quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Wijze woorden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef densmee het volgende:
sluit het topic maar weer, een slechtere op kan niet
Ik heb heel wat goede en slechte herinneringen aan de ford transit van het type dat in de OP staat.quote:
roesttopic 2e klassequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef densmee het volgende:
sluit het topic maar weer, een slechtere op kan niet
lekker duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb vandaag contact opgenomen met het UWV. Ik heb uitgelegd da ik mijn uitkering wel erg laag vind maar ik kreeg als uitleg dat dat was omdat ik maar 3 dagen in de week beschikbaar ben voor werk. Toen heb ik uitgelegd dat ik ook nog een gedeeltelijke WIA-uitkering zou moeten krijgen en ging er aan de andere kant van de lijn een lampje branden. Er was inderdaad iets niet in orde, het zou uitgezocht worden en ik zou a.s. maandag teruggebeld worden omdat ik vanmiddag wat dingen moest doen.
Later vanmiddag, toen ik in de auto zat, werd ik gebeld. Ik ben gestopt op een parkeerplaats om mijn voicemail af te luisteren. Het bleek dat die was ingesproken door een mevrouw van het UWV (!!!) Leeuwarden die weer uitlegde dat ik maar een WW-uitkering zo laag is omdat maar 3 dagen in de week beschikbaar ben voor werk. Maar als ik wilde kon ik persoonlijk met haar spreken door contact op te nemen met het klantcontact centrum. Aangezien ik nog wat dingen moest doen heb ik dat toen niet gedaan maar heb wat haast gemaakt met de dingen die ik moest doen zodat ik voor 17:00u naar het UWV kon bellen.
Toen ik weer thuis was heb ik weer met het UWV gebeld. Ik heb gevraagd naar de mevrouw die eerder mijn voicemail ingesproken had (ik heb een naam en heb specefiek naar haar gevraagd) maar het was niet mogelijk om mij met haar door te verbinden. Uiteindelijk kwam ik uit bij een mevrouw wiens naam ik helaas niet onthouden of genoteerd heb en haar heb ik het hele verhaal verteld. Zij heeft ook nog wat in de computer gekeken, zag dat er inderdaad iets mis is, dat daar al lang iets aan gedaan had moten worden, begreep mijn verhaal en zou er werk van maken. Als het goed is hoor ik maandag meer. Ik had in elk geval de indruk dat ze er iets aan ging doen. Maandag hoor ik meer, zo niet dan hang ik dinsdag weer aan de telefoon. Of ik me dan weer in kan houden weet ik niet ...
Ik had al wat geroezemoes gehoord, we hebben een weddenschap dat we een wandkist dicht gaan krijgen voor a.s. maandag, dus dat wordt knallen morgen, want het levert 8 zondaguren op, en zoals je begrijpt is dat ongeveer een weeksalaris in nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ribisch-gebied.dhtml
Gelukkig gaat SD z'n haar niet snel in de war.
Geen idee of het een special edition is, alles is hier gepimpt op de een of andere manier, en het meeste is in brakke staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leuk voor Anne, maar ik zou daar dus alleen een zwarte balk in zienWel mooi kleurtje trouwens, een limited edition uit de US?
Ook niet echt lekker om open te rijden met 43 graden trouwens, het is hier bij 28+ al afzien
Hoe vaak zie je er eentje rijden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lache SD! Wat is eigenlijk de lol van het rijden in zo'n Mack?
goed bezigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had al wat geroezemoes gehoord, we hebben een weddenschap dat we een wandkist dicht gaan krijgen voor a.s. maandag, dus dat wordt knallen morgen, want het levert 8 zondaguren op, en zoals je begrijpt is dat ongeveer een weeksalaris in nl![]()
Morgen alle kisten erop, en dan zondag voor de show wat restjes en even stellen
[..]
Geen idee of het een special edition is, alles is hier gepimpt op de een of andere manier, en het meeste is in brakke staat.
Er rijden hier ook verdacht weinig cabrio's rond; dat zal wel wat met de sunpower te doen hebben, want de zon sloopt hier echt álles..
[..]
Hoe vaak zie je er eentje rijden?
precies.. dat dus
tis altijd tijd om te fuckenquote:
koppie T erbij?quote:
opaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |