SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moira. is tof. :7
En Destinee als voornaam hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
je zal maar hooker heten als achternaam
Nee, Suhr (VS)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef EL_Presidente het volgende:
wie heeft gewonnen bij de vrouwen? Isinbajeva?
Nee, brons voor haar, winnares ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef EL_Presidente het volgende:
wie heeft gewonnen bij de vrouwen? Isinbajeva?
hoeveelste is Isinbajeva geëindigd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, Suhr (VS)
Nog nooit zo'n krijsende chagrijnige kampioen gezien zeg
ze heet ook suuuuuuuhrquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, Suhr (VS)
Oh god, die ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, Suhr (VS)
3e.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoeveelste is Isinbajeva geëindigd?
bazennaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
je zal maar hooker heten als achternaam
Derde meen ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoeveelste is Isinbajeva geëindigd?
Nou ja brons gegeven. Ze hebben achteraf alsnog met een meetlint die worp opgemetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Oh die Duitse kogelslingeraarster hebben ze nog brons gegeven
Meer dan terechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja brons gegeven. Ze hebben achteraf alsnog met een meetlint die worp opgemeten
Gelukkig maar, zou een farce zijn geweest als die worp niet telde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja brons gegeven. Ze hebben achteraf alsnog met een meetlint die worp opgemeten
Ook toen werden ze onterecht genaaid he, Oekraiense hinderde iemand en Schwarzkopf werd ge DSQ'edquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Da's trouwens de 2e keer dat de Duitsers met een protest alsnog een medaille winnen dit toernooi... eerder al op de zevenkamp
ik wil haar omhelzenquote:
Die lach is zo leuk!quote:
Ik gaf ze ook geen ongelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ook toen werden ze onterecht genaaid he, Oekraiense hinderde iemand en Schwarzkopf werd ge DSQ'ed
Fransman heeft goud.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Maver24 het volgende:
hoe staat het nu met het polstokhoogspringen
fransoos gewonnen of nog steeds bezig ?
oeh ff kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Solar_storm het volgende:
Fransoos gaat 6.07 proberen, na het volkslied
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Solar_storm het volgende:
de ARD is allang wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Solar_storm het volgende:
London2012-website, kies je onderdeel en dan 'schedule & results-tab'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef EL_Presidente het volgende:
weet iemand waar ik kan zien hoe laat een medailleuitreiking is???
Hij zit er vooral te dicht op, qua hoogte zou het misschien wel kunnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:42 schreef Maver24 het volgende:
hoe komt nog best wel wat tekort bij zn eerste sprong
ja zeker, lijkt mij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef alors het volgende:
Hij is ook helemaal op joh, lijkt me ook ontzettend vermoeiend.
OR, WR zal wel hoger zijn maar die springen ze liever op evenementen waar ze er geld voor krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef Maver24 het volgende:
Weer niet
Hij gaat het ook niet meer proberen denk ik
is 6.07m een nieuwe OR of WR ?
Sergey Bubka heeft toch het WR ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
OR, WR zal wel hoger zijn maar die springen ze liever op evenementen waar ze er geld voor krijgen
Isinbanyeva wilde er nog wel eens eentje springen op een OSquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
OR, WR zal wel hoger zijn maar die springen ze liever op evenementen waar ze er geld voor krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |