens van gehoord?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben pas welkom vanaf 8 uur
Kom jij ook? Wie nog meer die niet in de OP staan? Wat voor spelletjes gaan we doen?
Ik kom misschien ja, nog ff m'n plannen aan het opmaken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben pas welkom vanaf 8 uur
Kom jij ook? Wie nog meer die niet in de OP staan? Wat voor spelletjes gaan we doen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het speel heet pagga slaan. Ooit eens van gehoord?
We leggen de regels wel uit als je er bent.
Ja he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat tukkerse accent klinkt echt prachtig als mensen verbaasd zijn, echt katalyserend!
Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan niet wachten op de sterke drank-verhalen morgen
Okayquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Scharrelen zonder exclusiviteit vind ik single, met exclusiviteit niet
Hangt allemaal van het view point af.
Ik vind rolmopsje niet zo complimenteusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij kan het ook heel goed hoor, rolmopsje van me!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind rolmopsje niet zo complimenteus.
Als WT het zegt wel hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom jij ook?quote:
Had ik al zo'n voorgevoel van, maar ik vond "moppie" zo kamper. Door zo'n vibrato ervoor te gooien en een verkleinwoordje erachter kwam het geheel toch beter over vond ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
2 kattenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef -Engel- het volgende:
Heeft Royco huisdieren? (i.v.m. mijn allergie??)
Boom, it's ON!quote:Let op, verstoring Haarlem - Amsterdam Centraal
Okequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik al zo'n voorgevoel van, maar ik vond "moppie" zo kamper. Door zo'n vibrato ervoor te gooien en een verkleinwoordje erachter kwam het geheel toch beter over vond ik.
Uh ohw!!quote:
Jij hebt de kennis, ik kan dit met zekerheid zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige twijfel in mijn treinskills?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige twijfel in mijn treinskills?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |