Ik doe schruggs met een barbell omdat er geen dumbless zijn van 140kg...quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Doen jullie trouwens shrugs met dumbells of met plates? Ik vind plates op de een of andere manier fijner, gewoon twee plates van 25 kg en knallen maar
Ik deadlift 80kg en shrug dat. Maarja, mijn traps (en grip!) zijn dan ook genetisch zwaar en zwaar achtergesteldquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik doe schruggs met een barbell omdat er geen dumbless zijn van 140kg...
Met 25kg heb je toch geen schrugg, das toch veel te licht, dat moet veel zwaarder kunnen.![]()
Gewoon de bar vol laden, een rack pull doen, en dan netjes recht staan, en vanuit je traps die bar op tillen en even vast houden bovenin. Je traps moet je zwaar doen![]()
Niet je schouders van voor naar achter roteren zoals sommige doen.![]()
Bij jou is volgens jou alles genetisch zwaar achtergesteldquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik deadlift 80kg en shrug dat. Maarja, mijn traps (en grip!) zijn dan ook genetisch zwaar en zwaar achtergesteld
Over grip gesproken, wat kan ik daar aan doen. Ik heb al een grip trainer, maar ik heb gewoon kleine handen, waardoor ik ze dus niet stevig om die bar heen kan wikkelen zegmaarIk moet bij 100kg deadlift al over op alternate grip en merk dat mijn chin-ups ook op grip gelimiteerd zijn.
Ik ben inderdaad helaas geen genetisch wonder voor BB. Met name op het gebied van armen (en dus ook grip) ben ik inderdaad gewoon genetisch genaaid. Is ook te zien aan mijn pa; altijd stokjes gehad. Ik ga het voorlopig gewoon keihard proberen au naturel en ik denk dat er op die manier heus nog wel eer te behalen is, maar ik heb het gevoel dat ik op de lange termijn echt roids nodig ga hebben voor mijn armen. Dat spreekt mijn eerdere post over roids ("never nooit niet") ernstig tegen, maar ik zit dus ook in een tweestrijd. Voorlopig de komende jaren niet, maar op lange termijn sluit ik niets uit als de relatieve ontwikkeling zo blijft.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij jou is volgens jou alles genetisch zwaar achtergesteld![]()
![]()
geintje.
Toch gewoon door gaan zonder hulpmiddelen.
Te kleine handen voor een olybar lijkt me sterk toch. Je bedoelt dat i uit je handpalm zakt door het gewicht denk ik? Das toch gewoon grip trainen. Trainen zonder handschoentjes zonder hooks zonder iets...
Grip zit ook in je onderarmen he. Probeer die eens appart te trainen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad handschoentjes. Ik merk dat bijvoorbeeld bij chin-ups ik bij de laatste twee reps aan m'n vingertoppen hangMijn lats en biceps kunnen echt nog wel even door, maar ik glij gewoon van die stang af
Hij heeft wel een core+chest waar je u tegen zegtquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij jou is volgens jou alles genetisch zwaar achtergesteld![]()
![]()
geintje.
Iemand ervaring hiermee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Het valt me steeds meer op dat mn boxers omhoog lopen te klimmen. Gewoon 1 met kortere pijpen zou het probleem moeten verhelpen toch?
Ze zijn gewoon strakquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met mijn wijde boxershorts, met strakkere blijft alles mooi op zijn plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon strakDan weet ik het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:38 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig plaatje weer![]()
Bij mij ligt het aan de hoeveelheid brood dat ik eet. Als ik geen brood eet, kan ik 1x per dag wel vergeten. Dan wordt het al snel om de 2 of soms 3 dagen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Voor degenen die IF doen, ben ik de enige die voor geen ene meter naar de wc gaat? Ik ga om de dag ongeveer, en de keren dat ik ga heb ik iets van "dat is toch niet alles wat ik gegeten heb???". Op vakantie, waar ik wel de hele dag door at, ging ik tenminste 1x per dag, maar kwam er ook niet superveel uit. The fuck?
Zou ook kunnen idd. Ik eet hoogstens 2 sneetjes op een dagquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Bij mij ligt het aan de hoeveelheid brood dat ik eet. Als ik geen brood eet, kan ik 1x per dag wel vergeten. Dan wordt het al snel om de 2 of soms 3 dagen.
Misschien omdat je nu eindelijk eet wat je lichaam nodig heeft en ook effectief kan gebruiken ipv rotzooi wat je lichaam amper verteert?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Voor degenen die IF doen, ben ik de enige die voor geen ene meter naar de wc gaat? Ik ga om de dag ongeveer, en de keren dat ik ga heb ik iets van "dat is toch niet alles wat ik gegeten heb???". Op vakantie, waar ik wel de hele dag door at, ging ik tenminste 1x per dag, maar kwam er ook niet superveel uit. The fuck?
Dus weinig schijten is eigenlijk goed?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Misschien omdat je nu eindelijk eet wat je lichaam nodig heeft en ook effectief kan gebruiken ipv rotzooi wat je lichaam amper verteert?
andersomquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dus weinig schijten is eigenlijk goed?
Ik denk van wel (geen enkelijke onderbouw voor hoor) maar ik merk met IF dat ik doordeweeks veel minder moet dan als ik in het weekend bv een dag of anderhalf brood en ff niet denk aan IF.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hell no. Goede stoelgang =quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kijk en daar ben ik dus niet van overtuigd, ik denk dat als jij goed eet, je calorieen aardig afgestemd zijn net zoals je eiwitten etc dat je dus helemaal niet zo vaak hoeft te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Hell no. Goede stoelgang =
Wat er ingaat, moet er ook weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |