abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:41:47 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115384848
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115385297
fipodepipo
Kwak
pi_115385360
GB-brood was lekker ja uniek! Mix van volkoren, spelt en rogge O+ en lekker zacht.

Nu even m'n groente/kipmix laten zakken voordat ik ga Jiliannen :')
Ja doei.
pi_115385894
Verhuisvergoeding, reiskostenvergoeding: allemaal afspraken tussen werkgever en werknemer en in die zin onderdeel van het 'salaris'.

Ik kan werkelijk niet bedenken wat iemand die niet betrokken werknemer of werkgever is, daar op tegen (of op voor) kan hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115386510
Over een soort van reiskosten gesproken :D
Vandaag kreeg mijn vriend voor het eerst een boete voor te snel rijden binnen, vond ik wel grappig.
Tot ik er achter kwam dat het op een dag was dat ik zijn leaseauto geleend had......
pi_115386540
Net even boodschappen gehaald en ik voel me echt een freak. Iedereen gooit zn karretje voor het weekend vol met chips, chocola, cola en dat soort meuk.. Kom ik aan met mn 1,5 kg kwark, magere melk, een berg kip, een zooi groenten en als treat bananen.. :7 ... :{
pi_115386586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag kreeg mijn vriend voor het eerst een boete voor te snel rijden binnen, vond ik wel grappig.
Tot ik er achter kwam dat het op een dag was dat ik zijn leaseauto geleend had......
_O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115386791
quote:
:D _O- !
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:32:06 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115387008
Hehehehe :') goede actie Sarabi :P

Ik heb een spijkerbroek gekocht. Te groot in de taille, maar het is zo lekker ff een broek aan te hebben die níet knelt :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115387093
Wel erg zonde van het geld, maar heb maar met hem meegelachen :)
pi_115387117
Ik zie Sarabi's gezicht dit doen:

_O- :D :) :{ :') ;( :'( :(
Ja doei.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:34:42 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115387154
Haha Sarabi.... jij ging voor goud??

Kinderfietsen: brons vrouwen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:35:02 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115387179
quote:
:D
Niet meer actief op Fok!
pi_115387235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef sigme het volgende:
Verhuisvergoeding, reiskostenvergoeding: allemaal afspraken tussen werkgever en werknemer en in die zin onderdeel van het 'salaris'.

Ik kan werkelijk niet bedenken wat iemand die niet betrokken werknemer of werkgever is, daar op tegen (of op voor) kan hebben.
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.
pi_115387537
Wat een gedoe over verhuis/reis/blabla kosten. Hebben beide partijen in hun CAO een handtekening onder gezet dus ja. Als je daarop bezuinigd gaat kwaliteit ook achteruit in het onderwijs. Voor talentvolle mensen wordt het dan aantrekkelijker om in het bedrijfsleven te gaan werken omdat ze daar simpelweg meer kunnen verdienen.
Nu ga ik lekker buiten zitten, de zon schijnt buiten. ^O^ Nu na een weekje binnen lekker buiten in het gras van de zon genieten zolang het kan! (Genieten van kip en sla ;) ) :W
pi_115388135
Zo kan je alles wel wegrelativeren. Het is in beginsel gewoon een rare regeling. Maak dan de salarissen beter voor docenten. Dan hebben ook mensen die op een minuut lopen wonen er wat aan.
pi_115388921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:42 schreef the85mc het volgende:
Wat een gedoe over verhuis/reis/blabla kosten. Hebben beide partijen in hun CAO een handtekening onder gezet dus ja. Als je daarop bezuinigd gaat kwaliteit ook achteruit in het onderwijs. Voor talentvolle mensen wordt het dan aantrekkelijker om in het bedrijfsleven te gaan werken omdat ze daar simpelweg meer kunnen verdienen.
Nu ga ik lekker buiten zitten, de zon schijnt buiten. ^O^ Nu na een weekje binnen lekker buiten in het gras van de zon genieten zolang het kan! (Genieten van kip en sla ;) ) :W
Bij de weg: in mijn bedrijf (bedrijfsleven) nemen ze volk aan afkomstig uit het onderwijs. Dat zijn duuuuuure mensen :{w.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115389190
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef conleche het volgende:
Zo kan je alles wel wegrelativeren. Het is in beginsel gewoon een rare regeling. Maak dan de salarissen beter voor docenten. Dan hebben ook mensen die op een minuut lopen wonen er wat aan.
Dan heb je er dus niks aan, want die mensen op 1 minuut lopen zijn al helemaal in hun nopjes met die baan. En het salaris.
pi_115389741
Ja doei.
pi_115389937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Net even boodschappen gehaald en ik voel me echt een freak. Iedereen gooit zn karretje voor het weekend vol met chips, chocola, cola en dat soort meuk.. Kom ik aan met mn 1,5 kg kwark, magere melk, een berg kip, een zooi groenten en als treat bananen.. :7 ... :{
nou ja, ik vind bananen dan ook geen 'treat'....
pi_115390165
Heb je helemaal geen cheatmaaltijd MC?

[ Bericht 1% gewijzigd door _aurum_ op 10-08-2012 19:12:41 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:00:03 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115390404
Mooie halslijn Mo!

Bokser uit Hull naar de finale, ken je hem? :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:04:18 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115390577
Je ziet wat bleekjes Mo :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115391250
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie halslijn Mo!

Bokser uit Hull naar de finale, ken je hem? :P
Nee! Maar *O* yay! Campbell toch?
Ja doei.
pi_115391861
quote:
Toch geen freak met een kiloknaller?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:52:20 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115392291
Wie had de inlogcodes die nodig zijn voor de consumentengids? Mag ik die via pm/dm?
pi_115392322
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Toch geen freak met een kiloknaller?
Nee geen kiloknaller, daar zit vaak ook nog extra water in.. Heb nu zoiets van beter leven met 1 ster.. Nou ja is ietsje beter dan kiloknallers denk ik dan maar.
En heb geen cheat iets gehaald. Deze week te veel crap gegeten. En als ik het niet haal, kan ik ook niet in de verleiding komen.
pi_115392345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee! Maar *O* yay! Campbell toch?
Trouwens: KC (de telefoonprovider hier in Hull) verft een telefooncel in de kleur van de medaille die Campbell gaat winnen morgen :D *O* dus da's nu iig zilver O+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:56:14 #29
70532 loveli
N
pi_115392450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef conleche het volgende:

[..]

In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.
Minst omslachtige manier is minder mensen aannemen (of goedkoper, maar een Pool voor de klas is niet zo handig). Om arbeidsvoorwaarden aan te passen moet je de CAO aanpassen. En als je er iets afhaalt, zet je daar in de regel iets tegenover, zoals meer vrije tijd of een loonsverhoging.

Snijden in je personeelsbestand is 'logisch'.
crap in = crap out
pi_115394701
Ik heb een bowlingbal gekocht! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
En de biografie van Uri Geller! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben echt zo'n gelukkig mens op dit moment. O+ :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:57:24 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115394990
Ik smijt de bowlingballen altijd weg *O* *O*

Wat heb je gesnoven trouwens :P
pi_115395170
Hij zit nog een een onwijs kekke bruine bowlingtas ook! O+ Zal zo even een foto posten op FB. :D
Maar hoe tof is het dan om je eigen bowlingbal te hebben?
Of nog beter, een jarige een bowlingbal cadeau te geven?! :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:00:34 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115395189
Vind mannen niet snel mooi maar bij schoonspringen zit een heeeeeeeeeeeel mooi exemplaar..Dus..
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:01:09 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115395215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij zit nog een een onwijs kekke bruine bowlingtas ook! O+ Zal zo even een foto posten op FB. :D
Maar hoe tof is het dan om je eigen bowlingbal te hebben?
Of nog beter, een jarige een bowlingbal cadeau te geven?! :D
Nou, mijn zwager heeft zijn eigen bowlingcentrum :6

Maar wel tof inderdaad
pi_115396096
Eindstand:
O: Yoghurt met muesli en wat blauwe bessen, twee geroosterde keltisch volkoren boterhammen, één biefstukworst, één met hüttenkäse (en komkommer)
L: Salade van gemengde sla, dressing, semi-zongedroogde tomaten, tonijn en forel (uit mijn nieuwe salade-bakje :+) en twee waldkorn geroosterde keltisch volkoren boterhammen, één met runderpastrami en één met forel (en komkommer)
T: Griekse yoghurt met jam en wat blauwe bessen
D: Wrap met roerbakgroente, tofuspeltburger en semi-zongedroogde tomaten
T: Fruitkwark met een doosje zomerfruit
T: Yoghurt met kersen

T: Ricola-zuurtjesdie zijn nu gelukkig op :'), moet ik niet meer kopen

Het nieuwe salade-bakje vond ik heel fijn! Heeft niet gelekt.
pi_115396097
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou, mijn zwager heeft zijn eigen bowlingcentrum :6

Maar wel tof inderdaad
Ok, jij wint! :D
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan bowlen, maar hoe kun je nu een bowlingbal in een tas laten liggen bij de kringloopwinkel?! :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:22:57 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115396372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk ook een hekel aan bowlen, maar hoe kun je nu een bowlingbal in een tas laten liggen bij de kringloopwinkel?! :D
Heerlijk lijstje weer Vlier!!
Hoe voldoet het nou zo lekker eten? Blijf je tevreden zo?

Henk :D Zou daadwerkelijk het niet over mijn hart verkrijgen om een bowlingbal met retrotas te laten liggen bij een kringloopcentrum :N
pi_115396923
quote:

[..]

Hahaha, wat ben je toch een tof mens!

Ik heb zo lekker gegeten vanavond! Ik had brie in puntjes gesneden en gepaneerd. Vervolgens gebakken en dan opeten met rode-bessencompote :9. Niet heel slankverantwoord, maar superlekker! Erbij hadden we salade en krieltjes. Ik was ook wel tevreden over de compote, ook lekker door de yoghurt of op een cracker denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115397284
Ik heb halve kip met patat gegeten. Ik vond dat ik het verdiend had (en het was dit, of pizza op t werk) lekkere luie avond verder, op naar t weekend :D
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_115397669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heerlijk lijstje weer Vlier!!
Hoe voldoet het nou zo lekker eten? Blijf je tevreden zo?

Henk :D Zou daadwerkelijk het niet over mijn hart verkrijgen om een bowlingbal met retrotas te laten liggen bij een kringloopcentrum :N
Dankje! Ik geniet er enorm van om weer zo te eten en ik ben nog steeds tevreden. Alleen heb ik vandaag ineens weer vreetneigingen :'). Hopelijk is het morgen weer over, vervelend gevoel vind ik.

Klinkt heerlijk Phaidra! :9~
pi_115397747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had de inlogcodes die nodig zijn voor de consumentengids? Mag ik die via pm/dm?
Ik en ja natuurlijk! :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:00:54 #42
70532 loveli
N
pi_115399010
quote:

[..]

Gezond verstand gebruiken ipv spierballen?
crap in = crap out
pi_115399230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef conleche het volgende:

[..]

mja, ik vind reis- en verhuiskosten ook niet zo boeiend qua arbeidsvoorwaarden, maar voor kwalitatief onderwijs zul je toch moeten investeren in personeel. het zou goed zijn als scholen meer geld uitgaven aan het opleiden/vergoeden van de opleiding van hun personeel. beter opgeleid personeel is aangetoond betere lessen (en liefst ook ervaring er nog bij, maar ja, elke docent moet het een keertje leren natuurlijk).

ik vind het salaris op zich wel concurrerend met het bedrijfsleven, voor een alfa zeker, maar de groeiruimte is wel echt beperkt. Ik zou tegen mijn veertigste toch echt uitgegroeid zijn qua salaris, als het niet met 35 al is...
Kwak
pi_115399459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezond verstand gebruiken ipv spierballen?
Dat zou te makkelijk zijn. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_115399831
Pff, ik ben zo klaar als een klontje :D spierpijn en een hoop gedaan.

O: groenteomelet
T: almondjoys 2x
L: restje pasta met gehaktballen in tomatensaus
T: citroenijsje
T: handje noten
B: krukje geverfd, ramen gezeemd, gordijnrail gemonteerd/ gaten geboord, gordijnen opgehangen en uitgelijnd ( wat een rotwerk! )
D: kip met lik mayo
S: fitness
T: havermout, blauwe bessen en cocoswhey
pi_115399886
Ik heb me kapot gelachen, een review (eigenlijk 3) van Fifty Shades of Grey, met GIFjes! Heerlijk vilein en gemeen O+

http://www.goodreads.com/review/show/340987215
Kwak
pi_115400357
Even een rondje gefietst. En vergeten dat ik vastgeklikt zat. :+ Dus even een stoeprandje scheef nemen werd even op het stoeprandje liggen. Maar had zelf helemaal niks. Maar ik ga die klikpedalen toch iets losser zetten, vooral links krijg ik niet snel los.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:19:14 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115400491
dat lijkt mij echt doodeng MC

Is dat genoeg aurum??

Ja mag ik het? :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:48:45 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115402732
INBOX ZERO, whoooo! :P Vakantie!

Denk ik.

Huuuu :D

Nog 1x skypen met collega, maar c'est tout :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_115403102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb me kapot gelachen, een review (eigenlijk 3) van Fifty Shades of Grey, met GIFjes! Heerlijk vilein en gemeen O+

Wat een geweldige review! :D
Heb je het TTK topic over het boek al gevonden? :)
Is er overigens iemand hier die 'm al heeft gelezen?
Doe wat je niet durft.
pi_115403724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat een geweldige review! :D
Heb je het TTK topic over het boek al gevonden? :)
Is er overigens iemand hier die 'm al heeft gelezen?
jup, ik heb ze alledrie gelezen.

En ik schaam me vreselijk, maar ik vond het geweldig vermakelijk, en heb ze alledrie in 5 dagen ofzo gelezen tijdens m'n vakantie. Het is zo fout, en zo slecht geschreven, en ik heb me suf geërgerd, maar toch las ik het...
pi_115404830
De Golden Gate Bridge was niet te zien door de mist, Baardmans ligt ziek op bed en morgen vliegen we weer naar Nederland.

;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115404919
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Golden Gate Bridge was niet te zien door de mist, Baardmans ligt ziek op bed en morgen vliegen we weer naar Nederland.

;( .
Ahwww :*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:29:22 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115405469
Dat is zonde DaD..
Wel alvast een goede terugvlucht ...

Hoi An, hoe is het?
pi_115405478
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

;( .
Oh das jammer! Verder wel mooie dingen beleefd?
pi_115405718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:

O, die is echt heerlijk!
Ken je het blog van GenevieveValentine? Lijkt me ook echt iets voor jou, ik smul altijd van haar kritiek op kostuumfilms, bijvoorbeeld op The Other Boleyn Girl , of over mijn jeugdsentiment.
En, mijn favoriete gedeelte: een project met analyses over Katherine Cookson-verfilmingen (nooit van gehoord, maar de reviews lezen is genoeg). Net zoals nu bij 50 Shades of Grey!
Een pareltje is bijvoorbeeld deze!

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 11-08-2012 16:36:17 ]
pi_115405783
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, die is echt heerlijk!
Ken je het blog van GenevieveValentine? Lijkt me ook echt iets voor jou, ik smul altijd van haar kritiek op kostuumfilms, bijvoorbeeld op The Other Boleyn Girl , of over mijn jeugdsentiment.
En, mijn favoriete gedeelte: een project met analyses over Katherine Cookson-verfilmingen (nooit van gehoord, maar de revieuws lezen is genoeg). Net zoals nu bij 50 Shades of Grey!
Een pareltje is bijvoorbeeld deze!
dank _O_
Kwak
pi_115406483
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Oh das jammer! Verder wel mooie dingen beleefd?
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad. O+. We willen ook helemaal nog niet naar huis.

Baard ligt lekker te slapen, hopelijk knapt 'ie nog wat op en kunnen we straks nog even wat meer van SF zien. Het is nog maar kwart voor drie hier. :).
pi_115406833
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad. O+. We willen ook helemaal nog niet naar huis.

Baard ligt lekker te slapen, hopelijk knapt 'ie nog wat op en kunnen we straks nog even wat meer van SF zien. Het is nog maar kwart voor drie hier. :).
Zou mooi zijn! En anders heb je een reden om nog een keer naar SF te gaan ;)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:19:40 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115408526
En ik heb eindelijk ern kinect gekocht. Gewoon omdat het kan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:35:41 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115409389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Tinkepink het volgende:
Issut wat?

Zo net nog kwark en vla, nu zoute stokjes...
Gewoon omdat dat ook kan :P
  Vis een optie? zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:56:58 #63
70532 loveli
N
pi_115410376
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nog een weekje blijven op kosten van de reisverzekering?
crap in = crap out
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:59:34 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115410466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Issut wat?

Zo net nog kwark en vla, nu zoute stokjes...
Gewoon omdat dat ook kan :P
Best leuk, maar wel hebben nog te weinig spelletjes. Raakte wel wat buiten adem van het spelen, dus aardige warming-up.
pi_115411457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog een weekje blijven op kosten van de reisverzekering?
Dat zou een mooie zijn voor wat misselijkheid. :D.
pi_115411646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat zou een mooie zijn voor wat misselijkheid. :D.
Jullie vakantie is niet eerder afgebroken vanwege de ziekte van Baardmans?

zo las ik het ook
pi_115411874
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jullie vakantie is niet eerder afgebroken vanwege de ziekte van Baardmans?

zo las ik het ook
Oh jeetje, nee! Zo dramatisch is het allemaal niet. We vliegen sowieso morgen terug, maar we hadden onze laatste dag hier liever anders doorgebracht.Hij is gewoon misselijk en duizelig en zo, maar niets ernstigs verder.

Sorry als het anders over kwam! Geen moment gerealiseerd dat je het zo ook kon lezen. :P.
pi_115412052
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh jeetje, nee! Zo dramatisch is het allemaal niet. We vliegen sowieso morgen terug, maar we hadden onze laatste dag hier liever anders doorgebracht.Hij is gewoon misselijk en duizelig en zo, maar niets ernstigs verder.

Sorry als het anders over kwam! Geen moment gerealiseerd dat je het zo ook kon lezen. :P.
Fijn dat het niets ernstigs is. Zijn jullie straks in Nederland nog even vrij om na te genieten van alles?
pi_115412468
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Fijn dat het niets ernstigs is. Zijn jullie straks in Nederland nog even vrij om na te genieten van alles?
Baard nog twee dagen, ik twee weken. Op zijn laatste vrije dag halen we ons poesje op, dus daar kijken we ook wel weer naar uit.

Wat doe jij zo laat nog op?
pi_115416194
Uniek, ik las dus dat jij de inlogshizzle had en vroeg wie ze wilde. Ik wil ze :P

Ik was gister echt zo klaar als een klontje :')

En ik begin een koortslip te krijgen, dus dat is een mooi begin van mijn vakantie :+
pi_115416324
En dan ook al zo vroeg wakker Aurum?! :D
Ik zal het goede voorbeeld geven en gaan sporten. *)
En daarna heel snel kaartjes voor Mika regelen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_115416358
Mogge
Gister slechte dag gehad met veel gevreet. Maar de gezelligheid was eigenlijk belangrijker :)
Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L broodje ham, twee broodjes kaas, mandarijn, appel, beker karnemelk
T koek v jarige
T borrelen met hapjes en een biertje
D aansluitend eten met de collegas: ham met meloen, scholletjes met salade en een paar frietjes, frambozensoep met citroenijs

Ik voel me helemaal sociaal nu :')
pi_115416385
Goedemorgen :W.

Planning voor vandaag:
O: Yoghurt met een appel, geroosterde keltisch volkoren boterham met hüttenkäse
L: Bij m’n oma die d’r verjaardag viert
D: Ossenhaas met opgebakken gepofte aardappelen, mayonaise en sperziebonen
T: Bosbessenyoghurt met een doosje blauwe bessen

[ Bericht 2% gewijzigd door Vlierbloesem op 11-08-2012 09:08:27 ]
pi_115416758
mogge :)

Hopelijk nog even een fijne dag DaD, beterschap voor baard!

Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: omelet met spinazie en tomaat en feta
T: wortel, komkommer
D: nog geen idee
T: warme appel met yoghurt
pi_115417336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jup, ik heb ze alledrie gelezen.

En ik schaam me vreselijk, maar ik vond het geweldig vermakelijk, en heb ze alledrie in 5 dagen ofzo gelezen tijdens m'n vakantie. Het is zo fout, en zo slecht geschreven, en ik heb me suf geërgerd, maar toch las ik het...
Hehehe, volgens mij is dat het ook vooral. Het is vermakelijk. :D
Ik download ze wel een keer ofzo. Geloof niet dat ik er geld aan wil uit geven. :P
Doe wat je niet durft.
pi_115417965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dan ook al zo vroeg wakker Aurum?! :D
Ik zal het goede voorbeeld geven en gaan sporten. *)
En daarna heel snel kaartjes voor Mika regelen. *)
Ja joh, lekker irritant :z

Daarna wel weer naar bed gegaan, heb van 0700 tot 1030 geslapen *D

Wil er nog iemand mee naar Kimbra? Is in A'dam en de kaartjes zijn maar 14 euro!

[ Bericht 5% gewijzigd door _aurum_ op 11-08-2012 11:01:31 ]
pi_115418473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is zonde DaD..
Wel alvast een goede terugvlucht ...

Hoi An, hoe is het?
Goed hoor. Had gister lange werkdag en daarna met Freud en wat ex-collega's van mij gaan borrelen/ eten. Was gezellig, maar was vanmorgen beetje brak :')

Met jou?
pi_115419083
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja joh, lekker irritant :z

Daarna wel weer naar bed gegaan, heb van 0700 tot 1030 geslapen *D

Wil er nog iemand mee naar Kimbra? Is in A'dam en de kaartjes zijn maar 14 euro!

Wanneer? Ik vind haar leuk!!!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:48:18 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115419113
Mijn god wat is het bewolkt, tis er gewoon donker van :(

Lijstje:
O: boterham met tonijn/mayo/bosui/tomaat/komkommer/augurk/paprika, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T: 3 kommen champignonssoep
L: Hard meergranen bol met hamburger speciaal en sla
T: appel, nectarine, kwart meloen, wortels, blokje choco
D: roergebakken spinazie, gekookt ei, tonijn, gekookte aardappels met curry, doperwten.
T: kwark, vla,cola berenburg, zoute stokjes

Zo dan maar.. Moet eigenlijk in beweging maar heb geen zin om uberhaupt wat te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 11-08-2012 11:54:28 ]
pi_115420469
quote:
:D!
Worry is a misuse of imagination
pi_115420555
Hier begint net de zon z'n best te doen :( en dat terwijl ik hoopte lekker uit de zon te kunnen gaan hardlopen :(

Lijstje voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met bosvruchten uit de vriezer
T: gekookt eitje
S: hardlopen (6 of 7km, eens zien hoe het gaat)
L: vers brood (gemaakt van 250 volkoren, 125 gram volkoren met zaden, 125 gram rogge, wat havermout en zemelen) met tonijnsalade (met creme fraiche)
T: koffie + ? (ga met 'n vriend wat drinken)
D: nachos con todo met verse guacamole enzo :9
T: wit wijntje en handje walnoten

Geen Jillian vandaag: morgen weer! :)
Ja doei.
pi_115420614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Maandag 3 september in Bitterzoet.
En maandag is de dag dat ik eigenlijk niet kan vanwege wandelen met verstandelijk gehandicapten.
Ik ga me even inluisteren. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115420765
quote:

[..]

Maandag 3 september? Lijkt mij ook leuk!

http://www.paradiso.nl/we(...)catie-Bitterzoet.htm
pi_115421502
quote:

[..]

Maandag 3 september :Y)
  Vis een optie? zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:35:27 #85
70532 loveli
N
pi_115421717
Vind ik haar ook leuk?
crap in = crap out
pi_115421928
Het is geen Dolly, maar ik denk het wel. Goede muziek, klinkt live ook goed!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:09:00 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115422757
Hoi! Bijlezen is weer tof :P.

Gisteren bij Sumo gegeten en die deed echt niet onder voor Shabu Amersfoort. Ik heb drie ronden gedaan en de garnalen in een rol drie keer besteld en de kerriekoekjes en de fruitsalade twee keer :P. Nomnomnom, ik wil vanavond wel weer :').

Net weer naar de fietshandel geweest en een regenpak (!), fietstassen en een extra slot 'gekocht'. Als ik weer naar het werk ga de papieren inleveren en hopelijk kan ik m'n aankopen dan snel ophalen :P.

Studieboeken zijn ook binnen, zin om te beginnen! Misschien ga ik deze week in mijn vakantieweek wel alvast beginnen met wat opdrachten maken, scheelt straks weer :P.

Nu eens kijken waar jagar en hpkw het over hadden :P
Niet meer actief op Fok!
pi_115423791
Ik ga ze denk ik ook nog wel lezen hoor, Jäg!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Tinkepink het volgende:
Cool. Ik heb een dansspel en het standaard eerste spel, en iets van kung fu panda. Ik doe t wel te weinig eigenlijk, ook omdat wij de kamer moeten verbouwen voor dat ding het doet ivm gebrek aan ruimte voor de tv... maar weer eens wat vaker afstoffen.

T gaat goed met poes O+ helemaal ingeburgerd hier, en steeds aanhankelijker. Echte kitten nog, slaapt de halve dag en rent de andere helft rondjes of wordt geknuffeld.

Morgen met J lekker naar de film en daarna eten bij Sumo :9 (thanks Vik, je hebt ons aangestoken :P ).

O+ weekend (zelfs in de vakantie) O+
Kwak
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:01:52 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115424217
Hehehe eet smakelijk :9 wel even reserveren!

Tof van de poes. Heb je geen topic aangemaakt? :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:06:30 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115424311
Leuk Kwak en nu heb ik ook zin in orientaals eten maar ben maar alleen.

Heb zonet toch nog 27 km gefietst, toch wat gedaan vandaag.
Heb zojuist bij de Lidl nog 500gr aardbeien gehaald voor 1.59, lekker
pi_115424449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga ze denk ik ook nog wel lezen hoor, Jäg!

[..]

Cool. Ik heb een dansspel en het standaard eerste spel, en iets van kung fu panda. Ik doe t wel te weinig eigenlijk, ook omdat wij de kamer moeten verbouwen voor dat ding het doet ivm gebrek aan ruimte voor de tv... maar weer eens wat vaker afstoffen.

T gaat goed met poes O+ helemaal ingeburgerd hier, en steeds aanhankelijker. Echte kitten nog, slaapt de halve dag en rent de andere helft rondjes of wordt geknuffeld.

Morgen met J lekker naar de film en daarna eten bij Sumo :9 (thanks Vik, je hebt ons aangestoken :P ).

O+ weekend (zelfs in de vakantie) O+
Fijn dat het met poes goed gaat. Heerlijk zo'n kitten in huis O+ Wij hebben ook weer een kitten.....maar dan een grote :+ Sinds Raki weer aan de pil zit gedraagt ze zich weer als een kitten. Joy :+

Net terug van de markt. Vers fruit en kaas gehaald. En sinds heul lang geleden weer eens een lekkerbekje op :9

Nu ff chillen, kijken of ik over twee uurtjes nog wat yoga wil doen. en dan: verse groentenpizza maken. Goede dag vandaag :9
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:20:44 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115424587
Klinkt als een goede dag An :Y

Weet je wat ik ga doen (na het was hangen? )
The Princess and the Frog kijken, gewoon omdat ik alleen ben en het toch zo bewolkt en koud is :P
pi_115424769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt als een goede dag An :Y

Weet je wat ik ga doen (na het was hangen? )
The Princess and the Frog kijken, gewoon omdat ik alleen ben en het toch zo bewolkt en koud is :P
Bewolkt en koud? O+ Ik had zo met je willen ruilen :o Was warm met hardlopen! Maar wel 7km gerend met 10km/uur :)

Zo lekker vers brood eten: stapte de deur hier binnen en dan meteen de geur van vers brood, nom! O+
Ja doei.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:33:37 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115424898
Jij bent gek, ik heb een jas aan en ga zo een lange broek aantrekken.
Princess and frog had ik al gezien, nou ja "del"

Geweldig gelopen Mo! Super!! Mooie snelheid, mooie afstand *O*
pi_115425006
Ha! Thanks! En nu ja, voor de rest vind ik het hier nu heerlijk weer hoor! 21 graden, zonnetje, maar voor hardlopen heb ik liever bewolking en maximaal 15 graden ofzo :+

Zo maar 's douchen en dan met wat vertraging aan de ó zo lekkere lunch O+
Ja doei.
pi_115426730
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Bijlezen is weer tof :P.

Gisteren bij Sumo gegeten en die deed echt niet onder voor Shabu Amersfoort. Ik heb drie ronden gedaan en de garnalen in een rol drie keer besteld en de kerriekoekjes en de fruitsalade twee keer :P. Nomnomnom, ik wil vanavond wel weer :').

Hee, wij waren er afgelopen dinsdag nog, 6 rondes :o :@ .
De tempura is ook zo lekker daar, en de sushi met omelet en met tonijn, en de champignons, en de misosoep, en de beef terriyaki, en de edamameboontjes... :9~
pi_115426862
Net terug van de markt, de teiltjes weer gedaan (en ook gewone 'dure' :P groente gekocht): gele paprika's, oranje paprika's, pompoen, tomaten, bossen groene asperges, een enorme rijpe avocado (zo groot als een kleine meloen :? ), frambozen en aardbeien.

Hier is het zonnig, uniek, dus geen lange broeken nodig, alleen begon er zo'n frisse zeewind op te steken rond half 4. Maar verder prachtig weer!
pi_115428262
Vanmorgen had ik ook nog een lange broek aan maar lig nu ondertussen alweer een paar uur in bikini buiten, wat een heerlijk weer O+
Nog even een begin maken in het tweede deel van Millennium en dan moet ik toch echt tijd gaan maken om te sporten.
pi_115428469
We zijn vandaag de stad in geweest en ik kwam mijn oude liefde tegen :D

Ik wil deze stoelen al zooooo lang O+ de gispen 101 O+

lijstjestijd:

O: boterham met cheddarkaas en parmaham-> soort halve tosti :9
T: 2x almondjoys
L: salade met gerookte mozzarella, parmaham,walnoten, komkommer, tomat, olfijolie en z&p
T: teveel ijzerkoekjes :o :9
D: romantisch dineren met lief, 3 gangen diner

Ik zit al in vakantie modus :+
pi_115429280
Ik kan gispen echt niet luchten of zien.. Heb een half jaar Industrieel Ontwerpen gedaan en een docent kwam bijna klaar als hij over Gispen begon... Ik kan dus nooit meer Gispens zien zonder die kwijlerige kerel erbij te denken.. :{
Meubels van le corbusier vind ik dan wel echt mooi. Later... Als ik groot ben :+ dan flikker ik eindelijk een keer die ikea zooi eruit..
pi_115429342
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Baard nog twee dagen, ik twee weken. Op zijn laatste vrije dag halen we ons poesje op, dus daar kijken we ook wel weer naar uit.

Wat doe jij zo laat nog op?
Ik had een vriendin te eten en dat was gezellig. Ze bleef tot een uur of 1 of zo.
Maar ik ben sowieso een avond/nachtmens.

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
L: 2 volkoren boterhammen filet americain met ei en ui
S: half uur fietsen, Jillian
T: gekookt ei, parmaham
D: fajitas met kip, rode ui, paprika wat kaas en creme fraiche
T: stuk gegrilde kip, amandelen, wijn
pi_115429385
Junior masterchef O+
pi_115429394
oeh, begint t weer?
Kwak
pi_115429510
Ik zit nu sziget live te kijken op YT, two door cinema club is echt mooie band! Ik kende ze nog niet.. Is goed afleiding, ben dit weekend even aan het doorwerken...
pi_115429585
Net m'n haren zelf geverfd, dat was lang geleden, maar ze hadden 2 voor de prijs van 1 bij de etos, dus het was dit keer wel heel voordelig ;) (ik heb altijd twee pakken nodig)
Ik wil namelijk niet met grijze haren op de vakantiefoto's *)
pi_115430067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, begint t weer?
Australie, ook leuk. Die kids zijn zo zelfverzekerd, heerlijk!
pi_115430249
Level 1 van Jillian afgerond *O* en dag 10 gaat echt zoveel makkelijker dan in het begin.
Morgen weer bij 0 beginnen op level 2 :D
pi_115432417
Goed bezig Sarabi! *O*
Veel plezier met het romantische diner aurum O+.

Aangepast lijstje:
O: Yoghurt met een appel, geroosterde keltisch volkoren boterham met hüttenkäse
L: Bij m’n oma die d’r verjaardag viert: pitten/zadenbroodje met een gekookt ei, tomaten en komkommer en een gevulde salade met balsamico-dressing, cherry tomaten, zongedroogde tomaten (op olie), olijven, ui en kappertjes
B: Ongeveer 1,5 uur lopen met m'n oma
D: Ossenhaas met opgebakken gepofte aardappelen, mayonaise en sperziebonen Vergeten de ossenhaas uit de vriezer te halen :'). Groentelasagne met mozzarella-laagje
T: Bosbessenyoghurt met een doosje blauwe bessen
T: Minicupje Häagen-Dazs (Dulce de Leche)

De lasagne is bijna klaar :9. Heb ook nu al zin in m'n toetjes :9~.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vlierbloesem op 11-08-2012 22:38:14 ]
pi_115432464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Level 1 van Jillian afgerond *O* en dag 10 gaat echt zoveel makkelijker dan in het begin.
Morgen weer bij 0 beginnen op level 2 :D
Goed zo! En sterkte! :') :D

Zo maar 's rustig beginnen met 't avondeten, dan is dat klaar als de hockeywedstrijd begint :9
Ja doei.
pi_115432891
Meh. Oven is misschien stuk :(
pi_115433199
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef An24 het volgende:
Balen! Waarom misschien?
pi_115433490
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef An24 het volgende:
Even stoppenkast checken, misschien ligt de stroom dr af..
pi_115433532
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:10 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Balen! Waarom misschien?
Werd niet heel warm, maar pizza was wel enigzins gaar, niet knapperig. Net een paar dagen voor mijn verjaardag. Wilde taart bakken :')
pi_115433556
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Even stoppenkast checken, misschien ligt de stroom dr af..
Dat is het dus niet :D
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:18:25 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115433652
O: kom - naar ik vermoed - volle kwark met schep rode vruchten, 1 minicroissant
L: zo'n verpakking met twee sandwiches met kip en zulks
D: gevulde (boeren?)koolbladen met quinoa en div groenten, 3 kleine chocolaatjes die bij de rekening lagen
B: 25 min loopband, 20 min crosstrainer in de mini-gym in het hotel
pi_115433783
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Werd niet heel warm, maar pizza was wel enigzins gaar, niet knapperig. Net een paar dagen voor mijn verjaardag. Wilde taart bakken :')
Ohhh wat een rot timing!
pi_115433956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:21 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ohhh wat een rot timing!
Pizza stond meer dan half uur in de oven. Alles uitgezet, toen weer aan, pizza binnen vijf minuten donker :') hoop dat het eenmalig was ;(
pi_115434232
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Pizza stond meer dan half uur in de oven. Alles uitgezet, toen weer aan, pizza binnen vijf minuten donker :') hoop dat het eenmalig was ;(
Misschien nog even testen voordat je aan je taarten gaat beginnen :+. Anders cheesecake maken :9.
pi_115434540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Misschien nog even testen voordat je aan je taarten gaat beginnen :+. Anders cheesecake maken :9.
Mja, moet ik wel eerst een schoonpa/ diabeetvriendelijk recept vinden. Maar zeker het overwegen waard :Y
pi_115434839
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Mja, moet ik wel eerst een schoonpa/ diabeetvriendelijk recept vinden. Maar zeker het overwegen waard :Y
Maakt het net wat ingewikkelder! Heb even snel gezocht en kom redelijk wat diabeetvriendelijke cheesecake recepten tegen, maar die moeten ook in de oven :+. Heb je niet zoveel aan dus.
pi_115435564
Dank vlier, komt vast goed.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:00:42 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115435889
Da's kut An...

Wil ook steeds pizza maken maar komt er nooit van.. En onze pizzabakker in het dorp die maakt echt heerlijke pizza's precies met alles wat ik wil O+

Heb zo veel gegeten dat bukken lastig gaat :')
Wel alles nog gedweild en gestoft, nu hockey kijken en dan komt lief weer terug van werk..
pi_115435922
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed zo! En sterkte! :') :D

Zo maar 's rustig beginnen met 't avondeten, dan is dat klaar als de hockeywedstrijd begint :9
Hier hebben we zelfgemaakte pizza op.
Nu inderdaad de hockeywedstrijd kijken.
pi_115437055
Vandaag zon twaalf km gelopen door het Zweedse heuvellandschap. Erg tof, langs een groot meer. Twee reeën op zeven meter afstand gezien. Verder heeeeeel veel muggen. Fijne dag!
pi_115437995
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag zon twaalf km gelopen door het Zweedse heuvellandschap. Erg tof, langs een groot meer. Twee reeën op zeven meter afstand gezien. Verder heeeeeel veel muggen. Fijne dag!
O+ Klinkt heerlijk Jagar!

Ik heb geen Jillian meer gedaan. Ik kreeg ineens een poetsvibe en als ik die heb, weet ik dat ik daar onmiddelijk gebruik van moet maken, want ze zijn uiterst zelden. Ik heb het hele huis gepoetst, gezogen en gedweild.

Ik ga morgen bbq-en. Heeft iemand nog een recept voor een lekkere marinade voor speklapjes en varkensfiletlapjes?
pi_115439067
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb geen Jillian meer gedaan. Ik kreeg ineens een poetsvibe en als ik die heb, weet ik dat ik daar onmiddelijk gebruik van moet maken, want ze zijn uiterst zelden. Ik heb het hele huis gepoetst, gezogen en gedweild.

Ik ga morgen bbq-en. Heeft iemand nog een recept voor een lekkere marinade voor speklapjes en varkensfiletlapjes?
Varkensfiletlapjes: rozemarijn, salie, knoflook, peper en zout! Jum!
pi_115440168
Dulce de leche ijs is echt goddelijk! :9~

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 11-08-2012 22:38:24 ]
pi_115440442
quote:

[..]

voor speklap vind ik deze lekker:
beetje citroensap/azijn, olie, zoete ketjap, knoflook, zout, peper, chilipoeder, beetje gemalen komijn, gemberpoeder of laos.
Kwak
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:26:14 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115440707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

voor speklap vind ik deze lekker:
beetje citroensap/azijn, olie, zoete ketjap, knoflook, zout, peper, chilipoeder, beetje gemalen komijn, gemberpoeder of laos.
Dat is met alles lekker O+

Vlier, wat is dat voor ijs? Iets met koffie?
Ik hou van vanille ijs en bananen ijs en voor de rest issut niks :P
pi_115441707
Nee gelukkig geen koffie, dat vind ik vies :P. Het smaakt naar karamel.

quote:
Dulce de leche ("melk snoep" in het Spaans) is een rijke en decadente saus of een siroop, die gelijkaardig smaakt als karamel.In tegenstelling to karamel die gemaakt is door suiker te verhitten is dulce de leche gemaakt door gezoete melk te verhitten.
Ik hou van sorbetijs (citroen, passievruchten, kersen, mjam), maar vond dit echt heel lekker :9.
pi_115441788
Lijstje:
O: grapefruitsap, kwark met aardbeien
T: 2 cappuccino
L: turks brood met tzatziki en paprika/pepersmeersel
T: toastjes eiersalade en filet americain, paprikachips
D: groene aspergesoep, 2 stukken pizza, spaghetti aglio e olio, witte wijn
S: niets :')
  Vis een optie? zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:06:57 #132
70532 loveli
N
pi_115443109
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Creme brulee hoeft 'ie niet heul heet voor te worden.
:')
crap in = crap out
pi_115443149
:W vanuit Afrika. Na bijna 3 weken ga je bijna wennen aan een koud pisstraaltje als douche, de geuren van een open riool en vis op de markt en alle aandacht die een groep blanken krijgt. Bijna. Ik verlang nu bijna naar de douche bij mijn ouders, verse salade (we kunnen hier geen rauwe groentes eten, die maken ze schoon met kraanwater en daarvan gaan mn darmen over de zeik), tosties en groene thee. Maar wat een geweldig land en veel indrukken. Voedseltechnisch gaat het gezonde waardeloos en ben ik flink afgevallen, maar dat zien we over anderhalve week thuis wel.

Hoe gaat het hier? :D
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:08:35 #134
70532 loveli
N
pi_115443192
quote:
Ik heb het hele huis gepoetst, gezogen en gedweild.
_O_ _O_ _O_
quote:
Voor kip doe ik een berg verse geraspte gember, wat ketjap en beetje knof. Zal voor varken ook wel lekker zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:10:05 #135
70532 loveli
N
pi_115443266
Hi chico :W

Lijstje van vandaag was iets met een grote bak popcorn als D :')
*burp*
crap in = crap out
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:13:23 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115443407
Dat klinkt heerlijk Vlier, te zoet maar soms mag het :P

Popcorn! zin in... Nom!

Chico, wat een ervaring zeg. Wanneer kom je weer terug?

Zo ik ga nu kwark/vla/suiker/aardbeien eten. Ook lekker
pi_115443545
Ik kom de 23e in de ochtend weer terug :). Ene kant veel zin in (ontbijt met weetabix ipv zoet brood met ei! Vriendje weer zien/aanraken!), andere kant geniet ik super van de vakantie en het zijn hier. Zoveel indrukken, dat gaan ze thuis nooit begrijpen :). En de kinderen ga ik dan ook wel missen vermoed ik, schatjes als *naam weg* hebben mijn hart gestolen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 12-08-2012 09:17:27 ]
pi_115444228
Klinkt als een mooie ervaring chico!

Ik was net even op het neude een drankje doen met een vriendin. Was best druk, ik had er ook helemaal niet aan gedacht dat de uitweek weer begonnen was. Geeft toch wel meer sfeer aan de stad. Wel lekker weer, nog geen jas nodig gehad. Eindelijk een beetje zomer!
pi_115445785
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef Vlierbloesem het volgende:
Dulce de leche ijs is echt goddelijk! :9~
Godenspul! Maar wel evil, helaas :P

Super lekker met dat spul zijn trouwens Creamy Lemon Crumb Squares _O_
pi_115445900
Kennen jullie dat liedje krokobil? Waarschijnlijk niet.. Valt mij op dat er in de clip totaal geen gebruik wordt gemaakt van vrouwen met 'het perfecte figuur' maar gewoon van normale vrouwen (nog steeds met een goed figuur) wel een soort van verademing.
pi_115446149
Wat klinkt dat tof Chico! Geweldig! O+
Ik deel je liefde voor Afrika en weet precies wat je bedoelt. :D
Geniet ervan, eenmaal terug in NL moet je het doen met de herinneringen. O+
Doe wat je niet durft.
pi_115446176
Ik ga niet vrijwillig naar dat nummer luisteren.. Wat een klotenummer.
Maar mooi dat ze 'gewone' vrouwen gebruiken. Denk dat 99% van de mannen maatje model niet eens mooi vindt. Tenminste ik niet. Vrouwen zijn het mooist met rondingen :P
pi_115454055
Goedemorgen!

Ik vind het echt heel raar om zo algemeen over "Afrika" te spreken. Dat continent is zo ontiegelijk groot, je kan toch niet op vakantie naar "Afrika"? Dat is zoiets als vakantie "op de wereld". Duh. Ja, ik deel ook de liefde voor de wereld. Geweldige plaats is dat. Zo mooi! Die mensen ook daar O+.
pi_115454445
Mogguh! 0600 mijn bedje uit om mijn vlucht te halen. Nu lekker wachten met koffie O+

En ik ben een lopende geurwolk :D
Mix van Chanel no 5.0 die niet zo lekker ruikt en Shalimar die we'll lekker ruikt :P
pi_115454540
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 07:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik vind het echt heel raar om zo algemeen over "Afrika" te spreken. Dat continent is zo ontiegelijk groot, je kan toch niet op vakantie naar "Afrika"? Dat is zoiets als vakantie "op de wereld". Duh. Ja, ik deel ook de liefde voor de wereld. Geweldige plaats is dat. Zo mooi! Die mensen ook daar O+.
Ja, dat zat ik ook te denken. Toen ik in Zimbabe was, klaagden mensen daar ook over. Aan de andere kant gebruikten ze het zelf soms ook. Ik denk dat Chico het voor een zekere mate van anonimiteit gebruikt...
pi_115454590
Wat jagar zegt. Ik bezoek een land dat niet echt toeristisch is en zodra ik hier vertel welk land + wat ik daar heb gedaan, weet iedereen die dit leest dat ik het ben :P.

Breakfast at 7, African time. Dus ik mag nog even een halfuurtje wachten voor ik kan aanschuiven xD.
pi_115454699
C'est le Afrique!
Dat weet ik wel, niettemin is het nietszeggend.
pi_115454733
@ prob ja ik ken dat liedje en ik heb de clip niet gezien, maar dan zou dat het enige positieve van dat stukje "muziek" zijn ook gelijk..

@Chico klinkt als een avontuur dat je de rest van je leven bij je houdt! :)

Lijstje voor vandaag:

O: brinta
T: appel, cappuccino
L: spinazietomaatomelet, melk, rauwkost
D: preisoep, salade met feta en olijfjes, stokbrood met kaas
T: yoghurt met kiwi

Ik drink ontzettend veel cranberry thee en blijkbaar werkt dat goed voor me, amper dikke enkels *O*
Scheelt vast ook dat ik nogsteeds wat rondscharrel op mijn benen ipv constant op de wielen, het is steeds net niet lang genoeg rotweer om weer helemaal terug te zakken, dus ik ben blij :D
pi_115455383
Morning
Net de foto's gemaakt na level 1 (ga ik na elk level doen), en je ziet toch al een veel meer resultaat dan ik dacht.
Straks nog even meten en wegen, kijken of daar ook iets is veranderd.

Edit:
Gewicht is een halve kilo minder.
Verder ben ik 3cm kwijt bij mijn taille, 1 bij mijn heupen en een halve cm per been.
Niet slecht voor 10 dagen :) zeker dat van mijn taille sta ik te kijken, maar is ook wel goed te zien op de foto's.

[ Bericht 46% gewijzigd door Sarabi op 12-08-2012 10:47:59 ]
pi_115455757
En we zijn er weer! Wat was het geweldig. O+.
pi_115455818
Welkom terug DaD!

De foto resultaten even op een rijtje gezet *O* vooral vanaf de zijkant zie je het goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115456044
Chico: klinkt alsof je een fijne tijd hebt! Geniet er nog even van.

Welkom terug DAD!
pi_115456056
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Welkom terug DaD!

De foto resultaten even op een rijtje gezet *O* vooral vanaf de zijkant zie je het goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst: dat verschil valt toch wel mee? En toe las ik dat je pas 10 dagen bezig bent. Dat is erg netjes. Pas je ook je voedingspatroon er op aan?
pi_115456329
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:07 schreef LieLie het volgende:

[..]

Godenspul! Maar wel evil, helaas :P

Super lekker met dat spul zijn trouwens Creamy Lemon Crumb Squares _O_
Dat klinkt als iets wat ik super lekker zou vinden! :9~

Welkom terug DaD!
Inderdaad mooi resultaat voor 10 dagen Sarabi! Vanaf de zijkant zie ik het duidelijk en ook vanaf de achterkant zie ik verschil.
pi_115456459
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst: dat verschil valt toch wel mee? En toe las ik dat je pas 10 dagen bezig bent. Dat is erg netjes. Pas je ook je voedingspatroon er op aan?
Officieel zijn de eerste foto's al op dag 2 gemaakt dus is het verschil zelfs maar een week.
En verder gewoon normaal eten, dus niet snoepen en proberen zo gezond mogelijk te eten.

Level 2 is inderdaad een stuk leuker *O*
pi_115456472
Dat is een flink verschil sarabi! En dat na 10 dagen? Als je door blijft jilliannen ben na een tijdje jillian zelf ;)
pi_115456517
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Officieel zijn de eerste foto's al op dag 2 gemaakt dus is het verschil zelfs maar een week.
En verder gewoon normaal eten, dus niet snoepen en proberen zo gezond mogelijk te eten.

Level 2 is inderdaad een stuk leuker *O*
Goed hoor ^O^
pi_115456522
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:42 schreef the85mc het volgende:
Dat is een flink verschil sarabi! En dat na 10 dagen? Als je door blijft jilliannen ben na een tijdje jillian zelf ;)
Thanks en 7 dagen eigenlijk.
Nou dat zal wel meevallen :) en dat hoeft ook niet.
pi_115456523
Netjes hoor! Zoveel verschil zie je hier niet volgens mij! ^O^
Ja doei.
pi_115456573
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes hoor! Zoveel verschil zie je hier niet volgens mij! ^O^
Helpt ook dat ik aardig wat kilo's te veel heb, dan zie je het eerder.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:53:02 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115456705
Netjes Sarabi! Vooral van de zijkant zeg :o *O*
pi_115456743
Hi!

Lijstjes uit parijs:
O; croissant en koffie
T: smoothie met Fruit
L: Galette met ei, kaas spek en champignons
T: ijsje met 2 bolletjes
T: 2 caramel au beurre salee
T: Kir, cocktail en pinda's
D: visburger met frietjes en sla met 2 glazen witte wijn
T: baba au rhum gedeeld
T: 2 caipirinha
T: wodka lime
T: Cuba libre
T: een crepe met honing
S: 19 uur wakker zijn waarvan 15 lopen/ dansen/ slenteren

:7
pi_115456806
Per, wat heerlijk! O+
pi_115456843
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
Hi!

Lijstjes uit parijs:
O; croissant en koffie
T: smoothie met Fruit
L: Galette met ei, kaas spek en champignons
T: ijsje met 2 bolletjes
T: 2 caramel au beurre salee
T: Kir, cocktail en pinda's
D: visburger met frietjes en sla met 2 glazen witte wijn
T: baba au rhum gedeeld
T: 2 caipirinha
T: wodka lime
T: Cuba libre
T: een crepe met honing
S: 19 uur wakker zijn waarvan 15 lopen/ dansen/ slenteren

:7
:9 t was een bizar toffe dag :D
Be someone that makes you happy
pi_115456866
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Net de foto's gemaakt na level 1 (ga ik na elk level doen), en je ziet toch al een veel meer resultaat dan ik dacht.
Straks nog even meten en wegen, kijken of daar ook iets is veranderd.

Edit:
Gewicht is een halve kilo minder.
Verder ben ik 3cm kwijt bij mijn taille, 1 bij mijn heupen en een halve cm per been.
Niet slecht voor 10 dagen :) zeker dat van mijn taille sta ik te kijken, maar is ook wel goed te zien op de foto's.
Mooi resultaat!

Ik wil misschien ook wel Jillian proberen, dat kan zelfs hier wel tussen de bedrijven door... Iemand die me het linkje van de tante van de buurvrouw van kim kan pm'en?

DaD, weebee!!
Nallie & Perr ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115457021
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mooi resultaat!

Ik wil misschien ook wel Jillian proberen, dat kan zelfs hier wel tussen de bedrijven door... Iemand die me het linkje van de tante van de buurvrouw van kim kan pm'en?

DaD, weebee!!
Nallie & Perr ook!
Hier is alvast level 1 :)
pi_115457026
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mooi resultaat!

DaD, weebee!!
Nallie & Perr ook!
We zijn er nog :) vandaag nog eten ;) vanavond naar huis!
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:08:44 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115457144
Echt een verschil zeg Sarabi, dat moet een goed motivator zijn!

Wat heerlijk Perr!!

Lijst:
O: beschuit kaas, beker melk
S: 15 km met 10.8/uur
T: 2 cappuccino, appel
L: (eerst even douchen :') ) 2 boterhammen kaas, 2 beschuit met aardbeien en suiker
T's: gekookt ei, 2 borden tomatensoep, kwart meloen, 2 nectarines
D: groente (kijken wat schoonvader uit de tuin haalt), aardappelkroketten, zelfgepaneerde schnitzel
T: kwark en vla
pi_115457180
Tante heeft zich gemeld :') _O- :P

Straks na de marathon weer 'hupsen', zoals Jillian hier genoemd wordt. ben ik trouwens de enige motorisch gestoorde die in level 2 de 'stap-lunges' gewoon niet fatsoenlijk uit kan voeren?
Oefening waarbij je met hetzelfde been de ene keer een stap naar voren doet en dan een lunge doet en dan met dat been naar achteren en weer een lunge. Ik val de hele tijd om, zeker met die dumbbells en stap nooit ver genoeg naar achteren :')
Ja doei.
pi_115457211
Lekker gelopen uniek! ^O^
Ja doei.
pi_115457260
Jillian 2 vind ik ook niets, het lijkt teveel op pasjes voor mijn motoriek :')
pi_115457717
Ik ga vanavond Jillian 1 doen, met flesjes water als gewichtjes!
Kwak
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:28:49 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115457752
De conferentie is tof O+. Vanochtend kwam ik via via terecht in een ontbijt met drie board members :o. Well done door deze newcomer :7.
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:29:01 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115457760
Ik vind jillian 2 juist teveel planking
pi_115457960
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Moet zeggen dat ik het inmiddels wel minder leuk begin te vinden omdat ik gewoon de juiste techniek niet lijk door te krijgen bij dat planking, vind de walk-down-push-ups wel heel leuk trouwens! Máár, we gaan stug door. Want vind het nog steeds wel echt leuk overall :)

[ Bericht 11% gewijzigd door motorbloempje op 12-08-2012 12:41:39 ]
Ja doei.
pi_115458129
wat ik vergat te zeggen: ik vind dat je het inderdaad al behoorlijk ziet op je taille sarabi! echt goed!
Kwak
pi_115458298
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Dat wel, maar de rest vind ik een stuk leuker (en minder zwaar lijkt het).
pi_115458331
Goed bezig, sarabi! En blootje ook!

Hier een heerlijk dagje omhangen. Ontbeten met wentelteefjes met frambozen en banaan, en nu heb ik een appeltaart in de maak, want de Duutser had nog nooit een Nederlandse appeltaart gegeten. En vanavond eten we een recept van z'n oma, hefekloße, met bosbessen. Tussendoor nog maar wat groente zien binnen te krijgen!
pi_115458435
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
wat ik vergat te zeggen: ik vind dat je het inderdaad al behoorlijk ziet op je taille sarabi! echt goed!
Dankjewel :) en dit is wel echt de beste motivator :Y
pi_115458544
Een dagje omhangen, Jagär? Is dat een germanisme, anglicisme of friezisme?

Verder heb ik weer eens 40 min. op de crosstrainer gestaan, laat ik dat iedere ochtend maar eens doen deze week, dan is de knop weer om (zie lijstje gisteren :') ).

En sarabi, die zijkantfoto is inderdaad een enorm verschil! Dat zal wel een goede motivatie zijn zo!
pi_115458773
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Laureline het volgende:
Een dagje omhangen, Jagär? Is dat een germanisme, anglicisme of friezisme?

Verder heb ik weer eens 40 min. op de crosstrainer gestaan, laat ik dat iedere ochtend maar eens doen deze week, dan is de knop weer om (zie lijstje gisteren :') ).

En sarabi, die zijkantfoto is inderdaad een enorm verschil! Dat zal wel een goede motivatie zijn zo!
hoe zou je een zweedsisme noemen?

Waarschijnlijk een resultaat dat ik tegenwoordig elke dag minstens drie talen spreek, lees of schrijf, en meestal zelfs vier. Ze vloeien regelmatig in elkaar over zonder dat ik het merk!
pi_115458998
Ja, die liet ik weg omdat ik er eigenlijk geen woord voor wist :P . Zweedsisme klinkt zo viezig!
Spreek je met de Duitser eigenlijk Duits of Engels?
pi_115459476
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:07 schreef Laureline het volgende:
Ja, die liet ik weg omdat ik er eigenlijk geen woord voor wist :P . Zweedsisme klinkt zo viezig!
Spreek je met de Duitser eigenlijk Duits of Engels?
Engels, meestal. Soms Duits, maar dat is meer voor de grap...
  Vis een optie? zondag 12 augustus 2012 @ 13:42:01 #185
70532 loveli
N
pi_115460291
Die wilde ik ook net posten :')
crap in = crap out
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:50:22 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115460551
pi_115461034
Als ik dat nummer hoor moet ik aan vakantie denken O+ In de auto naar frankrijk met de boot erachter en met mn teamies dit nummer meebleren haha
pi_115462194
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Jagärtrut het volgende: En vanavond eten we een recept van z'n oma, hefekloße, met bosbessen.
Oe, lekker. Ligt wel een beetje zwaar op de maag.
pi_115468972
Sarabi, goed bezig :)

@jagar: Friesisme, absoluut ;)
pi_115469464
en even een ongegeneerde egopost want ik ben BLIJ *O*

Heb me heel lang niet zolang zo goed gevoeld als nu, nu alweer drie weken pijnstillervrij.
De zenuwblok zou woensdag zijn, maar daar ga ik morgen maar even overleggen, op dit moment vind ik het zonde om mezelf zo vol medicijnen te laten pompen als het niet echt nodig is.

Heel soms vergeet ik zelfs de stok te pakken als ik naar de keuken loop vanuit de tuin, op de terugweg is het dan wel ff lastiger, maar het is al meer dan ik de afgelopen 2 jaar uberhaupt gekund heb.
Zon is mijn wondermiddel O+
pi_115469617
Wat geweldig Mar! Goed om te horen! O+ Dat dit maar lang mag aanhouden.
pi_115469624
Fijn Mar! :) *O*

Hier net lekker gehupst in de tuin. Heb de laatste oefening van level 2 vervangen door de bicycle crunches van level 1, net wat fijner voor de schouders. *pufendezweet*
Ja doei.
pi_115469647
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef MarMar het volgende:
en even een ongegeneerde egopost want ik ben BLIJ *O*

Heb me heel lang niet zolang zo goed gevoeld als nu, nu alweer drie weken pijnstillervrij.
De zenuwblok zou woensdag zijn, maar daar ga ik morgen maar even overleggen, op dit moment vind ik het zonde om mezelf zo vol medicijnen te laten pompen als het niet echt nodig is.

Heel soms vergeet ik zelfs de stok te pakken als ik naar de keuken loop vanuit de tuin, op de terugweg is het dan wel ff lastiger, maar het is al meer dan ik de afgelopen 2 jaar uberhaupt gekund heb.
Zon is mijn wondermiddel O+
Wat mooi voor je Mar! Hopelijk blijft het dan nog even lekker weer! Je had het al eens over emigreer plannen, is dat een beetje realistisch op korte termijn?
Lijkt me best lastig om te emigreren met opgroeiende kinderen.. Je wilt natuurlijk het beste voor je kinderen, maar soms moet je ook een beetje aan jezelf denken..
pi_115469708
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat mooi voor je Mar! Hopelijk blijft het dan nog even lekker weer! Je had het al eens over emigreer plannen, is dat een beetje realistisch op korte termijn?
Lijkt me best lastig om te emigreren met opgroeiende kinderen.. Je wilt natuurlijk het beste voor je kinderen, maar soms moet je ook een beetje aan jezelf denken..
Nee dat is niet te realiseren op korte termijn, dat duurt nog een paar jaar, maar dat geeft niet, wat is een paar jaar op een heel leven :) En een mama die een stuk gezonder is, is ook goed voor de kinderen ;)
pi_115469951
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nee dat is niet te realiseren op korte termijn, dat duurt nog een paar jaar, maar dat geeft niet, wat is een paar jaar op een heel leven :) En een mama die een stuk gezonder is, is ook goed voor de kinderen ;)
Ja das ook waar, maar ja, een paar jaar pijn lijkt me verschrikkelijk. Ik heb grote bewondering voor hoe positief je altijd bent!
pi_115470168
thx :*
Pijnloos is het niet hoor, nooit, maar da's niet erg zolang het goed te harden is. :)
pi_115471985
Per: Wat een heerlijk Parijsdagje.

Mo en Uniek ook goed bezig ^O^

En Mar, wat heerlijk moet dat zijn. Geniet er maar met volle teugen van *O*

Ik heb ook een prestatie te melden: 2 uur lang wandelen in het bos. Dat hebben mijn heupen lang niet meer willen doen *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:16:58 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115472423
Wat goed zeg An!! Fijn dat het zo kan.

MarMa r *O*

Avondeten was: Zelf gepaneerde varkensschnitzel, rijst met zelfgemaakte satesaus, gebakken champ/ui/bosui/courgette/knoflook/bieslook/peterselie/paprika.
Vandaag geplukte sperziebonen, verse botersla met ei/tomaat/dressing e.d. en nog wat gekookte bloemkool.

Straks nog kwark/vla en aardbeien.

Ben zo vreselijk kapot dat ik al in janken uitbarst omdat de r bij MarMar niet goed staat :')
pi_115472886
Wat fijn An!

Aww uniek -O-. Hoe komt het?
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:40:41 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115473258
Aww Uniekje! Druppels en emmers enzo, nu rust pakken? :* O+

Mar, fijn!

Ik ben het A(a)n(rader)boek aan het lezen! Ik ben nu bij de delen aangekomen waardoor ik heel goed snap waarom ie me aangeraden werd :@ :D Afgezien van de pumpjes ( :+ ) vind ik het tot nu toe best wel tof, duidelijke uitleg over waarom bepaalde dingen goed/slecht zijn, fijn :Y
pi_115473430
Pumpjes zijn ook stom. Maar fijn dat je er misschien wat aan hebt :*

Uniek: knuffel :*
pi_115473613
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn Mar! :) *O*

Hier net lekker gehupst in de tuin. Heb de laatste oefening van level 2 vervangen door de bicycle crunches van level 1, net wat fijner voor de schouders. *pufendezweet*
Is die andere zwaar voor je schouders? Die bicycle crunches zijn wel lekker.

Ben benieuwd hoe het met Kwak is gegaan, eerste dag van Jillian.
pi_115473656
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat goed zeg An!! Fijn dat het zo kan.

MarMa r *O*

Avondeten was: Zelf gepaneerde varkensschnitzel, rijst met zelfgemaakte satesaus, gebakken champ/ui/bosui/courgette/knoflook/bieslook/peterselie/paprika.
Vandaag geplukte sperziebonen, verse botersla met ei/tomaat/dressing e.d. en nog wat gekookte bloemkool.

Straks nog kwark/vla en aardbeien.

Ben zo vreselijk kapot dat ik al in janken uitbarst omdat de r bij MarMar niet goed staat :')
*hugs*
Kan je lekker op de bank gaan hangen nu? of een boek lezen in bed.
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:59:34 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115474149
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mar, fijn!

Ik ben het A(a)n(rader)boek aan het lezen! Ik ben nu bij de delen aangekomen waardoor ik heel goed snap waarom ie me aangeraden werd :@ :D Afgezien van de pumpjes ( :+ ) vind ik het tot nu toe best wel tof, duidelijke uitleg over waarom bepaalde dingen goed/slecht zijn, fijn :Y
Kan je iets noemen waarvan je denkt... Jah! precies.. Daarom! Ofzo? :D

Rust pakken.. eerst wachten tot vriend naar het werk gaat vannacht, dan zelf om 4.45 uur weer eruit.

Boek lezen, vanmiddag nog gedaan, nog steeds bezig in het boek van Karin Slaughter, al een jaar :') Ik heb het geduld niet :P

Jillian, knap hoor. Kudo's voor jullie beweging *O*
Het is zondagavond, de kutste avond die er is :')
pi_115474189
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mar, fijn!

Hoe heet dat boek? :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115474731
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe heet dat boek? :D
Eet jezelf mooi, slank en gelukkig van Amber Alberda.
pi_115474867
Lijstje:
L: Twee geroosterde keltisch volkoren boterhammen, één met hüttenkäse en één met vega-ham (en komkommer)
T: Twee rauwe paprika's
D: Ossenhaas met twee opgebakken gepofte aardappels, mayonaise en een salade van gemengde sla, balsamico-azijn, semi-zongedroogde tomaten en feta
T: Minicupje Belgian Chocolat Häagen-Dazs ijs, klein beetje Cookies & Cream Häagen-Dazs ijs en een heel klein beetje Strawberry Cheesecake Häagen-Dazs ijs
T: Bak kersenyoghurt met een doosje kersen

Deze smaken ijs waren allemaal een stuk minder lekker dan Dulce de Leche. Verbaast me ook niet dat ik het niet super lekker vond, hou meestal niet van roomijs.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:19:59 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115474982
Toetjesmonster jij Vlier! :D
pi_115475004
Moe.
pi_115475081
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Toetjesmonster jij Vlier! :D
Echt hè :') :9. Ik hou vooral veel van yoghurt met een smaakje met fruit erin O+.
pi_115475130
Toetjes! Ik heb zojuist heel fout een griesmeelpuddinkje met bessensaus op :') O+
pi_115475967
Ik heb gister semi freddo gemaakt, erg lekker!
pi_115476236
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
lekker :9
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:52:20 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115476408
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
Ingorence is bliss qua toetjes denk ik :')
pi_115476563
Hij staat in de allerhande :P
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:08:14 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115477223
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Probability het volgende:
Hij staat in de allerhande :P
Leuk blad maar ze hebben geen prijspuzzels... :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:15:11 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115477572
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je iets noemen waarvan je denkt... Jah! precies.. Daarom! Ofzo? :D
4:45 :X -O-

Ummm nou ze heeft het iig over issues met borrelbuiken, huidprobleempjes en natuurlijk overgewicht, en van alledrie heb ik met enige regelmaat last :+

Verder ben ik nog niet zo ver, maar bijv. een stukje over het drinken van frisdrank :+ Weet natuurlijk wel dat het slecht is, maar ze legt het wel helder uit vind ik. Da's eigenlijk met veel dingen in het boek: veel heb ik wel eens ergens gelezen, maar alles is fijn duidelijk uitgelegd en gecombineerd en zo. Verder ook gewoon praktische tips voor stoelgang (jaja :+ ) en juiste hoeveelheden eten (bijv. over dat je buik ong. 20 min. nodig heeft om aan je hoofd het signaal door te geven dat het voldaan is, wat de reden is dat veel mensen over-eten).

Ik kom er nog op terug als ik verder ben :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:16:33 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115477641
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef An24 het volgende:
Pumpjes zijn ook stom. Maar fijn dat je er misschien wat aan hebt :*

Uniek: knuffel :*
:Y veel herkenning wel! En ook wel bevestiging van bepaalde dingen waarvan ik weet dat ik ze nog niet helemaal goed doe :+
pi_115478592
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y veel herkenning wel! En ook wel bevestiging van bepaalde dingen waarvan ik weet dat ik ze nog niet helemaal goed doe :+
Ik begin nu ook steeds schoner te eten doordat ik nog eens op info gewezen werd. Het was allemaal een beethe weg gezakt.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:21 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115480282
Knoeien geeft ook zoveel was.
pi_115481471
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knoeien geeft ook zoveel was.
Je spreekt uit ervaring?
pi_115486417
Tijd om te stoppen met werken. Morgen is er weer een nieuwe dag! Al weet ik niet hoe vrolijk ik word van nog zo'n dag knallen. Maar ja deadline he. Dinsdag dagje vrij!
pi_115486697
Nu even sluiting OS kijken, ben benieuwd welke artiesten allemaal komen.
Ik hoor al here comes the sun :D dat maakt mn humeur alweer goed!
pi_115489497
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

kwak is ziek thuisgekomen van het eten bij sumo (denk toiletgeheimen) dus ik zit zo slap als een vaatdoek op de bank :') morgen dan maar? vriendje stimuleert me (zoals afgesproken), heb ook niks van snoep of snacks meer in huis enzo, en hij maakt af en toe lekkere rauwkosthapjes voor me O+
Kwak
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 01:10:43 #227
70532 loveli
N
pi_115497740
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:16 schreef Vlierbloesem het volgende:
T: Minicupje Belgian Chocolat Häagen-Dazs ijs, klein beetje Cookies & Cream Häagen-Dazs ijs en een heel klein beetje Strawberry Cheesecake Häagen-Dazs ijs
* loveli vraagt zich af hoe ze daar op dit tijdstip nog aan komt...
crap in = crap out
pi_115498970
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Eet jezelf mooi, slank en gelukkig van Amber Alberda.
Die ga ik als eerste weer lezen als we thuis zijn, na alle zooi hier :')

Waren net bij een restaurant waar je bij je vleesgerecht twee groentes kon kiezen. De keuze was: french fries, baked potato, mashed potato, glazed sweet potato, baked apples, cottage cheese with apple butter, baked beans en pilav rice.

:|W ;)
pi_115501267
Ik was direct na thuiskomst 2 kilo zwaarder, viel me heel erg mee. :D.

Jetlag. }:| . We zitten met boterhammen en Modern Family onder het dekbed in de woonkamer. :').
pi_115501374
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Oei. Ik heb een winkel in de buurt die iedere dag tot 2.00 open is. Dus je moet hier maar komen wonen.
pi_115501644
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef loveli het volgende:

[..]

:D. Volgens mij woon je niet echt dicht bij mij, anders had je het mogen komen ophalen :+.
pi_115501649
Planning:
O: Yoghurt met een appel en muesli, twee geroosterde boterhammen, één met geitenkaas en honing, één met biefstukworst en komkommer
L: Tweee geroosterde boterhammen, één met gerookte zalm, één met hüttenkäse (en komkommer) en een salade van gemengde sla, dressing, semi-zongedroogde tomaten en gerookte kip
D: Tortelloni (ricottakaas/spinazie) met gegrilde vis en een tomatensalade (tastytomtomaten en semi-zongedroogde tomaten)
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met kersen
T: Beluga-ijsje (als ze het hebben bij mijn AH tenminste)
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:30:27 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115502149
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kwak is ziek thuisgekomen van het eten bij sumo (denk toiletgeheimen) dus ik zit zo slap als een vaatdoek op de bank :') morgen dan maar? vriendje stimuleert me (zoals afgesproken), heb ook niks van snoep of snacks meer in huis enzo, en hij maakt af en toe lekkere rauwkosthapjes voor me O+
:o ziek? Van Shabu ook al hè? Verdraagt je maag dat soort eten niet ofzo? Was t wel lekker?
Niet meer actief op Fok!
pi_115502435
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o ziek? Van Shabu ook al hè? Verdraagt je maag dat soort eten niet ofzo? Was t wel lekker?
t waren mijn darmen... Van Shabu ook al twee keer (ben er twee keer geweest), dus wellicht is t inderdaad niet zo mijn ding. T was wel erg lekker!

sinds mijn darmontsteking anderhalf jaar geleden verdraag ik ook pittig eten minder goed (standaard binnen een half uur na de maaltijd heb ik een probleem). Vervelend, want ik houd van pittig. Gewoon een pittig hapje kan wel, maar een orientaalse maaltijd :N (eigenlijk heb ik t bij niet-pittig chinees eten ook)
Kwak
pi_115502460
Mogge!

Al wat opgeknapt Kwakzor?
En Uniekje een beetje uitgerust nu? :*

Lijstje:

T: cappuccino, appel
L: 2 rijstwafels met kaas, ham, komkommer, karnemelk
D: preisoep, aangevuld met gehaktballetjes en groente, stokbrood, salade

Net ziekenhuis afgebeld "groot gelijk en wat fijn dat het nu zo goed gaat" en na de vakantie zien we wel weer verder. Bijkomend is ook dat ik me beter ga voelen als ik langere tijd geen medicijnen gebruik/ingespoten krijg, hopelijk gaat deze stijgende lijn nog even door.
pi_115502461
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

Jetlag. }:| . We zitten met boterhammen en Modern Family onder het dekbed in de woonkamer. :').
oeh, t enige wat helpt is er doorheen bijten, gewoon Nederlandse tijden aanhouden, dan ben je er met een paar dagen van af. dat betekent dus wakker liggen, eten als je nog geen honger hebt, en uit bed komen terwijl je heel moe bent.
Kwak
pi_115502492
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef MarMar het volgende:
Mogge!

Al wat opgeknapt Kwakzor?
En Uniekje een beetje uitgerust nu? :*

Lijstje:

T: cappuccino, appel
L: 2 rijstwafels met kaas, ham, komkommer, karnemelk
D: preisoep, aangevuld met gehaktballetjes en groente, stokbrood, salade

Net ziekenhuis afgebeld "groot gelijk en wat fijn dat het nu zo goed gaat" en na de vakantie zien we wel weer verder. Bijkomend is ook dat ik me beter ga voelen als ik langere tijd geen medicijnen gebruik/ingespoten krijg, hopelijk gaat deze stijgende lijn nog even door.
ja hoor, voordeel van deze reactie is dat ik weet dat het na een poosje weer over is. alleen was ik gisteren onverwacht slap en lamlendig na afloop, misschien omdat ik eigenlijk wat weinig gegeten had door de buikpijn (nog geen twee volle rondes met wat grilldingetjes, wat garnalen en een noodlegerechtje).

edit: wat fijn van je stijgende lijn! O+ t is je zo gegund, even een zonnestraaltje achter de wolken!
Kwak
pi_115502547
beuh, ik wil niet wakker worden vandaag....

Vandaag proefles in de sportschool. Ben benieuwd, weet niet zo goed wat ik moet verwachen. Vind het wel een beetje spannend!
pi_115502572
oh, en planning:

O: 3 broodjes (wit, zelfgemaakt gister) met hagelslag
L: spinazielasagna
S: sporten in de sportschool
T: yoghurt met muesli
D: salade met gebakken geitenkaas en aardbei
t: blokje choco?
pi_115502575
Succes jagar :) hopelijk bevalt het je goed!

Mijn mams is een paar maanden geleden met fitness, op haar 67e, hoe stoer is dat :) Ze vindt het helemaal geweldig, terwijl ze vroeger toen ik naar de sportschool ging nooit snapte wat ik daar aan vond.
pi_115502683
Ohai!

Het is weer doe-normaal tijd :D
O: 170 ml griekse yoghurt met granola en mango
T: 200 gr cherrytomaatjes
L: broodje & salade
T: 2 stuks fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: nog geen idee.
Sporten zit er niet in vandaag geloof ik :')
pi_115502731
Bonjour!

Beterschap Kwak!
En succes met t nieuwe regime.

Ik denk dat je lijf al heeeel blij is met al die vitamientjes hoor Perr ;)
Ik ga zo een poging doen tot sporten maar verwacht er weinig van :') en ik wil een croissant!
pi_115502783
Beterschap Kwak!
Vandaag begint het 'normale' leven weer een beetje, ritme *O*.
pi_115502821
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:24 schreef Nallie het volgende:
Bonjour!

Beterschap Kwak!
En succes met t nieuwe regime.

Ik denk dat je lijf al heeeel blij is met al die vitamientjes hoor Perr ;)
Ik ga zo een poging doen tot sporten maar verwacht er weinig van :') en ik wil een croissant!
J'aime les croissants.
pi_115502881
Beterschap kwak, voor zover je nog last hebt!

Hoe ist met Uniek?
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:50:45 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115503179
Lijstje van gister proberen te herinneren:

O: volle kwark met vruchten, 2 mini-croissants
L: een of ander roggebrood-iets met coleslaw en kalkoen
T: 2 glazen prosecco, bordje met beetje salade en wat crackers
D: tapas: 3 gehaktballetjes, 2 stukjes kip, 2 stukjes stokbrood en een aardappel/omelet ding, 2 witte wijn
pi_115504451
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Damn op dag twee van level 2 merk je inderdaad wel hoe zwaar het voor je schouders is.
  maandag 13 augustus 2012 @ 10:55:33 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115504757
Heeft iemand hier enig idee wat procureurslappen zijn? Is iig vlees. Kan ik dat bij de AH krijgen en is het ook onder een andere naam bekend?
Niet meer actief op Fok!
pi_115504762
Goedemorgen! Ik heb een beetje de maandagochtend blues..Maar moet even doordoen vandaag. Nu even bak koffie..
3 uur gehad, nog 9 te gaan.. Dus op een kwart ;)
pi_115505064
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat procureurslappen zijn? Is iig vlees. Kan ik dat bij de AH krijgen en is het ook onder een andere naam bekend?
Het is varkensvlees, procureur is geloof ik het beste deel. Geen idee of de AH het heeft eigenlijk.

Edit: uit de hals dus
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 11:07:46 #251
70532 loveli
N
pi_115505099
Volgens google is het uitgebeende karbonade.
crap in = crap out
pi_115505205
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
is een vrij vet soort varkensvlees, geen speklap. volgens mij is t schouderkarbonade zonder botje, vaak iets dunner gesneden.
Kwak
pi_115505214
spuit elf...
Kwak
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:34:16 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115505821
Oké thanks allen :)
Niet meer actief op Fok!
pi_115507327
Interessant artikel in de Red, over semirexia. Weet niet of iemand dat blad leest?
pi_115507531
Dat klinkt als halfslachtige anorexia. Anorexia voor afhakers zeg maar ;)
pi_115508032
quote:
die personen zullen jaloers op jou zijn :D
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:13:48 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115508998
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef Probability het volgende:
Interessant artikel in de Red, over semirexia. Weet niet of iemand dat blad leest?
Je bedoelt je lichaam nooit mooi genoeg vinden, hoe mooi je ook bent? Daar heeft het merendeel hier wel last van ja.
pi_115509026
Semirexia? :D Klinkt als een soort verdwaalde T-Rex!
pi_115509077
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bedoelt je lichaam nooit mooi genoeg vinden, hoe mooi je ook bent? Daar heeft het merendeel hier wel last van ja.
Volgens deze website gaat het wel verder dan dat.
quote:
Symptoms of semirexia can range to anything from regularly skipping meals to cutting out major food groups, panicking in restaurants and avoiding dinner plans at places you have not eaten before. Semirexics will often attempt to eat as little as possible, and many will try to ward off cravings with calorie-free appetite suppressants, such as Diet Coke, gum or sugar free mints. Other signals include weighing yourself every day, or a few times a day, and frequently discussing your weight or desire to lose weight.
pi_115509136
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Volgens deze website gaat het wel verder dan dat.

[..]

O+ Iedereen aan de vage ziektes.

Is er ook een medische term voor te veel van eten houden?
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 13:23:00 #262
70532 loveli
N
pi_115509272
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef Probability het volgende:
Nope, even gegoogled, dacht eerst dat het wel een ok manier was om met voedsel om te gaan, maar toen ik er meer over gelezen had niet meer. Het gaat wel wat verder dan bewust eten en leven.
http://www.skylaloureda.com/2012/05/22/are-you-semirexic/
quote:
Symptoms of semirexia can range to anything from regularly skipping meals to cutting out major food groups, panicking in restaurants and avoiding dinner plans at places you have not eaten before. Semirexics will often attempt to eat as little as possible, and many will try to ward off cravings with calorie-free appetite suppressants, such as Diet Coke, gum or sugar free mints. Other signals include weighing yourself every day, or a few times a day, and frequently discussing your weight or desire to lose weight.
Hieronder reactie iemand die het heeft gelezen. Eerste reactie eronder van iemand van 5'2" die van 92 pond naar 82 pond wil afvallen. Da's 1.57 en van 42 naar 37 kilo. Hm tsja. Volgens mij een leuk forum voor als het buiten regent en je behoefte hebt aan pulp :')
http://www.skinnygossip.com/forum/showthread.php?t=1556
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 13:23:38 #263
70532 loveli
N
pi_115509285
Wat vlier zegt dus.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 13:26:56 #264
70532 loveli
N
pi_115509400
quote:
Kan niet zeggen dat het voor iedereen hier geldt, maar zo zit ik erin: aan de ene kant vind ik m'n lijf bovengemiddeld tof, aan de andere kant zie ik wat er beter kan. Niks mis met eruit halen wat erin zit. Ook niks mis met ervan genieten in de huidige staat.
crap in = crap out
pi_115509525
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Nope, even gegoogled, dacht eerst dat het wel een ok manier was om met voedsel om te gaan, maar toen ik er meer over gelezen had niet meer. Het gaat wel wat verder dan bewust eten en leven.
http://www.skylaloureda.com/2012/05/22/are-you-semirexic/

[..]

Hieronder reactie iemand die het heeft gelezen. Eerste reactie eronder van iemand van 5'2" die van 92 pond naar 82 pond wil afvallen. Da's 1.57 en van 42 naar 37 kilo. Hm tsja. Volgens mij een leuk forum voor als het buiten regent en je behoefte hebt aan pulp :')
http://www.skinnygossip.com/forum/showthread.php?t=1556
Au! Mn ogen!! :o
Jemig, de kleuren van dat forum, die zijn niet echt geschikt voor mensenogen! :o

En verder ga ik maar weer eens normaal eten tot aan Lowlands. En daar ook zo normaal en gezond mogelijk eten. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 13:31:45 #266
70532 loveli
N
pi_115509572
Vrees dat voor de inhoud hetzelfde geldt :')
crap in = crap out
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:40:06 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115509818
Lijstje so far van vandaag :)

O: flinke kom (volle) kwark met rode vruchten
L: 3 bth ham/kaas/salade (voorverpakt)
D: dutch dinner: bietensoep, crepe met verse groenten en gegratineerd met kaas, dessert: een flan met lemon grass, vast wel wat wijn
pi_115510154
quote:

[..]

Ja :)
pi_115510249
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

Vrijdag maar eens kijken ;) Oeh, vervelend van de jetlag, wat was jullie reisschema? Wij vertrekken om 21.00 uit NY en zijn rond 15/16.00 thuis denk ik. We gaan dan denk ik toch maar even naar de verjaardag van Oma die op dat moment is, thuis is het risico dat we in slaap vallen te groot waarschijnlijk :')
pi_115510417
Nou ja dat artikel in de Red was iets milder, maar ik herken het wel een beetje, eet vaak biologisch en skip dan bepaalde producten.

Maar dat heeft niet zo veel zin uiteindelijk, ik eet nu zelfs weer af en toe vlees zonder bang te zijn in een biggetje te veranderen met pukkels :P
pi_115510583
Ik ben dan denk ik semi-semirexic :'). Ik weeg mezelf wel vaak, ik blijf magere producten eten ipv volvette. Maar soms denk ik ook what the hell en dan eet ik waar ik zin in heb.. Maar ik vind mn lichaam wel prima. Doet wat het moet doen en over het algemeen ben ik tevreden hoe ik eruit zie. Dus sommige dingen kloppen wel, andere niet. Heb ook wel trekjes van orthorexic.
pi_115510948
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Ik ben dan denk ik semi-semirexic :'). Ik weeg mezelf wel vaak, ik blijf magere producten eten ipv volvette. Maar soms denk ik ook what the hell en dan eet ik waar ik zin in heb.. Maar ik vind mn lichaam wel prima. Doet wat het moet doen en over het algemeen ben ik tevreden hoe ik eruit zie. Dus sommige dingen kloppen wel, andere niet. Heb ook wel trekjes van orthorexic.
Volgens mij ben jij gewoon een gezonde normale man die op zijn eten let. Dat je gezond wil eten betekent niet dat je "rexic" bent ofzo, toch?
pi_115511131
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon een gezonde normale man die op zijn eten let. Dat je gezond wil eten betekent niet dat je "rexic" bent ofzo, toch?
Das waar, maar soms voelt het bijna als obsessie.. Maar dat kwam vooral door die strenge gewichtseis. Ben nu trouwens 81,5 kg. Laatst tegen de 84 dus fliepert alle kanten op. Misschien minder vaak wegen.
pi_115511351
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oeh, t enige wat helpt is er doorheen bijten, gewoon Nederlandse tijden aanhouden, dan ben je er met een paar dagen van af. dat betekent dus wakker liggen, eten als je nog geen honger hebt, en uit bed komen terwijl je heel moe bent.
I know, maar we vielen gisteravond echt bijna letterlijk om van vermoeidheid rond negen uur. Om vier uur allebei wakker, om zes uur weer in bed gaan liggen met de wekker om acht uur.

Maar we schrokken tien minuten geleden wakker... Verdorie.

Lie, we vertrokken om 2pm uit San Francisco en landden om kwart over negen Nederlandse tijd. Het tijdverschil was dus wel nog drie uur meer voor ons.
pi_115511392
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan niet zeggen dat het voor iedereen hier geldt, maar zo zit ik erin: aan de ene kant vind ik m'n lijf bovengemiddeld tof, aan de andere kant zie ik wat er beter kan. Niks mis met eruit halen wat erin zit. Ook niks mis met ervan genieten in de huidige staat.
Zo sta ik er nu ook in. Ik ben alleen wel erg kritisch naar mezelf (m'n lichaam), kritischer dan ik ben naar anderen.
pi_115511636
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef LieLie het volgende:

[..]

Vrijdag maar eens kijken ;) Oeh, vervelend van de jetlag, wat was jullie reisschema? Wij vertrekken om 21.00 uit NY en zijn rond 15/16.00 thuis denk ik. We gaan dan denk ik toch maar even naar de verjaardag van Oma die op dat moment is, thuis is het risico dat we in slaap vallen te groot waarschijnlijk :')
Wat gek! Ons vliegtuig in NY vertrekt om 18.00 uur en we komen om 07.45 uur aan op Schiphol. Of bedoel je met thuis echt je eigen huis? :P

Als ik kan slapen in het vliegtuig (wat nog maar even afwachten is natuurlijk :+) vermijd ik de jetlag hopelijk, anders wordt het een érg lange dag oO<.
pi_115511787
Ik doe niet aan jetlag, bevalt me uitstekend. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_115511865
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:31 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Wat gek! Ons vliegtuig in NY vertrekt om 18.00 uur en we komen om 07.45 uur aan op Schiphol. Of bedoel je met thuis echt je eigen huis? :P

Als ik kan slapen in het vliegtuig (wat nog maar even afwachten is natuurlijk :+) vermijd ik de jetlag hopelijk, anders wordt het een érg lange dag oO<.
Ja, helemaal thuis. We landen rond de middag volgens mij. Maar wij vliegen via IJsland, dat maakt nog wat uit.
pi_115511893
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe niet aan jetlag, bevalt me uitstekend. B-)
Ik heb nog nooit zo ver gevlogen om een jetlag te kunnen krijgen :+. Heb je nog tips voor in het vliegtuig? Zie stiekem een beetje op tegen de vlucht.
pi_115511927
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:25 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Zo sta ik er nu ook in. Ik ben alleen wel erg kritisch naar mezelf (m'n lichaam), kritischer dan ik ben naar anderen.
Dat misschien ook. Ik zag laatst trouwens ergens een grafiekje/scatterplot met bmi uitgezet tegen vetpercentage.. Daarin scoorde ik toch wel aardig.
pi_115511928
pff, ik zie wat tegen die introductietraining op de sportschool op. Is dat stom?
pi_115511942
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:38 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zo ver gevlogen om een jetlag te kunnen krijgen :+. Heb je nog tips voor in het vliegtuig? Zie stiekem een beetje op tegen de vlucht.
Heb iets te doen, het is vrij saaaai ;)
pi_115512023
quote:

[..]

slapen. een nachtvlucht kiezen. een vlucht kiezen met tv-schermpjes. je eraan overgeven.

Ik had een vlucht van LA naar frankfurt zonder TV, dat was saaaaai!
pi_115512075
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Heb iets te doen, het is vrij saaaai ;)
Daar ben ik inderdaad bang voor :+.
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

slapen. een nachtvlucht kiezen. een vlucht kiezen met tv-schermpjes. je eraan overgeven.

Ik had een vlucht van LA naar frankfurt zonder TV, dat was saaaaai!
Heenvlucht is om 09.15 uur en terugvlucht om 18.05 uur :P.
Ik hoop op tv-schermpjes, maar ik weet niet of ze dat hebben.
pi_115512127
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, ik zie wat tegen die introductietraining op de sportschool op. Is dat stom?
Wat voor introductietraining is het? Voor het fitnessen?
pi_115512242
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:44 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Wat voor introductietraining is het? Voor het fitnessen?
jup.
pi_115512308
quote:

[..]

Slapen in het vliegtuig. Als je niet kunt slapen, doe dan iig je ogen dicht, zet een muziekje op en ontspan. Geef het niet na een kwartier op om films te gaan zitten kijken ofzo, want je ligt nu eenmaal niet in je eigen bed.
Maak het jezelf zo comfortabel mogelijk, doe prettige kleding aan die niet knelt, zorg voor een warme trui (het wil nog wel eens ijzig koud zijn in het vliegtuig), maar zorg ook voor laagjes (ze willen de airco ook nog wel eens op warm zetten).
Owja, en neem een leuk boek mee of kijk een film. Hangt een beetje van het tijdstip van aankomst aan. Als je 's ochtends landt, dan zoveel mogelijk slapen. Als je 's avonds landt, dan zorgen dat je ook behoorlijk lang wakker bent zodat je thuis of op je bestemming goed slaapt. :)

Bij thuiskomst, zorg gewoon dat je de hele dag bezig bent, eet op normale tijdstippen, prop zoveel mogelijk gezonde dingen naar binnen en ga 's avonds lekker op tijd naar bed.
Als je midden in de nacht wakker wordt, ga naar de wc, eet iets als je honger hebt, maar ga daarna weer naar bed om verder te slapen. Als je niet kunt slapen, blijf liggen en pak je rust. Niet gaan liggen lezen of tv gaan zitten kijken, maar blijf gewoon in je bed liggen totdat het tijd is om op te staan.

Verder is een lange vlucht over het algemeen oncomfortabel omdat je nu eenmaal heel lang in een stoel zit. Ik zit altijd graag bij het raam, want dan kan ik naar buiten kijken en ik hoef niet op te staan als degene die naast me zit naar de wc moet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_115512326
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Daar ben ik inderdaad bang voor :+.

[..]

Heenvlucht is om 09.15 uur en terugvlucht om 18.05 uur :P.
Ik hoop op tv-schermpjes, maar ik weet niet of ze dat hebben.
Je kan op de site van de maatschappij zien of ze schermpjes hebben op bepaalde trajecten! En anders iPad/laptop mee!

Verder qua jetlag op de terugvlucht meteen je horloge op nl tijd zetten en dan dat ritme aanhouden. Anders kan je er echt zo lang last van hebben!
pi_115512364
Overigens realiseer ik me dat ik heel veel geluk heb met het overal kunnen slapen (jarenlange training), maar ik heb ook mensen meegemaakt in vliegtuigen die na 25 minuten al films gingen zitten kijken want ze konden toch niet slapen. 8)7 Dan heb je het niet eens geprobeerd.

Mijn record is overigens 3,5 uur slapen op een vlucht van 4 uur. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_115512459
Ik ben op de terugreis niet eens aan m'n eigen boek toegekomen! Slapen kan ik trouwens echt niet in het vliegtuig, veel te veel lawaai, licht, en dat het meisje naast me zes keer iets op mijn voet/been heeft laten vallen werkte ook niet mee.
pi_115512580
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op de terugreis niet eens aan m'n eigen boek toegekomen! Slapen kan ik trouwens echt niet in het vliegtuig, veel te veel lawaai, licht, en dat het meisje naast me zes keer iets op mijn voet/been heeft laten vallen werkte ook niet mee.
Oordoppen of een koptelefoon, zo'n maskertje over je ogen en dat meisje neerslaan. B-)
Als mensen zien dat je (een poging doet tot) slapen, dan kijken ze meestal wel gewoon uit. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115512607
Welkom terug DaD! :)

Zo, Mr.Mo net weer uitgezwaaid; die zie ik pas vrijdagavond laat weer. Maar heb een leuk schema voor mezelf bedacht deze week, dus ik ga me wel vermaken.

Lijstje vandaag:

O: 2 geroosterde volkorenboterhammen met wat boter
T: 3 pruimen
L: Griekse Yoghurt met banaan en honing
T: hand walnoten
S: Jillian
D: pasta met gegrilde paprikasaus ofzo, eens zien wat 't gaat worden
T: ?

Hardlopen moest ook vandaag, maar 't is zó benauwd, dat doe ik morgenochtend wel.
Ja doei.
pi_115512689
Bedankt Henk en Nallie! Goede tips!

Ik zie op de site dat ze in sommige vliegtuigen 'on-demand entertainment systems' hebben, maar ik weet niet met wat voor vliegtuig ik vlieg :+.
pi_115512705
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oordoppen of een koptelefoon, zo'n maskertje over je ogen en dat meisje neerslaan. B-)
Als mensen zien dat je (een poging doet tot) slapen, dan kijken ze meestal wel gewoon uit. :)
Check, check, bijna check.
pi_115512930
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Check, check, bijna check.
Vervelend.
Tip voor vandaag: ritme aanhouden en niet om 4 uur 's nachts series gaan zitten kijken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115513112
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vervelend.
Tip voor vandaag: ritme aanhouden en niet om 4 uur 's nachts series gaan zitten kijken. :)
Bedankt voor de tip, maar dat doen we al.

Als je echt klaarwakker bent denk ik dat je beter even iets anders kunt gaan doen zodat je daarna weer kan slapen, dan alleen maar in bed blijven liggen woelen. Het ging pas mis toen we blijkbaar keihard door de wekker heen sliepen vanochtend. :').
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 15:09:12 #297
70532 loveli
N
pi_115513186
Ken iemand met een slaapstoornis die ook tv ging kijken als 'ie niet kon slapen, maar dat werd afgeraden omdat je hersenen dan geprikkeld en juist actiever worden.
/jetlagnoob
crap in = crap out
pi_115513872
Tsjah, mijn lijf is niet gephotoshopt, ik heb deuken en bultjes en zwangerschapsstriemen, lekker belangrijk :)
Ik ben eigenlijk best trots op mijn lijf, dat ik er de moeite voor doe dat het zo blijft is meer trots en zelfrespect dan wat anders.
In mijn blootje ben ik wellicht geen playmate van de maand, maar ik voel me sexy genoeg :)
pi_115514931
Ik ben eigenlijk een beetje huiverig voor slaappillen en gebruik ze thuis nooit, maar in het vliegtuig neem ik er 1, anders slaap ik echt niet. Ook heb ik een masker op en oordopjes in. Dan nog slaap ik nooit langer dan een uur of twee à drie, maar goed, da's beter dan niks.

Tegen jetlag schijnt ook melatonine te helpen. Ik gebruik dat trouwens sinds een paar maanden sws en ik slaap nu gewoon direct weer in als ik een keer wakker word 's nachts. Het spul helpt dus echt, want vroeger lag ik altijd een paar uur wakker dan. Ik neem wel de dosis van 3mg. Vroeger verkochten ze alleen hele lage dosis, maar mensen moesten er dan wel 10 van nemen voor ze iets merkten geloof ik.
pi_115515157
toen ik de laatste keer terugvlug uit Detroit had ik een nooduitgangplaats (50 dollar extra voor betaald). Daardoor kon ik lekker zittne, en dus ook lekker slapen.

Sportschool viel mee. Morgen spierpijn denk ik. Schema voor de komende 5 weken meegekregen, met de opdracht elke keer meer gewichten te pakken. Ben benieuwd. Laat het afvallen maar beginnen!
pi_115515168
Ik kan ook echt niet slapen in het vliegtuig, hooguit 30 minuten achter elkaar wat doezelen. Wonder boven wonder heb ik nauwelijks last van jetlags, wel heel moe zo rond 20 uur, maar dan hoef je nog maar heel even te rekken voor het bedtijd is :).

Op de vlucht van Madrid naar Lima hadden we ook geen tv :'(. Terug gelukkig wel.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')