Ik heb geen scharrelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:58 schreef Monopoly het volgende:
scharrel is geen relatie.
Het is een neukertje/friend with benefit.
Logisch, wie wil jouw varkenslichaam nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat niet op EDL?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:01 schreef Monopoly het volgende:
PC moet wel aan hoor. Even een stream pakken van PEC Zwolle
Hmm wil je mijn KPN box lenen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar die tyfus upc mediabox die besluit dus gisteravond om weer gewoon fijn kapot te gaan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch, wie wil jouw varkenslichaam nouNiemand heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Denk het niet, zal wel Utrecht zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lokpost!
Reis jij via Rotterdam?
Gast, heb je enig idee waar ik leef?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lokpost!
Reis jij via Rotterdam?
Haarlem, daar waar de bakfietsen en brommerhelmen sexy zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gast, heb je enig idee waar ik leef?
Niet in Enschedequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het wel een beetjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dan ook wel heel dom bezig![]()
Beetje een simpele tiener actie zeg maar.
Onzekerheid straalde er vanaf enz
Het land waar mannen strijken en de baas zijn ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, zit in Arkelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef Monopoly het volgende:
Er zit niet eens een Action in Gorinchem_!
Scharrelen zonder exclusiviteit vind ik single, met exclusiviteit nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Single... alleen.... dat is de betekenis van het woord.... als je scharrelt, heb je een soort van relatie.... een vrije dat wel ja... maar is een relatie <<< volg je het?
Dorp naast Gorinchemquote:
En een relatie zonder exclusiviteit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Scharrelen zonder exclusiviteit vind ik single, met exclusiviteit niet
Hangt allemaal van het view point af.
Dat tukkerse accent klinkt echt prachtig als mensen verbaasd zijn, echt katalyserend!quote:
Dan ben je niet singlequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een relatie zonder exclusiviteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |