WAAR?!?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJE
Eerste helft minimaal gelijkwaardig, tweede helft dik beter. Sombroek heeft niks te doen gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
Fenomenaal, wegpoetsen van het veld. Wat?
Ja dat was toen. Nu gaan ze staan filmen dat iemand anders doet wat ze zelf willen. Maar wel erbij zijn geweest hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Grijpgrage handjes tijdens het crowdsurfen, aldus Fatima Moreira de Melo
Spel was niet best, maar uiteindelijk wel veel beter dan de Argentijnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Max heeft een andere wedstrijd gezien denk ik
Precies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Spel was niet best, maar uiteindelijk wel veel beter dan de Argentijnen.
max is sowieso niet verantwoordelijk voor het goud . dat ie zo snel mogelijk oprotquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Max heeft een andere wedstrijd gezien denk ik
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Hockey is absoluut niet mijn sport, maar menig sportvrouw/man mag een voorbeeld nemen aan de inzet van de hockysters (en dat geldt voor alle hockysters die op het podiumj stonden. Ik vind het qua teamsport wel bijzonder. Ze gaan voor elkaar tot het gaatje...
nee natuurlijk is hij niet verantwoordelijk.. Als het goed gaat zijn het de speelsters, als het slecht gaat is het coach...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
max is sowieso niet verantwoordelijk voor het goud . dat ie zo snel mogelijk oprot
en dus 100% effectiefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
Op Radio 1 zeiden ze juist dat Nederland oppermachtig was en dat die Argentijnen keihard faalde.
Twee kansjes de hele wedstrijd.
gewoon die kogel door een bochiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Die Martina denkt nog dat hij medaillekansen heeft als hij morgen bij het kogelstoten meedoet.
Dit vind ik ook wat overdreven ja, de eerste helft was niet veel soeps IMHO.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
Op Radio 1 zeiden ze juist dat Nederland oppermachtig was en dat die Argentijnen keihard faalde.
Twee kansjes de hele wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |