Wel bewijs dat je dus een prima core kan bouwen zonder squats. Zullen ongetwijfeld zwaar aan de gear zijn, maar je ziet dus wel dat squats niet zo noodzakelijk zijn voor je algehele ontwikkeling als iedereen roept.quote:
Dat is toch logisch? Squats zijn primair voor je benen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel bewijs dat je dus een prima core kan bouwen zonder squats. Zullen ongetwijfeld zwaar aan de gear zijn, maar je ziet dus wel dat squats niet zo noodzakelijk zijn voor je algehele ontwikkeling als iedereen roept.
Neemt niet weg dat het er ronduit zielig uitziet
Dit is geen bewijs. Hij staat redelijk droog en zal z'n crunchies op de bosu-bal wel gedaan hebben, maar verder kan je absoluut niet weten of dit een prima core is, en als je dan toch wil gokken dan zou ik gokken dat z'n core even sterk is als die van een 3 jarig jochie...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel bewijs dat je dus een prima core kan bouwen zonder squats. Zullen ongetwijfeld zwaar aan de gear zijn, maar je ziet dus wel dat squats niet zo noodzakelijk zijn voor je algehele ontwikkeling als iedereen roept.
Neemt niet weg dat het er ronduit zielig uitziet
intermittent fasting.quote:
Thanks guys, ik zal het dadelijk even doornemen.quote:
In delen oefenen. Op t-nation staat een goede uitleg met filmpjes erbij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:12 schreef MrGuma het volgende:
Net voor het eerst begonnen met SS. Ging vrij goed. Liet een vriend de squats en deadlifts filmen en zie dat ik vooral bij de deadlift m´n rug wat rechter moet doen. Denk dat dit voornamelijk opgelost kan worden door m'n kont hoger in de lucht te gooien. Nu even proberen m'n voeding op orde te krijgen.
Op het einde even geoefend op de power clean (bar + 5kg om m'n voeten onder de bar te krijgen). Inderdaad een vrij lastige beweging, vooral om de stang naar je strottenhoofd te gooien is nog even wennen/spannend. Iemand nog tips om dat stukje makkelijker te krijgen?
Ja wist je dat niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb ook ineens fucking veel aders op mijn onderarmen, wtf
Nee, wist ik niet. Altijd wel erg gehad, maar nu nog veel erger dan eerst. Komt waarschijnlijk ook doordat ik een maandje vrijwel stil gezeten hebquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet?
Als je intensief traint dan pompt je bloed sneller rond en daarvoor worden automatisch extra aders aangemaakt, omdat de "originele" aders in het lichaam dit niet kunnen verwerken...
I was only kidding...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Altijd wel erg gehad, maar nu nog veel erger dan eerst. Komt waarschijnlijk ook doordat ik een maandje vrijwel stil gezeten heb
Maakt het injecteren van anabolen ook makkelijkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I was only kidding...![]()
Maar ik zelf bijvoorbeeld, ben droog gebouwd van nature al.
Als ik ga trainen, en alles gaat opzetten vanwege het bloed wat rondpompt.. dan zie je mijn aders ook heel erg.
Dat zijn niet de momenten waarop ik een ongeluk wil krijgen want ik kan bij wijze van spreken met een naald 1mm in me huid prikken en ik zit al in een ader.
Klopt wel hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I was only kidding...![]()
Maar ik zelf bijvoorbeeld, ben droog gebouwd van nature al.
Als ik ga trainen, en alles gaat opzetten vanwege het bloed wat rondpompt.. dan zie je mijn aders ook heel erg.
Dat zijn niet de momenten waarop ik een ongeluk wil krijgen want ik kan bij wijze van spreken met een naald 1mm in me huid prikken en ik zit al in een ader.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er zijn geen DB's of plates zwaar genoeg om 't zonder barbell te doen.
Die zouden wel zwaar genoeg zijn, te zwaar zelfs. Ik shrug nu met 130kgquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie er alleen nooit iemand mee benchen.
daar geloof ik niks van, pics?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die zouden wel zwaar genoeg zijn, te zwaar zelfs. Ik shrug nu met 130kg
je pist er alleen maar lichtgevend van, geen toegevoegde waarde!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef MrGuma het volgende:
Welke multivitamine slikken jullie? Lees namelijk dat er uiteindelijk maar vrij weinig merken zijn die ook daadwerkelijk de juiste hoeveelheden bevatten.
Pffff... Krijg pijn in mn schouder als ik er naar kijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie er alleen nooit iemand mee benchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |