abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:11:07 #1
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115383641

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:14:35 #2
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115383805
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.

Je groeit wel flink van winny, maar zodra je stopt ga je grotendeels gewoon weer terug naar wat het was. Dit gaat je uiteindelijk dus per saldo niks opleveren.
Dit spreekt elkaar wel een beetje tegen hè. Hij had nog genoeg ruimte om naturel te groeien maar zou met deze 3 kilootjes (met veel geluk straks 5-6) al over zn naturel max zitten? Que?

Mee eens dat het zonde is om zo vroeg al te beginnen maar klassiek gevalletje shortcut toch of zie ik dit verkeerd?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_115383884
Net na 1 1/2 week weer getraind. 2.5 kg ging er makkelijk bij bij de squat en 5kg bij de deadlift was ook geen probleem.

Toen wou ik 2,5kg bij de overhead press doen (Dus 50kg in totaal met bar) en ik kon mijn eerste set maar tot 4 komen en die andere 2 setjes maar tot 2-3.

Wat kan ik nu het beste doen? Net zo lang proberen tot ik 50 kilo kan of terug naar de 45-47,5?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:20:35 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115384059
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef VASND het volgende:

[..]

Dit spreekt elkaar wel een beetje tegen hè. Hij had nog genoeg ruimte om naturel te groeien maar zou met deze 3 kilootjes (met veel geluk straks 5-6) al over zn naturel max zitten? Que?

Mee eens dat het zonde is om zo vroeg al te beginnen maar klassiek gevalletje shortcut toch of zie ik dit verkeerd?
Misschien wel 8 kilo, wie zal het zeggen. Maar daar nog naturel aan komen na een kuur is moeilijk. En als hij nu al naar de winny grijpt zal hij niet het geduld hebben nog eens jaren naturel te trainen om op hetzelfde niveau te komen waar hij nu een paar weken over doet.

Vaak genoeg gezien. Ermee beginnen betekent over het algemeen niet meer stoppen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:26:19 #5
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115384270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Net na 1 1/2 week weer getraind. 2.5 kg ging er makkelijk bij bij de squat en 5kg bij de deadlift was ook geen probleem.

Toen wou ik 2,5kg bij de overhead press doen (Dus 50kg in totaal met bar) en ik kon mijn eerste set maar tot 4 komen en die andere 2 setjes maar tot 2-3.

Wat kan ik nu het beste doen? Net zo lang proberen tot ik 50 kilo kan of terug naar de 45-47,5?
Gefeliciteerd, je eerste plateau w/

Je zult je eigen voorkeuren ontwikkelen om je gewicht te uppen. Wat je kunt doen, is kijken of 5x5x50 lukt de volgende keer. Zo niet, dan terug naar 45-47.5 kg totdat je 5x5 met goede form kunt.
Confidence through competence
pi_115384299
Aangezien ik weer serieus bezig wil gaan, heb ik een vraag.

Ik trainde altijd 4*10

nou een tijd 3*15 met lager gewicht (moest van de fysio)

Nu wil ik weer gaan bouwen...

Ik woog 53 kilo en ben gegroeid naar 68 kilo, had ook champs sportline shakes gebruikt, was gestopt met eten en at me tonnetje rond. Nou is mijn vraag eigenlijk wat kan ik doen om groter te worden?

Ik heb een snelle stofwisseling, weeg 66-68 nu, ben 1m78 en 25 jaar. vetpercentage zit bij mij standaard op 11-12% (maakt niet uit hoeveel mcdonalds ik eet)

Wat is een goede manier om reps te doen dat je groter wordt?

Ik doe al wel 1x in de week de grote spiergroep trainen.

dus bijv:

maandag:
borst+buik+triceps

woensdag:
benen+kuiten

vrijdag:
rug+biceps

etc etc. (door drukke schema schiet het er soms 1 a 2 dagen bij in.)

tips anyone?

en zijn er nog goede shakes die je met water mengt? Ik ben allergisch voor melk, dus de shakes die ik had deed ik altijd met karnemelk (I know.. sucks) en havermout wordt dan lastig natuurlijk
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115384545
Zijn er mensen die de plank doen?
Vooral omdat er onderzoeken uitwijzen dat het een betere oefening is voor je buik, toch maar even uitproberen.
Wat opzich ook wel logisch klinkt, net als bij deadlift/squat span je ook je buik aan en dat werkt ook goed voor je core.

http://www.ergogenics.org(...)core-dan-crunch.html

Gisteren voor het eerst gedaan, erg zware oefening.

Leuke video om naar te kijken O-)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:34:48 #8
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115384576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien wel 8 kilo, wie zal het zeggen. Maar daar nog naturel aan komen na een kuur is moeilijk. En als hij nu al naar de winny grijpt zal hij niet het geduld hebben nog eens jaren naturel te trainen om op hetzelfde niveau te komen waar hij nu een paar weken over doet.

Vaak genoeg gezien. Ermee beginnen betekent over het algemeen niet meer stoppen.
True, eenmaal gezien wat mogelijk is is het natuurlijk erg verleidelijk.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_115384663
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:34 schreef VASND het volgende:

[..]

True, eenmaal gezien wat mogelijk is is het natuurlijk erg verleidelijk.
Voordat je het weet wordt je dood gevonden in een sauna in Thailand
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:38:15 #10
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115384703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:08 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Ligt aan je voeding, Zodra je gewoon je voedingspatroon aanhoud en het kwa trainingstechnisch goed bijhoud. icm nolvadex nakuur, kun je het verlies erg binnen de perken houden!
want je voedingspatroon was al zo goed in die anderhalf jaar met al je alcohol etc? Ga niet geloven dat je je daar aan houdt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115384758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je eerste plateau w/

Je zult je eigen voorkeuren ontwikkelen om je gewicht te uppen. Wat je kunt doen, is kijken of 5x5x50 lukt de volgende keer. Zo niet, dan terug naar 45-47.5 kg totdat je 5x5 met goede form kunt.
Bedankt, ga het proberen. Denk dat als ik geen 1 1/2 weken rust had genomen dat ik het dan wel gelukt was

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:34 schreef DeRakker. het volgende:
Vooral omdat er onderzoeken uitwijzen dat het een betere oefening is voor je buik, toch maar even uitproberen.
Wat opzich ook wel logisch klinkt, net als bij deadlift/squat span je ook je buik aan en dat werkt ook goed voor je core.

Wij deden met boksen altijd bij de zaterdagtraining een wedstrijd. Record was 12 minuten en het is zeker een goede lichaamsoefening maar nogal nutteloos als je toegang tot gewichten hebt.
pi_115384879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Bedankt, ga het proberen. Denk dat als ik geen 1 1/2 weken rust had genomen dat ik het dan wel gelukt was

[..]

Wij deden met boksen altijd bij de zaterdagtraining een wedstrijd. Record was 12 minuten en het is zeker een goede lichaamsoefening maar nogal nutteloos als je toegang tot gewichten hebt.
Verklaar?
Dips/ pull ups/ chin ups zijn ook met lichaamsgewicht... toch zijn ze wel goed.
12min. is wel echt super lang... :o

Geen goede aanvulling om je core te versterken naast het squaten en deadlift? ik denk het namelijk wel.
pi_115385048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Verklaar?
Dips/ pull ups/ chin ups zijn ook met lichaamsgewicht... toch zijn ze wel goed.
12min. is wel echt super lang... :o

Geen goede aanvulling om je core te versterken naast het squaten en deadlift? ik denk het namelijk wel.
Gezien het veel intesiever is dan dips/pull ups/chin ups omdat je hele lichaam onder spanning staat gaat het ten kosten van je lifts en de gains die je van planken krijgt zijn minimaal
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:46:19 #14
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115385076
Gains....in je core? hebben we het hier nu echt over?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115385092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:46 schreef kidkash19 het volgende:
Gains....in je core? hebben we het hier nu echt over?
jep omdat ik merk dat ze achterlopen.
pi_115385160
Oh en het gevoel dat planken je geeft na een paar minuten is echt kut. Ik vind het meer een discipline oefening
pi_115385352
hehe wij moeten dat soms doen en dan nog je knieen na je ellebogen toehalen
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_115386776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef bd-casemod het volgende:
Helleu,

Ik ben ook al een tijdje aan het trainen, ondertussen anderhalf jaar.
Heb naturel 10kg behaald, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ik ben ogewoon elk weekend nog uit geweest en daar ook het nodige alcohol gedronken (de meesten weten dat die funest voor je gains is)

Ik ben 3 weken geleden met een winstrol only kuur van 6 weken met 2 weken nolvadex nakuur.

Zit inmiddels in de 3de week en ben ondertussen 3kg zwaarder, merkbare krachtoename en spierpijn is ook veel minder. Traint ook veel lekkerder weg.
Ben ook benieuwd wat er van overblijft na de kuur.

Iemand hier nog meer ervaringen met winny ?
Toch ben ik wel benieuwd naar je behaalde resultaten nu, post eens wat fotos.

quote:

Van tijd tot tijd ja, het is lastig, maar zeker leuk om te doen. Of het echt beter is weet ik niet, afwisselen vind ik beter, dus gooi deze er af en toe in. ^O^
pi_115388337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

8 kg van een oral kuurtje, dream on.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef bd-casemod het volgende:
Helleu,

Ik ben ook al een tijdje aan het trainen, ondertussen anderhalf jaar.
Heb naturel 10kg behaald, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ik ben ogewoon elk weekend nog uit geweest en daar ook het nodige alcohol gedronken (de meesten weten dat die funest voor je gains is)

Ik ben 3 weken geleden met een winstrol only kuur van 6 weken met 2 weken nolvadex nakuur.

Zit inmiddels in de 3de week en ben ondertussen 3kg zwaarder, merkbare krachtoename en spierpijn is ook veel minder. Traint ook veel lekkerder weg.
Ben ook benieuwd wat er van overblijft na de kuur.

Iemand hier nog meer ervaringen met winny ?
Hoe lang, welke dosering, hoe ziet je nakuur eruit, en geen alcohol drinken.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:08:38 #20
230491 Zith
pls tip
pi_115388604
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

jep omdat ik merk dat ze achterlopen.
Waarom is bij elke spiergroep belangrijk om relatief lage frequenties te gebruiken met steeds zwaarder gewicht, en bij abs niet?

12 minuten bicep curl doen werkt ook niet.

12 minuten Pull-ups doen maakt je ook geen beest.

Wil je spiergroei? Blijf binnen een bepaalde rep range en voeg gewicht toe.

EDIT: En die andere oefeningen die ik noem hebben iig nog een Excentrische/Concentrische contractie, ipv statisch blijven voor 12 min..

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 10-08-2012 18:16:48 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115389355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom is bij elke spiergroep belangrijk om relatief lage frequenties te gebruiken met steeds zwaarder gewicht, en bij abs niet?

12 minuten bicep curl doen werkt ook niet.

12 minuten Pull-ups doen maakt je ook geen beest.

Wil je spiergroei? Blijf binnen een bepaalde rep range en voeg gewicht toe.

EDIT: En die andere oefeningen die ik noem hebben iig nog een Excentrische/Concentrische contractie, ipv statisch blijven voor 12 min..
Heb je het onderzoek gelezen?

Ik begrijp wat je bedoelt en daar geef ik je ook gelijk in maar als het waar is wat je zegt zou betekenen dat deadlift en squat dus ook niet voor spiergroei zal zorgen van de buikspieren omdat dit ook statisch is.
Dus dan toch maar situps/machines gebruiken?
pi_115389622
Merk wel op dat het onderzoek niks vermeldt m.b.t. spierhypertrofie.
pi_115390774
Is Overhead press nou ook makkelijker met een wide grip?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:11:33 #24
230491 Zith
pls tip
pi_115390822
Gewoon je plateau accepteren en daarmee verder werken, niet je form gaan veranderen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115391859
Je kan ook enkele kilo's terugzakken en dan weer rustig gaan verhogen, had ergens gelezen dat je dan door dat plateau heenkomt.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_115399377
Zijn er hier mensen die IF combineren met massa gainen?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:39:17 #27
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115402029
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Neraice het volgende:
Zijn er hier mensen die IF combineren met massa gainen?
Het kan, maar het wordt behoorlijk vreten in dat kleine aantal uurtjes. Ideaal is anders.
This isn't even my final form.
pi_115405735
Iemand nog een set (2 stuks) van 20kg (of evt. 15 kg) olympic plates te koop voor mijn homegym? Mijn pa heeft via zijn werk plates kunnen regelen, en dat is wel heel chill van hem alleen zijn deze te klein om mee te deadliften.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:45:38 #29
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115406449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Heb je het onderzoek gelezen?

Ik begrijp wat je bedoelt en daar geef ik je ook gelijk in maar als het waar is wat je zegt zou betekenen dat deadlift en squat dus ook niet voor spiergroei zal zorgen van de buikspieren omdat dit ook statisch is.
Dus dan toch maar situps/machines gebruiken?
Squat statisch, quewut? Je maakt reps en variëert op die manier de spanning die op je abs/rug komt te staan.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_115408379
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef VASND het volgende:

[..]

Nee, eerst vraagt die casemod troll hoeveel hij er aan over zal houden.
En daarna weet hij Snakey te vermelden dat het verlies minimaal zal zijn.

Dat is pas tegenstrijdig.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:18:19 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115408447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Scherp.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:31:01 #32
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115409153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Klinkt als iemand die verstandig kuurt.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:32:06 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:35:31 #34
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115409383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Snakey het volgende:
right...
Het kuchje kon je natuurlijk niet horen, excuses.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:36:39 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115409433
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef VASND het volgende:

[..]

Het kuchje kon je natuurlijk niet horen, excuses.
Excuses, die hoorde ik inderdaad niet...
pi_115409659
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef VASND het volgende:

[..]

Klinkt als iemand die verstandig kuurt.
Ik kan niet wachten om meer te leren van deze user.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:43:35 #37
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115414763
quote:

Planks zijn de enige core oefening die ik doe. Goeie oefening omdat je niet alleen je rectus abdominis (sixpack) traint, maar ook je transverse abdominis (TVA) voor een platte buik :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_115417573
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Planks zijn de enige core oefening die ik doe. Goeie oefening omdat je niet alleen je rectus abdominis (sixpack) traint, maar ook je transverse abdominis (TVA) voor een platte buik :)
Lijkt mij dat een platte buik sowieso wel komt als het vet weg is. Zorgen buikspieren dan niet meer voor definitie ipv platte buik...

[ Bericht 0% gewijzigd door MrGuma op 11-08-2012 10:48:52 ]
pi_115419509
platte buik heeft niks te maken met abs, maar met vp
pi_115419551
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
Niet helemaal waar volgens mij. Maar kan me vergissen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115419610
quote:
Is beide, definitie door vp, echte platheid door TVA.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:12:28 #42
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115419673
Platte buik heeft alles te maken met een dikke maaltijd. _O_
This isn't even my final form.
pi_115419703
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Is beide, definitie door vp, echte platheid door TVA.
Hoe zorgen je buikspieren ervoor dan?
pi_115419730
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Hoe zorgen je buikspieren ervoor dan?
Als je je abs spant wordt je buik toch platter? Dat komt door je TVA, die ze als het ware naar binnen trekt.
pi_115419828
niet werken heeft me wel weer wat dikkig gemaakt... maandag weer, zei hij bijna blij :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115420363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:14 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Als je je abs spant wordt je buik toch platter? Dat komt door je TVA, die ze als het ware naar binnen trekt.
Hmm oke. Klinkt interessant. Voorlopig pak ik m´n buikspieren wel mee in de compounds :)
pi_115420459
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten om meer te leren van deze user.
Hoe oud is hij anyway?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115420747
Terug van 8 dagen Albufeira. Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn abs in 5 dagen weg te eten/zuipen. fml, weer hard aan de bak vanaf morgen ;( ;(

Wel weer zin om te knallen en gezond te eten
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:23:45 #49
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115421438
quote:
Niet waar. Je TVA is een soort 'gordel' die je pens binnen houdt. Mensen met een zwakke TVA hebben zelfs bij een laag VP een roidgut-achtig 'buikje'.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:24:49 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115421471
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Niet waar. Je TVA is een soort 'gordel' die je pens binnen houdt. Mensen met een zwakke TVA hebben zelfs bij een laag VP een roidgut-achtig 'buikje'.
Je TVA maak je toch steviger door bijvoorbeeld planks te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')