quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Over een soort van reiskosten gesproken
Vandaag kreeg mijn vriend voor het eerst een boete voor te snel rijden binnen, vond ik wel grappig.
Tot ik er achter kwam dat het op een dag was dat ik zijn leaseauto geleend had......
Vandaag kreeg mijn vriend voor het eerst een boete voor te snel rijden binnen, vond ik wel grappig.
Tot ik er achter kwam dat het op een dag was dat ik zijn leaseauto geleend had......
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef sigme het volgende:
Verhuisvergoeding, reiskostenvergoeding: allemaal afspraken tussen werkgever en werknemer en in die zin onderdeel van het 'salaris'.
Ik kan werkelijk niet bedenken wat iemand die niet betrokken werknemer of werkgever is, daar op tegen (of op voor) kan hebben.
Bij de weg: in mijn bedrijf (bedrijfsleven) nemen ze volk aan afkomstig uit het onderwijs. Dat zijn duuuuuure mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:42 schreef the85mc het volgende:
Wat een gedoe over verhuis/reis/blabla kosten. Hebben beide partijen in hun CAO een handtekening onder gezet dus ja. Als je daarop bezuinigd gaat kwaliteit ook achteruit in het onderwijs. Voor talentvolle mensen wordt het dan aantrekkelijker om in het bedrijfsleven te gaan werken omdat ze daar simpelweg meer kunnen verdienen.
Nu ga ik lekker buiten zitten, de zon schijnt buiten.Nu na een weekje binnen lekker buiten in het gras van de zon genieten zolang het kan! (Genieten van kip en sla
)
Dan heb je er dus niks aan, want die mensen op 1 minuut lopen zijn al helemaal in hun nopjes met die baan. En het salaris.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef conleche het volgende:
Zo kan je alles wel wegrelativeren. Het is in beginsel gewoon een rare regeling. Maak dan de salarissen beter voor docenten. Dan hebben ook mensen die op een minuut lopen wonen er wat aan.
nou ja, ik vind bananen dan ook geen 'treat'....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Net even boodschappen gehaald en ik voel me echt een freak. Iedereen gooit zn karretje voor het weekend vol met chips, chocola, cola en dat soort meuk.. Kom ik aan met mn 1,5 kg kwark, magere melk, een berg kip, een zooi groenten en als treat bananen.....
Nee! Maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie halslijn Mo!
Bokser uit Hull naar de finale, ken je hem?
Toch geen freak met een kiloknaller?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Net even boodschappen gehaald en ik voel me echt een freak. Iedereen gooit zn karretje voor het weekend vol met chips, chocola, cola en dat soort meuk.. Kom ik aan met mn 1,5 kg kwark, magere melk, een berg kip, een zooi groenten en als treat bananen.....
Nee geen kiloknaller, daar zit vaak ook nog extra water in.. Heb nu zoiets van beter leven met 1 ster.. Nou ja is ietsje beter dan kiloknallers denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Toch geen freak met een kiloknaller?
Trouwens: KC (de telefoonprovider hier in Hull) verft een telefooncel in de kleur van de medaille die Campbell gaat winnen morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee! Maaryay! Campbell toch?
Minst omslachtige manier is minder mensen aannemen (of goedkoper, maar een Pool voor de klas is niet zo handig). Om arbeidsvoorwaarden aan te passen moet je de CAO aanpassen. En als je er iets afhaalt, zet je daar in de regel iets tegenover, zoals meer vrije tijd of een loonsverhoging.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.
Nou, mijn zwager heeft zijn eigen bowlingcentrumquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij zit nog een een onwijs kekke bruine bowlingtas ook!Zal zo even een foto posten op FB.
Maar hoe tof is het dan om je eigen bowlingbal te hebben?
Of nog beter, een jarige een bowlingbal cadeau te geven?!
Ok, jij wint!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, mijn zwager heeft zijn eigen bowlingcentrum
Maar wel tof inderdaad
Heerlijk lijstje weer Vlier!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, jij wint!
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan bowlen, maar hoe kun je nu een bowlingbal in een tas laten liggen bij de kringloopwinkel?!
Hahaha, wat ben je toch een tof mens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, jij wint!
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan bowlen, maar hoe kun je nu een bowlingbal in een tas laten liggen bij de kringloopwinkel?!
Dankje! Ik geniet er enorm van om weer zo te eten en ik ben nog steeds tevreden. Alleen heb ik vandaag ineens weer vreetneigingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heerlijk lijstje weer Vlier!!
Hoe voldoet het nou zo lekker eten? Blijf je tevreden zo?
HenkZou daadwerkelijk het niet over mijn hart verkrijgen om een bowlingbal met retrotas te laten liggen bij een kringloopcentrum
Ik en ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had de inlogcodes die nodig zijn voor de consumentengids? Mag ik die via pm/dm?
Gezond verstand gebruiken ipv spierballen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, jij wint!
mja, ik vind reis- en verhuiskosten ook niet zo boeiend qua arbeidsvoorwaarden, maar voor kwalitatief onderwijs zul je toch moeten investeren in personeel. het zou goed zijn als scholen meer geld uitgaven aan het opleiden/vergoeden van de opleiding van hun personeel. beter opgeleid personeel is aangetoond betere lessen (en liefst ook ervaring er nog bij, maar ja, elke docent moet het een keertje leren natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven heb je misschien een punt. Maar op bv het onderwijs wordt enorm bezuinigd. Ik heb liever dat ze dat op reiskosten/verhuiskosten doen, dan op de kwaliteit van het onderwijs.
Dat zou te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken ipv spierballen?
Wat een geweldige review!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb me kapot gelachen, een review (eigenlijk 3) van Fifty Shades of Grey, met GIFjes! Heerlijk vilein en gemeen
http://www.goodreads.com/review/show/340987215
jup, ik heb ze alledrie gelezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een geweldige review!
Heb je het TTK topic over het boek al gevonden?
Is er overigens iemand hier die 'm al heeft gelezen?
Ahwwwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Golden Gate Bridge was niet te zien door de mist, Baardmans ligt ziek op bed en morgen vliegen we weer naar Nederland.
.
Oh das jammer! Verder wel mooie dingen beleefd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Golden Gate Bridge was niet te zien door de mist, Baardmans ligt ziek op bed en morgen vliegen we weer naar Nederland.
.
O, die is echt heerlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb me kapot gelachen, een review (eigenlijk 3) van Fifty Shades of Grey, met GIFjes! Heerlijk vilein en gemeen
http://www.goodreads.com/review/show/340987215
dankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die is echt heerlijk!
Ken je het blog van GenevieveValentine? Lijkt me ook echt iets voor jou, ik smul altijd van haar kritiek op kostuumfilms, bijvoorbeeld op The Other Boleyn Girl , of over mijn jeugdsentiment.
En, mijn favoriete gedeelte: een project met analyses over Katherine Cookson-verfilmingen (nooit van gehoord, maar de revieuws lezen is genoeg). Net zoals nu bij 50 Shades of Grey!
Een pareltje is bijvoorbeeld deze!
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh das jammer! Verder wel mooie dingen beleefd?
Zou mooi zijn! En anders heb je een reden om nog een keer naar SF te gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad.. We willen ook helemaal nog niet naar huis.
Baard ligt lekker te slapen, hopelijk knapt 'ie nog wat op en kunnen we straks nog even wat meer van SF zien. Het is nog maar kwart voor drie hier..
Issut wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Tinkepink het volgende:
En ik heb eindelijk ern kinect gekocht. Gewoon omdat het kan.
Nog een weekje blijven op kosten van de reisverzekering?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja man, echt zo'n geweldige vakantie gehad.. We willen ook helemaal nog niet naar huis.
Baard ligt lekker te slapen, hopelijk knapt 'ie nog wat op en kunnen we straks nog even wat meer van SF zien. Het is nog maar kwart voor drie hier..
Best leuk, maar wel hebben nog te weinig spelletjes. Raakte wel wat buiten adem van het spelen, dus aardige warming-up.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Issut wat?
Zo net nog kwark en vla, nu zoute stokjes...
Gewoon omdat dat ook kan
Dat zou een mooie zijn voor wat misselijkheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog een weekje blijven op kosten van de reisverzekering?
Jullie vakantie is niet eerder afgebroken vanwege de ziekte van Baardmans?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijn voor wat misselijkheid..
Oh jeetje, nee! Zo dramatisch is het allemaal niet. We vliegen sowieso morgen terug, maar we hadden onze laatste dag hier liever anders doorgebracht.Hij is gewoon misselijk en duizelig en zo, maar niets ernstigs verder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jullie vakantie is niet eerder afgebroken vanwege de ziekte van Baardmans?
zo las ik het ook
Fijn dat het niets ernstigs is. Zijn jullie straks in Nederland nog even vrij om na te genieten van alles?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jeetje, nee! Zo dramatisch is het allemaal niet. We vliegen sowieso morgen terug, maar we hadden onze laatste dag hier liever anders doorgebracht.Hij is gewoon misselijk en duizelig en zo, maar niets ernstigs verder.
Sorry als het anders over kwam! Geen moment gerealiseerd dat je het zo ook kon lezen..
Baard nog twee dagen, ik twee weken. Op zijn laatste vrije dag halen we ons poesje op, dus daar kijken we ook wel weer naar uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Fijn dat het niets ernstigs is. Zijn jullie straks in Nederland nog even vrij om na te genieten van alles?
Hehehe, volgens mij is dat het ook vooral. Het is vermakelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jup, ik heb ze alledrie gelezen.
En ik schaam me vreselijk, maar ik vond het geweldig vermakelijk, en heb ze alledrie in 5 dagen ofzo gelezen tijdens m'n vakantie. Het is zo fout, en zo slecht geschreven, en ik heb me suf geërgerd, maar toch las ik het...
Ja joh, lekker irritantquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dan ook al zo vroeg wakker Aurum?!
Ik zal het goede voorbeeld geven en gaan sporten.
En daarna heel snel kaartjes voor Mika regelen.
Goed hoor. Had gister lange werkdag en daarna met Freud en wat ex-collega's van mij gaan borrelen/ eten. Was gezellig, maar was vanmorgen beetje brakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is zonde DaD..
Wel alvast een goede terugvlucht ...
Hoi An, hoe is het?
Wanneer? Ik vind haar leuk!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja joh, lekker irritant
Daarna wel weer naar bed gegaan, heb van 0700 tot 1030 geslapen
Wil er nog iemand mee naar Kimbra? Is in A'dam en de kaartjes zijn maar 14 euro!
Maandag 3 september in Bitterzoet.quote:
Maandag 3 septemberquote:
Cool. Ik heb een dansspel en het standaard eerste spel, en iets van kung fu panda. Ik doe t wel te weinig eigenlijk, ook omdat wij de kamer moeten verbouwen voor dat ding het doet ivm gebrek aan ruimte voor de tv... maar weer eens wat vaker afstoffen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef Tinkepink het volgende:
En ik heb eindelijk ern kinect gekocht. Gewoon omdat het kan.
Fijn dat het met poes goed gaat. Heerlijk zo'n kitten in huisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga ze denk ik ook nog wel lezen hoor, Jäg!
[..]
Cool. Ik heb een dansspel en het standaard eerste spel, en iets van kung fu panda. Ik doe t wel te weinig eigenlijk, ook omdat wij de kamer moeten verbouwen voor dat ding het doet ivm gebrek aan ruimte voor de tv... maar weer eens wat vaker afstoffen.
T gaat goed met poeshelemaal ingeburgerd hier, en steeds aanhankelijker. Echte kitten nog, slaapt de halve dag en rent de andere helft rondjes of wordt geknuffeld.
Morgen met J lekker naar de film en daarna eten bij Sumo(thanks Vik, je hebt ons aangestoken
).
weekend (zelfs in de vakantie)
Bewolkt en koud?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt als een goede dag An
Weet je wat ik ga doen (na het was hangen? )
The Princess and the Frog kijken, gewoon omdat ik alleen ben en het toch zo bewolkt en koud is
Hee, wij waren er afgelopen dinsdag nog, 6 rondesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Bijlezen is weer tof.
Gisteren bij Sumo gegeten en die deed echt niet onder voor Shabu Amersfoort. Ik heb drie ronden gedaan en de garnalen in een rol drie keer besteld en de kerriekoekjes en de fruitsalade twee keer. Nomnomnom, ik wil vanavond wel weer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |