SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom wat laat een nieuw deel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is vrij logisch. Dat WR is al een verdachte tijd en dan wordt er ook nog eens tactisch gelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Dos37 het volgende:
Hier ook gewoon 20 seconden langzamer dan het wereldrecord, wtf
Een mof van achter de muur?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch. Dat WR is al een verdachte tijd en dan wordt er ook nog eens tactisch gelopen.
Ze vonden het polstokhoogspringen zo spannend dat ze dat goed wilden kunnen volgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef AthCom het volgende:
Traagste finale ooit volgens Eurosport.
Volgens mij is dit een tijd van de beruchte Chinese baan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een mof van achter de muur?
wel de langzaamste finale op een OSquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Dos37 het volgende:
Hier ook gewoon 20 seconden langzamer dan het wereldrecord, wtf
Kan ik hen niet kwalijk nemen, met die 5,91 van net.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze vonden het polstokhoogspringen zo spannend dat ze dat goed wilden kunnen volgen.
Hotstepperquote:
Bij Otto werden ze absoluut gekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
ze worden helemaal gek op de ARD
Dat kunnen ze toch niet menen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
zijn ze nog steeds niet uit over heidler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Eén centimeter boven OR ligt de lat nu bij polsstokhoogspringen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moira. is tof. :7
geef haar gewoon een medaille en het probleem is opgelostquote:
Letterlljk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een enorm hoogstaande polstokfinale
Daarom ligt die mat er.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Sheepcidus het volgende:
6 meter dan breek je toch je been als je verkeerd valt
Wel gewoon doorspringen daarna hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Sheepcidus het volgende:
6 meter dan breek je toch je been als je verkeerd valt
Missen doet pijn jaquote:
Nog 1 poging voor de Fransman.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maar dan wint duitsland toch sowieso goud? een vd twee?
Nee, want Lavillenie is toch nog niet klaar? Hij is alleen op 5.91 gestopt en gaat nu gelijk door op 5.97, omdat het toch niks zou uitmaken als hij 5.91 zou halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
voorlopig goud en zilverquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heb ik ff gemist dan. Zag haar wel met een official (?) knuffelenquote:
ja en terechtquote:
Gerechtigheid.quote:
Tegen Rihanna jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Brown kan toch beter boksen?
iemand raakte geblesseerd tijdens de heatquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef Solar_storm het volgende:
Heidler startnummer 1939, weer zo'n historisch jaartal voor een duitser
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef Solar_storm het volgende:
Heidler startnummer 1939, weer zo'n historisch jaartal voor een duitser
Morgenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moira. is tof. :7
En Destinee als voornaam hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
je zal maar hooker heten als achternaam
Nee, Suhr (VS)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef EL_Presidente het volgende:
wie heeft gewonnen bij de vrouwen? Isinbajeva?
Nee, brons voor haar, winnares ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef EL_Presidente het volgende:
wie heeft gewonnen bij de vrouwen? Isinbajeva?
hoeveelste is Isinbajeva geëindigd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, Suhr (VS)
Nog nooit zo'n krijsende chagrijnige kampioen gezien zeg
ze heet ook suuuuuuuhrquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, Suhr (VS)
Oh god, die ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, Suhr (VS)
3e.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoeveelste is Isinbajeva geëindigd?
bazennaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
je zal maar hooker heten als achternaam
Derde meen ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoeveelste is Isinbajeva geëindigd?
Nou ja brons gegeven. Ze hebben achteraf alsnog met een meetlint die worp opgemetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Oh die Duitse kogelslingeraarster hebben ze nog brons gegeven
Meer dan terechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja brons gegeven. Ze hebben achteraf alsnog met een meetlint die worp opgemeten
Gelukkig maar, zou een farce zijn geweest als die worp niet telde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja brons gegeven. Ze hebben achteraf alsnog met een meetlint die worp opgemeten
Ook toen werden ze onterecht genaaid he, Oekraiense hinderde iemand en Schwarzkopf werd ge DSQ'edquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Da's trouwens de 2e keer dat de Duitsers met een protest alsnog een medaille winnen dit toernooi... eerder al op de zevenkamp
ik wil haar omhelzenquote:
Die lach is zo leuk!quote:
Ik gaf ze ook geen ongelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ook toen werden ze onterecht genaaid he, Oekraiense hinderde iemand en Schwarzkopf werd ge DSQ'ed
Fransman heeft goud.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Maver24 het volgende:
hoe staat het nu met het polstokhoogspringen
fransoos gewonnen of nog steeds bezig ?
oeh ff kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Solar_storm het volgende:
Fransoos gaat 6.07 proberen, na het volkslied
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Solar_storm het volgende:
de ARD is allang wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Solar_storm het volgende:
London2012-website, kies je onderdeel en dan 'schedule & results-tab'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef EL_Presidente het volgende:
weet iemand waar ik kan zien hoe laat een medailleuitreiking is???
Hij zit er vooral te dicht op, qua hoogte zou het misschien wel kunnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:42 schreef Maver24 het volgende:
hoe komt nog best wel wat tekort bij zn eerste sprong
ja zeker, lijkt mij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef alors het volgende:
Hij is ook helemaal op joh, lijkt me ook ontzettend vermoeiend.
OR, WR zal wel hoger zijn maar die springen ze liever op evenementen waar ze er geld voor krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef Maver24 het volgende:
Weer niet
Hij gaat het ook niet meer proberen denk ik
is 6.07m een nieuwe OR of WR ?
Sergey Bubka heeft toch het WR ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
OR, WR zal wel hoger zijn maar die springen ze liever op evenementen waar ze er geld voor krijgen
Isinbanyeva wilde er nog wel eens eentje springen op een OSquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
OR, WR zal wel hoger zijn maar die springen ze liever op evenementen waar ze er geld voor krijgen
thanksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:42 schreef AthCom het volgende:
[..]
London2012-website, kies je onderdeel en dan 'schedule & results-tab'.
Welke huldiging zoek je precies?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
thanksmaar ik kom er niet uit man
zure brittwitter:Sonjamclaughlan twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:12:30"I'll probably get into trouble for saying this but I don't believe I'm competing on a level playing field' Lisa Dobriskey. #bbc5live reageer retweet
zij is 10e geëindigdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Sheepcidus het volgende:
zure brittwitter:Sonjamclaughlan twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:12:30"I'll probably get into trouble for saying this but I don't believe I'm competing on a level playing field' Lisa Dobriskey. #bbc5live reageer retweet
ah ok.. forget about it man, thanks anywaysquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik denk dat de site nog niet met de tijden geüpdatet is.
Voor een alien wel ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die Eva Lubbers is lekkerrrrrr
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is haar zus?
[ afbeelding ]
Maar wat een beroerde vragen van die interviewer.quote:
Kwik, Kwek, Kwak en Kwukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zijn dat de neven van Churandy?
Ja Kwiktina, Kwektina en Kwaktina.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zijn dat de neven van Churandy?
Ja dat interview was awkwardquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef knep het volgende:
[..]
Maar wat een beroerde vragen van die interviewer.
En Dafne niet even sterkte wensen met haar blessure, viel een vervelende stilte.
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kop
[ afbeelding ]
Mannelijke kaak
Als hij zijn hamstring scheurt is hij nog blij, mooie kerel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben blij man" is toch wel de uitspraak van deze OS.
Iets voor de volgende TT?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben blij man" is toch wel de uitspraak van deze OS.
Ben jij dit echt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kop
[ afbeelding ]
Mannelijke kaak
Straks even in de machientje, dan is het weer hersteldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zijn hamstring scheurt is hij nog blij, mooie kerel.
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ga toch geen naaktfoto's van mezelf in mijn fobo doen
Niet het noodlot tarten aubquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zijn hamstring scheurt is hij nog blij, mooie kerel.
omdat ik stiekem een geile, behaarde man ben. wil je niet zien.quote:
Ik snap wel waarom ze vraagtekens heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef alors het volgende:
De Turkse dames zitten iig niet in de stal van Ellen
15 seconden sneller vanuit het niets is wel opvallend jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze vraagtekens heeft.
Die Turkse atletes zijn net als de Chinezen, die zie je het hele jaar niet. Is er een toernooi, staan ze er opeens weer met een toptijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ellen verdenkt de Turkse atletes vanwege hun enorme vooruitgang... als je het zo bekijkt is het wel een enorme stap vooruit ja
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus hun medailles worden afgenomen?
![]()
![]()
Vergeet ook niet dat Erdogan vlak voor de Spelen betrapt werd en haar dopinggebruik direct toegaf. Kwam ook uit het niets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Turkse atletes zijn net als de Chinezen, die zie je het hele jaar niet. Is er een toernooi, staan ze er opeens weer met een toptijd.
de premier?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Erdogan vlak voor de Spelen betrapt werd en haar dopinggebruik direct toegaf. Kwam ook uit het niets.
Verrassingseffect, dan houdt niemand rekening met ze op de grote toernooienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Turkse atletes zijn net als de Chinezen, die zie je het hele jaar niet. Is er een toernooi, staan ze er opeens weer met een toptijd.
Dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Fraser moet gewoon een medaille krijgen voor haar uitstraling
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Oh, en nog even dit:
USA 4x100m vrouwen![]()
![]()
En de mannen van de Bahamas![]()
Turkse pizza en Dönerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef DeeBee het volgende:
Turkse 1-2 op de 1500 meter.
Mooie atletiekavond weer geweest zo te zien!
Dadelijk krijgt Bahrein nog een gouden medaille erbij waar ze er vier jaar geleden één moesten inleveren (Rashid Ramzi)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ellen verdenkt de Turkse atletes vanwege hun enorme vooruitgang... als je het zo bekijkt is het wel een enorme stap vooruit ja
was ik ook blij verrast meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef AthCom het volgende:
Bahama's, inderdaad. Wel even lekker dat niet alle onderdelen naar de VS gaan.
Olympisch wisselgeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt Bahrein nog een gouden medaille erbij waar ze er vier jaar geleden één moesten inleveren (Rashid Ramzi)
had Ramzi doping gebruikt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt Bahrein nog een gouden medaille erbij waar ze er vier jaar geleden één moesten inleveren (Rashid Ramzi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |