abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:55:13 #226
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_115515019
Elk lichaam is anders en reageert anders, dus is er ook nooit één perfecte methode.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:44:50 #227
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115517101
Heuj ik zag net een ader in mijn biceps gek. Dat is anders wel de eerste keer :o het was niet eens die dikke die iedereen lijkt te hebben behalve ik, maar eentje overdwars.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:48:07 #228
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115517258
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef 1517 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel bewijs dat je dus een prima core kan bouwen zonder squats. Zullen ongetwijfeld zwaar aan de gear zijn, maar je ziet dus wel dat squats niet zo noodzakelijk zijn voor je algehele ontwikkeling als iedereen roept.

Neemt niet weg dat het er ronduit zielig uitziet :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_115517414
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wel bewijs dat je dus een prima core kan bouwen zonder squats. Zullen ongetwijfeld zwaar aan de gear zijn, maar je ziet dus wel dat squats niet zo noodzakelijk zijn voor je algehele ontwikkeling als iedereen roept.

Dat is toch logisch? Squats zijn primair voor je benen.
pi_115518269
Net voor het eerst begonnen met SS. Ging vrij goed. Liet een vriend de squats en deadlifts filmen en zie dat ik vooral bij de deadlift m´n rug wat rechter moet doen. Denk dat dit voornamelijk opgelost kan worden door m'n kont hoger in de lucht te gooien. Nu even proberen m'n voeding op orde te krijgen.

Op het einde even geoefend op de power clean (bar + 5kg om m'n voeten onder de bar te krijgen). Inderdaad een vrij lastige beweging, vooral om de stang naar je strottenhoofd te gooien is nog even wennen/spannend. Iemand nog tips om dat stukje makkelijker te krijgen?
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:19:16 #231
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115518578
Wat is IF?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115518609
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit is geen bewijs. Hij staat redelijk droog en zal z'n crunchies op de bosu-bal wel gedaan hebben, maar verder kan je absoluut niet weten of dit een prima core is, en als je dan toch wil gokken dan zou ik gokken dat z'n core even sterk is als die van een 3 jarig jochie...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115518665
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is IF?
intermittent fasting.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:21:22 #234
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115518727
Nog steeds niet kunnen trainen door mijn gekneusde hielbot, fuck
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:27:13 #236
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115518950
quote:
Thanks guys, ik zal het dadelijk even doornemen.

Iemand nog tips trouwens? Ik ben geen bodybuilder maar de spieren in mijn core, en met name in mijn onderrug zorgen voor problemen in mijn nek o.a.

Nou zoek ik eigenlijk oefeningen behalve de hyperextension om de inner spieren daarvan ook sterk te maken.. Want blijkbaar ben ik uit balans (zelfs met bankdrukken op een bank, los zonder hulpmiddelen heb ik het gevoel dat ik alle kanten op donder wanneer het te zwaar wordt).

Tevens net als buikspieroefeningen, waarbij je je voeten omhoog gooit, laat zakken tot je bijna de grond raakt en weer terug omhoog... die zijn killing voor mijn rug dan voelt het alsof ik een dwarsleasie oploop.

tips?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115519027
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:12 schreef MrGuma het volgende:
Net voor het eerst begonnen met SS. Ging vrij goed. Liet een vriend de squats en deadlifts filmen en zie dat ik vooral bij de deadlift m´n rug wat rechter moet doen. Denk dat dit voornamelijk opgelost kan worden door m'n kont hoger in de lucht te gooien. Nu even proberen m'n voeding op orde te krijgen.

Op het einde even geoefend op de power clean (bar + 5kg om m'n voeten onder de bar te krijgen). Inderdaad een vrij lastige beweging, vooral om de stang naar je strottenhoofd te gooien is nog even wennen/spannend. Iemand nog tips om dat stukje makkelijker te krijgen?
In delen oefenen. Op t-nation staat een goede uitleg met filmpjes erbij.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_115519036
Ik heb ook ineens fucking veel aders op mijn onderarmen, wtf
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:35:32 #239
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115519328
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb ook ineens fucking veel aders op mijn onderarmen, wtf
Ja wist je dat niet?

Als je intensief traint dan pompt je bloed sneller rond en daarvoor worden automatisch extra aders aangemaakt, omdat de "originele" aders in het lichaam dit niet kunnen verwerken...
YouTube
pi_115519458
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja wist je dat niet?

Als je intensief traint dan pompt je bloed sneller rond en daarvoor worden automatisch extra aders aangemaakt, omdat de "originele" aders in het lichaam dit niet kunnen verwerken...
Nee, wist ik niet. Altijd wel erg gehad, maar nu nog veel erger dan eerst. Komt waarschijnlijk ook doordat ik een maandje vrijwel stil gezeten heb
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:46:18 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115519754
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Nee, wist ik niet. Altijd wel erg gehad, maar nu nog veel erger dan eerst. Komt waarschijnlijk ook doordat ik een maandje vrijwel stil gezeten heb
I was only kidding... _O-

Maar ik zelf bijvoorbeeld, ben droog gebouwd van nature al.
Als ik ga trainen, en alles gaat opzetten vanwege het bloed wat rondpompt.. dan zie je mijn aders ook heel erg.

Dat zijn niet de momenten waarop ik een ongeluk wil krijgen want ik kan bij wijze van spreken met een naald 1mm in me huid prikken en ik zit al in een ader.
YouTube
pi_115520010
quote:
Dat is niet IF, dat is een manier om IF te benaderen.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_115520175
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als ik ga trainen, en alles gaat opzetten vanwege het bloed wat rondpompt.. dan zie je mijn aders ook heel erg.

Dat zijn niet de momenten waarop ik een ongeluk wil krijgen want ik kan bij wijze van spreken met een naald 1mm in me huid prikken en ik zit al in een ader.
Maakt het injecteren van anabolen ook makkelijker :+
pi_115520922
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt wel hoor.

http://sport.infonu.nl/di(...)orten-is-gezond.html
pi_115522516
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:19 schreef Jajong het volgende:

[..]

Er zijn geen DB's of plates zwaar genoeg om 't zonder barbell te doen.

Zie er alleen nooit iemand mee benchen. ;(
pi_115522574
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die zouden wel zwaar genoeg zijn, te zwaar zelfs. Ik shrug nu met 130kg
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_115522973
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die zouden wel zwaar genoeg zijn, te zwaar zelfs. Ik shrug nu met 130kg
daar geloof ik niks van, pics?
pi_115523151
Welke multivitamine slikken jullie? Lees namelijk dat er uiteindelijk maar vrij weinig merken zijn die ook daadwerkelijk de juiste hoeveelheden bevatten.
pi_115523369
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef MrGuma het volgende:
Welke multivitamine slikken jullie? Lees namelijk dat er uiteindelijk maar vrij weinig merken zijn die ook daadwerkelijk de juiste hoeveelheden bevatten.
je pist er alleen maar lichtgevend van, geen toegevoegde waarde!
pi_115523449
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Pffff... Krijg pijn in mn schouder als ik er naar kijk.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')