abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115546713
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
Maar voor zover ik weet is er in Apeldoorn geen enkele gym met los BP/SQ rek.
Onzin.

En je weet niet wat voor contract je hebt afgesloten met je gym? Het is niet altijd een jaar, dus ik zou het even controleren.
pi_115546739
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:48 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Onzin.

En je weet niet wat voor contract je hebt afgesloten met je gym? Het is niet altijd een jaar, dus ik zou het even controleren.
Jij komt uit Apeldoorn? :)

Nee dat weet ik zo niet, ik heb het geheugen van een vis.
pi_115547144
Ja.

Maar goed, je weet zelf ook wel dat je er zo erachter kunt komen of je binnenkort van je contract af kunt. Als je het echt wilt natuurlijk.
pi_115547494
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef Nic1 het volgende:
Ja.

Maar goed, je weet zelf ook wel dat je er zo erachter kunt komen of je binnenkort van je contract af kunt. Als je het echt wilt natuurlijk.
Waar train jij dan? :) ook bij f4f of ergens anders?

Ja dat weet ik, maar ik ben nu niet thuis. Vandaar ;)
pi_115547570
Wel lastig dat warme weer, met zweethandjes heb je een stuk minder grip met deadliften :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_115547748
Hey bro's van dit supertopic.

Ik heb een vraag omtrent jaarabonnementen.

1 oktober vorig jaar begon ik bij Basic Fit. Ik had onlangs besloten om dit abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement bij F4F te nemen. Echter is mijn huidige abonnement bij Basic Fit onlangs (1 juli) automatisch verlengd met 1 jaar...

Ik ben er dus net als de rest ingetrapt en zal daar toch weer voor een jaar moeten trainen. Wat ik had gehoord van de man bij de balie, is dat er een wet in de maak is die er voor zorgt dat mensen die voor 1 januari 2012 een nieuwe abonnement hebben genomen het per maand kunnen opzeggen. Heeft er iemand een idee wanneer deze wet ingaat?

Alvast bedankt
pi_115548001
Wet van Dam. En die is al van kracht sinds 1 december 2011.

http://www.opzeggen.nl/wet-van-dam
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:37:03 #283
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115548024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef squatbro het volgende:
Hey bro's van dit supertopic.

Ik heb een vraag omtrent jaarabonnementen.

1 oktober vorig jaar begon ik bij Basic Fit. Ik had onlangs besloten om dit abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement bij F4F te nemen. Echter is mijn huidige abonnement bij Basic Fit onlangs (1 juli) automatisch verlengd met 1 jaar...

Ik ben er dus net als de rest ingetrapt en zal daar toch weer voor een jaar moeten trainen. Wat ik had gehoord van de man bij de balie, is dat er een wet in de maak is die er voor zorgt dat mensen die voor 1 januari 2012 een nieuwe abonnement hebben genomen het per maand kunnen opzeggen. Heeft er iemand een idee wanneer deze wet ingaat?

Alvast bedankt
Ze mogen niet stilzwijgend verlengen en na een jaar heb je het recht tussentijds op te zeggen. Lees dit even. http://www.consuwijzer.nl(...)7b5rECFYaEDgodOmgA7A

Edit: ze mogen wel stilzwijgend verlengen zie ik net.
pi_115548193
Bedankt voor de snelle reacties :). Ik zal het allemaal even doorlezen en kijken wat mijn opties zijn.
pi_115548243
Wel stilzwijgend verlengen met een opzegtermijn van 1 maand :)

Net even de algemene voorwaarden gelezen, volgens mij kan ik gewoon opzeggen. Dat zou mooi zijn.
pi_115548275
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waar train jij dan? :) ook bij f4f of ergens anders?
Bij Josine Sport en Health Center
pi_115548424
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Bij Josine Sport en Health Center
Misschien toch maar eens kijkje nemen bij Josine. Schijnt wel prijzig te zijn, maar goed spul kost natuurlijk ook wel wat.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:57:00 #288
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115548598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Push. het volgende:

[..]

Heeft ook te maken met de afgifte van groeihormoon.
Het klopt dat je met zware fullbody-bewegingen zoals een squat of deadlift acuut tijdens het trainen wat meer hormonen uitscheidt, maar de vraag is of dit klinisch/praktisch relevant is: ofwel leiden de kortstondige iets hogere hormonen uiteindelijk tot meer spieropbouw / meer krachtontwikkeling?

Tot zo ver is dat namelijk met of zonder squat, niet aangetoond dat je op langere termijn de andere oefeningen stimuleert door hogere acute hormoonafgifte en dus in je geheel sneller groeit. :)

Gerelateerde vraag: heeft een acute cortisolpiek tijdens je training als je te lang / zwaar traint dan ook negatieve invloed op je gains? c_/

[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 14-08-2012 11:04:47 ]
Confidence through competence
pi_115548705
Op consuwijzer staat er dat de wet van dam alleen van kracht is voor abonnementen na 1 december. Maar op opzeggen.nl staat er dat dit niet het geval is volgens de rechtbank.
Nog een vraagje:

Op consuwijzer staat er een voorbeeld over stilzwijgend verlengen. Er staat dat een sportschool niet stilzwijgend met 1 jaar mag verlengen. De sportschool mag het wel stilzwijgend verlengen voor een onbepaalde tijd.

Geldt deze regeling alleen binnen de wet van dam? of ook voor abonnementen van voor 1 december 2011?
pi_115549418
Ik meen dat jaarabonnementen die na 1 december 2011 stilzwijgend met een jaar zijn verlengd niet rechtsgeldig zijn. Jaarabonnementen die na 1 december 2011 afliepen/aflopen zijn na de originele vervaldatum maandelijks opzegbaar.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115549502
Bedankt voor je reactie en inbreng. :)
pi_115551418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Opzeggen gaat niet werken, want ik heb een jaarabonnement volgens mij :'). Al kan ik me het nu best veroorloven om naar een andere gym te gaan O-)
Maar voor zover ik weet is er in Apeldoorn geen enkele gym met los BP/SQ rek.
Doe Romenian deadlift, hoef je niet vanaf de grond ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115551473
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Doe Romenian deadlift, hoef je niet vanaf de grond ;)
Thanks voor je suggestie! Gaan we woensdag maar doen :)
pi_115552409
Ik ben benieuwd naar hoe lang de gemiddelde fok!ker per workout gewichten tilt.

Ik hou het bij 1 uur en 15 minuten maximaal. Kort maar krachtig, 3 minuten rust tussen sets :).

Verschillende studies hebben aangetoond dat je spieren teveel onder spanning/stress staan als je langer dan 1 uur en 15 minuten traint. Dit wordt veroorzaakt doordat je cortisolspiegel omhoog schiet. Cortisol is een stresshormoon die kan zorgen voor spierafbraak bij een hoog gehalte van het hormoon.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:59:22 #295
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115552413
Ehmmmm oeps....

Dacht met m'n stoere eigenwijze kop nog wel even een extra setje bench eruit te persen aan het eind van mijn workout.

Roll of shame... :')

Ik ga vannacht dromen over een boze Rippetoe ;( Sorry meneer, ik heb mijn lesje geleerd o|O
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:01:46 #296
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115552525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef squatbro het volgende:

Ik hou het bij 1 uur en 15 minuten maximaal. Kort maar krachtig, 3 minuten rust tussen sets :).

Verschillende studies hebben aangetoond dat je spieren teveel onder spanning/stress staan als je langer dan 1 uur en 15 minuten traint. Dit wordt veroorzaakt doordat je cortisolspiegel omhoog schiet. Cortisol is een stresshormoon die kan zorgen voor spierafbraak bij een hoog gehalte van het hormoon.
1 uur in/out 4x per week.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:04:19 #297
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115552612
quote:

Da's wel heel zwart wit (1 uur en 15 minuten precies, dan krijg je een enorme piek :+ in je cortisol waardes :') ).

Daarbij is wel aangetoond dat de cortisolwaardes stijgen, maar niet dat dit aantoonbaar van negatieve invloed is op je langetermijn gains. Hangt ook van de intensiteit van de rest van je workout af.

Dat gezegd hebbende, ik doe 1-1.5 uur 2-3x per week fullbody incl warming up.
Confidence through competence
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:04:23 #298
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115552617
quote:
3 kwartier gewichten, kwartiertje rekken / planks en dan een half uurtje cardio
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:08:43 #299
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115552791
quote:

Uurtje incl 15 min warm up + stretch, niet teveel rust tussen setjes geen gelul met partner
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115552868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Uurtje incl 15 min warm up + stretch, niet teveel rust tussen setjes geen gelul met partner
Dit inderdaad.

Hier loopt trouwens een zware ecto die bijna drie uur per keer traint. Heb al een paar keer tegen hem gezegd dat het eigenlijk niet verstandig is, maar goed, eigenwijs is ook wijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')