SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik vind alles best hoor Eend maar vergeet niet dat ik zondag met Shar trouw hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef wc-eend het volgende:
Wolkentoetjes
Gamen
Shar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolkentoetjes met shar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gamen met shar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolkentoetjes terwijl ik game met Shar....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind alles best hoor Eend maar vergeet niet dat ik zondag met Shar trouw he
Chocloadetoetjes met slagroomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat zijn wolkentoetjes? Het klinkt niet echt vullend...
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind alles best hoor Eend maar vergeet niet dat ik zondag met Shar trouw he
iets wat lekker is en eend langs brengt als je ziek bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik voel een lichte griep opkomen. *kuch* kuch* kuch*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets wat lekker is en eend langs brengt als je ziek bent
Ik denk dat Eend ook wel bij je langs wil komen als je niet ziek bent hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik voel een lichte griep opkomen. *kuch* kuch* kuch*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef wc-eend het volgende:
Wolkentoetjes
Gamen
Shar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolkentoetjes met shar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gamen met shar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolkentoetjes terwijl ik game met Shar....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat Eend ook wel bij je langs wil komen als je niet ziek bent hoor
Als ik in een groter huis woonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:20 schreef wc-eend het volgende:
Poitemans... wanneer gaan we weer bij jou gamen
Als je er een stuk of vijftig van eet vullen ze welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat ging toch best laatste keerquote:
Bedenk nu Shar die een wolkentoetje op eet... ja.. dat dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Solique het volgende:
Wolkentoetje ziet er best lekker uit moet ik zeggen
[..]
Dat ging toch best laatste keer
Moet ik niet doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Bedenk nu Shar die een wolkentoetje op eet... ja.. dat dus
En jij verzorgt de slagroom?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan gaat het krap worden inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Poit het volgende:
Het ging allemaal best maar het zat echt tot de nok vol. Plus als De_Kok, Fruit en Lotje ook nog langskomen dan past het echt niet meer..
En ik heb sinds dien niks meer gedaan aan m'n arcadekast
We kunnen ook een gamedag/vreetfestijn bij mij organiseren... In Den Haag, ik heb de ruimte, alleen een beetje kleine tv en te weinig party-games..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Poit het volgende:
Het ging allemaal best maar het zat echt tot de nok vol. Plus als De_Kok, Fruit en Lotje ook nog langskomen dan past het echt niet meer..
En ik heb sinds dien niks meer gedaan aan m'n arcadekast
Ja I knowquote:
Kan je wel zeggen dat hij operationeel gezien gewoon af isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja I know![]()
Moet nog steeds een bezel en marque maken. Er moeten ook nog 'art' onder de knoppen en op de zijkant komen.. Dan is hij pas 'echt' af.
Hier een kneuzig katje om jullie af te leiden van mijn falen..
[ afbeelding ]
Jazeker! Beeld, geluid, controlls, dansmatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen dat hij operationeel gezien gewoon af is
Dat katje
Sorry correctie, je moet ook tetten hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik voel een lichte griep opkomen. *kuch* kuch* kuch*
Ik vind je leuk in bovenstaande combinatie... Laat staan wat je met me doet in je gewone kledijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry correctie, je moet ook tetten hebben
Alhoewel, ik liep in een slobber joggingpak rond zonder makeup, ook niet charming
Ik was daarna wel weer beter!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Laat je dat afwerken door anderen doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Jazeker! Beeld, geluid, controlls, dansmatwerken allemaal..
Afwerken is alleen niet helemaal mijn ding zegmaar![]()
![]()
Heb tetten, oh waitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry correctie, je moet ook tetten hebben
Alhoewel, ik liep in een slobber joggingpak rond zonder makeup, ook niet charming
Vooral de art zie ik tegenop.. Ben totaal niet creatief en kan al helemaal niet tekenen / schilderen / photoshoppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Laat je dat afwerken door anderen doen
True that!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, ik dacht dat je een carriére had gemaakt van afwerken?
Kan best aanbieden wat te proberen met photoshop maar heb dat zelf al maanden niet gedaan wegens totaal geen rust in mijn kop de laatste maanden, dus ook niet echt een optie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vooral de art zie ik tegenop.. Ben totaal niet creatief en kan al helemaal niet tekenen / schilderen / photoshoppen.
De andere dingen heb ik nog niet gedaan omdat ik gewoon enorm lui ben
Nee joh, is nergens voor nodig! Ik weet ook gewoon niet zo goed wat ik wil.. En art is ook echt het laatste wat nodig is. Scherm en speakers afwerken heeft een veel hogere prioriteit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan best aanbieden wat te proberen met photoshop maar heb dat zelf al maanden niet gedaan wegens totaal geen rust in mijn kop de laatste maanden, dus ook niet echt een optie.
Hehe, neem je kwasten maar mee en kom maar op die kast tekenen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan wel wat in drawsomething voor je tekenen poit
Dat al maanden niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan wel wat in drawsomething voor je tekenen poit
YAY!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Hehe, neem je kwasten maar mee en kom maar op die kast tekenen!
Alles is welkomquote:
Primaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mooi, dan krijg je ook een peach met een speer door dr hoofd
okay!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima![]()
En ik wil ook Luffy + One Piece logo!
We gaan wel een keer een familiedag doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:14 schreef Morgen- het volgende:
Ik ben je zoon PoitIk wil zien hoe je met Shar trouwt!
COOL!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We gaan wel een keer een familiedag doen
het is al jaren een ramp, minimaal sinds de pvv het nodig vond te gaan roepen en niks te willen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
VVD verliest terrein, SP klimt in peiling
Dit wordt echt een ramp
VVDquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
VVD verliest terrein, SP klimt in peiling
Dit wordt echt een ramp
WAT IS DEZE?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WAT IS DEZE?
BEN JE BLIJ OFZO DAT SP DE VVD NU VOORBIJ GAAT?
Mooi voor op een t-shirt! Maar verder nietsquote:
http://www.pathe.nl/film/6382/brave-ov leuke filmquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:27 schreef wc-eend het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!
Ik ben al vier uur aan het werk maar dat deert niet...
Sharrrrrrrrr
zoek jij eens een leuke film uit
http://www.pathe.nl/bioscoopagenda/amsterdam/15-8-2012
Al gezien met me kidsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/6382/brave-ov leuke film(maar je moet maar net van animatie houden)
Shar heeft 'm ook al gezien. Wel een beetje opletten Eend!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Al gezien met me kidsMaar als Shar hem wil zien ga ik gerust nog een keer... Shar
Ik ben een kort poosje afwezig geweest hier...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:56 schreef koei het volgende:
[..]
Shar heeft 'm ook al gezien. Wel een beetje opletten Eend!
vuile stalkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Al gezien met me kidsMaar als Shar hem wil zien ga ik gerust nog een keer... Shar
I know, daar was ik op gewezen :-Pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Halloooo
Brave heb ik al gezien eendje!
Groeten aan Hans!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongewns, kan is groot dat ik in Den Haag ga wonen, vlakbij Zuiderpark!Erg leuk huis, leuke prijs ook, allemaal top! En dat terwijl we geeneens aan het zoeken waren
Vlakbij zuiderpark is meestal niet positief hč... Meestal geldt hoe verder weg, hoe beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongewns, kan is groot dat ik in Den Haag ga wonen, vlakbij Zuiderpark!Erg leuk huis, leuke prijs ook, allemaal top! En dat terwijl we geeneens aan het zoeken waren
Ik ook ..quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Israël maakt zich klaar voor oorlog
Jammer ik wou er nog op vakantie
In mijn geval wel, dichterbij m'n neefje is altijd beter!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:58 schreef koei het volgende:
[..]
Vlakbij zuiderpark is meestal niet positief hč... Meestal geldt hoe verder weg, hoe beter.
Waar bij zuiderpark, ik woon er ook om de hoekquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Dichterbij Breda wonenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht maar tot je neefje net zo oud is als mijn neefjes, dan is wat afstand juist wel fijn, scheelt veel oppasdienst. Maar goed, ik ga in oktober wat verder weg van drie neefjes en een nichtje wonen, maar dichterbij drie nichtjes en een neefje. Netto verandert er eigenlijk dus niks...quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In mijn geval wel, dichterbij m'n neefje is altijd beter!!
Als je niet op wilt passen kun je toch ook nee zeggen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wacht maar tot je neefje net zo oud is als mijn neefjes, dan is wat afstand juist wel fijn, scheelt veel oppasdienst. Maar goed, ik ga in oktober wat verder weg van drie neefjes en een nichtje wonen, maar dichterbij drie nichtjes en een neefje. Netto verandert er eigenlijk dus niks...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
En natuurlijk ...
Gefeliciteerd Solique![]()
![]()
En natuurlijk ...
![]()
En natuurlijk ...
![]()
En natuurlijk ...
![]()
2878-9572-7621quote:
Zou wel willen maar helaas niet!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
Zondag naar de Gamescom![]()
Welke FOK!gamers zijn er zondag nog in Keulen?
Renswoudelaan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waar bij zuiderpark, ik woon er ook om de hoek
Ik dacht dat je vrijdag ging? Of heb je je kaartjes kunnen ruilen? Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken zondag te gaan, ik vind de vrijdag altijd al belachelijk druk. Ik vertrek morgenochtend en dan vrijdagavond weer naar huis.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
Zondag naar de Gamescom![]()
Welke FOK!gamers zijn er zondag nog in Keulen?
De prijsvraag was via gamer en voor de zondag. Weet nog hoe stervensdruk het op zondag was maargoed, ik kon er ook niet voor kiezen. En deze keer heb ik geen pasje om alle rijen af te snijden :'quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrijdag ging? Of heb je je kaartjes kunnen ruilen? Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken zondag te gaan, ik vind de vrijdag altijd al belachelijk druk. Ik vertrek morgenochtend en dan vrijdagavond weer naar huis.
ik snap hem nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:04 schreef Tain het volgende:
Shar! Dit shirt iets voor je?
[ afbeelding ]
http://www.anotherfinetee.com/
aaaah Harry Potter, vandaar dat ik het niet snaptequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:40 schreef Tain het volgende:
[..]
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Weasley_family
Waneer gaan we?quote:
ik weet nog nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waneer gaan we?
Als de raketten over vliegen?
Wat een uitslovers!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet nog nietwil een vriend opzoeken maar in israel hebben ze maar 2 weken vakantie per jaar dus lastig te plannen
DOES NOT COMPUTEquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Nagels rood lakkenZo Lara Croft game aanzetten
Ik wou eigenlijk sporten en zonnebanken want over 10 dagen lig ik op het strand maar ben lui en heb dr geen zin inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Gefeli koei!
Dat roept om taart!Geen taart, vlaai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
de linker- of rechterbaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Aight!quote:
Die ene of een andere?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de linker- of rechterbaan?linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker handigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight!
Toch handig zo'n McDonalds in de buurtDie enequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die ene of een andere?
Anders weet je het he, dan gaan we drankje doen
Dat sowieso![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Of is het toch een Burger Kingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight!
Toch handig zo'n McDonalds in de buurt
Gratzquote:
Geen idee, ontvang aanbod in mail vandaag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GratzDenk je dat jullie eruit gaan komen?
Thanksquote:
Detachering dus functie verschilt per project.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
Nice sol! Wat voor baan?
En heb ik jou op steam? dan moeten we even CS:GO spelen vanavond.
Ok klinkt goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Detachering dus functie verschilt per project.
Geen idee, heb zoveel mensen. Nickname staat in mijn sig.
Zekerquote:
Ik kijk hem thuis wel, denk niet dat ik hem bioscoop waardig vindquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Expendables 3:
Eastwood
Ford
Snipes
Cage
AAAAAAAAAAAAAAAAAWH YEAH!
SD heeft het over deel 3, deel 2 moet nog uitkomen.. Maar ik weet ook niet of ik naar deze film ga.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kijk hem thuis wel, denk niet dat ik hem bioscoop waardig vind
De vorige vond ik ook al meh...
Ohja idd, nougoed 3 vind ik wss ook niet bioscoopwaardigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
SD heeft het over deel 3, deel 2 moet nog uitkomen.. Maar ik weet ook niet of ik naar deze film ga.
Hehe, true thatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja idd, nougoed 3 vind ik wss ook niet bioscoopwaardig
misschien tegen die tijd niet meer,quote:
quote:On June 6, 2011, the United States Supreme Court declined to hear Snipes' appeal.[40][41][42] Snipes is being held at the Federal Correctional Institution, McKean, a medium security federal prison in Pennsylvania, and is scheduled for release on July 19, 2013
ja, maar ze verwachten dat hij tegen de tijd dat 3 in productie gaat wel weer eens buiten staatquote:
Blade, Spiderman en Morbius!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef Poit het volgende:
Hmm, nou, laten we maar hopen.. Doe dan ook maar een nieuwe Blade film
quote:
quote:
Thanks. Dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Solique! Ik hoop dat jullie eruit komen!
En bedankt allemaal voor de verjaardagswensen!
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Alle Mortal Kombat potjes gewonnen van collega's
Sharquote:
Lig lekker op de bank nuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Lekker van je vrije dag genieten met dit weer
Verrassendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lig lekker op de bank nubeetje brak nog
Zeker, lekker doen waar je zelf zin in hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, lekker doen waar je zelf zin in hebtMario komt straks binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mario is een grote neger waar je een ontbijt date mee hebt?quote:
dat ligt eraan of de pakketman een neger is en of hij hier blijft ontbijtenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mario is een grote neger waar je een ontbijt date mee hebt?
quote:
wat een racistische opmerking!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ligt eraan of de pakketman een neger is en of hij hier blijft ontbijten
Weet je ook gelijk weer hoe ze over je denkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef wc-eend het volgende:
Lekker dan... Ga ik naar Shar gaat ze de hele dag zitten Mario'en met een pakketneger.. *zucht*
Neem je dan wel brandvertragende WC-papier mee?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik heb zin in Lowlands!Net maar es ff wat nieuwe korte broeken gekocht, want shit is heet!
Die shit plempt gewoon in het water hoor, hooguit komt er wat stoom vrij meer niet! M'n billetjes kunnen inmiddels wel tegen een stootjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neem je dan wel brandvertragende WC-papier mee?
Nee hoor ik speel liever mario met jouquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef wc-eend het volgende:
Lekker dan... Ga ik naar Shar gaat ze de hele dag zitten Mario'en met een pakketneger.. *zucht*
Als je het woordje mario er nou van tussen laatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor ik speel liever mario met jou
koelt lekker afquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb borsthaarik lig in bikini want hetis te warm maar kat ligt op buik te tukken
fixed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het woordje mario er nou van tussen laat
Dat nietquote:
En dat is dan m'n vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor ik speel liever mario met jou
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb borsthaarik lig in bikini want hetis te warm maar kat ligt op buik te tukken
WRONG. Volgens de OP nog steeds verloofdquote:
Dat wist je al van tevoren, had je maar niet met me moeten trouwen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We mogen toch wel andere games doen dan mario?
Guitar Hero
Bezitterige mannen
Kan de OP niet meer veranderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens de OP nog steeds verloofd
Ik zei ook dat dat hij de OP moest aanpassen maar nee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
WRONG. Volgens de OP nog steeds verloofd
Jij wilt geen tetris en guitar hero met mij doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat wist je al van tevoren, had je maar niet met me moeten trouwen!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zei ook dat dat hij de OP moest aanpassen maar nee hoor
Scheidenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij wilt geen tetris en guitar hero met mij doen
Zeg, ho eens!quote:
Zeker wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat komt omdat je z'n ass kickt met die games. Poit is een gevoelige jongen, die moet je af en toe laten winnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is dezequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat komt omdat je z'n ass kickt met die games. Poit is een gevoelige jongen, die moet je af en toe laten winnen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is weer warm weer hoor, mijn deur bij de wc loopt weer vast
Alleen met Tetris en Guitar Hero maakt ze een kans.. Verder is het pure ownage...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat komt omdat je z'n ass kickt met die games. Poit is een gevoelige jongen, die moet je af en toe laten winnen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen met Tetris en Guitar Hero maakt ze een kans.. Verder is het pure ownage...
Bring it on woman!quote:
Telefoon/ipad/laptop aan de kant en aan het werkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
hier opruimen en opmaken schiet lekker op zo trouwens, eend is er al over half uur
ik hoor andere dingen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen met Tetris en Guitar Hero maakt ze een kans.. Verder is het pure ownage...
Lol, ze mag geluk hebben als ze een ronde van me wint..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen...
something something mortal kombat
alsof ik nog nooit van je heb gewonnen met mortal kombat!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, ze mag geluk hebben als ze een ronde van me wint..
Je hebt 1 potje gewonnen. Met geluk. Omdat ik Ivy had door random en ik daar niet mee kan spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alsof ik nog nooit van je heb gewonnen met mortal kombat!
je kunt merken dat je 30 bent, je begint dingen te vergeten
Wat? Echt 1 maar ... oh laat maar dan, dan ben k gewoon slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt 1 potje gewonnen. Met geluk. Omdat ik Ivy had door random en ik daar niet mee kan spelen.
Ivy zit alleen helemaal niet in Mortal Kombatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat? Echt 1 maar ... oh laat maar dan, dan ben k gewoon slecht
Ja maar jonge ik heb wel vaker gewonnen toen je hier wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ivy zit alleen helemaal niet in Mortal KombatDa's Soul Calibur.
Maar het was in ieder geval een of andere gare Mortal Kombat pop waar ik echt niets mee kon.. Long Live Random
Is dat zo? Geloof er niets van!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar jonge ik heb wel vaker gewonnen toen je hier was
Hebben we zondag gegamed dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat zo? Geloof er niets van!
En nog zeggen dat ik niet met je wil gamen
Nee, maar dag lag niet aan mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hebben we zondag gegamed dan?
Moet je wel wat kunnen zien. Fix eerst maar eens gordijnen!quote:
Dat, of een 80.000 lumen beamerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je wel wat kunnen zien. Fix eerst maar eens gordijnen!
Dat kan bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dealio!quote:
Is ook handig voor het huwelijkse spel...!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Enige pottenkijkers waar Shar last van heeft zijn de meeuwen en daar kickt Poit juist opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is ook handig voor het huwelijkse spel...!
Hoe ken jij m'n enige fetisch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Enige pottenkijkers waar Shar last van heeft zijn de meeuwen en daar kickt Poit juist op
Een goede klant kent zijn product goed!quote:
Een goed klant? Niet een goede verkoper?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede klant kent zijn product goed!
Iets met dat hij veel seks met jou achter het station heeft gehad iig, het kwam er even niet zo lekker uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Een goed klant? Niet een goede verkoper?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iets met dat hij veel seks met jou achter het station heeft gehad iig, het kwam er even niet zo lekker uit
Dat is al getest en kan makkelijk want nieamand ziet ietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is ook handig voor het huwelijkse spel...!
Inderdaad, niemand ziet iets op je TVquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is al getest en kan makkelijk want nieamand ziet iets
Shar d'r schuld!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongensjongensjongens, wat is het toch heeeeeet!!
quote:
Sorry, ik wist niet dat jij ook zou komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef wc-eend het volgende:
we zijn hier al de hele dag aan het gamen, gaat topquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand ziet iets op je TV
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat jij ook zou komen
En heel toevallig heb ik vandaag ook Mario gespeeldquote:
wij gamen lara croftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
En heel toevallig heb ik vandaag ook Mario gespeeld
Verwacht dat deze 2de film een stuk beter en hoogstaander is dan de 1e!quote:EmarNetwork update!
Ik ben klaar met het bewerken van DGVF INSULATION. Het eindresultaat is mijns inziens erg goed.
Ik ben ook bijna klaar nu met het bewerken van de bonus content. Dus dat loopt allemaal volgens de planning. Ik zal volgende week weer werken aan een nieuwe DGVF review en een nieuwe EmarScience aflevering. De webshows hebben een tijdje stilgelegen. Maar als alles goed gaat, komt volgende week review 71 uit.
Eens met broertjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef Poit het volgende:
AQtje. Zou je alsjeblieft op willen houden met alles wat met DGVF te maken heeft hier te plaatsen? Niemand zit er op te wachten.
nee man.. Zelfs geen bericht dat hij verstuurt isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Eens met broertje
Had je trouwens je Raspberry al binnen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:18 schreef Poit het volgende:
[..]
nee man.. Zelfs geen bericht dat hij verstuurt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Reintji het volgende:
#nerd.
Boxed GBA op de kop getikt!
JealousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet het helaas plaatsen want eigenlijk wil ik het ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef Poit het volgende:
AQtje. Zou je alsjeblieft op willen houden met alles wat met DGVF te maken heeft hier te plaatsen? Niemand zit er op te wachten.
Enjoy misterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:42 schreef SpankmasterC het volgende:
TIJD VOOR LOWLANDS BITCHES!!!!
Sharquote:
Veel plezier dit weekendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Mja er zullen genoeg mensen weer gaan zeuren dat het niet echt vernieuwend is, maar als het mario liedje hoor en die snorremans weer rond zie rennen ben ik al tevreden, ik vind het altijd heerlijk om het te spelenquote:
Ja duurde wat langer dan verwacht... Rond 01:00 ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EendjeNog goed thuis gekomen?
Oh dat is wel minderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja duurde wat langer dan verwacht... Rond 01:00 ofzo
Eendquote:
Mario blijft altijd heerlijk om te spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja er zullen genoeg mensen weer gaan zeuren dat het niet echt vernieuwend is, maar als het mario liedje hoor en die snorremans weer rond zie rennen ben ik al tevreden, ik vind het altijd heerlijk om het te spelenplus als je in alle levels je alle muntjes wilt hebben je echt wel even bezig bent.
Peach is nog wel steeds een takkewijf though
have fun dude!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Jaaa mario kan mooi mee het vliegtuig in volgende weekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Eend
[..]
Mario blijft altijd heerlijk om te spelen.
Alle muntjes kost wel even wat tijd maar dat mag ook best wel, je moet wel uitdaging hebben.
En Peach, pff
Yayquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:51 schreef wc-eend het volgende:
Ach ja, de dag met jou maakt alles goed
Je gaat op vakantiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaa mario kan mooi mee het vliegtuig in volgende week
En anders maak jij wel tijd voor gamenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben waarschijnlijk eerder wakker dan vriendinnetje dus dan kan ik mooi ff gamen
Mwoah op vakantie zit ik eigenlijk nooit op internet en mis het ook absoluut niet dan. Gamen doe ik meestal in de ochtend omdat ik altijd wel als eerste wakker ben maar verder weinig, geniet liever van het landquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
En anders maak jij wel tijd voor gamen
Natuurlijk, daar is het vakantie voor. Weg van dagelijkse sleur en gewoontes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mwoah op vakantie zit ik eigenlijk nooit op internet en mis het ook absoluut niet dan. Gamen doe ik meestal in de ochtend omdat ik altijd wel als eerste wakker ben maar verder weinig, geniet liever van het land
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond vanochtend aardbeitjes in mijn koelkast, dus die ben ik nu aan het nommen
Hmm, als ik aardbeien in de koelkast vind dan hebben ze het zo koud gehad dat ze maar een bondjas hebben aangetrokken..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond vanochtend aardbeitjes in mijn koelkast, dus die ben ik nu aan het nommen
dat mag niet van m'n baasquote:
Nee hoor, zijn nog topquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm, als ik aardbeien in de koelkast vind dan hebben ze het zo koud gehad dat ze maar een bondjas hebben aangetrokken..
Daar heb je recht op, slotje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat mag niet van m'n baas
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm, als ik aardbeien in de koelkast vind dan hebben ze het zo koud gehad dat ze maar een bondjas hebben aangetrokken..
Wat een klootzakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat mag niet van m'n baas
I know.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar heb je recht op, slotje.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know.
maar de bedrijfscontinuīteit komt dan in gevaarDan moet hij er voor zorgen dat er backup is, je hebt gewoon recht op je vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nerdsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat soort aardbei heb ik ook![]()
Heb trouwens Farnell maar even gemaild over orderstatus van m'n Raspberry.. Kan niet wachten!!
* Poit wants to hobby and nerd!!
Meldt zichquote:
Je hebt toch al een aanbieding gehad? Dus zo lang hoeft je vakantie niet te zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Solique het volgende:
Heb aan het eind van het jaar een 'lange' vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |