Denk het niet, zal wel Utrecht zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lokpost!
Reis jij via Rotterdam?
Gast, heb je enig idee waar ik leef?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lokpost!
Reis jij via Rotterdam?
Haarlem, daar waar de bakfietsen en brommerhelmen sexy zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gast, heb je enig idee waar ik leef?
Niet in Enschedequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het wel een beetjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dan ook wel heel dom bezig![]()
Beetje een simpele tiener actie zeg maar.
Onzekerheid straalde er vanaf enz
Het land waar mannen strijken en de baas zijn ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, zit in Arkelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef Monopoly het volgende:
Er zit niet eens een Action in Gorinchem_!
Scharrelen zonder exclusiviteit vind ik single, met exclusiviteit nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Single... alleen.... dat is de betekenis van het woord.... als je scharrelt, heb je een soort van relatie.... een vrije dat wel ja... maar is een relatie <<< volg je het?
Dorp naast Gorinchemquote:
En een relatie zonder exclusiviteit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Scharrelen zonder exclusiviteit vind ik single, met exclusiviteit niet
Hangt allemaal van het view point af.
Dat tukkerse accent klinkt echt prachtig als mensen verbaasd zijn, echt katalyserend!quote:
Dan ben je niet singlequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een relatie zonder exclusiviteit?
Ik ben pas welkom vanaf 8 uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:48 schreef STING het volgende:
De meesten van jullie eten zeker vanavond thuis?
Het speel heet pagga slaan. Ooit eens van gehoord?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben pas welkom vanaf 8 uur
Kom jij ook? Wie nog meer die niet in de OP staan? Wat voor spelletjes gaan we doen?
Ik kom misschien ja, nog ff m'n plannen aan het opmaken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben pas welkom vanaf 8 uur
Kom jij ook? Wie nog meer die niet in de OP staan? Wat voor spelletjes gaan we doen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het speel heet pagga slaan. Ooit eens van gehoord?
We leggen de regels wel uit als je er bent.
Ja he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat tukkerse accent klinkt echt prachtig als mensen verbaasd zijn, echt katalyserend!
Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan niet wachten op de sterke drank-verhalen morgen
Okayquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Scharrelen zonder exclusiviteit vind ik single, met exclusiviteit niet
Hangt allemaal van het view point af.
Ik vind rolmopsje niet zo complimenteusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij kan het ook heel goed hoor, rolmopsje van me!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind rolmopsje niet zo complimenteus.
Als WT het zegt wel hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind rolmopsje niet zo complimenteus.
Kom jij ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |