quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en zarGon, gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Dank jullie wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent weer modje?
Gefeliciteerd met je blauwe naam.
Dacht ik ook, maar is echt een goede man, ging in het interview met het Ramadanjournaal huilen over zijn zus die was gestorven in een aardbeving in Turkije. Allah rahmet eylesinquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
Dat oranje shirt en die blonde kop, dacht even dat het om een Nederlander ging.
jij gaat met jouw kookkunsten diepvries pizza eten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ikke diepvries pizza. :p
Zo goed kunnen koken en genoegen nemen met diepvries pizzaquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ikke diepvries pizza. :p
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij gaat met jouw kookkunsten diepvries pizza eten?kom bij mij koken
Ik best wel een grote tafel waar jij je magie op kunt doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vul altijd goed aan![]()
met knoflooksaus
Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef expans het volgende:
Ben ilk kez corba yaptim
Hayirli aksamlar bu arada
jij bent de knoflooksaus op mijn falafelquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |