Kwik, Kwek, Kwak en Kwukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zijn dat de neven van Churandy?
Ja Kwiktina, Kwektina en Kwaktina.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zijn dat de neven van Churandy?
Ja dat interview was awkwardquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef knep het volgende:
[..]
Maar wat een beroerde vragen van die interviewer.
En Dafne niet even sterkte wensen met haar blessure, viel een vervelende stilte.
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kop
[ afbeelding ]
Mannelijke kaak
Als hij zijn hamstring scheurt is hij nog blij, mooie kerel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben blij man" is toch wel de uitspraak van deze OS.
Iets voor de volgende TT?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben blij man" is toch wel de uitspraak van deze OS.
Ben jij dit echt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kop
[ afbeelding ]
Mannelijke kaak
Straks even in de machientje, dan is het weer hersteldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zijn hamstring scheurt is hij nog blij, mooie kerel.
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ga toch geen naaktfoto's van mezelf in mijn fobo doen
Niet het noodlot tarten aubquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij zijn hamstring scheurt is hij nog blij, mooie kerel.
omdat ik stiekem een geile, behaarde man ben. wil je niet zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |