Onzin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
Maar voor zover ik weet is er in Apeldoorn geen enkele gym met los BP/SQ rek.
Jij komt uit Apeldoorn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:48 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Onzin.
En je weet niet wat voor contract je hebt afgesloten met je gym? Het is niet altijd een jaar, dus ik zou het even controleren.
Waar train jij dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef Nic1 het volgende:
Ja.
Maar goed, je weet zelf ook wel dat je er zo erachter kunt komen of je binnenkort van je contract af kunt. Als je het echt wilt natuurlijk.
Ze mogen niet stilzwijgend verlengen en na een jaar heb je het recht tussentijds op te zeggen. Lees dit even. http://www.consuwijzer.nl(...)7b5rECFYaEDgodOmgA7Aquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef squatbro het volgende:
Hey bro's van dit supertopic.
Ik heb een vraag omtrent jaarabonnementen.
1 oktober vorig jaar begon ik bij Basic Fit. Ik had onlangs besloten om dit abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement bij F4F te nemen. Echter is mijn huidige abonnement bij Basic Fit onlangs (1 juli) automatisch verlengd met 1 jaar...
Ik ben er dus net als de rest ingetrapt en zal daar toch weer voor een jaar moeten trainen. Wat ik had gehoord van de man bij de balie, is dat er een wet in de maak is die er voor zorgt dat mensen die voor 1 januari 2012 een nieuwe abonnement hebben genomen het per maand kunnen opzeggen. Heeft er iemand een idee wanneer deze wet ingaat?
Alvast bedankt
Bij Josine Sport en Health Centerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar train jij dan?ook bij f4f of ergens anders?
Misschien toch maar eens kijkje nemen bij Josine. Schijnt wel prijzig te zijn, maar goed spul kost natuurlijk ook wel wat.quote:
Het klopt dat je met zware fullbody-bewegingen zoals een squat of deadlift acuut tijdens het trainen wat meer hormonen uitscheidt, maar de vraag is of dit klinisch/praktisch relevant is: ofwel leiden de kortstondige iets hogere hormonen uiteindelijk tot meer spieropbouw / meer krachtontwikkeling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de afgifte van groeihormoon.
Doe Romenian deadlift, hoef je niet vanaf de grondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opzeggen gaat niet werken, want ik heb een jaarabonnement volgens mij. Al kan ik me het nu best veroorloven om naar een andere gym te gaan
![]()
Maar voor zover ik weet is er in Apeldoorn geen enkele gym met los BP/SQ rek.
Thanks voor je suggestie! Gaan we woensdag maar doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe Romenian deadlift, hoef je niet vanaf de grond
1 uur in/out 4x per week.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef squatbro het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe lang de gemiddelde fok!ker per workout gewichten tilt.
Ik hou het bij 1 uur en 15 minuten maximaal. Kort maar krachtig, 3 minuten rust tussen sets.
Verschillende studies hebben aangetoond dat je spieren teveel onder spanning/stress staan als je langer dan 1 uur en 15 minuten traint. Dit wordt veroorzaakt doordat je cortisolspiegel omhoog schiet. Cortisol is een stresshormoon die kan zorgen voor spierafbraak bij een hoog gehalte van het hormoon.
Da's wel heel zwart wit (1 uur en 15 minuten precies, dan krijg je een enorme piekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef squatbro het volgende:
Verschillende studies hebben aangetoond dat je spieren teveel onder spanning/stress staan als je langer dan 1 uur en 15 minuten traint. Dit wordt veroorzaakt doordat je cortisolspiegel omhoog schiet. Cortisol is een stresshormoon die kan zorgen voor spierafbraak bij een hoog gehalte van het hormoon.
3 kwartier gewichten, kwartiertje rekken / planks en dan een half uurtje cardioquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef squatbro het volgende:
Uurtje incl 15 min warm up + stretch, niet teveel rust tussen setjes geen gelul met partnerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef squatbro het volgende:
Ik hou het bij 1 uur en 15 minuten maximaal. Kort maar krachtig, 3 minuten rust tussen sets.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Uurtje incl 15 min warm up + stretch, niet teveel rust tussen setjes geen gelul met partner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |