quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Over een soort van reiskosten gesproken
Vandaag kreeg mijn vriend voor het eerst een boete voor te snel rijden binnen, vond ik wel grappig.
Tot ik er achter kwam dat het op een dag was dat ik zijn leaseauto geleend had......
Vandaag kreeg mijn vriend voor het eerst een boete voor te snel rijden binnen, vond ik wel grappig.
Tot ik er achter kwam dat het op een dag was dat ik zijn leaseauto geleend had......
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef sigme het volgende:
Verhuisvergoeding, reiskostenvergoeding: allemaal afspraken tussen werkgever en werknemer en in die zin onderdeel van het 'salaris'.
Ik kan werkelijk niet bedenken wat iemand die niet betrokken werknemer of werkgever is, daar op tegen (of op voor) kan hebben.
Bij de weg: in mijn bedrijf (bedrijfsleven) nemen ze volk aan afkomstig uit het onderwijs. Dat zijn duuuuuure mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:42 schreef the85mc het volgende:
Wat een gedoe over verhuis/reis/blabla kosten. Hebben beide partijen in hun CAO een handtekening onder gezet dus ja. Als je daarop bezuinigd gaat kwaliteit ook achteruit in het onderwijs. Voor talentvolle mensen wordt het dan aantrekkelijker om in het bedrijfsleven te gaan werken omdat ze daar simpelweg meer kunnen verdienen.
Nu ga ik lekker buiten zitten, de zon schijnt buiten.Nu na een weekje binnen lekker buiten in het gras van de zon genieten zolang het kan! (Genieten van kip en sla
)
Dan heb je er dus niks aan, want die mensen op 1 minuut lopen zijn al helemaal in hun nopjes met die baan. En het salaris.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef conleche het volgende:
Zo kan je alles wel wegrelativeren. Het is in beginsel gewoon een rare regeling. Maak dan de salarissen beter voor docenten. Dan hebben ook mensen die op een minuut lopen wonen er wat aan.
nou ja, ik vind bananen dan ook geen 'treat'....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Net even boodschappen gehaald en ik voel me echt een freak. Iedereen gooit zn karretje voor het weekend vol met chips, chocola, cola en dat soort meuk.. Kom ik aan met mn 1,5 kg kwark, magere melk, een berg kip, een zooi groenten en als treat bananen.....
Nee! Maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie halslijn Mo!
Bokser uit Hull naar de finale, ken je hem?
Toch geen freak met een kiloknaller?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Net even boodschappen gehaald en ik voel me echt een freak. Iedereen gooit zn karretje voor het weekend vol met chips, chocola, cola en dat soort meuk.. Kom ik aan met mn 1,5 kg kwark, magere melk, een berg kip, een zooi groenten en als treat bananen.....
Nee geen kiloknaller, daar zit vaak ook nog extra water in.. Heb nu zoiets van beter leven met 1 ster.. Nou ja is ietsje beter dan kiloknallers denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Toch geen freak met een kiloknaller?
Trouwens: KC (de telefoonprovider hier in Hull) verft een telefooncel in de kleur van de medaille die Campbell gaat winnen morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee! Maaryay! Campbell toch?
Minst omslachtige manier is minder mensen aannemen (of goedkoper, maar een Pool voor de klas is niet zo handig). Om arbeidsvoorwaarden aan te passen moet je de CAO aanpassen. En als je er iets afhaalt, zet je daar in de regel iets tegenover, zoals meer vrije tijd of een loonsverhoging.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.
Nou, mijn zwager heeft zijn eigen bowlingcentrumquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij zit nog een een onwijs kekke bruine bowlingtas ook!Zal zo even een foto posten op FB.
Maar hoe tof is het dan om je eigen bowlingbal te hebben?
Of nog beter, een jarige een bowlingbal cadeau te geven?!
Ok, jij wint!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, mijn zwager heeft zijn eigen bowlingcentrum
Maar wel tof inderdaad
Heerlijk lijstje weer Vlier!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, jij wint!
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan bowlen, maar hoe kun je nu een bowlingbal in een tas laten liggen bij de kringloopwinkel?!
Hahaha, wat ben je toch een tof mens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, jij wint!
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan bowlen, maar hoe kun je nu een bowlingbal in een tas laten liggen bij de kringloopwinkel?!
Dankje! Ik geniet er enorm van om weer zo te eten en ik ben nog steeds tevreden. Alleen heb ik vandaag ineens weer vreetneigingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heerlijk lijstje weer Vlier!!
Hoe voldoet het nou zo lekker eten? Blijf je tevreden zo?
HenkZou daadwerkelijk het niet over mijn hart verkrijgen om een bowlingbal met retrotas te laten liggen bij een kringloopcentrum
Ik en ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had de inlogcodes die nodig zijn voor de consumentengids? Mag ik die via pm/dm?
Gezond verstand gebruiken ipv spierballen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, jij wint!
mja, ik vind reis- en verhuiskosten ook niet zo boeiend qua arbeidsvoorwaarden, maar voor kwalitatief onderwijs zul je toch moeten investeren in personeel. het zou goed zijn als scholen meer geld uitgaven aan het opleiden/vergoeden van de opleiding van hun personeel. beter opgeleid personeel is aangetoond betere lessen (en liefst ook ervaring er nog bij, maar ja, elke docent moet het een keertje leren natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.
Dat zou te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken ipv spierballen?
Wat een geweldige review!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb me kapot gelachen, een review (eigenlijk 3) van Fifty Shades of Grey, met GIFjes! Heerlijk vilein en gemeen
http://www.goodreads.com/review/show/340987215
jup, ik heb ze alledrie gelezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een geweldige review!
Heb je het TTK topic over het boek al gevonden?
Is er overigens iemand hier die 'm al heeft gelezen?
Ahwwwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Golden Gate Bridge was niet te zien door de mist, Baardmans ligt ziek op bed en morgen vliegen we weer naar Nederland.
.
Oh das jammer! Verder wel mooie dingen beleefd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Golden Gate Bridge was niet te zien door de mist, Baardmans ligt ziek op bed en morgen vliegen we weer naar Nederland.
.
O, die is echt heerlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb me kapot gelachen, een review (eigenlijk 3) van Fifty Shades of Grey, met GIFjes! Heerlijk vilein en gemeen
http://www.goodreads.com/review/show/340987215
dankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die is echt heerlijk!
Ken je het blog van GenevieveValentine? Lijkt me ook echt iets voor jou, ik smul altijd van haar kritiek op kostuumfilms, bijvoorbeeld op The Other Boleyn Girl , of over mijn jeugdsentiment.
En, mijn favoriete gedeelte: een project met analyses over Katherine Cookson-verfilmingen (nooit van gehoord, maar de revieuws lezen is genoeg). Net zoals nu bij 50 Shades of Grey!
Een pareltje is bijvoorbeeld deze!
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh das jammer! Verder wel mooie dingen beleefd?
Zou mooi zijn! En anders heb je een reden om nog een keer naar SF te gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad.. We willen ook helemaal nog niet naar huis.
Baard ligt lekker te slapen, hopelijk knapt 'ie nog wat op en kunnen we straks nog even wat meer van SF zien. Het is nog maar kwart voor drie hier..
Issut wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Tinkepink het volgende:
En ik heb eindelijk ern kinect gekocht. Gewoon omdat het kan.
Nog een weekje blijven op kosten van de reisverzekering?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad.. We willen ook helemaal nog niet naar huis.
Baard ligt lekker te slapen, hopelijk knapt 'ie nog wat op en kunnen we straks nog even wat meer van SF zien. Het is nog maar kwart voor drie hier..
Best leuk, maar wel hebben nog te weinig spelletjes. Raakte wel wat buiten adem van het spelen, dus aardige warming-up.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Issut wat?
Zo net nog kwark en vla, nu zoute stokjes...
Gewoon omdat dat ook kan
Dat zou een mooie zijn voor wat misselijkheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog een weekje blijven op kosten van de reisverzekering?
Jullie vakantie is niet eerder afgebroken vanwege de ziekte van Baardmans?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijn voor wat misselijkheid..
Oh jeetje, nee! Zo dramatisch is het allemaal niet. We vliegen sowieso morgen terug, maar we hadden onze laatste dag hier liever anders doorgebracht.Hij is gewoon misselijk en duizelig en zo, maar niets ernstigs verder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jullie vakantie is niet eerder afgebroken vanwege de ziekte van Baardmans?
zo las ik het ook
Fijn dat het niets ernstigs is. Zijn jullie straks in Nederland nog even vrij om na te genieten van alles?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jeetje, nee! Zo dramatisch is het allemaal niet. We vliegen sowieso morgen terug, maar we hadden onze laatste dag hier liever anders doorgebracht.Hij is gewoon misselijk en duizelig en zo, maar niets ernstigs verder.
Sorry als het anders over kwam! Geen moment gerealiseerd dat je het zo ook kon lezen..
Baard nog twee dagen, ik twee weken. Op zijn laatste vrije dag halen we ons poesje op, dus daar kijken we ook wel weer naar uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Fijn dat het niets ernstigs is. Zijn jullie straks in Nederland nog even vrij om na te genieten van alles?
Hehehe, volgens mij is dat het ook vooral. Het is vermakelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jup, ik heb ze alledrie gelezen.
En ik schaam me vreselijk, maar ik vond het geweldig vermakelijk, en heb ze alledrie in 5 dagen ofzo gelezen tijdens m'n vakantie. Het is zo fout, en zo slecht geschreven, en ik heb me suf geërgerd, maar toch las ik het...
Ja joh, lekker irritantquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dan ook al zo vroeg wakker Aurum?!
Ik zal het goede voorbeeld geven en gaan sporten.
En daarna heel snel kaartjes voor Mika regelen.
Goed hoor. Had gister lange werkdag en daarna met Freud en wat ex-collega's van mij gaan borrelen/ eten. Was gezellig, maar was vanmorgen beetje brakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is zonde DaD..
Wel alvast een goede terugvlucht ...
Hoi An, hoe is het?
Wanneer? Ik vind haar leuk!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja joh, lekker irritant
Daarna wel weer naar bed gegaan, heb van 0700 tot 1030 geslapen
Wil er nog iemand mee naar Kimbra? Is in A'dam en de kaartjes zijn maar 14 euro!
Maandag 3 september in Bitterzoet.quote:
Maandag 3 septemberquote:
Cool. Ik heb een dansspel en het standaard eerste spel, en iets van kung fu panda. Ik doe t wel te weinig eigenlijk, ook omdat wij de kamer moeten verbouwen voor dat ding het doet ivm gebrek aan ruimte voor de tv... maar weer eens wat vaker afstoffen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Tinkepink het volgende:
En ik heb eindelijk ern kinect gekocht. Gewoon omdat het kan.
Fijn dat het met poes goed gaat. Heerlijk zo'n kitten in huisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga ze denk ik ook nog wel lezen hoor, Jäg!
[..]
Cool. Ik heb een dansspel en het standaard eerste spel, en iets van kung fu panda. Ik doe t wel te weinig eigenlijk, ook omdat wij de kamer moeten verbouwen voor dat ding het doet ivm gebrek aan ruimte voor de tv... maar weer eens wat vaker afstoffen.
T gaat goed met poeshelemaal ingeburgerd hier, en steeds aanhankelijker. Echte kitten nog, slaapt de halve dag en rent de andere helft rondjes of wordt geknuffeld.
Morgen met J lekker naar de film en daarna eten bij Sumo(thanks Vik, je hebt ons aangestoken
).
weekend (zelfs in de vakantie)
Bewolkt en koud?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt als een goede dag An
Weet je wat ik ga doen (na het was hangen? )
The Princess and the Frog kijken, gewoon omdat ik alleen ben en het toch zo bewolkt en koud is
Hee, wij waren er afgelopen dinsdag nog, 6 rondesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Bijlezen is weer tof.
Gisteren bij Sumo gegeten en die deed echt niet onder voor Shabu Amersfoort. Ik heb drie ronden gedaan en de garnalen in een rol drie keer besteld en de kerriekoekjes en de fruitsalade twee keer. Nomnomnom, ik wil vanavond wel weer
.
Ik had een vriendin te eten en dat was gezellig. Ze bleef tot een uur of 1 of zo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baard nog twee dagen, ik twee weken. Op zijn laatste vrije dag halen we ons poesje op, dus daar kijken we ook wel weer naar uit.
Wat doe jij zo laat nog op?
Goed zo! En sterkte!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Level 1 van Jillian afgeronden dag 10 gaat echt zoveel makkelijker dan in het begin.
Morgen weer bij 0 beginnen op level 2
Werd niet heel warm, maar pizza was wel enigzins gaar, niet knapperig. Net een paar dagen voor mijn verjaardag. Wilde taart bakkenquote:
Dat is het dus nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Even stoppenkast checken, misschien ligt de stroom dr af..
Ohhh wat een rot timing!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Werd niet heel warm, maar pizza was wel enigzins gaar, niet knapperig. Net een paar dagen voor mijn verjaardag. Wilde taart bakken
Pizza stond meer dan half uur in de oven. Alles uitgezet, toen weer aan, pizza binnen vijf minuten donkerquote:
Misschien nog even testen voordat je aan je taarten gaat beginnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Pizza stond meer dan half uur in de oven. Alles uitgezet, toen weer aan, pizza binnen vijf minuten donkerhoop dat het eenmalig was
Mja, moet ik wel eerst een schoonpa/ diabeetvriendelijk recept vinden. Maar zeker het overwegen waardquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Misschien nog even testen voordat je aan je taarten gaat beginnen. Anders cheesecake maken
.
Maakt het net wat ingewikkelder! Heb even snel gezocht en kom redelijk wat diabeetvriendelijke cheesecake recepten tegen, maar die moeten ook in de ovenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, moet ik wel eerst een schoonpa/ diabeetvriendelijk recept vinden. Maar zeker het overwegen waard
Thanksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed zo! En sterkte!![]()
Zo maar 's rustig beginnen met 't avondeten, dan is dat klaar als de hockeywedstrijd begint
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag zon twaalf km gelopen door het Zweedse heuvellandschap. Erg tof, langs een groot meer. Twee reeën op zeven meter afstand gezien. Verder heeeeeel veel muggen. Fijne dag!
Varkensfiletlapjes: rozemarijn, salie, knoflook, peper en zout! Jum!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]Klinkt heerlijk Jagar!
Ik heb geen Jillian meer gedaan. Ik kreeg ineens een poetsvibe en als ik die heb, weet ik dat ik daar onmiddelijk gebruik van moet maken, want ze zijn uiterst zelden. Ik heb het hele huis gepoetst, gezogen en gedweild.
Ik ga morgen bbq-en. Heeft iemand nog een recept voor een lekkere marinade voor speklapjes en varkensfiletlapjes?
voor speklap vind ik deze lekker:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]Klinkt heerlijk Jagar!
Ik heb geen Jillian meer gedaan. Ik kreeg ineens een poetsvibe en als ik die heb, weet ik dat ik daar onmiddelijk gebruik van moet maken, want ze zijn uiterst zelden. Ik heb het hele huis gepoetst, gezogen en gedweild.
Ik ga morgen bbq-en. Heeft iemand nog een recept voor een lekkere marinade voor speklapjes en varkensfiletlapjes?
Dat is met alles lekkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voor speklap vind ik deze lekker:
beetje citroensap/azijn, olie, zoete ketjap, knoflook, zout, peper, chilipoeder, beetje gemalen komijn, gemberpoeder of laos.
Ik hou van sorbetijs (citroen, passievruchten, kersen, mjam), maar vond dit echt heel lekkerquote:Dulce de leche ("melk snoep" in het Spaans) is een rijke en decadente saus of een siroop, die gelijkaardig smaakt als karamel.In tegenstelling to karamel die gemaakt is door suiker te verhitten is dulce de leche gemaakt door gezoete melk te verhitten.
Creme brulee hoeft 'ie niet heul heet voor te worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Werd niet heel warm, maar pizza was wel enigzins gaar, niet knapperig. Net een paar dagen voor mijn verjaardag. Wilde taart bakken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het hele huis gepoetst, gezogen en gedweild.
Voor kip doe ik een berg verse geraspte gember, wat ketjap en beetje knof. Zal voor varken ook wel lekker zijn.quote:Ik ga morgen bbq-en. Heeft iemand nog een recept voor een lekkere marinade voor speklapjes en varkensfiletlapjes?
Godenspul! Maar wel evil, helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef Vlierbloesem het volgende:
Dulce de leche ijs is echt goddelijk!
Ja, dat zat ik ook te denken. Toen ik in Zimbabe was, klaagden mensen daar ook over. Aan de andere kant gebruikten ze het zelf soms ook. Ik denk dat Chico het voor een zekere mate van anonimiteit gebruikt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 07:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik vind het echt heel raar om zo algemeen over "Afrika" te spreken. Dat continent is zo ontiegelijk groot, je kan toch niet op vakantie naar "Afrika"? Dat is zoiets als vakantie "op de wereld". Duh. Ja, ik deel ook de liefde voor de wereld. Geweldige plaats is dat. Zo mooi! Die mensen ook daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Welkom terug DaD!
De foto resultaten even op een rijtje gezetvooral vanaf de zijkant zie je het goed.
Ik dacht eerst: dat verschil valt toch wel mee? En toe las ik dat je pas 10 dagen bezig bent. Dat is erg netjes. Pas je ook je voedingspatroon er op aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als iets wat ik super lekker zou vinden!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Godenspul! Maar wel evil, helaas
Super lekker met dat spul zijn trouwens Creamy Lemon Crumb Squares![]()
Officieel zijn de eerste foto's al op dag 2 gemaakt dus is het verschil zelfs maar een week.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: dat verschil valt toch wel mee? En toe las ik dat je pas 10 dagen bezig bent. Dat is erg netjes. Pas je ook je voedingspatroon er op aan?
Goed hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel zijn de eerste foto's al op dag 2 gemaakt dus is het verschil zelfs maar een week.
En verder gewoon normaal eten, dus niet snoepen en proberen zo gezond mogelijk te eten.
Level 2 is inderdaad een stuk leuker
Thanks en 7 dagen eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:42 schreef the85mc het volgende:
Dat is een flink verschil sarabi! En dat na 10 dagen? Als je door blijft jilliannen ben na een tijdje jillian zelf
Helpt ook dat ik aardig wat kilo's te veel heb, dan zie je het eerder.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes hoor! Zoveel verschil zie je hier niet volgens mij!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
Hi!
Lijstjes uit parijs:
O; croissant en koffie
T: smoothie met Fruit
L: Galette met ei, kaas spek en champignons
T: ijsje met 2 bolletjes
T: 2 caramel au beurre salee
T: Kir, cocktail en pinda's
D: visburger met frietjes en sla met 2 glazen witte wijn
T: baba au rhum gedeeld
T: 2 caipirinha
T: wodka lime
T: Cuba libre
T: een crepe met honing
S: 19 uur wakker zijn waarvan 15 lopen/ dansen/ slenteren
Mooi resultaat!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Net de foto's gemaakt na level 1 (ga ik na elk level doen), en je ziet toch al een veel meer resultaat dan ik dacht.
Straks nog even meten en wegen, kijken of daar ook iets is veranderd.
Edit:
Gewicht is een halve kilo minder.
Verder ben ik 3cm kwijt bij mijn taille, 1 bij mijn heupen en een halve cm per been.
Niet slecht voor 10 dagenzeker dat van mijn taille sta ik te kijken, maar is ook wel goed te zien op de foto's.
Hier is alvast level 1quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Ik wil misschien ook wel Jillian proberen, dat kan zelfs hier wel tussen de bedrijven door... Iemand die me het linkje van de tante van de buurvrouw van kim kan pm'en?
DaD, weebee!!
Nallie & Perr ook!
We zijn er nogquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Ik wil misschien ook wel Jillian proberen, dat kan zelfs hier wel tussen de bedrijven door... Iemand die me het linkje van de tante van de buurvrouw van kim kan pm'en?
DaD, weebee!!
Nallie & Perr ook!
Moet zeggen dat ik het inmiddels wel minder leuk begin te vinden omdat ik gewoon de juiste techniek niet lijk door te krijgen bij dat planking, vind de walk-down-push-ups wel heel leuk trouwens! Máár, we gaan stug door. Want vind het nog steeds wel echt leuk overallquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jillian 2 juist teveel planking
Dat wel, maar de rest vind ik een stuk leuker (en minder zwaar lijkt het).quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jillian 2 juist teveel planking
Dankjewelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
wat ik vergat te zeggen: ik vind dat je het inderdaad al behoorlijk ziet op je taille sarabi! echt goed!
hoe zou je een zweedsisme noemen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Laureline het volgende:
Een dagje omhangen, Jagär? Is dat een germanisme, anglicisme of friezisme?
Verder heb ik weer eens 40 min. op de crosstrainer gestaan, laat ik dat iedere ochtend maar eens doen deze week, dan is de knop weer om (zie lijstje gisteren).
En sarabi, die zijkantfoto is inderdaad een enorm verschil! Dat zal wel een goede motivatie zijn zo!
Engels, meestal. Soms Duits, maar dat is meer voor de grap...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:07 schreef Laureline het volgende:
Ja, die liet ik weg omdat ik er eigenlijk geen woord voor wist. Zweedsisme klinkt zo viezig!
Spreek je met de Duitser eigenlijk Duits of Engels?
quote:
Oe, lekker. Ligt wel een beetje zwaar op de maag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Jagärtrut het volgende: En vanavond eten we een recept van z'n oma, hefekloße, met bosbessen.
Wat mooi voor je Mar! Hopelijk blijft het dan nog even lekker weer! Je had het al eens over emigreer plannen, is dat een beetje realistisch op korte termijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef MarMar het volgende:
en even een ongegeneerde egopost want ik ben BLIJ
Heb me heel lang niet zolang zo goed gevoeld als nu, nu alweer drie weken pijnstillervrij.
De zenuwblok zou woensdag zijn, maar daar ga ik morgen maar even overleggen, op dit moment vind ik het zonde om mezelf zo vol medicijnen te laten pompen als het niet echt nodig is.
Heel soms vergeet ik zelfs de stok te pakken als ik naar de keuken loop vanuit de tuin, op de terugweg is het dan wel ff lastiger, maar het is al meer dan ik de afgelopen 2 jaar uberhaupt gekund heb.
Zon is mijn wondermiddel
Nee dat is niet te realiseren op korte termijn, dat duurt nog een paar jaar, maar dat geeft niet, wat is een paar jaar op een heel levenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat mooi voor je Mar! Hopelijk blijft het dan nog even lekker weer! Je had het al eens over emigreer plannen, is dat een beetje realistisch op korte termijn?
Lijkt me best lastig om te emigreren met opgroeiende kinderen.. Je wilt natuurlijk het beste voor je kinderen, maar soms moet je ook een beetje aan jezelf denken..
Ja das ook waar, maar ja, een paar jaar pijn lijkt me verschrikkelijk. Ik heb grote bewondering voor hoe positief je altijd bent!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee dat is niet te realiseren op korte termijn, dat duurt nog een paar jaar, maar dat geeft niet, wat is een paar jaar op een heel levenEn een mama die een stuk gezonder is, is ook goed voor de kinderen
Is die andere zwaar voor je schouders? Die bicycle crunches zijn wel lekker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn Mar!![]()
Hier net lekker gehupst in de tuin. Heb de laatste oefening van level 2 vervangen door de bicycle crunches van level 1, net wat fijner voor de schouders. *pufendezweet*
*hugs*quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat goed zeg An!! Fijn dat het zo kan.
MarMa r
Avondeten was: Zelf gepaneerde varkensschnitzel, rijst met zelfgemaakte satesaus, gebakken champ/ui/bosui/courgette/knoflook/bieslook/peterselie/paprika.
Vandaag geplukte sperziebonen, verse botersla met ei/tomaat/dressing e.d. en nog wat gekookte bloemkool.
Straks nog kwark/vla en aardbeien.
Ben zo vreselijk kapot dat ik al in janken uitbarst omdat de r bij MarMar niet goed staat
Kan je iets noemen waarvan je denkt... Jah! precies.. Daarom! Ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww Uniekje! Druppels en emmers enzo, nu rust pakken?![]()
![]()
Mar, fijn!
Ik ben het A(a)n(rader)boek aan het lezen! Ik ben nu bij de delen aangekomen waardoor ik heel goed snap waarom ie me aangeraden werd![]()
Afgezien van de pumpjes (
) vind ik het tot nu toe best wel tof, duidelijke uitleg over waarom bepaalde dingen goed/slecht zijn, fijn
Hoe heet dat boek?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww Uniekje! Druppels en emmers enzo, nu rust pakken?![]()
![]()
Mar, fijn!
Ik ben het A(a)n(rader)boek aan het lezen! Ik ben nu bij de delen aangekomen waardoor ik heel goed snap waarom ie me aangeraden werd![]()
Afgezien van de pumpjes (
) vind ik het tot nu toe best wel tof, duidelijke uitleg over waarom bepaalde dingen goed/slecht zijn, fijn
lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
Ik heb gister semi freddo gemaakt, erg lekker!
Ingorence is bliss qua toetjes denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
Ik heb gister semi freddo gemaakt, erg lekker!
Leuk blad maar ze hebben geen prijspuzzels...quote:
4:45quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je iets noemen waarvan je denkt... Jah! precies.. Daarom! Ofzo?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef An24 het volgende:
Pumpjes zijn ook stom. Maar fijn dat je er misschien wat aan hebt
Uniek: knuffel
Ik begin nu ook steeds schoner te eten doordat ik nog eens op info gewezen werd. Het was allemaal een beethe weg gezakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]veel herkenning wel! En ook wel bevestiging van bepaalde dingen waarvan ik weet dat ik ze nog niet helemaal goed doe
kwak is ziek thuisgekomen van het eten bij sumo (denk toiletgeheimen) dus ik zit zo slap als een vaatdoek op de bankquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is die andere zwaar voor je schouders? Die bicycle crunches zijn wel lekker.
Ben benieuwd hoe het met Kwak is gegaan, eerste dag van Jillian.
* loveli vraagt zich af hoe ze daar op dit tijdstip nog aan komt...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:16 schreef Vlierbloesem het volgende:
T: Minicupje Belgian Chocolat Häagen-Dazs ijs, klein beetje Cookies & Cream Häagen-Dazs ijs en een heel klein beetje Strawberry Cheesecake Häagen-Dazs ijs
Die ga ik als eerste weer lezen als we thuis zijn, na alle zooi hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Eet jezelf mooi, slank en gelukkig van Amber Alberda.
Oei. Ik heb een winkel in de buurt die iedere dag tot 2.00 open is. Dus je moet hier maar komen wonen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef loveli het volgende:
[..]
* loveli vraagt zich af hoe ze daar op dit tijdstip nog aan komt...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef loveli het volgende:
[..]
* loveli vraagt zich af hoe ze daar op dit tijdstip nog aan komt...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kwak is ziek thuisgekomen van het eten bij sumo (denk toiletgeheimen) dus ik zit zo slap als een vaatdoek op de bankmorgen dan maar? vriendje stimuleert me (zoals afgesproken), heb ook niks van snoep of snacks meer in huis enzo, en hij maakt af en toe lekkere rauwkosthapjes voor me
t waren mijn darmen... Van Shabu ook al twee keer (ben er twee keer geweest), dus wellicht is t inderdaad niet zo mijn ding. T was wel erg lekker!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]ziek? Van Shabu ook al hè? Verdraagt je maag dat soort eten niet ofzo? Was t wel lekker?
oeh, t enige wat helpt is er doorheen bijten, gewoon Nederlandse tijden aanhouden, dan ben je er met een paar dagen van af. dat betekent dus wakker liggen, eten als je nog geen honger hebt, en uit bed komen terwijl je heel moe bent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 04:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was direct na thuiskomst 2 kilo zwaarder, viel me heel erg mee..
Jetlag.. We zitten met boterhammen en Modern Family onder het dekbed in de woonkamer.
.
ja hoor, voordeel van deze reactie is dat ik weet dat het na een poosje weer over is. alleen was ik gisteren onverwacht slap en lamlendig na afloop, misschien omdat ik eigenlijk wat weinig gegeten had door de buikpijn (nog geen twee volle rondes met wat grilldingetjes, wat garnalen en een noodlegerechtje).quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef MarMar het volgende:
Mogge!
Al wat opgeknapt Kwakzor?
En Uniekje een beetje uitgerust nu?
Lijstje:
O: brinta
T: cappuccino, appel
L: 2 rijstwafels met kaas, ham, komkommer, karnemelk
T: wortel, komkommer
D: preisoep, aangevuld met gehaktballetjes en groente, stokbrood, salade
T: yoghurt met kiwi
Net ziekenhuis afgebeld "groot gelijk en wat fijn dat het nu zo goed gaat" en na de vakantie zien we wel weer verder. Bijkomend is ook dat ik me beter ga voelen als ik langere tijd geen medicijnen gebruik/ingespoten krijg, hopelijk gaat deze stijgende lijn nog even door.
J'aime les croissants.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:24 schreef Nallie het volgende:
Bonjour!
Beterschap Kwak!
En succes met t nieuwe regime.
Ik denk dat je lijf al heeeel blij is met al die vitamientjes hoor Perr
Ik ga zo een poging doen tot sporten maar verwacht er weinig vanen ik wil een croissant!
Damn op dag twee van level 2 merk je inderdaad wel hoe zwaar het voor je schouders is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is die andere zwaar voor je schouders? Die bicycle crunches zijn wel lekker.
Ben benieuwd hoe het met Kwak is gegaan, eerste dag van Jillian.
Het is varkensvlees, procureur is geloof ik het beste deel. Geen idee of de AH het heeft eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat procureurslappen zijn? Is iig vlees. Kan ik dat bij de AH krijgen en is het ook onder een andere naam bekend?
is een vrij vet soort varkensvlees, geen speklap. volgens mij is t schouderkarbonade zonder botje, vaak iets dunner gesneden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat procureurslappen zijn? Is iig vlees. Kan ik dat bij de AH krijgen en is het ook onder een andere naam bekend?
die personen zullen jaloers op jou zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Je bedoelt je lichaam nooit mooi genoeg vinden, hoe mooi je ook bent? Daar heeft het merendeel hier wel last van ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef Probability het volgende:
Interessant artikel in de Red, over semirexia. Weet niet of iemand dat blad leest?
Volgens deze website gaat het wel verder dan dat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt je lichaam nooit mooi genoeg vinden, hoe mooi je ook bent? Daar heeft het merendeel hier wel last van ja.
quote:Symptoms of semirexia can range to anything from regularly skipping meals to cutting out major food groups, panicking in restaurants and avoiding dinner plans at places you have not eaten before. Semirexics will often attempt to eat as little as possible, and many will try to ward off cravings with calorie-free appetite suppressants, such as Diet Coke, gum or sugar free mints. Other signals include weighing yourself every day, or a few times a day, and frequently discussing your weight or desire to lose weight.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Volgens deze website gaat het wel verder dan dat.
[..]
Nope, even gegoogled, dacht eerst dat het wel een ok manier was om met voedsel om te gaan, maar toen ik er meer over gelezen had niet meer. Het gaat wel wat verder dan bewust eten en leven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef Probability het volgende:
Interessant artikel in de Red, over semirexia. Weet niet of iemand dat blad leest?
Hieronder reactie iemand die het heeft gelezen. Eerste reactie eronder van iemand van 5'2" die van 92 pond naar 82 pond wil afvallen. Da's 1.57 en van 42 naar 37 kilo. Hm tsja. Volgens mij een leuk forum voor als het buiten regent en je behoefte hebt aan pulpquote:Symptoms of semirexia can range to anything from regularly skipping meals to cutting out major food groups, panicking in restaurants and avoiding dinner plans at places you have not eaten before. Semirexics will often attempt to eat as little as possible, and many will try to ward off cravings with calorie-free appetite suppressants, such as Diet Coke, gum or sugar free mints. Other signals include weighing yourself every day, or a few times a day, and frequently discussing your weight or desire to lose weight.
Kan niet zeggen dat het voor iedereen hier geldt, maar zo zit ik erin: aan de ene kant vind ik m'n lijf bovengemiddeld tof, aan de andere kant zie ik wat er beter kan. Niks mis met eruit halen wat erin zit. Ook niks mis met ervan genieten in de huidige staat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt je lichaam nooit mooi genoeg vinden, hoe mooi je ook bent? Daar heeft het merendeel hier wel last van ja.
Au! Mn ogen!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Nope, even gegoogled, dacht eerst dat het wel een ok manier was om met voedsel om te gaan, maar toen ik er meer over gelezen had niet meer. Het gaat wel wat verder dan bewust eten en leven.
http://www.skylaloureda.com/2012/05/22/are-you-semirexic/
[..]
Hieronder reactie iemand die het heeft gelezen. Eerste reactie eronder van iemand van 5'2" die van 92 pond naar 82 pond wil afvallen. Da's 1.57 en van 42 naar 37 kilo. Hm tsja. Volgens mij een leuk forum voor als het buiten regent en je behoefte hebt aan pulp
http://www.skinnygossip.com/forum/showthread.php?t=1556
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vrijdag maar eens kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was direct na thuiskomst 2 kilo zwaarder, viel me heel erg mee..
Jetlag.. We zitten met boterhammen en Modern Family onder het dekbed in de woonkamer.
.
Volgens mij ben jij gewoon een gezonde normale man die op zijn eten let. Dat je gezond wil eten betekent niet dat je "rexic" bent ofzo, toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Ik ben dan denk ik semi-semirexic. Ik weeg mezelf wel vaak, ik blijf magere producten eten ipv volvette. Maar soms denk ik ook what the hell en dan eet ik waar ik zin in heb.. Maar ik vind mn lichaam wel prima. Doet wat het moet doen en over het algemeen ben ik tevreden hoe ik eruit zie. Dus sommige dingen kloppen wel, andere niet. Heb ook wel trekjes van orthorexic.
Das waar, maar soms voelt het bijna als obsessie.. Maar dat kwam vooral door die strenge gewichtseis. Ben nu trouwens 81,5 kg. Laatst tegen de 84 dus fliepert alle kanten op. Misschien minder vaak wegen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een gezonde normale man die op zijn eten let. Dat je gezond wil eten betekent niet dat je "rexic" bent ofzo, toch?
I know, maar we vielen gisteravond echt bijna letterlijk om van vermoeidheid rond negen uur. Om vier uur allebei wakker, om zes uur weer in bed gaan liggen met de wekker om acht uur.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oeh, t enige wat helpt is er doorheen bijten, gewoon Nederlandse tijden aanhouden, dan ben je er met een paar dagen van af. dat betekent dus wakker liggen, eten als je nog geen honger hebt, en uit bed komen terwijl je heel moe bent.
Zo sta ik er nu ook in. Ik ben alleen wel erg kritisch naar mezelf (m'n lichaam), kritischer dan ik ben naar anderen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het voor iedereen hier geldt, maar zo zit ik erin: aan de ene kant vind ik m'n lijf bovengemiddeld tof, aan de andere kant zie ik wat er beter kan. Niks mis met eruit halen wat erin zit. Ook niks mis met ervan genieten in de huidige staat.
Wat gek! Ons vliegtuig in NY vertrekt om 18.00 uur en we komen om 07.45 uur aan op Schiphol. Of bedoel je met thuis echt je eigen huis?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vrijdag maar eens kijkenOeh, vervelend van de jetlag, wat was jullie reisschema? Wij vertrekken om 21.00 uit NY en zijn rond 15/16.00 thuis denk ik. We gaan dan denk ik toch maar even naar de verjaardag van Oma die op dat moment is, thuis is het risico dat we in slaap vallen te groot waarschijnlijk
Ja, helemaal thuis. We landen rond de middag volgens mij. Maar wij vliegen via IJsland, dat maakt nog wat uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:31 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wat gek! Ons vliegtuig in NY vertrekt om 18.00 uur en we komen om 07.45 uur aan op Schiphol. Of bedoel je met thuis echt je eigen huis?![]()
Als ik kan slapen in het vliegtuig (wat nog maar even afwachten is natuurlijk) vermijd ik de jetlag hopelijk, anders wordt het een érg lange dag
.
Ik heb nog nooit zo ver gevlogen om een jetlag te kunnen krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe niet aan jetlag, bevalt me uitstekend.
Dat misschien ook. Ik zag laatst trouwens ergens een grafiekje/scatterplot met bmi uitgezet tegen vetpercentage.. Daarin scoorde ik toch wel aardig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:25 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Zo sta ik er nu ook in. Ik ben alleen wel erg kritisch naar mezelf (m'n lichaam), kritischer dan ik ben naar anderen.
Heb iets te doen, het is vrij saaaaiquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:38 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo ver gevlogen om een jetlag te kunnen krijgen. Heb je nog tips voor in het vliegtuig? Zie stiekem een beetje op tegen de vlucht.
slapen. een nachtvlucht kiezen. een vlucht kiezen met tv-schermpjes. je eraan overgeven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:38 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo ver gevlogen om een jetlag te kunnen krijgen. Heb je nog tips voor in het vliegtuig? Zie stiekem een beetje op tegen de vlucht.
Daar ben ik inderdaad bang voorquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb iets te doen, het is vrij saaaai
Heenvlucht is om 09.15 uur en terugvlucht om 18.05 uurquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
slapen. een nachtvlucht kiezen. een vlucht kiezen met tv-schermpjes. je eraan overgeven.
Ik had een vlucht van LA naar frankfurt zonder TV, dat was saaaaai!
Wat voor introductietraining is het? Voor het fitnessen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, ik zie wat tegen die introductietraining op de sportschool op. Is dat stom?
jup.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wat voor introductietraining is het? Voor het fitnessen?
Slapen in het vliegtuig. Als je niet kunt slapen, doe dan iig je ogen dicht, zet een muziekje op en ontspan. Geef het niet na een kwartier op om films te gaan zitten kijken ofzo, want je ligt nu eenmaal niet in je eigen bed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:38 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Je kan op de site van de maatschappij zien of ze schermpjes hebben op bepaalde trajecten! En anders iPad/laptop mee!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad bang voor.
[..]
Heenvlucht is om 09.15 uur en terugvlucht om 18.05 uur.
Ik hoop op tv-schermpjes, maar ik weet niet of ze dat hebben.
Oordoppen of een koptelefoon, zo'n maskertje over je ogen en dat meisje neerslaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op de terugreis niet eens aan m'n eigen boek toegekomen! Slapen kan ik trouwens echt niet in het vliegtuig, veel te veel lawaai, licht, en dat het meisje naast me zes keer iets op mijn voet/been heeft laten vallen werkte ook niet mee.
Check, check, bijna check.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oordoppen of een koptelefoon, zo'n maskertje over je ogen en dat meisje neerslaan.
Als mensen zien dat je (een poging doet tot) slapen, dan kijken ze meestal wel gewoon uit.
Vervelend.quote:
Bedankt voor de tip, maar dat doen we al.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervelend.
Tip voor vandaag: ritme aanhouden en niet om 4 uur 's nachts series gaan zitten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |