Het kan, maar het wordt behoorlijk vreten in dat kleine aantal uurtjes. Ideaal is anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Neraice het volgende:
Zijn er hier mensen die IF combineren met massa gainen?
Squat statisch, quewut? Je maakt reps en variëert op die manier de spanning die op je abs/rug komt te staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb je het onderzoek gelezen?
Ik begrijp wat je bedoelt en daar geef ik je ook gelijk in maar als het waar is wat je zegt zou betekenen dat deadlift en squat dus ook niet voor spiergroei zal zorgen van de buikspieren omdat dit ook statisch is.
Dus dan toch maar situps/machines gebruiken?
Nee, eerst vraagt die casemod troll hoeveel hij er aan over zal houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar wel een beetje tegen hè. Hij had nog genoeg ruimte om naturel te groeien maar zou met deze 3 kilootjes (met veel geluk straks 5-6) al over zn naturel max zitten? Que?
Mee eens dat het zonde is om zo vroeg al te beginnen maar klassiek gevalletje shortcut toch of zie ik dit verkeerd?
Scherp.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, eerst vraagt die casemod troll hoeveel hij er aan over zal houden.
En daarna weet hij Snakey te vermelden dat het verlies minimaal zal zijn.
Dat is pas tegenstrijdig.
Klinkt als iemand die verstandig kuurt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, eerst vraagt die casemod troll hoeveel hij er aan over zal houden.
En daarna weet hij Snakey te vermelden dat het verlies minimaal zal zijn.
Dat is pas tegenstrijdig.
Het kuchje kon je natuurlijk niet horen, excuses.quote:
Excuses, die hoorde ik inderdaad niet...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Het kuchje kon je natuurlijk niet horen, excuses.
Ik kan niet wachten om meer te leren van deze user.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die verstandig kuurt.
Planks zijn de enige core oefening die ik doe. Goeie oefening omdat je niet alleen je rectus abdominis (sixpack) traint, maar ook je transverse abdominis (TVA) voor een platte buikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:34 schreef DeRakker. het volgende:
Zijn er mensen die de plank doen?
Vooral omdat er onderzoeken uitwijzen dat het een betere oefening is voor je buik, toch maar even uitproberen.
Wat opzich ook wel logisch klinkt, net als bij deadlift/squat span je ook je buik aan en dat werkt ook goed voor je core.
http://www.ergogenics.org(...)core-dan-crunch.html
Gisteren voor het eerst gedaan, erg zware oefening.
Leuke video om naar te kijken
Lijkt mij dat een platte buik sowieso wel komt als het vet weg is. Zorgen buikspieren dan niet meer voor definitie ipv platte buik...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Planks zijn de enige core oefening die ik doe. Goeie oefening omdat je niet alleen je rectus abdominis (sixpack) traint, maar ook je transverse abdominis (TVA) voor een platte buik
Niet helemaal waar volgens mij. Maar kan me vergissen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
platte buik heeft niks te maken met abs, maar met vp
Is beide, definitie door vp, echte platheid door TVA.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
Hoe zorgen je buikspieren ervoor dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Is beide, definitie door vp, echte platheid door TVA.
Als je je abs spant wordt je buik toch platter? Dat komt door je TVA, die ze als het ware naar binnen trekt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hoe zorgen je buikspieren ervoor dan?
Hmm oke. Klinkt interessant. Voorlopig pak ik m´n buikspieren wel mee in de compoundsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Als je je abs spant wordt je buik toch platter? Dat komt door je TVA, die ze als het ware naar binnen trekt.
Hoe oud is hij anyway?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om meer te leren van deze user.
Niet waar. Je TVA is een soort 'gordel' die je pens binnen houdt. Mensen met een zwakke TVA hebben zelfs bij een laag VP een roidgut-achtig 'buikje'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
Je TVA maak je toch steviger door bijvoorbeeld planks te doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niet waar. Je TVA is een soort 'gordel' die je pens binnen houdt. Mensen met een zwakke TVA hebben zelfs bij een laag VP een roidgut-achtig 'buikje'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |